Ficha docv

Ficha docv









Informació pública del pla especial de reserva de sòl dotacional per a nova EDAR i de la resta de documents relatius a l'obra i l'explotació (activitat) de la instal·lació. [2019/12415]

(DOGV núm. 8716 de 14.01.2020) Ref. Base de dades 000462/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Plans d'Urbanisme
    Descriptors:
      Temàtics: pla d'urbanisme, administració local
      Descriptors toponímics: Almoradí



Aquesta actuació està cofinançada per la Unió Europea a través del programa operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Comunitat Valenciana 2014-2020.

En data 18 de desembre de 2018 s'ha dictat resolució de l'Alcaldia Presidència, en la part dispositiva de la qual diu el següent:



Primer

Sotmetre a informació pública, durant un termini de 45 dies, mitjançant els corresponents anuncis en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en un diari no oficial d'àmplia difusió, els següents documents:

– Pla especial de reserva de sòl dotacional per a nova estació depuradora d'aigües residuals, amb els següents annexos: estudi d'integració paisatgística, estudi arqueològic, estudi d'inundabilitat, estudi acústic, estudi odorífer, característiques efluent, sol·licitud abocament CHS i informes sectorials.

– Projecte de construcció de les obres de la nova EDAR d'Almoradí (Alacant), amb annexos.

– Estudi acústic.

– Informe tècnic de conformitat amb el projecte d'obres.

– Decret d'Alcaldia de conformitat amb el projecte d'obres.

– Memòria de prospecció arqueològica.



Segon

Obrir període de participació pública, durant el mateix termini, a l'efecte de la intervenció ambiental regulada en el Decret 201/2008, de 12 de desembre, del projecte de construcció de les obres de la nova EDAR d'Almoradí (Alacant) i de la resta de documents relatius a l'obra i l'explotació (activitat) de la instal·lació.



Tercer

Remetre consulta als organismes afectats, amb petició d'informes sectorials corresponents, i a les entitats subministradores dels serveis públics urbans que puguen resultar afectades.



Quart

La documentació sotmesa a informació pública podrà consultar-se en el Portal de Transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Almoradí, en la pàgina web almoradi.es, així com en les dependències municipals d'urbanisme, en horari d'atenció al públic.

De conformitat amb l'article 57, en relació amb l'article 53.2, tots dos de la Llei 5/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge, de la Comunitat Valenciana, modificada per la Llei 1/2009, de 5 de febrer; amb la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'avaluació ambiental, la Llei 2/1989, de 3 de març, de la Generalitat Valenciana, d'impacte ambiental i els annexos del Decret 162/1990, de 15 d'octubre; i conforme al Decret 201/2008, de 12 de desembre, pel qual es regula la intervenció ambiental en les instal·lacions públiques de sanejament d'aigües residuals, s'obri el període de consultes i informació pública per a la presentació d'al·legacions durant el termini de 45 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Durant aquest termini es trobarà a disposició per a la seua consulta en les dependències d'urbanisme de l'Ajuntament en dies laborables i horari d'atenció al públic, o bé mitjançant consulta a través del portal de transparència de la seu electrònica de la web municipal www.almoradi.es, termini en el qual es podran presentar al·legacions, bé a través del registre d'aquest Ajuntament, bé a través del registre electrònic de la seu electrònica d'aquest Ajuntament situada en la web municipal indicada, amb les obligacions de presentació telemàtica que preceptua l'article 14 i concordants de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú.



Almoradí, 18 de desembre de 2019.– L'alcaldessa presidenta: María Gómez García.

Mapa web