Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 27 de novembre de 2018, de la Direcció General del Sector Públic, Model Econòmic i Patrimoni, de finalització d'investigació prèvia i incoació de l'expedient de declaració administrativa d'hereus abintestat de Jesús Barba Vela a favor de la Generalitat. Expedient número 423/2018 EIP. [2019/137]

(DOGV núm. 8467 de 18.01.2019) Ref. Base de dades 000566/2019


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic
    Grup temàtic: 000



Antecedents de fet

Mitjançant escrit remés per Pablo Olmos Núñez, s'ha donat trasllat a aquesta conselleria de la documentació relativa a la denúncia de la defunció sense hereus coneguts de Jesús Barba Vela, que va morir a Alacant el dia 31 de juliol de 2008, als efectes que se li done el tràmit que corresponga.

Una vegada ha finalitzat la investigació prèvia, i considerant que després de l'entrada en vigor de la Llei 15/2015, de 2 de juliol, de jurisdicció voluntària, pertoca tramitar la declaració d'hereus abintestat a favor de la Generalitat en via administrativa.



Fonaments de dret

En compliment del que preveu l'article 71 de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana, l'article 43 de la Llei 14/2003, de 10 d'abril, de patrimoni de la Generalitat Valenciana, el Decret 47/2013, de 5 d'abril, del Consell, pel qual es regula el procediment per a la tramitació d'expedients d'herències intestades a favor de la Generalitat i atenent el que estableixen els articles 20 i següents de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques en la redacció donada per la Llei 15/2015, de 2 de juliol, de jurisdicció voluntària, és procedent incoar l'expedient per a la declaració d'hereus abintestat a favor de la Generalitat respecte d'aquesta herència.



Havent-se obtingut la documentació necessària per a la finalització del procediment d'investigació prèvia, s'ha de dur a terme l'inici del procediment d'incoació de la declaració administrativa d'hereus.



En l'exercici de les competències atribuïdes en el Decret 119/2018, de 3 d'agost, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, i sobre la base del que disposa l'article 58 de la Llei 39/2015, d'1 de novembre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, resolc:



Primer

Finalitzar el procediment d'investigació prèvia per haver obtingut la documentació necessària per a la seua conclusió.



Segon

Incoar el procediment de declaració d'hereus abintestat a favor de la Generalitat respecte de l'herència de Jesús Barba Vela, conforme al que es preveu en els articles 20 i següents de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques en la redacció donada per la Llei 15/2015, de 2 de juliol, de jurisdicció voluntària i en el Decret 47/2013, de 5 d'abril, del Consell, pel qual es regula el procediment per a la tramitació d'expedients d'herències intestades a favor de la Generalitat.



Tercer

Efectuar consulta als departaments o òrgans de la Generalitat i d'altres entitats públiques que puguen disposar d'informació sobre possibles béns, drets i/o obligacions de l'herència, a més haurà de demanar-se qualsevol altre document que siga necessari per a acreditar l'existència de béns, drets i/o obligacions de l'herència.



Quart

Obtindre tota la documentació necessària per a justificar la procedència d'obertura de successió intestada a favor de la Generalitat i constatar-se l'absència d'altres hereus legítims amb dret a l'herència, per a això s'haurà de demanar la corresponent declaració testifical, si escau, així com qualsevol altre document que siga necessari per a acreditar la justificació i procedència de la successió intestada a favor de la Generalitat.



Cinqué

Publicar aquesta resolució en el DOGV, en la pàgina web d'aquesta Conselleria, i remetre'n una còpia a l'Ajuntament de Vinaròs (Castelló) per a la seua publicitat edictal durant el termini d'un mes, d'acord amb el que preveu l'article 20 bis. 3 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques en la redacció donada per la Llei 15/2015, de 2 de juliol, de jurisdicció voluntària.



Contra aquesta resolució no es pot interposar cap recurs, encara que les persones interessades, conforme al que es preveu en l'article 112 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podran realitzar al·legacions per a oposar-se a aquesta, sense perjudici de recórrer contra la resolució que posa fi al procediment.



València, 27 de novembre de 2018.– La directora general del Sector Públic, Model Econòmic i Patrimoni: Isabel Castelló García.

Mapa web