Licitació número 59/2018. Subministrament per mitjà d'arrendament amb opció de compra de 51 llits per a l'Hospital Vega Baja del Departament de Salut d'Orihuela i el seu manteniment. [2018/603]
(DOGV núm. 8225 de 01.02.2018) Ref. Base de dades 001127/2018
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 02.02.2018 Aquesta disposició està afectada per: Afectada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Orihuela, carretera Orihuela-Almoradí, s/n, 03314. San Bartolomé (Orihuela).
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Hospital Vega Baja d'Orihuela (Alacant). Secció de Contractació Administrativa o en la pàgina web de contractació electrònica: https://www.contrataciondelestado.es.
2) Domicili: carretera Orihuela-Almoradí s/n.
3) Localitat i codi postal: 03314 San Bartolomé Orihuela (Alacant).
4) Telèfon: 966 749 083 o 966 749 227.
5) Telefax: 966 749 094.
6) Correu electrònic: bernal_ant@gva.es i mateo_ros@gva.es.
7) Adreça d'internet del perfil del contractant:
https://www.contrataciondelestado.es.
8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat.
d) Núm. d'expedient: procediment obert 59/2018 TA.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministrament.
b) Descripció de l'objecte: subministrament per mitjà d'arrendament amb opció de compra de 51 llits per a l'Hospital Vega Baja del Departament de Salut d'Orihuela i el seu manteniment.
c) Divisió per lots i nombre: dos lots.
Núm. de lot Concepte
1 Llits d'hospitalització (50 unitats)
2 Llit UCI amb lateralitzacions i teràpia pulmonar (1 unitat)
d) Lloc d'execució / entrega: Hospital Vega Baja d'Orihuela.
e) Termini d'execució / lliurament: 48 mesos, des de l'alçament de l'acta que arreplega l'acte formal i positiu de recepció o conformitat de l'equip, acte que es produirà dins del mes següent al lliurament i instal·lació de l'equip.
f) Admissió de pròrroga: no.
g) Establiment d'un acord marc: no.
h) Sistema dinàmic d'adquisició: no.
i) CPV:
Concepte CPV
Arrendament 33192120
Manteniment 50000000
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: anticipada.
b) Procediment: obert i regulació no harmonitzada.
c) Subhasta electrònica: no.
d) Criteris d'adjudicació:
Ordre Concepte Ponderació Sobre
1 Menor preu 50 3
2 Característiques tècniques 40 2
3 Assistència tècnica 8 3
4 Ampliació de la garantia 2 3
4. Valor estimat del contracte: 138.006,00 (cent trenta-huit mil sis euros), IVA exclòs.
5. Pressupost base de licitació: 165.432,42 (cent seixanta-cinc mil quatre-cents trenta-dos euros amb quaranta-dos cèntims) IVA inclòs; de base imposable: 138.006,00 (cent trenta-huit mil sis euros), i IVA 21 %: 27.462,42 (vint-i-set mil quatre-cents seixanta-dos euros amb quaranta-dos cèntims)
6. Garanties
Provisional: no se n'exigeix.
Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.
7. Requisits específics del contractista
Els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica, financera i tècnica atesos als criteris següents:
Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: s'acreditarà presentant la documentació establida en l'article 75.1 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, apartat a.
Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional: s'acreditarà presentant la documentació establida en l'article 77.1, del TRLCSP, en l'apartat a.
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les catorze hores del quinzé dia natural, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
b) Modalitat de presentació: segons les indicades en el plec de clàusules administratives particulars. Podran ser redactats en qualsevol dels dos idiomes oficials de la Comunitat Valenciana.
c) Lloc de presentació: en el Registre General de l'Hospital Vega Baja en la carretera Orihuela-Almoradí, s/n, (03314) San Bartolomé -Orihuela.
d) Admissió de variants: no.
e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Hospital Vega Baja d'Orihuela. Secció de Contractació Administrativa.
b) Domicili: carretera Orihuela Almoradí, s/n.
c) Localitat: San Bartolomé Orihuela (Alacant)
d) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenguen d'un juí de valor (sobre 2): deu dies naturals a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 10 hores, en acte públic a la sala de juntes de l'Hospital Vega Baja del Departament de Salut d'Orihuela. Si el dit dia fóra dissabte, l'obertura s'efectuaria el següent dia hàbil.
e) El lloc, dia i hora d'obertura de la proposició econòmica (sobre 3): es publicarà en la plataforma de l'Estat i es notificarà als licitadors.
10. Despeses d'anuncis
Les despeses de publicitat seran a càrrec dels adjudicataris, amb un import de 2.000,00 com a màxim.
11. Altres informacions
Orihuela, 8 de gener de 2018. El gerent: Miguel E. Fayos de la Asunción. El director econòmic: José Manuel Martín Jaén. P. d. (R de 22.07.2016 de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016).