Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2018, de l'Institut Valencià d'Atenció Social i Sanitària (IVASS), per la qual es fa pública l'oferta de llocs temporals. [2018/6364]

(DOGV núm. 8328 de 29.06.2018) Ref. Base de dades 006422/2018




En virtut de les competències que li atribueix el paràgraf 2.e de l'article 8 del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià d'Acció Social (Decret 7/2013, de 4 de gener, del Consell; DOGV 6937, 07.01.2013), el director general de l'entitat resol:



Fer pública l'oferta dels llocs temporals que a continuació s'indiquen d'acord amb les bases següents:



Nre. llocs oferits Denominació llocs Referència

2 Treballador/a social A

1 Mestre/a de taller B

2 Fisioterapeuta C





Primera. Requisits generals dels aspirants

a) Tindre nacionalitat espanyola, d'un estat membre de la Unió Europea o ser nacional d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors/es, en els termes en què aquesta està definida en el Tractat constitutiu de la Comunitat Europea. Així mateix, es podran presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la mencionada en les condicions previstes en la normativa vigent.



b) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei. A l'efecte de regular les condicions de contractació dels menors d'edat: entre 16 i 17 anys caldrà ajustar-se al que disposa la normativa legal respecte al treball a torns i nocturn.

c) No patir malaltia ni estar afectat/ada per limitació física, psíquica o sensorial que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions i/o tasques pròpies del lloc a exercir.

Per a poder participar en el procés s'aportarà la declaració responsable de la persona aspirant arreplegada a través de l'annex III on farà constància d'això.

A la incorporació al lloc el Servei de Vigilància de la Salut de l'IVASS emetrà l'informe d'aptitud per al desenvolupament de les funcions del lloc, i en cas que no siga apte, s'entendrà que no té els requisits exigits.

d) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en què haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o en cas contrari no haver sigut cancel·lada del seu full de serveis o tindre dret a la seua cancel·lació, o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

Per a poder participar en el procés s'aportarà la declaració responsable de la persona aspirant arreplegada a través de l'annex III on farà constància d'això.

Aquests requisits s'hauran de tindre el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre's durant la contractació.



Segona. Requisits de titulació

A més dels requisits genèrics mencionats, per a participar en la convocatòria es requereix acreditar estar en possessió de la titulació següent:

Treballador/a social: títol universitari de diplomatura en Treball Social o equivalent, o bé, títol universitari oficial de Grau en Treball Social.

Mestre/a de taller: títol de Batxiller o títol de Tècnic o Tècnica Superior o equivalents.

Fisioterapeuta: títol universitari de diplomatura en Fisioteràpia o equivalent, o bé, títol universitari oficial de Grau en Fisioteràpia.

Els/les aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable als/a les aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.



Tercera. Presentació de sol·licituds: termini, lloc i documentació

1. Les sol·licituds d'inscripció hauran d'omplir-se per mitjà de l'annex I, i hauran de presentar-se en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i presentar-les en qualsevol dels registres d'entrada de l'entitat o per qualsevol dels procediments establits en la normativa del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En tot cas, i independent del lloc de presentació, i dins del termini de presentació de sol·licituds, s'haurà d'enviar còpia de la sol·licitud i de la documentació que acompanya a aquesta a l'adreça de correu electrònic: convocatorias_ivass@gva.es, indicant en l'assumpte la denominació del lloc al qual es presenta.

Aquest tràmit és de compliment obligatori per a poder formar part en el procés.

Els registres de l'IVASS estan ubicats en els domicilis següents:



IVASS Elx Alacant: c/ Emilio Hernández Selva, 117, 03206 Elx.



IVASS València: c/ Amadeu de Savoia, 2, 46010 València.

IVASS Castelló: c/ Adoberies, 43, baix, 12003 Castelló de la Plana.

2. La sol·licitud d'inscripció (annex I) haurà d'anar acompanyada de la documentació següent:



– Annex II: full d'autobaremació omplit. Cada persona interessada haurà de puntuar-se per mitjà del full d'autobaremació de conformitat amb el barem establit en l'apartat seté d'aquesta resolució, i l'autobarem constitueix declaració responsable de les dades omplides.

– Annex III: declaració responsable de l'aptitud mèdica, de no estar incurs en expedient disciplinari ni inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, i declaració responsable de la documentació aportada.



3. Així mateix, s'haurà d'aportar la documentació següent:

a) Fotocòpia de DNI/NIE o passaport.

b) Documentació acreditativa de la titulació requerida per a l'exercici del lloc.

c) Documentació acreditativa dels mèrits que vulguen fer valdre, d'acord amb el barem establit en l'apartat seté d'aquesta convocatòria.



La documentació que es presente haurà de ser fidel reflex de l'original, la declaració responsable acreditativa de la qual haurà de firmar en l'annex III, sense perjuí que la justificació acreditativa d'aquest requisit puga ser requerida en qualsevol moment per l'entitat, abans o durant la contractació.

4. Els mèrits que no s'acrediten dins del termini i en el mode establit en aquesta resolució no seran valorats. Els mèrits acreditats hauran d'haver sigut obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció a aquest procés selectiu. Tota aquella documentació o sol·licitud aportada fora de termini no es baremarà.



5. La consignació de dades falses, o la falsedat de la documentació aportada comportarà l'exclusió del procés corresponent, sense perjuí de les mesures legals oportunes, corresponents. A més, en el cas del full d'autobaremació, comportarà l'exclusió del procés, si es comprova que les dades consignades en aquest, no podent interpretar-se d'una altra forma, són manifestament falses.

6. En el cas que un/a candidat/a es presente a mes d'una categoria de les convocades, haurà d'aportar una sol·licitud per cada un dels llocs als quals opte, i la documentació acreditativa en totes i cada una de les sol·licituds.

7. La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les bases d'aquesta convocatòria.



Quarta. Llocs de treball que es convoquen

Treballador/a social

1. Contracte d'interinitat

2. Núm. RLT: 592

3. Centre de prestació de serveis: Serveis Territorials de Castelló



4. Localitat del lloc: Castelló de la Plana

5. Naturalesa: laboral.

6. Duració del contracte: fins a incorporació del titular.

7. Característiques del lloc:

Disponibilitat i flexibilitat horària.

Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de IVASS

Grup B.

Complement de destinació: nivell 16

Complement específic: E008

9. Funcions: informar i orientar els usuaris/usuàries i les seues famílies. Elaborar informes socials i gestionar ajudes i recursos sociofamiliars. Participar en els programes d'atenció social i familiar conjuntament amb l'equip multiprofessional desenvolupar el tractament específic. Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.



Treballador/a social

1. Contracte d'interinitat

2. Núm. RLT: 12

3. Centre de prestació de serveis: Residència Almara/Habitatges

4. Localitat del lloc: Burjassot/València

5. Naturalesa: laboral.

6. Duració del contracte: fins a incorporació del titular o finalització de les causes que van donar lloc a la seua contractació (jubilació).

7. Característiques del lloc:

Disponibilitat i flexibilitat horària.

Jornada: 75 %

8. Retribucions: segons taules salarials de IVASS

Grup B.

Complement de destinació: nivell 16

Complement específic: E008

9. Funcions: informar i orientar els usuaris/usuàries i les seues famílies. Elaborar informes socials i gestionar ajudes i recursos sociofamiliars. Participar en els programes d'atenció social i familiar conjuntament amb l'equip multiprofessional desenvolupar el tractament específic. Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.





Mestre/a de taller

1. Contracte d'interinitat.

2. Núm. RLT: 547

3. Centre de prestació de serveis: Centre Ocupacional Burisana

4. Localitat del lloc: Borriana

5. Naturalesa: laboral.

6. Duració del contracte: fins a cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

Disponibilitat i flexibilitat horària.

Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de IVASS

Grup C.

Complement de destinació: nivell 18

Complement específic: E011

9. Funcions: elaborar la programació general del taller i la memòria relacionada amb aquesta. Aplicar la programació a nivell pràctic i teòric. Avaluar cada programa i informar de resultats. Coordinar l'acció educativa i laboral en coordinació amb l'equip multiprofessional. Mantindre adequadament la maquinària i les eines del taller. Controlar l'inventari i elaborar la proposta de necessitats.





Fisioterapeuta

1. Contracte d'interinitat

2. Núm. RLT: 735

3. Centre de prestació de serveis: Residència Jubalcoy

4. Localitat del lloc: Elx

5. Naturalesa: laboral.

6. Duració del contracte: fins a cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

Disponibilitat i flexibilitat horària.

Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de IVASS

Grup B.

Complement de destinació: nivell 17

Complement específic: E010

9. Funcions: avaluar aquells aspectes físics del resident/a, relacionats amb el seu àmbit i programa d'actuació. Realitzar tractaments rehabilitadors, en les seues distintes modalitats prescrits pel metge/essa. Participar en l'elaboració de programes de mesures terapèutiques conjuntament amb l'equip multiprofessional. Col·laboració en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.





Fisioterapeuta

1. Contracte d'interinitat

2. Núm. RLT: 736

3. Centre de prestació de serveis: Residència Jubalcoy

4. Localitat del lloc: Elx

5. Naturalesa: laboral.

6. Duració del contracte: fins a cobertura reglamentària del lloc o fins a la seua amortització.

7. Característiques del lloc:

Disponibilitat i flexibilitat horària.

Jornada: completa.

8. Retribucions: segons taules salarials de IVASS

Grup B.

Complement de destinació: nivell 17

Complement específic: E010

9. Funcions: avaluar aquells aspectes físics del resident/a, relacionats amb el seu àmbit i programa d'actuació. Realitzar tractaments rehabilitadors, en les seues distintes modalitats prescrits pel metge/essa. Participar en l'elaboració de programes de mesures terapèutiques conjuntament amb l'equip multiprofessional. Col·laboració en les matèries de la seua competència en els programes d'informació.



Cinquena. Comissió avaluadora

1. La comissió avaluadora d'aquesta convocatòria estarà integrada per:

President: José Manuel Campillo, director de residència

Suplent: Francisco Hernández Solera, director de residència

Secretari: Luisa Esteve Clavero, directora de centre ocupacional

Suplent: M. Carmen Fernández Alonso, directora de centre ocupacional

Vocal: Elisa González Acinas, treballadora social

Suplent: Concha Verdia Cerdá, treballadora social

Vocal: M.ª Dionisia Valero López, coordinadora de fisioteràpia

Suplent: M.ª Pilar Rubio Lazaro, fisioterapeuta

Vocal: M.ª Vicenta Vilaplana Barceló, tècnica selecció

Suplent: Enric Belsa Leal, treballador social

2. De conformitat amb el que estableix l'últim paràgraf de l'article 8 del vigent conveni col·lectiu, en relació amb el que disposa l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la participació dels sindicats en aquest procés es realitzarà per mitjà de la presència en les sessions de la comissió avaluadora, amb veu però sense vot, d'un/a representant de cada un dels que té la condició de més representatius en IVASS.

3. El funcionament de la comissió avaluadora s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.







Sisena. Sistema selectiu

1. El procés de selecció constarà de dos fases: una primera de baremació de mèrits, i la segona una entrevista.

1.1. La fase de baremació consistirà a valorar els mèrits al·legats una vegada revisada la documentació que consta d'acord amb el barem que figura en l'annex II. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la fase de baremació. La seua valoració màxima serà de 20 punts.

1.2. Només accediran a la fase d'entrevista els candidats/ates que hagen obtingut les vint-i-cinc majors puntuacions després de la fase de baremació. L'entrevista davant de la comissió de baremació versarà sobre el contingut del lloc, l'experiència professional i aptitud per a l'exercici del lloc. La seua valoració màxima serà de 10 punts.

2. El resultat final d'aquest procés de selecció estarà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en cada una de les fases.

3. Finalitzat el procés selectiu, la comissió de selecció, prèvia comprovació del compliment per part del candidat/a dels requisits del lloc de treball d'acord amb el que preveu la present convocatòria, procedirà a formular proposta d'adjudicació a la direcció general d'IVASS, en la qual figurarà la puntuació obtinguda per cada candidat/a, que es farà pública en els taulers d'anuncis dels Serveis Centrals de València i dels Serveis Territorials de Castelló i Alacant, així com en la pàgina web de l'entitat, http://www.ivass.gva.es, i es concedirà a les persones interessades un termini de 10 dies hàbils per a al·legar i justificar el que estimen pertinent.

Les al·legacions es dirigiran a la comissió avaluadora, en la forma establida en la base tercera.

En tot cas, i independent del lloc de presentació, perquè siguen tingudes en compte, s'haurà d'enviar còpia a l'adreça de correu electrònic: convocatorias_ivass@gva.es.

Finalitzat el termini d'al·legacions, la comissió de selecció estudiarà i resoldrà les possibles al·legacions i formalitzarà la proposta de resolució definitiva.

4. A la vista de l'anterior, el director general de l'IVASS resoldrà l'adjudicació per a l'exercici dels llocs de treball, a la/es persona/es considerada/des més idònies d'acord amb el sistema selectiu establit en la base sisena.



Setena. Barem de mèrits

1. Per formació, fins a un màxim de 10 punts, segons els apartats següents:

1.1. Titulació acadèmica.

Per qualsevol títol acadèmic d'igual nivell o superior nivell a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball a proveir, excloent-hi el que siga necessari per a l'accés al lloc:

1,5 punts per títol, fins a un màxim de 3 punts.

Només es puntuarà el títol o títols de major nivell, entenent-se compreses en el mateix aquelles altres titulacions necessàriament prèvies per a l'obtenció del de nivell superior.

1.2. Cursos de formació i perfeccionament.

Els cursos de formació i perfeccionament que, segons el parer de la comissió, estiguen relacionats amb les funcions del lloc de treball, amb un màxim de 3 punts, d'acord amb l'escala següent:

De 100 o més hores: 2,50 punts

De 75 a menys de 100 hores: 2,00 punts

De 50 a menys de 75 hores: 1,50 punts

De 25 a menys de 50 hores: 1,00 punts

De 15 a menys de 25 hores: 0,30 punts

En aquest apartat no es puntuaran els cursos de valencià ni d'idiomes comunitaris. Tampoc es puntuaran els cursos d'una carrera acadèmica, doctorat ni d'instituts universitaris, quan aquests formen part del pla d'estudis del centre. Tampoc puntuaran els cursos de preparació o formació relacionats amb processos d'especialització i de selecció d'empleats públics, de promoció interna, de plans d'ocupació i d'adaptació del règim jurídic del personal a la naturalesa jurídica dels llocs de treball.

1.3. Valencià.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 2 punts, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, la Comissió Interuniversitària d'Estandardització de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) o l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI), d'acord amb l'escala següent:

– Coneixement oral (A2): 0,50 punts

– Grau elemental (B1): 1,00 punt

– Grau mitjà (C1): 1,50 punts

– Grau superior (C2): 2,00 punts

Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca, sempre que no constituïsca requisit del lloc a proveir. En aquest últim cas, es valorarà exclusivament estar en possessió de certificat de coneixements del valencià superior a l'exigit com a requisit, d'acord amb la puntuació de l'anterior escala.

1.4. Idiomes comunitaris: màxim 2 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 2 punts, puntuant per cada cicle complet de l'escola oficial d'idiomes o equivalent, o dels nivells o certificats segons el Marc Europeu Comú de Referència, d'acord amb l'escala següent:



Nivell Bàsic (A2): 1 punt

Nivell mitjà (B1): 1,5 punts

Nivell Avançat (B2 o superior): 2 punts

2. Per serveis prestats, fins a un màxim de 10 punts:

2.1. Serveis prestats en IVASS en el lloc sol·licitat: per cada mes complet 0,08

2.2. Serveis prestats que guarden similitud amb el lloc sol·licitat en administracions públiques: per cada mes complet de serveis efectius 0,06 punts.

2.3. Serveis prestats que guarden similitud amb el lloc sol·licitat en entitats privades: per cada mes complet de serveis efectius 0,04 punts.



2.4. Serveis prestats en altres categories de l'IVASS: per cada mes complet de serveis efectius 0,03 punts.

Per a justificar el temps treballat, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral (que expedeix la Tresoreria de la Seguretat Social). Per a saber si els serveis prestats guarden similitud amb el lloc de treball,s'haurà d'aportar certificat d'empresa que preveja el temps treballat, la categoria laboral i una descripció de les funcions desenvolupades.



Huitena. Borsa

A causa de les necessitats de cobertures temporals de llocs existents en l'actualitat, així com a la situació d'esgotament de les borses actuals, amb caràcter extraordinari, finalitzat el procés selectiu, es constituirà una borsa de treball provisional, d'àmbit territorial autonòmic, si és el cas, per a cobrir les necessitats de contractació temporal per al personal de qualsevol de les categories convocades, amb els/les candidats/ates que hagen superat la fase d'entrevista per ordre de puntuació.



Aquesta borsa tindrà caràcter excepcional i s'emprarà per a cobrir necessitats urgents i inajornables mentre es constitueix la nova borsa de treball temporal.

Aquesta borsa es regirà per les bases de l'actual borsa de substitució d'IVASS. El contingut de les esmentades bases es va establir mitjançant una Resolució de 20 de març de 2017, del director general de l'IVASS, per la qual es convoquen les borses de treball temporal de les categories de cuidador/a, infermer/a i cuiner/a, publicada en el DOGV número 8008, de 27 de març de 2017.

Aquesta borsa substituirà qualsevol borsa anterior de les esmentades categories.







Novena. Recursos

Aquesta resolució posa fi a la via administrativa. D'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com als articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, els/les interessats/des poden interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant de l'òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació.

Alternativament, si no es recorre en reposició, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.



València, 26 de juny de 2018.– El director general de l'IVASS: Ángel Bonafé Osca.

Mapa web