Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 14 d'octubre de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector administració especial, escala tècnica mitjana de laboratori amb denominació de tècnic o tècnica de laboratori, convocades per la Resolució de 14 de desembre de 2018. Referència 2924/18. [2019/9781]

(DOGV núm. 8659 de 18.10.2019) Ref. Base de dades 009048/2019






De conformitat amb el que disposa l'article 10 del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei de funció pública valenciana, en què es regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de l'esmentada convocatòria.

Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector administració especial, escala tècnica mitjana de laboratori amb denominació de tècnic de laboratori, convocades per la Resolució de 14 de desembre de 2018 (DOGV 8458, 07.01.2019).

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives esmentades adés, resolc:



Primer. Publicar la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveu la base 6.11 de la referida convocatòria, ordenada per ordre de puntuació aconseguida, i que s'especifica a continuació.



Cognoms i nom Puntuació total

Miralles López, M. Yolanda 93,24 punts







Segon. Proposar l'aspirant esmentada en el resolc primer d'aquesta resolució per a nomenar-la funcionària de carrera.



Tercer. Requerir-la perquè, en el termini de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, presente, en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o certificat de naixement expedit per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, hauran de presentar una declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a l'expedició d'aquest. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal presentar, a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant un expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons model que figura com a annex II en les bases de la convocatòria. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, han d'efectuar la declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III a les bases de la convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la condició de persones amb diversitat funcional, hauran de presentar un certificat de la conselleria o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite tal condició, així com la capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no contemplat en els apartats anteriors.



Quart. Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la publicació.



No obstant l'anterior, les persones interessades podran interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació; en aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Elx, 14 d'octubre de 2019.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.

Mapa web