Ficha docv

Ficha docv









Formalització del contracte número CNMY17/06-6/65 i altres. Servei de neteja del centre de dia i de la cuina de la residència per a persones amb diversitat funcional Santa Faç d'Alacant i altres. [2018/6002]

(DOGV núm. 8322 de 21.06.2018) Ref. Base de dades 006168/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/06-6/65.

d) Adreça d''internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de neteja del centre de dia i de la cuina de la residència per a persones amb diversitat funcional Santa Faç d'Alacant.

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV:90911200-8 Serveis de neteja d'edificis.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8103 de 10 d'agost de 2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.

4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 163.586,24 euros, IVA exclòs.

5. Pressupost base de licitació:

Import net: 81.287,84 euros, IVA exclòs. Import total: 98.358,30 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 19 de febrer de 2018.

b) Data de formalització dels contractes: 10 d'abril de 2018.

c) Contractistes: Limpiezas Luz, SL.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 64.959,93 euros, IVA exclòs. Import total: 78.601,51 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/18-18/57.

d) Adreça d''internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: obres.

b) Descripció de l'objecte: obres de finalització de la construcció d'un edifici de nova planta en solar que deixa la demolició d'un altre anteriorment existent, amb destinació a centre integral per a majors i centre de dia a Benicàssim.

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV: 45215200-9 Treballs de construcció d'edificis per a serveis socials.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8079 de 7 de juliol de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.

4. Valor estimat del contracte: 2.027.967,21 euros, IVA exclòs.

5. Import net: 2.027.967,21 euros, IVA exclòs. Import total: 2.453.840,33 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 12 d'abril de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 16 d'abril de 2018.

c) Contractista: Proyme Ingeniería y Construcción, SLU.

d) Import o cànon d'adjudicació.

Import net: 1.768.995,80 euros, IVA exclòs. Import total: 2.140.484,91 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY16/18-18/66.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral de la residència de persones majors dependents i centre de dia de Velluters (València).



c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV: 85311100-3 Serveis de benestar social proporcionats a ancians.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea número 446446-2016-ES de 17 de desembre de 2016, Boletín Oficial del Estado número 70 de 23 de març de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 7943 de 23 de desembre de 2016.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: en atenció a diversos criteris.

4. Valor estimat del contracte: 9.144.796,98 euros, IVA exclòs.

5. Pressupost base de licitació:

Import net: 4.553.560,59 euros, IVA exclòs. Import total: 4.735.871,58 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 29 de desembre de 2017.

b) Data de formalització del contracte: 13 d'abril de 2018.

c) Contractista: Gestió Sociosanitària al Mediterrani, SL (Gesmed).

d) Import o cànon d'adjudicació.

Import net: 2.049.530,90 euros, IVA exclòs. Import total: 2.131.512,14 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/04-4/5.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió integral del Centre de Recuperació Integral de València, amb una capacitat de 20 places per a dones víctimes de violència de gènere i els fills i filles menors que les acompanyen.

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV: 85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 257067-2017-ES de 5 de juliol de 2017, Boletín Oficial del Estado núm. 178 de 27 de juliol de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8088 de 20 de juliol de 2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'establixen diversos criteris d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 2.384.644,20 euros.

5. Pressupost base de licitació: 1.191.506,00 euros, IVA exclòs. Import total: 1.310.656,60 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 23 de febrer de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 25 d'abril de 2018.

c) Contractista: Povinet, Coop. V.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 779.880,00 euros, IVA exclòs. Import total:857.868,00 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/03-3/15.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de tasques organitzatives, assistència i seguiment educatiu del Centre d'Acollida de Menors Plana Alta de Castelló.

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV:85320000-8 Serveis socials.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 191562-2017-ES de 20 de maig de 2017. Boletín Oficial del Estado núm. 133 de 5 de juny de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8059 de 9 de juny de 2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'establixen diversos criteris d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 3.414.522,06 euros.

5. Pressupost base de licitació: 1.707.261,02 euros, IVA exclòs. Import total: 1.877.987,13 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 1 de març de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 30 d'abril de 2018.

c) Contractista: Fundación Salud y Comunidad-Asociación de Asistencia Integral Lagunduz.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 991.918,67 euros, IVA exclòs. Import total:1.091.110,53 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.







1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/03-3/17

d) Adreça d''internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió del Centre de Reeducació de Menors Jaume I de Picassent (València), de 50 places residencials per a l'execució de mesures d'internament i de medi obert.

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV:85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 283392-2017-ES de 21 de juliol de 2017. Boletín Oficial del Estado núm. 181 de 31 de juliol de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8103 de 10 d'agost de 2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'establixen diversos criteris d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 15.351.089,00 euros.

5. Pressupost base de licitació: 7.671.854,00 euros, IVA exclòs. Import total: 8.439.039,40 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 22 de febrer de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 30 d'abril de 2018.

c) Contractista: Fundación Arcos del Castillo.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net: 5.332.445,00 euros, IVA exclòs. Import total:5.865.689,50 euros, IVA inclòs.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació.

c) Número d'expedient: CNMY17/03-3/20.

d) Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de gestió del Centre de Reeducació de Menors Mariano Ribera de Burjassot (València).

c) Lot (si és el cas): no.

d) CPV:85311000-2 Serveis d'assistència social amb allotjament.

e) Acord marc (si és el cas):

f) Sistema dinàmic d'adquisicions (si és procedent):

g) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diario Oficial de la Unión Europea núm. 191591-2017-ES de 20 de maig de 2017. Boletín Oficial del Estado núm. 132 de 3 de juny de 2017 i Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8059 de 9 de juny de 2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: s'establixen diversos criteris d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte (IVA exclòs): 15.988.854,00 euros.

5. Pressupost base de licitació: 7.988.784,00 euros, IVA exclòs. Import total: 8.787.662,40 euros, IVA inclòs.

6. Formalització

a) Data d'adjudicació: 20 de febrer de 2018.

b) Data de formalització del contracte: 24 d'abril de 2018.

c) Contractista: Fundación Diagrama Intervención Psicosocial.

d) Import o cànon d'adjudicació:

Import net:4.969.615,20 euros, IVA exempt.

e) Avantatges de l'oferta adjudicatària: haver presentat la proposició econòmicament més avantatjosa que pot ser complida a satisfacció de l'Administració.



València, 8 de juny de 2018.– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web