Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 30 d'abril de 2019, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoquen concursos d'accés a places de personal funcionari docent universitari pel sistema de promoció interna. [2019/4440]

(DOGV núm. 8542 de 07.05.2019) Ref. Base de dades 004179/2019




A tenor de l'establit en l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i en la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; aquest Rectorat, en compliment de l'article 19.U.3.l) de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'estat per a l'any 2018, obtinguda l'autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i en execució de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018, aprovada per Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2018 (DOGV 18.05.2019), ha resolt convocar a concurs d'accés pel sistema de promoció interna les places que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució, d'acord amb les bases següents.





Primera. Règim Jurídic

Aquest concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, per l'establit en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat pel Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; i altra normativa de general aplicació.



De conformitat amb el que preveu l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel que s'aprova el II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i hòmens de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existix infrarepresentació de les dones en la categoria de catedràtic o catedràtica d'universitat en l'àrea d'Organització d'Empreses i d'Arquitectura i Tecnologia de Computadors.

– No existix infrarepresentació de cap dels gèneres en la categoria convocada en la resta de les àrees.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i hòmens, anima especialment al col·lectiu infrarepresentat en els distints cossos i àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on hi ha dita infrarepresentació.

Als efectes del còmput de terminis arreplegats en aquesta convocatòria, el mes d'agost de 2019 es considerarà inhàbil.



Segona. Requisits de les candidates o candidats

Per a ser admeses o admesos a aquest concurs d'accés s'hauran de reunir els següents requisits, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió:

2.1. Requisits generals:

2.1.1. Els arreplegats en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic:

a) Nacionalitat. Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjuí del que disposa l'article 57 del citat Reial Decret.

b) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

c) Tindre complits setze anys d'edat i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a què exercien en el cas del personal laboral, en el que s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.1.3. Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit lingüístic, hauran d'acreditar el nivell del mateix establit per a cada plaça.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de catedràtic o catedràtica d'universitat d'acord amb el que establix el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel que s'establix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Pertànyer al cos de professores o professors titulars d'universitat o a l'escala d'investigadors o investigadors científics d'organismes públics d'investigació. En ambdós casos amb una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu en el lloc.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones que desitgen prendre part en els concursos presentaran, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància segellada en el termini de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de publicar-se aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, en l'oficina principal del Registre General de la Universitat o en les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i en la seu d'Alacant, o bé, per qualsevol dels procediments establits en l'art. 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999 (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques).



Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de correus hauran d'enviar-se en sobre obert perquè el personal de Correus puga estampar en cadascuna d'elles el segell de dates abans de la seua certificació i dirigir-se al Campus de Sant Vicent del Raspeig, aptat. 99, 03080 Alacant.

Aquesta sol·licitud, que s'ajustarà al model que s'acompanya en l'annex II d'aquesta convocatòria, degudament emplenada, anirà acompanyada dels següents documents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en cas de persones estrangeres, del document que acredite la seua identitat, nacionalitat i data de naixement.

b) Fotocòpia del document justificatiu de l'acreditació, d'acord amb el que establix la base 2.2.1.

c) Full de serveis o document que acredite el compliment del requisit establit en la base 2.2.2.

d) Per a l'acreditació del requisit arreplegat en la base 2.1.2, haurà d'aportar fotocòpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. En defecte d'això, l'acreditació d'aquest coneixement es determinarà per la comissió en el desenvolupament de la prova contemplada en la base 8.3.

e) Els qui sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a places en les quals s'establisca l'ensenyança en llengua valenciana, s'aportara fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria amb competències en matèria d'Educació; certificat de nivell C-1, nivell Mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a places en les quals s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de certificats de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la seguent direcció: https://s.ua.es/B~Nw

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència dels mateixos amb el nivell del MCER. Per a això s'ha d'adjuntar fotocòpia del títol amb el revers del mateix on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Trámites laborales/Certificat de Formació, on s'especifica la dita equivalencia.



Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular del mateix, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

f) Resguard que justifique el pagament de 27,40 euros en concepte de drets d'examen, que s'ingressaran, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el Banc SabadellCAM en el compte núm. ES89 0081-3191-42-0001027605, juntament amb el nom i els cognoms, caldrà indicar-hi el nombre de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei taxes Generalitat 30.12.17). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general disfrutaran d'una bonificació del 50 %. En ambdós casos hauran de presentar fotocòpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició per mitjà de qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat de, almenys, 3 mesos amb anterioritat a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini de què es tracte, oferta d'ocupació adequat ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es realitzarà per mitjà d'una declaració escrita del sol·licitant. Ambdós documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.



Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que consten en la sol·licitud seran tractats per la Universitat d'Alacant, en el seu caràcter de responsable i incorporats a l'activitat de tractament «109– convocatòries de concurs per a la provisió de places de cossos docents universitaris». La finalitat d'aquest tractament de dades personals serà la gestió i resolució de la convocatòria.

La legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió d'interès públic i en el consentiment de l'interessat.

En el marc dels tractaments esmentats, les seues dades no se cediran a tercers excepte obligació legal.

Pot exercitar els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades, de limitació i oposició al seu tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades, quan procedisquen, davant la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la seua seu electrònica (https://seuelectronica.ua.es).



Cinquena. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el que preveu l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa; substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

5.2. En el cas d'haver-se de fer alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com vàlida la indicada en la seua instància, de manera que si en el desenvolupament del procediment s'hi produeix cap canvi en la mateixa, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.

5.3. La informació referent a aquesta convocatòria pot consultar-se en la pàgina web de la Universitat d'Alacant, a través de la següent adreça: https://s.ua.es/i9D9.



Sisena. Relació d'aspirants admesos i exclosos

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el rector de la Universitat d'Alacant, dictarà resolució que es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, en la qual constarà la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos, indicant-se en aquest cas les causes d'exclusió.

Contra aquesta resolució les o els intere­ssats podran presentar reclamació o esmena en el termini de 10 dies hàbils, a contar des de l'endemà de la seua publicació.

6.2. Finalitzat aquest termini, es publicarà en el mateix lloc, resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, s'arreplegarà el lloc, data i hora de celebració de l'acte de presentació referit en la base 8.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a contar des de l'endemà de la publicació de la citada resolució, conforme a l'art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.3. No procedirà devolució alguna dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





Setena. Comissions del concurs d'accés

7.1. La composició de la comissió jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per Resolució de la Universitat d'Alacant de 30 d'abril de 2019, figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les comissions jutjadores hauran de constituir-se en el termini màxim de 3 mesos a contar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i hauran d'ajustar-se en el seu funcionament a l'establit en la base 6 i següents de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



Vuitena. Desenvolupament del concurs

8.1. Acte de Constitució. En aquest acte la comissió fixarà els criteris específics de valoració, que haurien d'ajustar-se als criteris bàsics establits en l'art. 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran en els locals on es celebre la sessió, amb antelació a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. En l'acte de presentació, que serà públic, les o els concursants entregaran a la presidència de la comissió el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El curriculum vitae haurà d'ajustar-se al model que figura en l'annex III de la present convocatòria.

En aquest mateix acte, la comissió establirà:

a) l'ordre d'actuació de les i dels aspirants en les proves mitjançant sorteig públic;

b) el calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de 15 dies naturals a contar des de l'endemà de l'acte de presentació.



c) el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Després de l'acte de presentació, la comissió farà pública en els locals on se celebre la sessió una resolució amb els acords adoptats en aquesta sessió.

8.3. Prova.

Totes les proves es realitzaran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se conforme al mateix.

Els concursos d'accés a places de catedràtic i catedràtica d'universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com de les directrius fonamentals del seu projecte docent. La segona part consistirà en l'exposició oral d'un projecte d'investigació. Per al desenvolupament de cadascuna de les parts les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb la o el concursant tots aquells aspectes que estime rellevants durant un temps màxim de dues hores.

Finalitzada la prova, la comissió o cada integrant, emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada per, almenys, tres vots a favor.



Novena. Proposta de provisió i reclamacions

9.1. La comissió elevarà al rector, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Aquesta proposta es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució del mateix no podrà excedir de sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant el rector en el termini màxim de 10 dies hàbils, a contar des de l'endemà a la seua publicació.

9.5. Les i els candidats proposats per a cada plaça, en el termini màxim de 10 dies hàbils a contar des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la següent documentació:

a) Fotocopia compulsada del document nacional d'identitat o document equivalent.

b) Declaració jurada de no haver estat separada o separat de l'Administració de l'Estat, institucional o local, ni de les administracions de les comuni­tats autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les o els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses o sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu Estat l'accés a la funció pública.



Desena. Nomenament i presa de possessió

10.1. Una vegada realitzat el tràmit anterior, el rector efectuarà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i comunicat als registres oportuns i a la Secretaria General del Consell de Coordinació Universitària, especificant la denominació de la plaça, cos i àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, la o el candidat proposat haurà de prendre possessió.

10.3. L'exercici de les places convocades quedarà sotmés a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.



Onzena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius es que deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 30 d'abril de 2019.– El rector, p. d. (R Rectoral 19.05.2016), el Vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés Martínez.





ANNEX I



Nombre de plaça: DF02909

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Organització d'empreses

Departament: Organització d'Empreses

Activitat Docent: la corresponent a l'àrea de coneixement



Nombre de plaça: DF02910

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

Departament: Tecnologia Informàtica i Computació

Activitat Docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: co-disseny de sistemes encastats tolerants a fallades per a aplicacions aeroespacials



Nombre de plaça: DF02315

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Urbanística i Ordenació del Territori

Departament: Edificació i Urbanisme

Activitat Docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Anàlisi de dinàmiques urbanes a través de dades geolocalizades de les xarxes socials

Requisit lingüístic: coneixement d'anglés a nivell C1



ANNEX IV



Núm. de plaça: DF02909

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: organització d'empreses



Comissió titular

President: Enrique Claver Cortés, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria: M.ª Reyes González Ramírez, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Juan Carlos Bou Llusar, catedràtic d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló

Vocal: Antonio Aragón Sánchez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: Raquel Sanz Valle, catedràtica d'universitat de la Universitat de Múrcia



Comissió suplent

President: Bartolomé Marco Lajara, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria: M.ª Dolores Moreno Luzón, catedràtica d'universitat de la Universitat de València

Vocal: José Pla Barber, catedràtic d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Gregorio Sánchez Marín, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: M.ª del Mar Fuentes Fuentes, catedràtica d'universitat de la Universitat de Granada





Núm. de plaça: DF02910

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors



Comissió titular

President: Juan Manuel García Chamizo, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: Antonio Manuel Jimeno Morenilla, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María Violeta Migallón Gomis, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Andrés José Iborra García, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Cartagena

Vocal: Antonio Javier Díaz Alonso, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada



Comissió suplent

President: Manuel Javier Palomar Sanz, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretari: José García Rodríguez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María del Mar Pujol López, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Eduardo Ros Vidal, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Vocal: Manuel Pérez Malumbres, catedràtic d'universitat de la Universitat Miguel Hernàndez





Núm. de plaça: DF02315

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Urbanística i Ordenació del Territori



Comissió titular

President: Gregorio Canales Martínez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria: Eva María García Alcocel, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: José Nicasio Roca Cladera, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Catalunya

Vocal: José Luis Oyón Bañales, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Catalunya

Vocal: Yolanda Villacampa Esteve, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant



Comissió suplent

President: Joaquín Melgarejo Moreno, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria: María Inmaculada López Ortíz, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Carmen Jordá Such, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: Jorge Torres Cueco, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: Gabino Ponce Herrero, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant



Mapa web