Ficha docv

Ficha docv









Informació pública de la convocatòria per a celebrar Assemblea General ordinària. [2019/3543]

(DOGV núm. 8524 de 08.04.2019) Ref. Base de dades 2019/3543




En compliment de l'acord adoptat per unanimitat del Consell Rector d'aquesta entitat en la seua sessió de data 2 d'abril de 2019, i de conformitat amb el que legalment i estatutàriament s'ha establit, es convoca a tots els socis d'aquesta Caixa Rural d'Algemesí per a celebrar Assemblea General ordinària el divendres dia 26 d'abril de 2019, en el domicili social situat al carrer de Sant Josep de Calassanç, número 6, planta 2a d'Algemesí (València), a les 19.30 hores per primera i a les 20.00 hores per segona convocatòria, on seran tractats els següents punts de l'ordre del dia:

1. Informe de la Presidència.

2. Lectura i aprovació, si és procedent, de l'informe de gestió, els comptes anuals referits a l'exercici 2018 i de la proposta de distribució d'excedents disponibles.

3. Pla d'inversions i despeses del Fons de Formació i Promoció Cooperativa. Aprovació, si és procedent, de la liquidació del pressupost de 2018, així com el pressupost per a 2019. Sol·licitar autorització perquè el Consell Rector aplique, provisionalment i proporcionalment, el Pla d'inversions per a 2020.

4. Nomenament d'auditor extern.

5. Delegació i habilitació al Consell Rector per a executar o elevar a instrument públic els acords de l'Assemblea General que ho exigisquen, i facultar-lo per a la interpretació, aplicació, esmena i desenvolupament dels que ho necessiten.

6. Suggeriments i preguntes.

7. Aprovació de l'acta de la sessió o, si és el cas, designació de dos socis per l'Assemblea per a aquesta aprovació.



Algemesí, 5 d'abril de 2019.– El president: José Vte. Torrent Corts.





Nota. Conforme al que es disposa en els articles 26 i 34 del Decret legislatiu 2/2015, de 15 de maig, del Consell, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de cooperatives de la Comunitat Valenciana, i en l'article 18 del Reial decret 84/1993, de 22 de gener, els comptes anuals, l'informe de gestió, l'informe d'auditoria i els altres documents referents a les restants propostes sobre les quals ha de decidir l'Assemblea, estaran a la disposició dels socis en el portal d'internet www.caixalgemesi.es i en el domicili social de l'entitat, situat a Algemesí (València), carrer de Sant Josep de Calassanç, número 6. S'estableix el règim de consulta següent: de dilluns a divendres de 10.00 a 12.00 hores, des de la publicació de la convocatòria de l'Assemblea i fins al dia de la seua celebració, excepte els dies inhàbils. Els socis que ho sol·liciten per escrit tindran dret a rebre còpia d'aquests documents amb antelació a la celebració de l'Assemblea, així com a l'ampliació de tota la informació que consideren necessària en relació als punts de l'ordre del dia.

Mapa web