RESOLUCIÓ de 5 de març de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'arquitectura de l'Administració de la Generalitat, A1-18, sector administració especial, convocatòria 56/18, torn de promoció interna i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponents a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/2506]
(DOGV núm. 8763 de 16.03.2020) Ref. Base de dades 002555/2020
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 17.03.2020 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, personal de la Generalitat, Grup A, subgrup A1. Títol universitari de grau
D'acord amb el que estableix l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 59/2019, de 16 de desembre, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment citada (DOGV 8702, 20.12.2019), resolc:
Primer
Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució.
Segon
Publicar la llista provisional de persones excloses, amb expressió dels motius de la seua exclusió, que s'assenyalen en l'annex II de la present resolució.
Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar les errades que hagen motivat la seua no admissió o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Al tràmit, anteriorment citat, es podrà accedir a través del següent enllaç https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20552&version=amp#top o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública http://www.justicia.gva.es/es/web/recursos-humanos/seleccion-de-personal-oposiciones- havent d'emplenar el corresponent formulari i, si procedira, annexant els documents pertinents, no sent vàlida cap altra forma de presentació.
València, 5 de març de 2020. El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.