Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 23 de setembre, del rector, per la qual es convoca un concurs per a la provisió de llocs de treball vacants del grup C, subgrup C1, sector d'administració especial, especialista tècnic d'arxius i biblioteca, amb destinació en aquesta universitat. Codi: 2019/P/FC/CM/7. [2019/9185]

(DOGV núm. 8659 de 18.10.2019) Ref. Base de dades 009051/2019




Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



De conformitat amb el que estableix l'article 76 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, en exercici de les atribucions previstes en l'article 53.j del Decret 182/2011, de 25 de novembre, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, resolc:



Convocar un concurs per a la provisió de lloc de treball vacant, que es regeix pel que estableixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana; el Decret 182/2011, de 25 de novembre, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, i la resta de normativa de desplegament, les condicions, els requisits i els mèrits de la qual s'especifiquen en aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Bases



Primera. Participació

Pot participar en aquest concurs per a la provisió del lloc de treball vacant, les característiques del qual figuren en l'annex I, el personal funcionari de carrera d'aquesta Universitat Politècnica de València que complisca les condicions següents:

1.1. Pertànyer al grup C, subgrup C1, categoria/escala, auxiliar d'arxius biblioteca i museus del sector d'administració especial.

Amb caràcter forçós:

El personal funcionari de carrera indicat més amunt que es trobe en alguna d'aquestes situacions administratives:

1. Suspens, complit el temps de suspensió.

2. Excedència forçosa. L'obligació de participació en aquest concurs vindrà limitada a llocs de la seua localitat.

3. Expectativa de destinació.

4. Adscripció provisional, ocupant llocs oferits en aquesta convocatòria.

1.2. No pot participar en aquest concurs el personal funcionari que, a data de publicació de la convocatòria, estiga un temps inferior a un any des de la presa de possessió en l'última destinació definitiva adjudicada, amb les excepcions següents:

– Quan es tracte de la provisió de llocs en la mateixa unitat, entenent-se per aquesta cada departament, centre, servei o equivalent.

– Quan haja estat remogut del lloc de treball obtingut per concurs.



– Quan haja estat destituït d'un lloc de lliure designació.

– Quan s'haja suprimit el lloc de treball.

– Quan es trobe en la situació d'expectativa de destinació o excedència forçosa.

– Quan es tracte de llocs de treball que tinguen assignat major nivell de complement de destinació que el lloc que s'ocupa.

– Quan estiga ocupant la primera destinació definitiva que li haja estat adjudicat.

– Quan el lloc que ocupa s'haguera obtingut com a resultat d'un procés de reassignació d'efectius.

– En el supòsit de reingrés amb reserva de lloc d'igual nivell i localitat en les situacions administratives garantides per la llei.

1.3. No hi pot participar el personal suspès en ferm mentre dure la suspensió; el personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció, i el personal excedent voluntari per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, si hi és aplicable.



Segona. Peticions

Les peticions s'han de formular mitjançant la citació, per ordre de prioritat, del nombre que cada lloc de treball té adjudicat en aquest concurs, de conformitat amb el que es disposa en l'annex I.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les sol·licituds per a participar en aquesta convocatòria s'han de dirigir al rector de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, 46071 València. La sol·licitud de participació i el currículum s'han d'imprimir i presentar tal com s'especifica en el paràgraf següent.



Qui vulga participar en aquest concurs ha d'emplenar les dades de la sol·licitud i el currículum accedint a la intranet de la UPV i triant l'opció «Concurs de mèrits PAS (Bullent)». Una de les còpies de la sol·licitud i una altra còpia del currículum s'han de lliurar juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en l'expedient personal del Servei de Recursos Humans, davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Amb aquest efecte, la persona interessada pot revisar el seu expedient personal que consta en el Servei de Recursos Humans o pot consultar les seues dades a través de la intranet, en l'aplicació Bullent.

Qualsevol modificació de les dades que consten en la sol·licitud i el currículum, que l'aspirant una vegada presentat davant el registre vulga modificar, s'ha d'efectuar de la mateixa manera que anteriorment s'ha detallat. Únicament es poden efectuar modificacions de les dades dins del termini de presentació de sol·licituds.

Per al personal funcionari de carrera que no es trobe en la situació administrativa d'actiu i que, per tant, no puga tenir accés a l'aplicació informàtica Bullent, ha d'emplenar la instància i el currículum en suport paper i lliurar-ho juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en el seu expedient personal del Servei de Recursos Humans d'aquesta Universitat, davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



3.2. El termini de presentació de sol·licituds és de quinze dies hàbils, i comença a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.3. Les persones aspirants que únicament desitgen optar a les noves vacants que, si s'escau, es produeixen, resultants de l'adjudicació definitiva del present concurs, i que així oferisca expressament aquesta Universitat Politècnica, han de presentar la sol·licitud en els mateixos termes que en l'apartat anterior.

Aquests aspirants, a l'hora de seleccionar i relacionar l'ordre de prioritat dels llocs vacants, han de sol·licitar únicament la vacant PF0000 i el seu número d'ordre serà l'1; no ha de figurar cap altre lloc dels oferits.

Només poden participar com a sol·licitants en aquesta nova oferta de vacants aquells aspirants que no hagen obtingut cap lloc de treball oferit en la present convocatòria, i hagen fet constar expressament en la sol·licitud la participació en Resultes, marcant al final de les sol·licituds el lloc PF0000 Resultes, o aquells que, encara sense participar de forma activa en aquest concurs, hagen mostrat interès mitjançant sol·licitud expressa per a poder optar per les possibles vacants que es generen i que oferisca aquesta Universitat Politècnica de València. No s'admeten noves sol·licituds una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies a què fa referència la base 3.2 d'aquesta convocatòria.

Quarta. Valoració

4.1. La valoració dels mèrits condició o situació per a l'adjudicació dels llocs s'efectua d'acord amb el barem contingut en l'annex II d'aquesta convocatòria.

4.2. Els llocs de treball s'adjudicaran al personal funcionari que reunisca els requisits establits per a cada lloc de treball en la relació de llocs, i que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.



4.3. La puntuació mínima requerida per a l'adjudicació d'aquests llocs és la que consta en l'annex I d'aquesta convocatòria.

El que es disposa en aquest apartat no s'aplica per a l'adjudicació de la primera destinació al personal funcionari de nou ingrés.



Cinquena. Adjudicació

5.1. L'ordre de prioritat per a l'adjudicació dels llocs al personal funcionari ve donat per la puntuació obtinguda segons el barem especificat en l'annex II.

5.2. La comissió ha de resoldre els casos d'empat en la puntuació final del personal que no siga de nou ingrés; d'acord amb criteris de gènere i de diversitat funcional, i si no, si s'escau, en primer lloc, segons qui haja obtingut major puntuació en l'apartat d'experiència professional. En cas de persistir l'empat, s'adjudicaria el lloc a qui tinga més antiguitat i, si l'empat persisteix, es farà un sorteig públic.



5.3. Les persones aspirants poden desistir de la petició de participar en aquest concurs abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants poden renunciar a les destinacions obtingudes en aquest concurs únicament quan s'haguera obtingut un altre lloc segons resolució d'una convocatòria concurrent, de concurs o lliure designació. En aquest cas, s'ha d'exercir l'opció oportuna dins del termini assenyalat per a la presa de possessió.

No obstant això, es pot desistir de la participació en el concurs o renunciar al lloc adjudicat quan transcórreguen més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.

5.4. El personal funcionari a qui s'adjudique un lloc de treball en aquesta convocatòria està obligat a romandre un mínim d'un any des de la presa de possessió en l'última destinació definitiva adjudicada per poder participar en un nou concurs de provisió de llocs, amb les excepcions previstes a l'apartat 2 de la base primera.

5.5. El personal funcionari que obtinga un lloc de treball per concurs no pot exercir provisionalment en comissió de serveis un altre lloc de treball fins que hi transcórrega un any de permanència, llevat que es done algun dels supòsits previstos a la base 1.2.





Sisena. Comissió de valoració

6.1. La comissió de valoració, estarà conformada pels següents membres:



Comissió de valoració titular

Presidenta Virginia Vega Carrero, funcionària de carrera, professora titular d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal primer Elías Chumillas Jiménez, funcionari de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València

Vocal segona Isabel Aguilar Bustamante, funcionària de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València

Vocal tercera M. Josep Merli Gimeno, funcionària de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València

Vocal quarta Inmaculada Ribes Llopes, funcionària de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València





Un dels quatre vocals que integra aquesta comissió de valoració, n'exercirà la secretaria.

Així mateix, es nomena una comissió de valoració suplent amb la mateixa composició.



Comissió de valoració suplent

President Juan Miguel Martínez Rubio, funcionari de carrera, catedràtic d'escola universitària de la Universitat Politècnica de València

Vocal primera M. Teresa Sánchez Sanz, funcionària de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València

Vocal segona María Isabel Zubeldía Lauzurica, funcionària de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València

Vocal tercer Francisco Manuel Delgado Soria, funcionari de carrera, facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València

Vocal quarta Rosa M. Sáez Abad, funcionària de carrera, escala facultatius d'arxius, biblioteca i museus de la Universitat Politècnica de València





A la comissió de valoració se li pot prestar el suport administratiu necessari per dur a terme la gestió del concurs de provisió, tenint en compte la complexitat i el nombre de participants.

6.2. Els membres de la comissió de valoració estan subjectes als motius i causes generals d'abstenció i recusació dels articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



6.3. Els resultats de cadascuna de les fases del concurs, comunicacions o qualsevol decisió que adopte la comissió i que haja de conèixer el personal concursant durant tot el procés de provisió, s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat anuncis), i en el microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és: http://www.upv.es/entidades/srh/. La publicació en el microweb del Servei de Recursos Humans es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis, considerant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general.

6.4. Les resolucions de les comissions de valoració vinculen aquestes i l'administració, que només podrà revisar-les pels mitjans i procediments previstos en la normativa reguladora del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.5. Contra els actes de la comissió de valoració, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



Setena. Desenvolupament del procediment

7.1. Havent finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Servei de Recursos Humans, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades, amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no compleixen els requisits de participació.

7.2. Una vegada rebuda la documentació anterior, la comissió de valoració procedeix a avaluar els mèrits o condició o situació del personal concursant i formular una proposta d'adjudicació provisional, que ha d'incloure:

a) Una primera relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cadascuna de les persones de l'obtinguda en cada apartat del barem, així com, si s'escau, el mèrit o mèrits condició o situació al·legats que hagen d'acreditar-se documentalment per no trobar-se en l'expedient personal de la persona interessada.

Així mateix, en aquesta relació s'ha d'incloure, si s'escau, el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haja fet constar en la sol·licitud.

b) Una segona relació de les persones que s'hagen d'excloure del concurs, amb indicació de la causa que motive l'exclusió.

Aquestes relacions s'han d'exposar de conformitat amb la base 6.3 d'aquesta convocatòria, durant el termini de deu dies hàbils, en el qual les persones concursants podran formular les reclamacions que consideren oportunes.

Dins d'aquest mateix termini, les persones adjudicatàries hauran d'aportar la documentació acreditativa dels mèrits al·legats quan això siga preceptiu de conformitat amb la normativa vigent.

7.3. Havent transcorregut el termini previst a l'apartat anterior i resoltes, si s'escau, les reclamacions formulades, la comissió elevarà una proposta d'adjudicació definitiva al rector.

Si com a conseqüència de la documentació i les al·legacions presentades s'hagueren modificat les relacions previstes en l'apartat anterior, la comissió, abans d'elevar la proposta, farà a les noves persones adjudicatàries els requeriments d'esmena que pertoquen.



7.4. En el termini màxim de sis mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria, el rector dictarà la Resolució aprovant la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació serveix de notificació a les persones interessades.

7.5. Si en el desenvolupament del concurs per a la provisió de llocs de treball, se susciten dubtes a la comissió de valoració respecte a la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà dictamen al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral de la Universitat Politècnica de València, que haurà d'especificar les causes per les quals no se li ha d'adjudicar el lloc o les mesures necessàries per a adaptar-lo. En aquest cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, i queda en suspens el transcurs del termini màxim per dictar la resolució que aprove la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.



Huitena. Resultes

8.1. De conformitat amb la legislació vigent, en aquest concurs de provisió es preveu una segona fase d'adjudicació o resultes, integrada per aquells llocs de treball de similars característiques a les dels llocs oferits que resulten vacants com a conseqüència que la persona titular ha obtingut una altra destinació en el concurs.

8.2. Pot participar en la fase de resultes qui havent participat en la primera fase del concurs no se li haja adjudicat cap lloc, sempre que així ho haja fet constar en la sol·licitud.

Així mateix, en la sol·licitud de participació es pot optar per concórrer només a la fase de resultes prevista en la convocatòria.

8.3. No poden formar part de les resultes aquells llocs en els quals hi haja un impediment legal per a l'adjudicació.

8.4. Una vegada adjudicats els destins amb caràcter definitiu, els nous llocs vacants, que oferirà expressament la UPV, derivats d'aquesta adjudicació, s'oferiran entre les persones aspirants que no hagen obtingut cap lloc en l'esmentada adjudicació, sempre que així ho hagueren fet constar en la sol·licitud (introduint com a última opció el codi PF0000 Resultes), i entre aquells aspirants que a pesar de no haver participat activament en primera instància en aquest concurs, hagen manifestat, mitjançant sol·licitud expressa, l'interès per poder participar en aquesta nova oferta de vacants.

Amb aquesta finalitat, es publicarà en la web del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/rrhh, resolució del rector amb la relació dels nous llocs oferits.

8.5. Les persones dalt referenciades han de presentar novament la sol·licitud davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València; els registres auxiliars de la EPS de Gandia i la EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8.6. El termini màxim per a poder presentar aquesta sol·licitud és de cinc dies hàbils, i en aquesta s'ha de fer constar l'ordre de prioritat dels llocs sol·licitats. Aquells aspirants que, per no haver participat activament en el primer concurs, no hagen introduït els seus mèrits en l'aplicació Bullent, ho hauran de fer també en aquest mateix termini de cinc dies, no obstant el termini que regirà als efectes de còmput de mèrits, serà l'establit en la base 3.2 d'aquesta convocatòria.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades de la UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que l'entitat responsable del tractament de les dades tractades a l'efecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.

9.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.

9.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

9.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport), i si fora necessària, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant la Delegació de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València, Secretaria General, Universitat Politècnica de València, CIF Q4618002B, camí de Vera, s/n, 46022 València.

9.4. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

9.5. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.



Desena. Recursos

Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 23 de setembre de 2019.– El rector de la Universitat Politècnica de València: Francisco José Mora Mas.







ANNEX I

Característiques i funcions dels llocs

M: Matins

V: Vesprades

M1V: Matins i una vesprada

V1M: Vesprades i un matí

JEF: Jornada especial festius

JEF-M: Jornada especial festius matins

JEF-V: Jornada especial festius vesprades

JEF-V1M: Jornada especial festius vesprades i un matí



Puntuació mínima per a l'obtenció del lloc: 5 punts





Funcions del lloc d'especialista tècnic d'arxius i biblioteca:

Sota la dependència de la prefectura del servei, d'acord amb el nivell de responsabilitat, així com la dificultat tècnica dels llocs, i atesa la classificació d'aquests, han de realitzar les funcions generals següents:

– Coordinar i supervisar el treball del personal d'inferior categoria assignat a la seua unitat.

– Suport al personal facultatiu i ajudant en les funcions de caràcter tècnic: adquisicions, catalogació, manteniment de catàlegs.

– Realització de recomptes, expurgacions i inventaris, entre altres.

– Preparació dels fons bibliogràfics, en qualsevol suport, per a posar-los a disposició de les sales.

– Servei de préstec, devolució i reposició de documents.

– Col·laboració en el desenvolupament d'activitats culturals i d'extensió bibliotecària.

– Col·laboració en les activitats de formació d'usuàries i usuaris.

– Control, registre i seguiment d'adquisicions i subscripcions.

– Atenció a l'usuari i usuària, i informació general sobre la Biblioteca, els seus serveis i recursos.

– Seguiment d'enquestes i estadístiques, tabulació de dades, entre altres.

– Control del funcionament de les sales.

– Treballs informàtics aplicats.

– Elaboració de materials informatius per a la difusió de col·leccions i serveis.

– Participació en els portals d'accés obert: repositoris, plataformes de publicació, entre altres.

– Col·laboració en serveis de suport a la investigació i a la gestió d'aquesta.

– Amb caràcter residual, les funcions auxiliars necessàries per a l'exercici de l'activitat principal.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut emanades dels òrgans tècnics competents.

– Tenir iniciativa per a la creació de millora i innovació en la unitat, i implicar-se activament en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– Suport a la preparació de la documentació que siga requerida per a la realització de les tasques anteriors.

– Gestió de residus en l'àmbit del lloc de treball.

– I totes aquelles funcions inherents al lloc de treball i la categoria professional.







ANNEX II

Barem



1. Antiguitat: es valora amb 1,25 punts per cada any complet de serveis en un lloc de treball en qualsevol administració pública, siga amb destinació provisional o definitiva, fins a un màxim de 10,00 punts.



Amb aquest efecte, es computen els serveis prestats amb caràcter previ a l'ingrés en el cos o escala expressament reconeguts. No es computen serveis que hagueren estat prestats simultàniament amb uns altres igualment al·legats.

2. Grau personal: s'adjudica un màxim de 2,00 punts per la possessió d'un determinat grau personal consolidat dins de la carrera administrativa, de la manera següent:

a) Per tenir un grau personal superior al nivell del lloc sol·licitat: 2,00 punts

b) Per tenir un grau personal igual al nivell del lloc sol·licitat: 1,00 punt

c) Per tenir un grau personal inferior al nivell del lloc sol·licitat: 0,50 punts

3. Experiència professional: es valora com a màxim fins a 7,00 punts, d'acord amb l'escala següent:

a) Pel nivell de complement de destinació del lloc de treball exercit en el període comprès en els últims 3 anys, amb una antiguitat mínima de 6 mesos continuats en aquest lloc, s'adjudica fins a un màxim de 3,00 punts, distribuïts de la forma següent:

– Per l'acompliment d'un lloc de treball de nivell superior al del lloc de treball al qual es concursa: fins a un màxim de 3,00 punts. El càlcul s'efectua de manera proporcional al temps treballat: es valora 1,00 punt per any complet, els mesos es prorrategen i es valoren a 0,0833 punts per mes, sense que es consideren els períodes inferiors al mes.



– Per l'acompliment d'un lloc de treball d'igual nivell al qual es concursa: fins a un màxim de 2,00 punts. El càlcul s'efectua de manera proporcional al temps treballat: es valora 0,6666 punts per any complet, els mesos es prorrategen i es valoren a 0,0555 punts per mes, sense que es consideren els períodes inferiors al mes.

– Per l'acompliment d'un lloc de treball com a màxim inferior a dos nivells al del lloc al qual es concursa: fins a un màxim d'1,00 punt. El càlcul s'efectua de manera proporcional al temps treballat: es valora 0,3333 punts per any complet, i els mesos es prorrategen i es valoren a 0,0278 punts per mes, sense que se'n consideren els períodes inferiors.



A aquest efecte:

– El personal que estiga en una situació d'excedència s'entendrà que presta serveis en un lloc corresponent al grau reconegut al seu moment, sempre que no hagen transcorregut més de cinc anys que es trobe en aquesta situació. En el cas que hagen transcorregut més de cinc anys o no tinguera grau consolidat, es considera el nivell mínim assignat al grup del seu cos o escala o categoria.



– Pel que fa al personal procedent de les situacions d'excedència voluntària per cura de familiars, excedència voluntària per violència de gènere i situació de serveis especials, es valora el nivell de l'últim lloc que exercien en actiu i, en defecte d'això, el nivell mínim corresponent al grup en què es classifique el seu cos o escala o categoria. Tot això d'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana:



– Quan es tracte de personal que ocupe destinació provisional, la valoració s'ha de referir al lloc que s'ocupe provisionalment. En cas contrari, s'ha de considerar el nivell del lloc o llocs anteriors que complisquen aquests requisits o, en defecte d'això, el nivell mínim del grup d'adscripció com a personal funcionari.

– No es valora en aquest apartat el període que excedisca de dos anys en els llocs que s'ocupen en comissió de serveis. En aquest supòsit, aquest temps d'excés es valora amb el treball desenvolupat en el lloc que el funcionari ocupe amb caràcter definitiu.

b) Per l'acompliment de llocs de treball pertanyents a la mateixa àrea a què correspon el lloc convocat, a més dels que corresponga computar per l'aplicació de l'apartat anterior, s'adjudiquen fins a un màxim de 4,00 punts, i amb un màxim d'1,00 punt per any, sobre la base de les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, prorratejant-se els mesos, i sense que es consideren els períodes inferiors al mes.

Si els llocs de treball pertanyen a àrees afins a la corresponent al lloc convocat, la puntuació per any serà de 0,50 punts a 0,75 punts, tenint-se en compte els criteris indicats en el paràgraf anterior en referència a les funcions i responsabilitat del lloc ocupat. Es prorrategen els mesos i no es consideren els períodes inferiors al mes.



Per a la resta de llocs de treball que no tinguen relació amb l'àrea a què correspon el lloc convocat, es valorarà a raó de 0,25 punts per any.



En tot cas, per a la valoració de l'apartat b només es prendran en consideració com a màxim 4 anys compresos dins dels 10 anys immediatament anteriors a la present convocatòria, ja siga ocupant el lloc de treball amb destinació definitiva o provisional, i es consideraran amb aquesta finalitat els 4 anys l'experiència professional dels quals siga més favorable.

Els expedients ferms de remoció de llocs de treball o els expedients disciplinaris ferms en els quals haja sigut part la persona interessada i que tinguen relació amb les funcions exercides en el seu lloc de treball, es tindran en consideració a l'efecte de valorar l'experiència professional; aquesta valoració es redueix en 2/3 respecte de la puntuació prevista per aquest concepte.

No es valora com a experiència professional, en el lloc que s'ocupa en comissió de serveis, el període que excedisca de dos anys; es valora en aquest supòsit el treball desenvolupat en el lloc que s'ocupa amb caràcter definitiu.

4. Titulacions acadèmiques: aquest apartat es valora fins a un màxim de 0,50 punts. Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a l'exigida per a l'acompliment del lloc de treball sol·licitat amb 0,50 punts.

Quan es tracte de llocs de treball classificats indistintament per a dos grups, s'aplica el criteri anterior respecte del grup superior en què estiguera classificat aquest lloc.

5. Cursos de formació i perfeccionament: es valoren fins a un màxim de 5,00 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.

Únicament es consideren els cursos genèrics fins a un màxim d'1,50 punts, en el cas en què pel concepte de cursos específics no se sobrepasse el topall màxim establit anteriorment.

La valoració dels cursos específics s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





La valoració dels cursos genèrics s'efectuarà d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només serà considerat el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,05

De 15 a 19 0,125

De 20 a 29 0,20

De 30 a 49 0,25

De 50 a 74 0,30

75 o més hores 0,375





Només es valoren aquests cursos si han sigut convocats o organitzats per universitats o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc de programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte, mitjançant diploma o certificat d'assistència o, si escau, d'aprofitament.

Amb aquesta finalitat, es tindran en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

6. Coneixement del valencià: es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 i C2

Certificat de nivell A2 (Bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament seran considerats els superiors a aquest.

En els llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió el fet de tenir el certificat de nivell C2 (Superior), es considerarà com a mèrit, i es valorarà amb 1,00 punt, estar en possessió del Certificat de Correcció de Textos expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Ordre de 16 d'agost de 1994, de la Conselleria d'Educació i Ciència).

El quadre en termes generals d'equivalències de les certificacions més habituals es troba publicat en el microweb del Servei de Recursos Humans, al qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html. Per obtenir informació sobre altres certificats equivalents, es poden consultar els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, als quals es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2017.pdf

7. Coneixement d'idiomes: es valora fins a un màxim d'1,00 punt el coneixement de les llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixeran com a acreditats de la capacitació lingüística i comunicativa en les citades llengües estrangeres, els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), i també els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística. Es pot accedir a aquesta informació a través de l'enllaç següent: https://cdl.webs.upv.es/el-centro/normativa/normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica

En aquest apartat, s'adoptaran els criteris que estableix el Centre de Llengües de la UPV, en ser centre de reconeguda competència en matèria lingüística.

Per a la valoració d'aquests idiomes, en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.



Nivell Punts

Haver obtingut el certificat A2 acreditatiu de competència lingüística 0,25

Haver obtingut el certificat B1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat B2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió el nivell de coneixement B2 d'algun dels idiomes, es considera com a mèrit i es valora el fet d'estar en possessió dels títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, dels nivells següents:



Nivell Punts

Haver obtingut el certificat C1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat C2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de competència lingüística, es poden consultar al següent enllaç: http://www.upv.es/entidades/acdl/infoweb/cdl/info/847058normalc.html

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria, i s'han de lliurar al Servei de Recursos Humans per a incorporar-los a l'expedient personal.



8. Víctima del terrorisme o de violència de gènere: es valora amb 10 punts.

Aquest apartat s'estableix per a qui tinga la condició de víctima del terrorisme o de persona amenaçada, en els termes fixats en l'article 35 de la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de reconeixement i protecció integral a les víctimes del terrorisme, sempre que s'acredite que l'obtenció del lloc siga necessària per a la consecució de les finalitats de protecció i assistència social integral d'aquestes persones. L'acreditació d'aquesta condició s'ha d'efectuar de conformitat amb l'article 3 bis de la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de reconeixement i protecció integral a les víctimes del terrorisme.

Així mateix, aquest mateix apartat s'estableix per a les víctimes de violència de gènere. L'acreditació d'aquesta situació es realitza amb la sentència condemnatòria, l'ordre de protecció a favor de la víctima i, excepcionalment, l'informe del ministeri fiscal que indique l'existència d'indicis com que la demandant és víctima de violència de gènere, fins que es dicte l'ordre de protecció.

Mapa web