Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la llista definitiva de persones admeses i excloses, i es declara desert el concurs de mèrits. Ref. 0441/18. [2018/5942]

(DOGV núm. 8323 de 22.06.2018) Ref. Base de dades 006181/2018




Dictada Resolució rectoral número 0441/18, amb data 23 de febrer de 2018 (DOGV 8253, 13.03.2018) per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, administració general, complement de destinació 24, complement específic E038 amb destinació en el Servei de Personal d'Administració i Serveis;

Vista la sol·licitud d`admissió presentada per Raquel Marquina González, mitjançant carta certificada amb data 6 d'abril de 2018, amb número registre d'entrada en la Universitat RG/MH001/5108, amb data 10 d'abril de 2018, a la qual s`adjunta exclusivament copia del DNI i document acreditatiu de pagament de taxes, sense que faça cap referència ni aporte documentació que acredite fefaentment els mèrits que cal valorar;

Vista la Resolució rectoral número 0892/18, de 8 de maig de 2018, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses en el referit concurs de mèrits;

Rebuts sengles escrits amb data de 21 i 22 de maig de 2018, presentats per Raquel Marquina González, a través del Registre General.

De conformitat amb el que disposa la base 3.1 de la Resolució rectoral número 0441/18, que estableix que:



«3.1 Els qui desitgen prendre part en el concurs ho hauran de fer constar en intància, (…), que es dirigirà al rector de la Universitat Miguel Hernández d`Elx, i que es presentarà en el Registre General de la Universitat i en el registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Es podran emprar les vies que estableix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies presentades en les oficines de correus es presentaran en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de dates en la part superior esquerra d'aquestes, havent de figurar-hi amb claredat el nom de l'oficina i la data, i es remetran a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici de Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx, Alacant.»



De conformitat amb el que es disposa en la base 3.2 de la Resolució rectoral número 0441/18, en què s'estableix el següent:

«3.2. A la sol·licitud s'unirà la següent documentació:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat

b) Documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·leguen cadascun dels aspirants

c) Resguard d'haver abonat els drets de participació en convocatòria.

Considerant que els mèrits han de ser al·legats i justificats mitjançant la presentació de la corresponent documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·leguen cadascun dels aspirants en el termini de presentació d'instàncies que estableix la base 3.1, i amb la documentació que conté la base 3.2, no és admissible l'esmena sobre mèrits no al·legats i justificats documentalment en aquest termini, resolc:





Primer

Publicar, als taulers d'anuncis oficials de la Universitat (Registre General), la llista definitiva de persones admeses i excloses que figuren en els annexos I i II d'aquesta resolució.



Segon

Declarar desert el concurs de mèrits per a la provisió d'un lloc de treball del grup A, subgrup A1/A2, amb destinació en el Servei de Personal d'Administració i Serveis, ref.0441/18, convocat per la Resolució rectoral amb data de 23 de febrer de 2018.



Tercer

Contra el presente acte, que esgota la via administrativa, es por interposar un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seu publicació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu número 1 d'Elx, de conformitat amb el que disposa l`article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.

No obstant això, les persones interessades podran interposar un recurs de reposició davant del rector en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació; en aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no es dicte resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.







ANNEX I

Llista definitiva de persones admeses



Concurs de mèrits del Servei de Personal d'Administració i Serveis, Ref.0441/18

No hi ha cap aspirant admés.







ANNEX II

Llista definitiva de persones excloses



Concurs de mèrits del Servei de Personal d'Administració i Serveis, Ref.0441/18



NIF Cognoms Nom Causa d'exclusió

…5758 Marquina González Raquel Presentació extemporània de documentación requerida en la base 3.2.b)







Elx, 8 de juny de 2018.– El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.

Mapa web