Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 21 de maig de 2020, del director general de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia, per la qual se sotmet al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament de mediació de la Comunitat Valenciana. [2020/3639]

(DOGV núm. 8820 de 26.05.2020) Ref. Base de dades 003873/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Disposicions en informació pública



Conforme amb el que s'estableix en l'article 133.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques; en l'article 43 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell; en l'article 52 del Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell, sobre la forma, l'estructura i el procediment d'elaboració de projectes normatius, i en virtut de les atribucions conferides pel Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i per la Resolució de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, de data 16 de gener de 2020, d'encàrrec a aquesta direcció general, resolc:



Sotmetre al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret del Consell pel qual s'aprova el Reglament de mediació de la Comunitat Valenciana.

Mitjançant aquest tràmit poden formular al·legacions al text del projecte de decret les persones potencialment afectades en els seus drets i interessos legítims i fer aportacions addicionals qualsevol altra persona o entitat.

El termini per a la presentació d'observacions serà de quinze dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableixen les disposicions esmentades.

No obstant això, de conformitat amb la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, el termini de quinze dies queda suspés, i el còmput s'iniciarà en el moment en què s'alce la suspensió per la pèrdua de la vigència o per la modificació, si escau, d'aquesta disposició.



Llocs d'exposició:

- Adreça d'internet

http://www.justicia.gva.es/va/normativa-en-tramitacion

- Direcció General de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, c/ Democràcia 77, torre 4, 46018 València, en horari de 9.00 h a 14.00 h, del dilluns a divendres.



Les al·legacions, suggeriments, o observacions efectuats per les persones o entitats que es consideren interessades han de formular-se per mitjà d'un escrit dirigit a aquesta Direcció General de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia, presentant-se pel registre d'entrada de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, sense perjudici del que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o a través del correu electrònic: mediacion@gva.es, indicant en l'assumpte «Aportacions al projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament de mediació de la Comunitat Valenciana».

En tots dos casos es farà constar el nom i cognoms o raó social, l'adreça i el DNI, NIE o NIF de la persona o entitat que presente al·legacions.

Per a l'adequada interpretació, valoració i, si escau, incorporació de les aportacions, s'hauria d'especificar l'article i l'apartat del projecte al qual es refereixen, la modificació que es proposa i les raons en què se sustenta. Es recomana, així mateix, adjuntar-hi una proposta de redacció alternativa.



València, 21 de maig de 2020.– El director general de Reformes Democràtiques i Accés a la Justícia: José García Añón.

Mapa web