Ficha docv

Ficha docv









ORDRE 12/2019, de 5 de novembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es regula i concedeix una subvenció directa al Consorci València 2007, per a la promoció i foment d'activitats d'interés públic, sociocultural, econòmic o humanitari de la Comunitat Valenciana. [2019/10542]

(DOGV núm. 8673 de 08.11.2019) Ref. Base de dades 009579/2019


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic
    Grup temàtic: Ajudes
    Matèries: Patrimoni cultural



L'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, estableix, en l'apartat 2.c, la possibilitat de concedir de forma directa, amb caràcter excepcional, subvencions en què s'acrediten raons d'interés públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades que dificulten la seua convocatòria pública.

D'un altre costat, l'article 168 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, regula el contingut mínim de les bases reguladores de les subvencions esmentades, així com alguns dels tràmits que han de desenvolupar-se durant el procediment d'elaboració.

Finalment, la disposició addicional cinquena de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019, determina l'òrgan competent, durant l'exercici esmentat, per a aprovar les bases reguladores i atorgar aquest tipus de subvencions.

En el pressupost de la Generalitat per a 2019, consta en la secció 05 Presidència de la Generalitat, servei 00 Sotssecretaria, centre gestor 01 Sotssecretaria, i programa 111.70, Gabinet d'Organització, la línia de subvenció S7028000, amb la denominació «Promoció i foment d'activitats d'interés públic, sociocultural, econòmic o humanitari de la Comunitat Valenciana», amb una dotació actual per un import global d'1.250.000 euros, que té com a descripció i finalitat la concessió d'ajudes a entitats, institucions i persones físiques destacades per a la promoció, el foment i realització d'activitats d'interés públic, sociocultural, econòmic o humanitari de la Comunitat Valenciana degudament justificades.

La línia de subvenció S7028000, «Promoció i foment d'activitats d'interés públic, sociocultural, econòmic o humanitari de la Comunitat Valenciana», es troba inclosa en el Pla estratègic de subvencions de la Presidència de la Generalitat i els seus organismes públics, per al període 2018-2020, aprovat per la Resolució de 6 de juny de 2018, del president de la Generalitat.

El sol·licitant és una entitat de dret públic integrada per l'Administració general de l'Estat, la Generalitat i l'Ajuntament de València per a l'explotació de les infraestructures i instal·lacions executades amb motiu de la celebració de l'edició número 32 de la Copa America, així com la potenciació cultural d'aquestes.

El Consorci ha programat diverses activitats culturals al voltant de la figura de l'artista de Catarroja José Sanleón, que presenta una selecció de les construccions que ha realitzat amb alumini i metacrilat que al·legoritzen les façanes de les catedrals i les vidrieres, els pinacles i les torres, junt amb les essencials «marques del pedrapiquer» que donen mostra de la voluntat d'experimentació pictòrica de Sanleón. El que busca l'artista és l'encarnació en la pintura i, d'aquesta manera, l'impuls lluminós de les catedrals és un pretext de la pura forma que respon a la voluntat de crear una morada per a la mirada.

S'hi ha aplicat el que disposa el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat, dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques. Les subvencions que es concedeixen en la present ordre no necessiten la notificació adés esmentada, per no tindre els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea; en concret, per no suposar avantatge econòmic, ja que l'entitat a què va dirigida la subvenció no exerceix activitat econòmica en què puga oferir béns o serveis en el mercat, i, per això, no hi ha possibilitat de falsejament de la competència que afecte els intercanvis comercials entre estats membres.



D'acord amb el Decret 151/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el reglament orgànic i funcional de la Presidència de la Generalitat, article 1, és la Presidència qui assumeix la competència sobre la coordinació i impuls de l'acció interdepartamental del Consell, per la qual cosa la Presidència es compromet a dur les gestions necessàries per a culminar aquest projecte, ja que es tracta d'un esdeveniment amb un rellevant i evident interés públic des de tots els vessants; tant des de la pròpia i única qualitat de l'entitat beneficiària com des de la naturalesa de l'activitat que es proposa, de vertebració social, artística i cultural.

Per tot allò que s'ha exposat, havent-se seguit els tràmits que s'arrepleguen en l'article 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions i d'acord amb el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic aprovat pel Decret 176/2016, de 25 de novembre, del Consell, i la disposició addicional quinta de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019,





ORDENE



Primer. Objecte

La present ordre té per objecte regular la concessió directa d'una subvenció de caràcter excepcional destinada al Consorci València 2007.





Segon. Raons d'interés públic que concorren en la concessió i impossibilitat de la convocatòria pública

1. Aquesta subvenció es concedeix de forma directa, en aplicació del que preveu l'article 22.2.c de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb el que estableixen els apartats 2 i 3 de l'article 28 de la llei esmentada, l'article 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, així com en la disposició addicional cinquena de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019, per concórrer-hi raons d'interés públic, social, econòmic o humanitari.

La subvenció regulada en aquesta ordre té caràcter singular, derivat del caràcter excepcional i únic de l'entitat sol·licitant i de l'esdeveniment que motiva el procediment en qüestió. Atés l'objecte específic de la subvenció, es requereix una concessió directa i no escau una convocatòria pública.

2. En concret, les raons d'interés públic que justifiquen l'atorgament directe de la subvenció a l'entitat assenyalada radiquen en:

a) Donar el reconeixement social i públic a la trajectòria de l'artista de Catarroja; la seua evolució des de l'abstracció lírica a la pintura de concepte. Redescobreix i aplica el valor poètic del no pintat i la riquesa de les qualitats de les textures dels objectes quotidians. És així, com actuant sobre determinades superfícies, aquestes es converteixen en la seua obra.

b) Fomentar amb l'acció pública l'estima general del patrimoni cultural valencià, destacant la identitat cultural de l'artista. Entre les seues nombroses exposicions individuals podem destacar, en la dècada dels huitanta, les celebrades en la Galeria del Palau i en la Val i 30, totes dues de València, o les de la Galleria De Crescenzo a Roma i en Fòrum en Zurich. Quant a col·lectives, va anar especialment rellevant 30 artistes valencians, organitzada per l'Ajuntament de València en 1981. En 2007 l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) va organitzar una gran retrospectiva de la seua obra, en la qual es van exposar més de cent peces.



c) Reforçar la nostra creativitat cultural, que indiscutiblement enforteix el teixit sociocultural valencià, que promou i fomenta la participació de la societat valenciana fent valdre les infraestructures i instal·lacions existents que gestiona l'entitat sol·licitant per a aquest esdeveniment de caràcter extraordinari.

Tot això es faria mitjançant el projecte presentat i donant a conéixer l'obra i figura de l'artista valencià José Sanleón en un entorn únic per a l'exposició en la qual es posa de manifest el sentiment d'aclaparament pels grans espais de les catedrals que contenen el misticisme que no existeix en altres espais.



Tercer. Entitat beneficiària

L'entitat beneficiària de la subvenció és el Consorci València 2007, amb CIF Q4601081E.



Quart. Activitat subvencionada

L'import de l'ajuda anirà destinat al conjunt d'activitats per a dur a terme l'exposició «Seu» de José Sanleón, del 4 d'abril al 19 de maig de 2019, a La Base de la Marina de València.



Cinqué. Despeses subvencionables

1. Són despeses subvencionables totes aquelles que estan lligades de manera indubtable a la intervenció i a l'execució de les activitats pressupostades i autoritzades, i que resulten estrictament necessàries per a la seua implementació, sempre que complisquen les normes sobre justificació i control establides i que es destinen al finançament de la consecució dels objectius concretats en l'actuació.

2. D'acord amb el que es disposa en l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el cost d'adquisició de les despeses subvencionables haurà d'estar d'acord amb el valor de mercat. Si escau, l'òrgan gestor podrà fer la comprovació del valor del mercat amb els mitjans assenyalats en l'article 170 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.

3. L'import màxim subvencionable en concepte d'hostaleria no podrà excedir del 15 % de la totalitat de la quantia subvencionable, amb exclusió dins d'aquest concepte del consum de begudes amb contingut alcohòlic.

L'entitat beneficiària haurà igualment d'acreditar la identitat de les persones usuàries d'aquests serveis, així com el concepte pel qual s'imputa la despesa.

4. S'inclouran en la partida de despeses de personal els derivats de la contractació del personal al servei, totalment o parcialment, de la intervenció en l'activitat subvencionable, sempre que existisca una relació laboral, fixa o temporal, entre l'entitat beneficiària i la persona treballadora.

En el document de formulació de l'activitat subvencionable, l'entitat sol·licitant indicarà el percentatge de la jornada laboral que el personal dedique al projecte.

No s'hi inclouran les despeses originades per les persones integrants de les juntes directives o consells de direcció de les entitats beneficiàries ni de les contraparts.



Sisé. Quantia

Vistos l'import sol·licitat segons el pressupost presentat, la naturalesa de l'activitat per sectors o àmbits concrets i l'interés de la Presidència en què el foment de les subvencions no s'esgote en unes poques iniciatives sinó que arribe a un ampli nombre d'activitats i raons d'interés públic, social, econòmic o humanitari o altres que es justifiquen, s'estima la quantitat per a subvencionar en un màxim de 35.000 €, i es valora positivament que existisquen fonts privades alternatives de finançament.

Únicament seran objecte d'ajudes les despeses de caràcter corrent, en cap cas béns inventariables.

Aquest import s'abonarà a càrrec de la línia de subvenció S7028000, de la secció, servei, centre gestor i programa 05.00.01.111.70 de l'estat de despeses del pressupost de la Generalitat per a l'exercici 2019.





Seté. Procediment

1. L'entitat beneficiària haurà de manifestar, en el termini de quinze dies hàbils a partir de la publicació d'aquesta ordre en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la conformitat amb la concessió de la subvenció i amb les presents bases reguladores, d'acord amb el model que s'inclou com a annex I de la present ordre, i haurà de subscriure i comprometre's a desenvolupar el projecte de l'activitat per a la qual serà subvencionat.

2. El model de conformitat, degudament emplenat i signat, haurà de presentar-se en el Registre d'entrada de la Presidència de la Generalitat (c/ En Bou, 9-11, València 46001), o també en qualsevol dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



3. Junt amb la conformitat amb la subvenció i les seues bases reguladores, en el cas que el compte bancari de l'entitat no estiga donat d'alta en la Generalitat, o haja de modificar les seues dades, s'haurà d'aportar, d'acord amb el que estableix l'Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula la comprovació i el procediment de registre de comptes bancaris de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb l'administració de la Generalitat, la documentació següent:

a) Model de domiciliació bancària (annex II) firmat pel representant de l'entitat beneficiària juntament amb els documents vàlids en dret que en deixen constància fidedigna de la representació.

b) Acreditació de la titularitat del compte bancari, així com de l'IBAN, que s'assenyale en el model de domiciliació bancària.

4. D'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si el document de conformitat s'ha omplit de forma incompleta o no s'han aportat els requisits i documents que s'assenyalen en aquesta base, l'entitat interessada serà requerida perquè, en un termini de deu dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit amb una resolució prèvia d'arxivament d'expedient, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la norma esmentada, quedarà sense efecte la concessió de la subvenció, i en perdrà, per tant, el dret a la percepció.





Huité. Òrgan gestor

Corresponen la tramitació i la gestió de la subvenció a la Subdirecció General d'Organització i Coordinació.



Nové. Obligacions de les entitats beneficiàries

L'entitat beneficiària d'aquesta subvenció quedarà obligada a:

a) Comunicar a la Subdirecció General d'Organització i Coordinació de la Presidència de la Generalitat, la concessió d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present ordre. Aquesta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega, i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

b) Sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions així com facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció.

c) Adoptar les mesures de difusió contingudes en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, i en l'apartat 4 de l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que estableix que els beneficiaris hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de les activitats objecte de subvenció. Aquestes mesures podran consistir en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent, així com llegendes relatives al finançament públic en cartells, plaques commemoratives, materials impresos, mitjans electrònics, o audiovisuals, o bé en mencions realitzades en mitjans de comunicació.

En aquest sentit, tot el material gràfic i audiovisual publicitari que es realitze (cartells, fullets, pancartes, DVD, CD, i la resta de documentació i material utilitzat) indicaran que l'activitat subvencionada es realitza en col·laboració amb la Generalitat, i les inclusions o mencions que es realitzen en les pàgines web oficials per a donar repercussió a les activitats, incorporaran, si correspon, el logotip que la Generalitat facilite.

d) Quedar, en tot cas, subjectes a les obligacions imposades per l'article 14 i concordants de Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Deu. Règim de justificació de les subvencions

1. L'entitat beneficiària haurà de presentar, davant de l'òrgan gestor, l'adequada justificació de la subvenció, de la realització de l'activitat, del compliment de les condicions imposades, i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de concessió de la subvenció.

2. En concret, l'entitat beneficiària haurà de presentar un compte justificatiu de la despesa realitzada, que es compondrà dels documents següents:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà:

1r. Una relació classificada i numerada de les despeses de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i la data de pagament.

2n. Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i la documentació acreditativa del pagament, ordenats correlativament, d'acord amb la relació anterior. Per tal de controlar l'eventual acumulació de subvencions, tots i cada un dels documents presentats per l'entitat beneficiària de la subvenció hauran de ser validats i estampillats pel servei gestor, mitjançant segell existent a aquest efecte, en què conste que el document o factura s'aplica a la justificació de la subvenció.

Pel que fa a les factures, hauran de complir els requisits regulats en el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació i hauran de ser emeses dins de l'exercici 2019, corresponent el període de realització de les despeses subvencionables amb la preparació i l'execució de l'activitat subvencionada.

3r. Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència, o, si és el cas, la declaració responsable de no haver rebut altres subvencions o ajudes o ingressos, per a l'actuació objecte d'aquesta subvenció.

4t. Els tres pressupostos que, si és el cas, i en aplicació de l'article 31.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ha d'haver sol·licitat l'entitat beneficiària.

c) Declaració responsable firmada pel representant legal de l'entitat sobre el compliment de les obligacions establides en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, amb expressa indicació de trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.

3. Cas que l'entitat beneficiària no deduïsca cap percentatge de les quotes d'IVA suportades, haurà de presentar una declaració jurada pel representant legal, mitjançant la qual es notificarà no tindre dret a practicar deduccions per les quotes d'IVA que puguen suportar. Alhora, presentarà certificació de l'òrgan competent de la hisenda pública acreditant que no liquida IVA, o bé certificació de situació censal i obligacions.

Quant als documents acreditatius dels pagaments als creditors, com a justificants de pagament s'admetran resguards de transferència (si engloba diverses factures, s'haurà d'aportar relació detallada d'aquestes), així com xecs i pagarés, en els següents termes:

1r. Si la forma de pagament és una transferència bancària, aquesta es justificarà mitjançant el resguard de l'ordre de càrrec, i haurà de figurar en el concepte de la transferència el número de factura o, si no n'hi ha, el concepte abonat.

2n. Si la forma de pagament és el xec o pagaré, el document justificatiu consistirà en un rebut, signat i estampillat pel proveïdor, on haurà d'especificar-se la factura o documentació justificativa de la despesa a què correspon el pagament i la seua data, el número i la data del xec o, si és el cas, la de venciment del pagaré, i haurà d'aparèixer, davall la signatura, el nom i el número del NIF de la persona que signa.



La forma de pagament prevista en els dos punts anteriors, s'acompanyarà de còpia d'extracte bancari del càrrec en compte corresponent a l'operació justificada.

4. Així mateix, l'entitat beneficiària haurà d'acreditar, per mitjà d'un certificat expedit per l'òrgan competent, davant de l'òrgan gestor de la subvenció regulada en aquesta ordre, els punts següents:

a) Que els fons han sigut destinats a realitzar l'activitat per a la qual van ser concedits.

b) Que la documentació original acreditativa de la despesa realitzada i efectivament pagada es troba a les seues dependències, a disposició de l'òrgan gestor de la subvenció, de la Intervenció General de la Generalitat i de la Sindicatura de Comptes.



Onze. Forma de pagament de la subvenció

1. El pagament s'efectuarà, per mitjà d'una transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària que aquesta determine, una vegada rebuda la justificació i acreditat que l'entitat es troba al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

2. No obstant el que disposa l'apartat anterior, i a petició de l'entitat beneficiària, podrà anticipar-se un 30 % de l'import total de la subvenció, després de la seua concessió, amb la constitució prèvia d'aval bancari per l'import mínim de la quantitat que haja de ser objecte de bestreta.

En virtut d'aquesta bestreta, l'entitat haurà de dipositar un aval per l'import corresponent, d'acord amb el que regula l'Ordre de 14 de febrer de 1986, modificada per l'Ordre de 16 de desembre de 1996, de la Conselleria d'Economia i Hisenda, per la qual es regula el procediment de constitució i devolució de fiances.

3. Les quantitats lliurades anticipadament i no justificades hauran de ser reintegrades per mitjà d'un xec nominatiu conformat o bancari, a nom de la Presidència de la Generalitat. L'Administració, d'acord amb el que preveu l'article 90 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions, haurà de calcular els interessos de demora des del moment en què s'haja produït el pagament efectiu de l'ajuda fins al moment en què s'haja produït la devolució efectiva per part del beneficiari.



4. En cas que no es justificara correctament l'import de la bestreta, serà procedent l'execució de l'aval que s'ha aportat com a garantia, fins a cobrir l'import no justificat.



Dotze. Compatibilitat de les ajudes

L'ajuda concedida serà compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present ordre. Aquesta compatibilitat estarà condicionada que l'import de les ajudes, aïlladament o en concurrència amb altres, no supere el cost de l'activitat subvencionada, tot això de conformitat amb l'article 65.3.c del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.





Tretze. Minoració, anul·lació i reintegrament de les subvencions

1. Es reduirà proporcionalment la subvenció en cas que la justificació de les despeses realitzades no abaste la quantia atorgada, així com quan havent-se subvencionat una part del cost total de l'activitat, no es justifique l'import total de la despesa que suposa el desenvolupament de l'activitat esmentada.

2. La presentació extemporània de la justificació donarà lloc a la incoació d'un procediment per a deixar sense efecte l'acte de concessió de la subvenció. En tot cas es garantirà el dret de l'audiència de l'interessat. El termini de presentació de la justificació de la subvenció finalitzarà en tot cas abans del dia 20 de desembre de 2019.

3. En els casos previstos en l'article 37 de la Llei general de subvencions, els beneficiaris hauran de reintegrar la totalitat o una part de la quantitat percebuda més els corresponents interessos de demora. En aquests casos es procedirà a la incoació de l'oportú expedient que, amb audiència prèvia de l'interessat, serà resolt per la persona titular de l'òrgan gestor de la subvenció.

4. El falsejament o l'ocultació de dades i documents, ja que afecten substancialment la concessió i lliurament de fons públics, donarà lloc a l'exigència de responsabilitats tant en l'ordre administratiu com en el jurisdiccional competent.

5. La Presidència de la Generalitat es reserva el dret a realitzar les inspeccions tècniques i administratives que es consideren necessàries a fi de conformar la correcta execució de l'actuació subvencionada.





Catorze. Règim jurídic aplicable

Aquestes subvencions es regiran, pel que disposa aquesta ordre, i a més, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reglament de l'esmentada llei, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, excepte en allò que afecte els principis de publicitat i concurrència, així com pel que estableix la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic empresarial i de subvencions, per la disposició addicional cinquena de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019, i per les altres normes de dret administratiu que hi siguen aplicables.



Quinze. Efectes

La present ordre produirà efectes a partir de l'endemà de la publicació en el DOGV.



Contra el present acte, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114.c de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'entitat interessada podrà interposar els recursos següents:



a) Potestativament, recurs de reposició davant del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació d'aquesta ordre, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.

b) Directament, un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la notificació d'aquesta ordre, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici que l'entitat interessada puga fer ús de qualsevol altra via que estime oportuna.



València, 5 de novembre de 2019



La secretaria autonòmica de Model Econòmic i Finançament ,

(per raó de la quantia, DA 5a Llei 28/2018, 28.12.2018;

p. d. f. R 28.10.2019, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic)

MARÍA JOSÉ MIRA VEINTIMILLA





ANNEX I

Model de conformitat de la subvenció de concessió directa



(La sol·licitud haurà d'anar acompanyada dels documents que s'exigeixen en l'apartat 7 de l'ordre.)



1. IDENTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

–Anualitat:

–Òrgan gestor:

–Import:

–Títol:



2. ENTITAT BENEFICIÀRIA

–Nom o raó social (*):

–Tipus d'entitat:

–Sigles:

–NIF:

–Adreça:

–Localitat:

–Província:

–Telèfon:

–Correu electrònic:

–Pàgina web:



(*) El nom ha de ser coincident amb el que figura en aquesta ordre.





Dades de la persona representant:

–Nom:

–Cognoms:

–DNI/NIF:

–Càrrec:



Dades domiciliàries a efectes de notificació:

–Adreça:

–Localitat:

–Província:

–Codi postal:

Dades de persona de contacte en cas de ser diferent de la persona sol·licitant:

–Nom i cognoms:

–Telèfon:

–Correu electrònic:



3. DECLARACIÓ RESPONSABLE

a) D'acord amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, autoritze l'Administració a obtindre directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com per a la comprovació directa de les dades d'identitat (DNI), i, si és el cas, de residència.



Sí No



En cas de no subscriure la corresponent autorització, l'entitat interessada estarà obligada a presentar els documents corresponents juntament amb aquesta conformitat.

b) Declare que, a la vista de les bases que regeixen aquesta convocatòria, les accepte íntegrament i accepte la subvenció per al projecte a què es refereix la present ordre.

c) Declare que l'entitat que represente no es troba sotmesa a les prohibicions previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, que determina la prohibició d'obtindre la condició de beneficiària de subvencions, i destaque especialment la de no ser deutora per reintegrament de subvencions.

d) Declare que totes les dades que figuren en aquest document són certes, i em compromet en nom de l'entitat a destinar l'import de la subvenció que es regula i concedeix en aquesta ordre a l'objecte previst.



e) Declare, sota la meua responsabilitat, que els documents que aporte són una còpia fidel de l'original, els quals seran aportats a requeriment de l'Administració.



4. DADES DEL PROJECTE, PROGRAMA O PLA PER AL QUAL ES CONCEDEIX LA SUBVENCIÓ

–Descripció del projecte:

–Data inici:

–Data fi:

–Resultats previstos:



5. INFORMACIÓ I CONSENTIMENT

INFORMACIÓ SOBRE LA LLEI ORGÀNICA DE PROTECCIÓ DE DADES: als efectes previstos en l'article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa que les dades consignades en el present document seran incorporades a un fitxer de què és titular la Presidència de la Generalitat. Les dades seran emprades només per a la gestió d'ajudes i subvencions i no seran cedides ni usades per a un altre fi diferent. Respecte de les esmentades dades, es podran exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que preveu la indicada Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, davant de la Presidència de la Generalitat.



Sí No



Data i signatura de la persona representant de l'entitat

Mapa web