Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 30 d'abril de 2019, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoquen a concurs places de professor contractat doctor o professora contractada doctora en règim de contractació laboral. [2019/4455]

(DOGV núm. 8541 de 06.05.2019) Ref. Base de dades 004092/2019




La Universitat d'Alacant, d'acord amb l'article 19.Un.3.I) de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i en execució de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2019, aprovada per l'Acord de Consell de Govern de 28 de març de 2019 (DOGV 10 d'abril); ha resolt convocar a concurs les places de professor contractat doctor en règim de contractació laboral, que es relacionen en l'annex I de la present resolució, d'acord amb les següents bases:



1. Normes Generals

Dits concurses es regiran pel que es disposa en el capítol I del títol IX de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats (BOE 24), modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril (BOE 13), pel Decret 174/2002, de 15 d'octubre (publicat en el DOGV de 22), del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, per l'Acord de Consell de Govern de 28 de març de 2019 pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per la qual es regulen els concursos d'accés per a la contractació de professor contractat doctor o professora contractada doctora (BOUA de 28.03.2019) i altra normativa de general aplicació.

De conformitat amb el previst en l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel qual s'aprova l'II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existeix infrarepresentació de la dona en la categoria de professor contractat doctor o professora contractada doctora en l'àrea de Dret Penal i Enginyeria Hidràulica.

– Existeix infrarepresentació de l'home en la categoria de professor contractat doctor o professora contractada doctora en l'àrea d'Infermeria i Economia Financera i Comptabilitat.

– No existeix infrarepresentació de cap dels gèneres en les categories convocades en la resta de les àrees.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment al col·lectiu infrarepresentat en les diferents categories i àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on existeix aquesta infrarepresentació.





2. Requisits

2.1. El compliment dels requisits per a concursar a la figura de professor contractat doctor o professora contractada doctora, relacionats en els apartats 2.2 i 2.3 següents, haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i mantenir-se fins avui de formalització del contracte.

2.2. Requisits de caràcter general:

a) Tenir complits els setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

c) No haver sigut separada o separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari en el qual s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se en situació d'inhabilitació o equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

L'acompliment de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.

d) Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran de posseir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.3. Requisits de caràcter específic:

a) Estar en possessió del títol de doctor. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, haurà de disposar de l'homologació o equivalència al nivell acadèmic de doctor, d'acord amb el previst en el RD 967/2014 de 21 de novembre. En cas de candidates o candidats amb títols de la Unió Europea també serà vàlida la credencial de reconeixement dirigit a l'exercici de la professió de professor d'universitat.



b) Disposar d'avaluació positiva de la seua Activitat per a la contractació del professorat en la figura de professor contractat doctor o professora contractada doctora per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

c) Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'acreditar el nivell del mateix establit per a cada plaça.



3. Sol·licituds

Els qui desitgen prendre part en els concursos presentaran en el termini de 20 dies hàbils explicats a partir de l'endemà de publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància conforme al model oficial, que haurà de ser emplenada i enviada a través de l'aplicació informàtica disponible en la següent adreça: https://cvnet.cpd.ua.is/eadmua/Tramites/IniciarTramitePublico?pCodigoTramite=TRAM_CONTPDILABSOL

L'emplenament i enviament de la mateixa no eximeix de la seua presentació física en paper, per la qual cosa s'haurà d'imprimir i signar, prèviament a la seua presentació en l'oficina principal del Registre General de la Universitat o en les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i en la seu d'Alacant, o bé, per qualsevol de les formes previstes en l'art. 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999. (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de correus hauran d'anar en sobre obert perquè el personal de correus puga estampar en cadascuna d'elles el segell de dates abans de la seua certificació i dirigir-se al Campus de Sant Vicent del Raspeig, Apt. 99, I-03080 Alacant.

En les dependències del Servei de Selecció i Formació es posarà a la disposició de les i els interessats que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web, emplenar i imprimir la instància.

Aquesta instància, anirà acompanyada de la documentació que a continuació es detalla:

a) D'acord amb l'art. 14.4-5 del Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat de taxes (DOGV 30.12.2017), resguard que justifique el pagament de 27,40 euros, en concepte d'admissió a proves, que s'ingressaran, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el Banc SabadellCAM en l'Explica núm. ÉS89 0081-3191-42-0001027605, referenciant juntament amb el nom i cognoms, el nombre de DNI i el nombre de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

1) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

2) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei taxes Generalitat 301217). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 %. En tots dos casos hauran de presentar fotocòpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

3) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

4) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat de, almenys, 3 mesos anterior a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini que es tracte, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es realitzarà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Tots dos documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.

b) Fotocòpia del DNI o, en cas d'estrangers, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

c) Fotocòpia del títol acadèmic exigit o de la certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del mateix i haver abonat els drets per a l'expedició del títol.

d) Fotocòpia de l'avaluació positiva de la seua Activitat de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

i) Per a l'acreditació del requisit recollit en la base 2.2.d), haurà d'aportar fotocòpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. La no presentació no serà causa d'exclusió, però en defecte d'açò, la comissió de selecció podrà realitzar una prova.

f) Els qui sol·liciten plaça en la qual en el detall de la seua Activitat s'arreplegue un requisit lingüístic, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a les places en les quals s'establisca l'ensenyament en llengua valenciana, s'aportarà fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria d'Educació; certificat de nivell C1, nivell mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en les quals s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de certificats de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent adreça: https://s.ua.es/B~NR

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència dels mateixos, amb el nivell del MCER. Per a açò s'ha d'adjuntar fotocòpia del títol amb el revers del mateix on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Tràmits laborals/ Certificat de Formació, on s'especifica aquesta equivalència.

Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular del mateix, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

3.1. Traducció de documents.

Aquells documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma diferent d'algun dels oficials a la Comunitat Valenciana, hauran d'anar acompanyats de traducció per intèrpret jurat.



4. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que consten en la sol·licitud seran tractats per la Universitat d'Alacant, en el seu caràcter de responsable i incorporats a l'Activitat de tractament «110 –Convocatòries de concurs per a la provisió de places de professorat laboral estable». La finalitat d'aquest tractament de dades personals serà la gestió i resolució de la convocatòria. Finalitat basada en l'interès públic de la convocatòria i en la sol·licitud de participació en ella.

En el marc dels tractaments esmentats, les seues dades no se cediran a tercers excepte obligació legal.

Pot exercitar els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades, de limitació i oposició al seu tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades, quan procedisquen, davant la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la seua Seu Electrònica (https://seuelectronica.ua.es).



5. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el previst en l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa, substituiran la notificació personal a les o els interessats i produiran els mateixos efectes.



5.2. La informació referent a aquesta convocatòria i el seu procés pot consultar-se en la pàgina web de la Universitat d'Alacant, l'adreça de la qual es https://s.ua.es/9eXa

5.3. En el cas d'haver de realitzar alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com a vàlida la indicada en la seua instància, amb el que, si en el desenvolupament del procediment es produïra algun canvi en la mateixa, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.



6. Relació de persones admeses i excloses

6.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació resolució rectoral que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses, amb indicació, si escau, de la causa d'exclusió, i la composició de la comissió de selecció.

Contra aquesta resolució les i els interessats podran presentar reclamació o esmena en el termini que s'indique en la pròpia resolució i que no serà inferior a cinc dies hàbils, a explicar des del següent al de la seua publicació.

6.2. Conclòs aquest termini es publicarà en el mateix lloc resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, s'arreplegarà el lloc, data i hora de celebració de l'acte de presentació referit en la base 8.

6.3. No procedirà devolució alguna dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7. Comissions de selecció

7.1. Els concursos seran jutjats per les corresponents comissions de selecció, que, conforme a la normativa de la Universitat d'Alacant, estaran integrades per cinc membres de ple dret, amb els seus respectius suplents, i la composició dels quals serà la següent:

– Tres membres designats pel rector o la rectora, prèvia proposta del Consell de Departament al que s'adscriu la plaça. Almenys un d'aquests membres ha de ser un catedràtic o una catedràtica d'universitat, que presidirà la comissió .

– Dos membres designats pel Consell de Departament

Les propostes preveuran membres suplents. Ostentarà la secretaria de la comissió aquell o aquella integrant de menor categoria i antiguitat.



La composició de les comissions haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus components, procurant una composició equilibrada entre dones i homes, llevat que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades, garantint-se, en tot cas, la seua necessària aptitud científica i docent.

A les sessions podrà assistir com a observador o observadora una persona de cadascuna de les seccions sindicals amb representació en Taula Negociadora, que tindrà veu, però no vot i haurà de complir els mateixos requisits que les persones que integren la comissió .

Les comissions de selecció es regiran quant al seu funcionament, per l'establit en l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i en la normativa reguladora dels concursos per a la contractació de professor contractat doctor o professora contractada doctora, aprovada en Consell de Govern de 28 de març de 2019.

Així mateix, els seus membres i els observadors o observadores estaran subjectes a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en l'esmentada llei i hauran de complir els requisits establits en la normativa abans indicada.

7.2. El nomenament dels membres que componen cada comissió de selecció es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, en la mateixa resolució per la qual es publique la relació provisional de persones admeses i excloses.

7.3. la comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de publicitat, mèrit, capacitat i d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, així com la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat adoptant en el procediment les oportunes mesures d'adaptació a les seues necessitats.

7.4. la comissió de selecció haurà de constituir-se en el termini màxim de 3 mesés a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i en tot cas una vegada publicada la relació definitiva de persones admeses i excloses.

7.5. Els membres de la comissió de selecció percebran les gratificacions per assistències fixades en el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, sobre indemnitzacions per raó del servei.



8. Desenvolupament del procediment de selecció

8.1. Acte de constitució. la comissió de selecció acordarà els criteris específics de valoració relatius a l'historial acadèmic, docent i investigador, ajustats al barem general que figura com a «annex III». Addicionalment, fixarà també els criteris de valoració de la segona fase que, en tot cas, tindran en compte la capacitat de les persones aspirants per a l'exposició i el debat davant la comissió .

la comissió podrà acordar si se sol·licita a les persones aspirants l'exposició oral del seu historial acadèmic, docent i investigador.

Aquests acords es publicaran en el tauler d'anuncis dels locals s'haja constituït i desenvolupe les seues actuacions la comissió i en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació amb antelació a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. En l'acte de presentació, que serà públic, el personal aspirant lliurarà a la presidència de la comissió :

· Curriculum vitae, per quintuplicat, d'acord amb el model que s'inclou en la convocatòria (annex II) i un exemplar de la documentació que acredite fefaentment els mèrits al·legats en el mateix. Només es valoraran els mèrits complits en la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

· Programa docent relatiu a una assignatura bàsica o obligatòria de l'Àrea de coneixement a la qual es vincule la plaça, també per quintuplicat.

En aquest mateix acte es determinarà:

a) l'ordre d'actuació de les persones aspirants, que començarà per la lletra «F», d'acord amb la Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

b) La data, lloc i hora de l'exposició oral dels mèrits, en cas que la comissió ho haja acordat així en la constitució, o de la segona fase si no s'exigeix tal exposició oral, que tindrà lloc en el termini màxim de 5 dies naturals a explicar des del següent a la seua publicació.

c) El termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta d'aspirants.

La comissió farà pública en el tauler d'anuncis dels locals on desenvolupe les seues actuacions i en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació una resolució amb els acords adoptats en aquesta sessió.



8.3. Fases.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se conforme al mateix.

8.3.1. Primera fase. la comissió procedirà a avaluar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants en el seu historial acadèmic, docent i investigador. Si la comissió ha acordat l'exposició oral dels mèrits, aquesta es realitzarà en sessió pública en un temps mínim de 30 minuts i el debat en un temps màxim de 120 minuts. El mateix dia en què finalitze aquesta exposició es publicarà en el tauler d'anuncis dels locals on se celebre la sessió, la data, lloc i hora de la realització de la segona fase.

la comissió farà pública en el tauler d'anuncis de locals on s'haja constituït i desenvolupe les seues actuacions, la puntuació assignada a l'historial acadèmic, docent i investigador desglossada segons els criteris generals establits en l'annex III, així com, si escau, la puntuació atorgada per mèrit preferent.

Per a superar aquesta fase, les persones aspirants hauran d'aconseguir una puntuació igual o superior a 50 punts sobre 100.

8.3.2. Segona fase. Composta per dues parts en sessió pública i que podrà celebrar-se a continuació, si escau, de l'exposició oral de l'historial acadèmic, docent i investigador del personal aspirant.

a) Defensa i debat del programa docent presentat per la persona aspirant relatiu a una assignatura bàsica o obligatòria de l'Àrea de coneixement a la qual es vincule la plaça i que haurà de fer referència expressa a la planificació i els recursos docents empleats. La defensa es realitzarà en un temps mínim de 30 minuts i el debat en un temps màxim de 120 minuts.

b) Exposició d'un tema a triar per la persona aspirant d'entre els inclosos en el seu programa docent, durant un temps mínim de 45 minuts. la comissió podrà formular quantes preguntes i aclariments considere necessari, durant un temps màxim de 120 minuts.

Per a superar aquesta fase la candidata o candidat haurà d'obtenir una puntuació igual o superior a 50 punts sobre 100.

Finalitzada la prova, la comissió o cada integrant realitzarà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà i puntuarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el programa docent, així com la seua capacitat per a l'exposició i el debat davant la comissió demostrades en la prova.

8.3.3. la comissió publicarà, en el termini màxim de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà a l'acte de constitució, resolució que contindrà:

· la puntuació atorgada a cada aspirant en la segona fase

· la puntuació total que s'obtindrà com la mitjana de les qualificacions de les dues fases del procés dels i les aspirants que hagen superat la puntuació mínima requerida en cadascuna de les fases, ordenant-la de major a menor puntuació.

· la proposta de provisió a favor, com a màxim, de tantes persones com a places a cobrir.



9. Resolució del concurs

9.1. La comissió de selecció a partir de la valoració de les persones aspirants elaborarà la proposta de provisió de la plaça a cobrir a favor de la persona aspirant que haja obtingut la major puntuació i, subsidiàriament, per al cas de renúncia de la persona proposada, a las que li seguisquen en l'ordre de puntuació, sempre que hagen obtingut la puntuació mínima necessària.

En el cas que en la base 1ª s'haja fet constar infrarrepresentació d'algun dels gèneres i es produïra un empat en la puntuació total del procés, per a dirimir aquest empat entre persones de diferent sexe, s'aplicaran les instruccions aprovades en Consell de Govern de 26 d'octubre de 2016 (BOUA de 28 d'octubre). Si no existira infrarrepresentació de gèneres o si l'empat es produeix entre persones del mateix sexe, entre les persones aspirants amb igual puntuació es durà a terme una votació entre els qui formen part de la comissió , donant preferència a aquell o aquella aspirant que obtinga almenys tres vots. Cada membre de la comissió haurà de motivar el seu vot i no es considerarà vàlida l'abstenció. Si persisteix l'empat, dirimirà el vot de qualitat de qui presidisca la comissió . La resolució de l'empat, si escau, també es publicarà.



La comissió publicarà en el tauler d'anuncis dels locals on s'haja realitzat el procediment i en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, la puntuació obtinguda per cada candidata o candidat, el resultat de la votació, si escau, així com la proposta de provisió de la plaça.



9.2. Contra la proposta de provisió de la comissió es podrà interposar, en el termini d'un mes, recurs d'alçada, conforme als articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que serà resolt pel rector, previ informe de la comissió de reclamacions de la Universitat. Dit termini es computarà a partir de la publicació de la proposta de provisió en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació. La interposició del recurs paralitzarà la tramitació del procediment.





10. Publicació de la proposta d'adjudicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana

Transcorregut el termini previst per a la interposició i resolució, si escau, de recurs, es procedirà a enviar la proposta d'adjudicació de la plaça al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana per a la seua publicació.

D'acord amb l'article 32 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini arreplegat en la base 8.3.3. podrà ampliar-se fins a 10 dies hàbils més, a petició de qui presidisca la comissió dirigida al rector, sempre que la sol·licitud es formule d'acord amb l'establit en l'apartat tercer de l'esmentat article. Aquesta ampliació es farà pública en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació. Transcorregut el termini sense que s'haja realitzat la publicació de la valoració de les persones aspirants, el rector nomenarà nova comissió per a la resolució de la convocatòria de la plaça corresponent.



11. Signatura del contracte

11.1. En el termini d'1 mes des de la publicació del resultat del procediment selectiu en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la candidata o el candidat proposat, haurà d'acreditar en la Unitat de Gestió de Personal Docent i Investigador amb documents originals que compleix els requisits relacionats en la base 2, i haurà de formalitzar el contracte i/o alta en el règim de la Seguretat Social corresponent.



11.2. Els contractes laborals del personal docent i investigador es formalitzaran per escrit d'acord amb el model que a aquest efecte ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

11.3. Les Activitats docents i investigadores que s'especifiquen en la convocatòria en cap cas suposaran, per a qui obtinga la plaça, un dret de vinculació exclusiva a elles, ni limitarà la competència de la Universitat d'Alacant per a assignar-li obligacions docents relacionades amb el seu camp de coneixement quan quede justificat per raons acadèmiques.



11.4. Les retribucions s'establiran d'acord amb el regulat en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià considerant aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat, segons s'arreplega en l'annex IV.

11.5. Cas de no formalitzar el contracte en el termini establit en aquesta base, per causa imputable a la interessada o interessat, la candidata o candidat proposat perdrà el dret, llevat que aquest termini haja sigut ampliat, a petició motivada de la interessada o interessat formulada amb anterioritat a l'expiració del mateix, pel Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat, i sentida la directora o director del Departament al que està adscrita la plaça.



12. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos explicats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb l'establit en article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes explicat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant el rector, de conformitat amb el que es disposa en el articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.



Alacant, 30 d'abril de 2019.– El rector, p. d. (R 19.05.2016), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés Martínez.







ANNEX I



Plaça: DC04478

Categoria: professor/a contractat/da doctora

Àrea de coneixement: Didàctica de les Ciències Experimentals

Departament: Didàctica General i Didàctiques Específiques

Activitat: Docència en les assignatures: Ensenyament i Aprenentatge de les Ciències Experimentals I i Ensenyament i Aprenentatge de les Ciències Experimentals II (grau en Mestre d'Educació Primària), Didàctica de Coneixement del Mitjà Natural (grau en Mestre en Educació Infantil) i Didàctica de la Biologia i Geologia (Màster de Professorat de Secundària i Batxillerat). Recerca en Didàctica de les Ciències Experimentals (Línia: model d'ensenyament problematitzada o per indagació)



Dedicació: temps complet 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat d'Educació

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivell C1 i d'anglès a nivell B2



Plaça: DC04590

Categoria: professor/a contractat/da doctora

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat

Departament: Economia Financera i Comptabilitat

Activitat: Docència en Comptabilitat. Recerca en Comptabilitat i Anàlisi d'Estats Comptables d'empreses Públiques i Privades

Dedicació: temps complet 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials



Plaça: DC04591

Categoria: professor/a contractat/da doctora

Àrea de coneixement: Composició Arquitectònica

Departament: Expressió Gràfica, Composició i Projectes

Activitat: Docència en composició arquitectònica 3. (grau en Fonaments de l'Arquitectura). Investigació en Història, historiografia i lloc en l'Arquitectura del segle XX: Arquitectura Moderna i Comunicació.



Dedicació: temps complet 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Escola Politècnica Superior

Requisit lingüístic: coneixement d'anglès a nivell C2

Requisit titulació: grau en Arquitectura o titulació equivalent



Plaça: DC04592

Categoria: professor/a contractat/da doctora

Àrea de coneixement: Dret Penal

Departament: Dret Internacional Públic i Dret Penal

Activitat: Docència i investigació en Dret Penal

Dedicació: temps complet 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Dret



Plaça: DC04594

Categoria: professor/a contractat/da doctora

Àrea de coneixement: Infermeria

Departament: Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència

Activitat: Docència i Investigació relacionada amb la nutrició comunitària, educació alimentària, la història de l'alimentació i la nutrició i gastronomia

Dedicació: temps complet 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Facultat de Ciències de la Salut

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivell C1



Plaça: DC04595

Categoria: professor/a contractat/da doctora

Àrea de coneixement: Enginyeria Hidràulica

Departament: Enginyeria Civil

Activitat: Docència en Hidràulica i Hidrologia (grau en Enginyeria Civil); Proveïment i Sanejament (grau en Enginyeria Civil), Obres i aprofitaments hidràulics (grau en Enginyeria Civil) i Manteniment i explotació d'obres hidràuliques (màster en Enginyeria de Camins, Canales i Ports). Recerca en modelització de xarxes de distribució d'aigua a pressió. Desenvolupament de programari per a simulació de fugides en xarxes d'aigua a pressió. Gestió eficient i sostenible de l'aigua i l'energia en xarxes de distribució d'aigua potable

Dedicació: temps complet 8 hores

Duració: indefinida

Centre: Escola Politècnica Superior

Requisit lingüístic: coneixement d'anglès a nivell C1







ANNEX III



Professorat contractat doctor

Barem general de les comissions de selecció per a la contractació de professors contractats doctors o professores contractades doctores

Aprovat en Consell de Govern de 28 de març de 2019.

1. Experiència investigadora: màxim de 60 punts sobre 100

2. Experiència docent: màxim de 30 punts sobre 100

3. Formació acadèmica i experiència professional: màxim de 8 punts sobre 100

4. Altres mèrits: màxim de 2 punts sobre 100

Mapa web