Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a les funcionàries i els funcionaris del grup A (subgrup A2), d'administració especial, escala tècnica mitjana d'audiovisuals, per a cobrir el lloc de treball núm. 494, tècnic/tècnica mitjà/mitjana d'audiovisuals, d'aquesta universitat. [2018/8495]

(DOGV núm. 8386 de 19.09.2018) Ref. Base de dades 008565/2018


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, B/A2



Vacant un lloc de treball dotat pressupostàriament, la provisió del qual s'estima convenient per atendre les necessitats del servei, aquesta universitat, d'acord amb l'article 193 dels seus Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:

Convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrup A2), d'administració especial, escala tècnica mitjana d'audiovisuals, per proveir el lloc de treball núm. 494, tècnic/tècnica mitjà/mitjana d'audiovisuals, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs, si es donara el cas, els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A2), d'administració especial, escala tècnica mitjana d'audiovisuals, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que el lloc convocat.

Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi podran presentar les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A2), d'administració especial, escala tècnica mitjana d'audiovisuals, d'aquesta universitat, i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A2), d'administració especial, escala tècnica mitjana d'audiovisuals, als quals els siga d'aplicació allò disposat a l'article 101.3 de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.

1.3. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, es podrà presentar també el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala tècnica mitjana d'audiovisuals, d'aquesta universitat, que haja prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacant

El lloc vacant que es convoca a concurs de mèrits i les seues característiques figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud utilitzant el model que figura en l'annex II, el qual es troba a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: https://www.uv.es/pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa, mitjançant còpia comparada dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.

3.3. Els cursos que han estat impartits i homologats pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació continua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que dispose aquesta universitat, haurà de sol·licitar-ho expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba i estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació s'han de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es podrà fer en el Registre General de la Universitat (av. de Blasco Ibáñez, 13 – 46010 València), mitjançant qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat es troba obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, modificat per Acord de Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València de 29 d'octubre de 2013 (ACGUV 210/2013), pel qual s'aprova el II Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.





Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. Finalitat del tractament.

Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que pertoquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb allò establert en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

10.2. Responsable del tractament i dades de contacte del delegat de protecció de dades.

El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València.

Delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades a la Universitat de València, edifici de Rectorat, avinguda de Blasco Ibáñez, 13, València 46010 lopd@uv.es

10.3. Destinataris o categories de destinataris de les dades i països de destinació de les dades.

Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/dona:

a) Publicació de les diferents resolucions en el tauló oficial de la Universitat de València així com en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de Generalitat Valenciana. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se mitjançant enllaç al tauler oficial, la resolució en pàgines web allotjades sota el domini oficial de la Universitat de València.

10.4. Termini de conservació de les dades.

Les dades es conservaran i seran si escau cancel·lats d'acord amb els següents criteris:

– Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

10.5. Drets.

Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i a la seua rectificació o supressió, o a la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic dirigit a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si escau, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades en la Universitat de València.



10.6. Dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control.

L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és:

Agència Espanyola de Protecció de Dades

Carrer Jorge Juan, 6 (28001 Madrid)

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebagpd/index-ides-idphp.php

10.7. Polítiques de privadesa de la Universitat de València.

Podeu consultar les nostres polítiques de privadesa en https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.html



Onze. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, de conformitat amb l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 3 de setembre de 2018.– La rectora p. d. (DOGV 09.07.2018), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.





ANNEX I

Característiques del lloc de treball oferit

segons la relació de llocs de treball



1) Denominació del lloc: tècnic/tècnica mitjà/mitjana d'audiovisuals.

Número lloc: 494.

Classificació: B 20 E35.

Requisit de formació específica: 2.

Destinació: Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.



Requisit de formació específica:

2. Coneixement del valencià a nivell mitjà, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Política Lingüística).



Puntuació mínima per a l'adjudicació de la vacant:

La puntuació mínima que cal obtenir és de 4 punts segons estableix la disposició quarta del barem.





ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom: Segon cognom: Nom:

DNI: Grup a què pertany: Data de naixement:

Adreça: Localitat/Província: Telèfon:





DADES PROFESSIONALS

Destinació: Tel. oficial:

Denominació del lloc de treball del qual és titular: Classificació:

Adreça electrònica:





DEMANE:

L'admissió en el concurs de mèrits del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial, escala tècnica mitjana d'audiovisuals, convocat per la Resolució de 3 de setembre de 2018, per proveir el lloc de treball núm. 494, tècnic/tècnica mitjà/mitjana d'audiovisuals que s'indica a l'annex I.



Signatura



València, ... de/d'... de 2018

El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquesta sol·licitud i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que se'n pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web