Ficha docv

Ficha docv









CORRECCIÓ d'errades de l'Ordre 22/2020, de 23 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un procediment selectiu d'ingrés i procediment per a l'adquisició de noves especialitats en els cossos docents de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional. [2020/11005]

(DOGV núm. 8981 de 22.12.2020) Ref. Base de dades 010480/2020








Advertits errors en la publicació de l'ordre indicada (DOGV 8961, 26 de novembre) es corregeixen com segueix:



– En la pàgina 46392, en la versió en valencià,

On diu:

Aprovada l'oferta d'ocupació pública docent en l'àmbit de gestió de la Generalitat pel Decret 268/2019, de 20 de desembre, del Consell; de conformitat amb el Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, pel qual es determina el nombre i la denominació de les conselleries i les seues atribucions; amb el Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i en compliment del que preveu l'article 37.1c del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i d'acord amb el que es disposa en els articles 3 i 52 del Reglament d'ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats en els cossos docents aprovat pel Reial decret 276/2007, de 23 de febrer, i els articles 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; vista la proposta de la directora general de Personal Docent de data 11 de novembre de 2020, i de conformitat amb aquesta, fent ús de les competències atribuïdes, la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport acorda convocar el procediment selectiu d'ingrés i el procediment d'adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional, d'acord amb les següents BASES



Ha de dir:

Aprovada l'oferta d'ocupació pública docent en l'àmbit de gestió de la Generalitat pel Decret 268/2019, de 20 de desembre, del Consell; de conformitat amb el Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, pel qual es determina el nombre i la denominació de les conselleries i les seues atribucions; amb el Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i en compliment del que preveu l'article 37.1c del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i d'acord amb el que es disposa en els articles 3 i 52 del Reglament d'ingrés, accessos i adquisició de noves especialitats en els cossos docents aprovat pel Reial decret 276/2007, de 23 de febrer, i els articles 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; vista la proposta de la directora general de Personal Docent de data 13 de novembre de 2020, i de conformitat amb aquesta, fent ús de les competències atribuïdes, la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport acorda convocar el procediment selectiu d'ingrés i el procediment d'adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional, d'acord amb les següents BASES



– En la pàgina 46411,

On diu:

a.1) Presentació i defensa d'una programació didàctica

La programació didàctica farà referència al currículum vigent en el curs escolar 2019-2020 a la Comunitat Valenciana d'una o diverses àrees, matèria, mòdul o assignatura relacionats amb l'especialitat per la qual es participe, i haurà d'especificar-se cadascun dels elements que s'indiquen en l'annex III d'aquesta convocatòria.



Ha de dir:

a.1) Presentació i defensa d'una programació didàctica

La programació didàctica farà referència al currículum i a la normativa vigents en el curs escolar 2019-2020 a la Comunitat Valenciana d'una o diverses àrees, matèria, mòdul o assignatura relacionats amb l'especialitat per la qual es participe, i haurà d'especificar-se cadascun dels elements que s'indiquen en l'annex III d'aquesta convocatòria.





– En la pàgina 46411,

On diu:

a.2) Presentació i defensa d'una guia docent

La guia docent ha de fer referència a una assignatura o càrrega lectiva del currículum i les ordres vigents en aquest curs acadèmic per als ensenyaments artístics superiors d'Arts Plàstiques i Disseny, depenent de l'especialitat per la qual es participa, i per a qualsevol de les escoles superiors de Disseny i Ceràmica de la Comunitat Valenciana.





Ha de dir:

a.2) Presentació i defensa d'una guia docent

La guia docent ha de fer referència a una assignatura o càrrega lectiva del currículum i les ordres vigents en el curs acadèmic 2019-2020 per als ensenyaments artístics superiors d'Arts Plàstiques i Disseny, depenent de l'especialitat per la qual es participa, i per a qualsevol de les escoles superiors de Disseny i Ceràmica de la Comunitat Valenciana.





– En la pàgina 46419, en la versió en valencià,

On diu:

15. Cos de professors d'Ensenyament Secundari.

15.1 Distribució de places per sistemes d'accés



Ha de dir:

15. Cos de professors d'Ensenyament Secundari.

15.1 Distribució de places per sistemes d'accés

– En la pàgina 46473,

On diu:



ANNEX III

Programacions didàctiques



COSSOS DE PROFESSORS D'ENSENYAMENT SECUNDARI I

PROFESSORS TÈCNICS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL



1. La programació didàctica es correspondrà amb les característiques següents:

En les especialitats de Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Dibuix, Francés, Anglés, Música, Educació Física, Formació i Orientació Laboral (FOL); Economia, Informàtica, Llengua i Literatura Valenciana i Tecnologia, la programació estarà referida al desenvolupament del currículum vigent en el present curs escolar a la Comunitat Valenciana d'una o diverses àrees, matèria, mòdul o assignatura relacionats amb l'especialitat per la qual es participe i haurà d'organitzar– se en un mínim de 10 i un màxim de 15 unitats didàctiques, que hauran d'estar numerades.



Ha de dir:

ANNEX III

Programacions didàctiques



COSSOS DE PROFESSORS D'ENSENYAMENT SECUNDARI I

PROFESSORS TÈCNICS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL



1. La programació didàctica es correspondrà amb les característiques següents:

En les especialitats de Filosofia, Grec, Llatí, Llengua Castellana i Literatura, Geografia i Història, Matemàtiques, Física i Química, Biologia i Geologia, Dibuix, Francés, Anglés, Música, Educació Física, Formació i Orientació Laboral (FOL); Economia, Informàtica, Llengua i Literatura Valenciana i Tecnologia, la programació estarà referida al desenvolupament del currículum vigent en el curs escolar 2019/2020 a la Comunitat Valenciana d'una o diverses àrees, matèria, mòdul o assignatura relacionats amb l'especialitat per la qual es participe i haurà d'organitzar– se en un mínim de 10 i un màxim de 15 unitats didàctiques, que hauran d'estar numerades.



– En la pàgina 46491, en la versió en castellà,

On diu:

CUERPO DOCENTE DE ESCUELAS OFICIALES DE IDIOMAS



Ha de dir:

CUERPO DE PROFESORES DE ESCUELAS OFICIALES DE IDIOMAS



– En la pàgina 46498, en la versió en valencià,

On diu:

– Realització d'un o de diversos programes, mitjançant mecanització assistida per ordinador (CAM) a partir d'un pla de fabricació d'una peça per a mecanitzar entorn i/o fresadora.



Ha de dir:

– Realització d'un o de diversos programes, mitjançant mecanització assistida per ordinador (CAM) a partir d'un pla de fabricació d'una peça per a mecanitzar en torn i/o fresadora.



València, 15 de desembre de 2020.– El conseller d'Educació, Cultura i Esport: Vicent Marzà i Ibáñez.

Mapa web