Ficha docv

Ficha docv









Licitació número 59/2018. Subministrament per mitjà d'arrendament amb opció de compra de 51 llits per a l'Hospital Vega Baja del Departament de Salut d'Orihuela i el seu manteniment. [2018/603]

(DOGV núm. 8225 de 01.02.2018) Ref. Base de dades 001127/2018




1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut d'Orihuela, carretera Orihuela-Almoradí, s/n, 03314. San Bartolomé (Orihuela).

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Hospital Vega Baja d'Orihuela (Alacant). Secció de Contractació Administrativa o en la pàgina web de contractació electrònica: https://www.contrataciondelestado.es.

2) Domicili: carretera Orihuela-Almoradí s/n.

3) Localitat i codi postal: 03314 San Bartolomé – Orihuela – (Alacant).

4) Telèfon: 966 749 083 o 966 749 227.

5) Telefax: 966 749 094.

6) Correu electrònic: bernal_ant@gva.es i mateo_ros@gva.es.

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:

https://www.contrataciondelestado.es.

8) Data límit d'obtenció de documents i informació: es podran arreplegar fins a l'últim dia de presentació de proposicions en el lloc abans indicat.

d) Núm. d'expedient: procediment obert 59/2018 TA.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

b) Descripció de l'objecte: subministrament per mitjà d'arrendament amb opció de compra de 51 llits per a l'Hospital Vega Baja del Departament de Salut d'Orihuela i el seu manteniment.

c) Divisió per lots i nombre: dos lots.



Núm. de lot Concepte

1 Llits d'hospitalització (50 unitats)

2 Llit UCI amb lateralitzacions i teràpia pulmonar (1 unitat)





d) Lloc d'execució / entrega: Hospital Vega Baja d'Orihuela.

e) Termini d'execució / lliurament: 48 mesos, des de l'alçament de l'acta que arreplega l'acte formal i positiu de recepció o conformitat de l'equip, acte que es produirà dins del mes següent al lliurament i instal·lació de l'equip.

f) Admissió de pròrroga: no.

g) Establiment d'un acord marc: no.

h) Sistema dinàmic d'adquisició: no.

i) CPV:



Concepte CPV

Arrendament 33192120

Manteniment 50000000





3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: anticipada.

b) Procediment: obert i regulació no harmonitzada.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:



Ordre Concepte Ponderació Sobre

1 Menor preu 50 3

2 Característiques tècniques 40 2

3 Assistència tècnica 8 3

4 Ampliació de la garantia 2 3





4. Valor estimat del contracte: 138.006,00 € (cent trenta-huit mil sis euros), IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació: 165.432,42 € (cent seixanta-cinc mil quatre-cents trenta-dos euros amb quaranta-dos cèntims) IVA inclòs; de base imposable: 138.006,00 € (cent trenta-huit mil sis euros), i IVA 21 %: 27.462,42 € (vint-i-set mil quatre-cents seixanta-dos euros amb quaranta-dos cèntims)



6. Garanties

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: el 5 % de l'import d'adjudicació, excloent l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

Els licitadors acreditaran la seua solvència econòmica, financera i tècnica atesos als criteris següents:

Mitjans per a acreditar la solvència econòmica i financera: s'acreditarà presentant la documentació establida en l'article 75.1 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, apartat a.

Mitjans per a acreditar la solvència tècnica i professional: s'acreditarà presentant la documentació establida en l'article 77.1, del TRLCSP, en l'apartat a.



8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les catorze hores del quinzé dia natural, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

b) Modalitat de presentació: segons les indicades en el plec de clàusules administratives particulars. Podran ser redactats en qualsevol dels dos idiomes oficials de la Comunitat Valenciana.

c) Lloc de presentació: en el Registre General de l'Hospital Vega Baja en la carretera Orihuela-Almoradí, s/n, (03314) San Bartolomé -Orihuela.



d) Admissió de variants: no.

e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos des de l'obertura de proposicions econòmiques.



9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Hospital Vega Baja d'Orihuela. Secció de Contractació Administrativa.

b) Domicili: carretera Orihuela – Almoradí, s/n.

c) Localitat: San Bartolomé – Orihuela (Alacant)

d) Obertura de la documentació tècnica relativa a criteris que depenguen d'un juí de valor (sobre 2): deu dies naturals a partir de la data límit de recepció d'ofertes, a les 10 hores, en acte públic a la sala de juntes de l'Hospital Vega Baja del Departament de Salut d'Orihuela. Si el dit dia fóra dissabte, l'obertura s'efectuaria el següent dia hàbil.



e) El lloc, dia i hora d'obertura de la proposició econòmica (sobre 3): es publicarà en la plataforma de l'Estat i es notificarà als licitadors.





10. Despeses d'anuncis

Les despeses de publicitat seran a càrrec dels adjudicataris, amb un import de 2.000,00 € com a màxim.



11. Altres informacions



Orihuela, 8 de gener de 2018.– El gerent: Miguel E. Fayos de la Asunción. El director econòmic: José Manuel Martín Jaén. P. d. (R de 22.07.2016 de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846, 08.08.2016).

Mapa web