RESOLUCIÓ de 10 de gener de 2019, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es designa un nou vocal de l'òrgan tècnic de selecció de les proves selectives per a l'accés al cos superior tècnic d'enginyeria agrònoma, A1-15, sector administració especial, torn d'accés lliure, de diversitat funcional i torn de promoció interna, convocatòries 10/16 i 11/2016 corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2019/317]
(DOGV núm. 8467 de 18.01.2019) Ref. Base de dades 000544/2019
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, personal de la Generalitat, A/A1
Mitjançant resolució de 8 d'octubre de 2018 (DOGV 8403, 16.10.2018), es va designar M.ª Luisa Albiol Tasias, cap de secció de Indústries Agràries de la Direcció Territorial de Castelló, com a vocal titular de l'òrgan tècnic de selecció nomenat per a les convocatòries 10/16 i 11/16.
Que, formulada la corresponent renúncia per part d'aquesta funcionària, al·legant la concurrència de la causa establida en l'article 23.2, apartat b de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a la vista de la documentació aportada, és procedent acceptar la renúncia.
Per tot el que s'ha exposat, i en virtut de la competència atribuïda pels articles 9 de la citada Llei 10/2010 i 28 del Decret 3/2017, es proposa:
Primer
Acceptar la sol·licitud de renúncia formulada per M.ª Luisa Albiol Tasias, com a vocal titular de l'òrgan tècnic de selecció de les convocatòries 10/16 i 11/16.
Segon
Nomenar Susana Riera Rupérez, funcionària de carrera A1-15, com a vocal titular de l'òrgan tècnic de selecció de les convocatòries 10/16 i 11/16.
València, 10 de gener de 2019. La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.