Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 5 de juny de 2020, de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca el curs de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva i el curs d'actualització de competències directives establits en l'article 1 del Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre. [2020/4448]

(DOGV núm. 8836 de 16.06.2020) Ref. Base de dades 004511/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: cursos



ÍNDEX



Preàmbul

1. Objecte

2. Curs de formació

3. Participants en el curs de formació

4. Curs d'actualització

5. Participants en el curs d'actualització

6. Formació per als que posseïsquen un màster o títol de postgrau sobre direcció i gestió de centres docents

7. Forma de participació i termini de presentació de sol·licituds

8. Documentació que han d'aportar les persones sol·licitants

9. Adjudicació de places als cursos

10. Certificació dels cursos

11. Recursos

Annex I. Programa formatiu dels cursos de formació en competències directives per al desenvolupament de la funció directiva

Annex II. Programa formatiu dels cursos d'actualització de competències directives per al desenvolupament de la funció directiva





PREÀMBUL



La Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, modifica l'apartat 1 de l'article 134 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, i estableix com a requisit per a poder participar en el concurs de mèrits per a l'accés a la funció directiva en els centres docents públics, estar en possessió del certificat acreditatiu d'haver superat un curs de formació sobre el desenvolupament d'aquesta funció, impartit pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport o per les administracions educatives de les comunitats autònomes. Aquest certificat té validesa en tot el territori nacional.



El Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre, pel qual es desenvolupen les característiques del curs de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva establit en l'article 134.1.c) de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, així com les dels cursos d'actualització de competències directives corresponents, estableix en el preàmbul que el curs de formació sobre el desenvolupament d'aquesta funció proporcionarà les competències genèriques i específiques que, centrades i orientades cap a les activitats directives, tinguen utilitat pràctica en entorns educatius. L'objectiu d'aquest és desenvolupar les característiques del curs de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva per a accedir a llocs de direcció de centres docents públics, i també les del curs d'actualització de competències directives.

El reial decret esmentat, en l'article 2.6, estableix que els cursos de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva, una vegada superats, tenen una vigència indefinida. No obstant això, una vegada transcorregut el termini de huit anys des de l'expedició del certificat corresponent, haurà de dur-se a terme l'actualització dels continguts sobre els quals s'exerceixen les competències necessàries per a l'exercici de la funció pública docent, mitjançant la superació dels continguts corresponents dels cursos d'actualització.

La Resolució de 31 de juliol de 2019, de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional, inclou dins del Pla anual de formació permanent del professorat per al curs 2019-2020, com a línia estratègica d'acció formativa VI, el desenvolupament de competències professionals per a funcions específiques, com són l'actualització i l'acreditació docent per a la funció directiva. En aquest sentit, ateses la naturalesa i la rellevància d'aquesta acció formativa, la formació i actualització de les competències professionals dels equips directius forma part dels programes específics de formació.

Per tot això, aquesta Secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional, en virtut de les competències atribuïdes pel Decret 186/2017, de 24 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, resol:



Primer. Objecte

L'objecte d'aquesta resolució és convocar el curs de formació per al desenvolupament de la funció directiva i el curs d'actualització de competències directives, establits pel Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre, pel qual es desenvolupen les característiques dels cursos esmentats. Es poden presentar totes aquelles persones que complisquen els requisits establits en aquesta convocatòria.



Segon. Curs de formació

1. Es convoca el curs de formació per al desenvolupament de la funció directiva que permet obtindre el certificat requerit per a exercir-la, el programa del qual apareix en l'annex I. Aquest curs té l'objectiu bàsic de facilitar l'adquisició de les competències necessàries per a exercir les funcions pròpies de la direcció dels centres docents públics.

2. De conformitat amb el Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre, el curs té una estructura modular composta per set mòduls d'una duració variable segons el seu contingut i caràcter semipresencial. Els continguts dels mòduls estan especificats en el programa formatiu per al desenvolupament de la funció directiva que es publica com a annex I.

3. Les seus de les sessions presencials són els CEFIRE territorials de la Comunitat Valenciana, en els llocs que aquests determinen per a facilitar la realització d'aquestes sessions o, si no és possible, seran presencials virtuals per videoconferència si la situació sanitària així ho requereix. La formació no presencial es realitzarà a través d'una plataforma educativa d'ensenyament-aprenentatge que coordinarà i gestionarà el Servei de Planificació i Gestió de la Formació Permanent del Professorat de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. El curs tindrà una duració de 130 hores i es farà en el període comprés entre finals de setembre de 2020 i la data de la convocatòria del concurs de mèrits per a la selecció de la direcció de centres educatius.





Tercer. Participants en el curs de formació

1. Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari docent de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que complisca els requisits següents:

a) Que impartisca els ensenyaments que regula la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, en centres docents públics de la Comunitat Valenciana que depenen de l'Administració educativa de la Generalitat.

b) Estar, durant el curs acadèmic 2019-2020, en servei actiu com a funcionari de carrera, en qualsevol centre públic o servei educatiu o en llocs tècnics de l'Administració educativa relacionats amb els serveis educatius.

c) No estar en possessió d'una acreditació o habilitació per a l'exercici de direcció de centres públics, expedides amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre.

d) No ocupar un lloc de director o directora en la data d'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, o durant els cinc anys següents.

2. Aquelles persones a les quals l'Administració educativa ha de nomenar provisionalment per a exercir la direcció del seu centre en el curs 2020-2021 per quedar vacant en l'últim concurs de mèrits per a la selecció i nomenament de directores i directors de centres docents públics, se les inscriurà d'ofici si no disposen de l'acreditació per a exercir-la i no han participat voluntàriament en aquest procediment, sempre que complisquen els requisits per a realitzar el curs de formació i no tinguen les condicions per a fer el curs d'actualització que exigeix l'apartat cinqué. Aquestes persones tindran preferència en l'adjudicació de les places.



Quart. Curs d'actualització

1. Es convoca el curs d'actualització per al desenvolupament de la funció directiva que permet obtindre el certificat requerit per a exercir-la, el programa del qual apareix en l'annex II. Aquest curs té l'objectiu bàsic de facilitar l'actualització de les competències genèriques i específiques per a exercir les funcions pròpies del lloc de director o directora dels centres docents públics.

2. De conformitat amb el Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre, el curs té una estructura modular composta per set mòduls d'una duració variable, segons el contingut, i caràcter semipresencial. Els continguts dels mòduls estan especificats en el programa formatiu per a l'actualització de les competències directives que es publica com a annex II.



3. Les seus de les sessions presencials són els CEFIRE territorials de la Comunitat Valenciana, en els llocs que aquests determinen per a facilitar la realització d'aquestes sessions o, si no és possible, presencials virtuals per videoconferència si la situació sanitària així ho requerira. La formació no presencial es realitzarà a través d'una plataforma educativa d'ensenyament-aprenentatge que coordinarà i gestionarà el Servei de Planificació i Gestió de la Formació Permanent del Professorat de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. El curs tindrà una duració de 70 hores i es farà en el període comprés entre finals de setembre de 2020 i la data de la convocatòria del concurs de mèrits per a la selecció de la direcció de centres educatius.



Cinqué. Participants en el curs d'actualització

De conformitat amb la disposició transitòria única, apartat 1, del Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre, a partir dels cinc anys següents a l'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, el curs d'actualització de competències directives estarà dirigit al personal que estiga en possessió d'habilitacions o acreditacions de direcció de centres públics expedides amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, i només es podrà participar en els procediments selectius després de superar el curs d'actualització.



Així mateix, l'apartat 2 de la disposició transitòria esmentada estableix que a partir dels cinc anys següents a l'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, abans esmentada, les persones que a l'entrada en vigor o durant els cinc anys següents estiguen ocupant un lloc de director o directora en un centre públic només podran participar en els procediments selectius de direcció de centres públics després de superar un curs d'actualització de competències directives, sense necessitat de realitzar el curs de formació. Aquesta superació d'un curs d'actualització de competències directives no serà necessària per a la renovació del nomenament de directors i directores, prevista per l'article 136.2 de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per tant:



1. Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari docent de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que complisca els requisits següents:

a) Que impartisca els ensenyaments que regula la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, en centres docents públics de la Comunitat Valenciana que depenen de l'Administració educativa de la Generalitat.

b) Estar, durant el curs acadèmic 2019-2020, en servei actiu en qualsevol centre públic o servei educatiu o en llocs tècnics de l'Administració educativa relacionats amb els serveis educatius.



c) Estar en possessió d'una acreditació o habilitació per a l'exercici de direcció de centres públics, expedides amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, o haver ocupat un lloc de director o directora a l'entrada en vigor de la Llei orgànica de 8/2013, de 9 de desembre, o durant els cinc anys següents.



2. S'inscriuran d'ofici les persones que hagen sigut nomenades provisionalment per a exercir la direcció del seu centre en el curs 2020-2021 i no disposen de l'acreditació per a exercir-la i no hagen participat voluntàriament en aquest procediment, sempre que complisquen els requisits per a realitzar el curs d'actualització que exigeix el punt 1 d'aquest apartat.



Sisé. Formació per als qui posseïsquen un màster i títol de postgrau sobre direcció i gestió de centres docents

1. Per a participar cal estar, durant el curs acadèmic 2019-2020, en servei actiu com a funcionari de carrera, en qualsevol centre públic o servei educatiu o en llocs tècnics de l'Administració Educativa relacionats amb els serveis educatius.

2. De conformitat amb la disposició addicional única del Reial decret 894/2014, de 17 d'octubre, les persones participants que estiguen en possessió d'un màster o títol de postgrau, expedits per organismes reconeguts per la CECE, sobre direcció i gestió de centres docents, quedaran exemptes de la realització i l'avaluació de tots els mòduls a excepció del mòdul VI del projecte de direcció de l'annex II.



3. Les persones que s'inscriguen per aquest apartat han d'acreditar la possessió del títol esmentat anteriorment i aportar-lo en el tràmit d'inscripció. Únicament hauran de realitzar el mòdul VI del curs d'actualització de les competències directives i assistir a les sessions presencials que se'ls indiquen d'aquest curs d'actualització.



Seté. Forma de participació i termini de presentació de sol·licituds

1. Les sol·licituds de participació en qualsevol dels cursos convocats s'han de dirigir a la persona titular de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Formació Professional de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, i han de presentar de forma telemàtica. El personal docent que desitge participar-hi ha d'omplir la sol·licitud per via telemàtica utilitzant el formulari d'inscripció que estarà a la seua disposició en la plataforma OVIDOC (ovidoc.edu.gva.es). A aquesta sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació escanejada que acredite que està en possessió dels requisits de participació establits en els punts tercer, cinqué i sisé d'aquesta resolució, segons el tipus de curs, sempre que no estiga ja en poder de l'Administració. Cal estar en possessió d'aquests requisits en la data de publicació de la present convocatòria. A aquesta plataforma OVIDOC s'accedirà amb la clau d'usuari d'ITACA o amb el sistema Cl@ve. L'ompliment de la sol·licitud mitjançant aquest sistema generarà un número identificatiu que li donarà validesa i unicitat.



Cada docent pot presentar el nombre de sol·licituds telemàtiques de participació o desistiment que desitge, però sols es tindrà en compte l'última presentada, per la qual cosa només es considerarà acceptada una sol·licitud telemàtica per participant. No es tindran en compte les sol·licituds presentades per aquesta via que no completen el procés de presentació fixat, del qual s'obtindrà un número de sol·licitud en un document descarregable en PDF, que ha de conservar la persona interessada per a acreditar la presentació en termini i forma.

2. El professorat que participe en aquesta convocatòria pot triar el CEFIRE en el qual desitja realitzar el curs, entre els onze CEFIRE territorials de la Comunitat Valenciana per a cada tipus de curs. No hi ha limitació de places per a participar sempre que es complisquen els requisits de participació.

3. El termini per a la presentació de sol·licituds és de quinze dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.



Huité. Documentació que han d'aportar les persones sol·licitants

1. La documentació justificativa dels requisits s'ha d'inserir en format PDF unit a la sol·licitud telemàtica en un únic fitxer. En cas d'estar en possessió d'un màster o títol de postgrau oficial sobre direcció i gestió de centres docents, s'ha de fer constar en la sol·licitud i s'ha d'ajuntar a aquesta obligatòriament en aquest format amb un pes màxim d'1 MB.

2. Les persones sol·licitants es responsabilitzaran expressament de la veracitat de la documentació aportada.

a) Per al curs de formació: declaració responsable de no ser una persona ja acreditada ni habilitada per a exercir la funció de direcció objecte de la formació i que és funcionari o funcionària de carrera. Sols cal marcar l'opció corresponent en el formulari d'inscripció.





b) Per al curs d'actualització: certificat d'estar acreditat o habilitat per a exercir la funció de la direcció objecte de la formació, expedit amb anterioritat a l'entrada en vigor de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, emés per la direcció territorial d'Educació corresponent. No es consideren amb aquesta finalitat aquells cursos de formació que van ser en el seu moment un requisit per al nomenament del càrrec de la direcció o altres activitats formatives dirigides als equips directius.

c) Per als que estiguen en possessió del títol de màster o grau: document acreditatiu de la possessió del títol de màster o postgrau sobre direcció i gestió de centres docents.



Nové. Adjudicació de places als cursos

1. Els CEFIRE territorials han de publicar en la pàgina web la llista provisional de les places adjudicades en el CEFIRE corresponent. Així mateix, han de publicar la llista de les sol·licituds que resulten excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió. Una vegada publicada la llista provisional, el professorat participant en cada edició ha de confirmar o renunciar a la plaça adjudicada en un termini de set dies naturals des de l'endemà de la publicació.

2. En cas de voler presentar una reclamació, s'ha de fer per correu electrònic i dirigir-la a la direcció del CEFIRE, també en un termini de set dies. La resolució a les reclamacions presentades ha de quedar flectides en la llista definitiva.

3. Una vegada examinades les al·legacions presentades a la llista provisional, cada CEFIRE ha de publicar la llista definitiva d'admesos, exclosos i renúncies en la pàgina web.

4. Les persones a les quals s'haja adjudicat una plaça han d'assistir a la sessió inicial del curs de formació o d'actualització en el lloc i a l'hora que el CEFIRE determine i que s'indicarà a través de la seua pàgina web. En aquesta sessió se'ls facilitarà informació detallada del seu contingut i el calendari de les sessions presencials. La no-assistència a aquesta sessió, excepte per absència degudament justificada i comunicada prèviament a la direcció del CEFIRE, es considera com a renúncia a la plaça segons assenyala l'article 17 punt tercer de l'Ordre 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives.



Desé. Certificació dels cursos

1. L'assistència a les sessions presencials (o presencials virtuals, si fora el cas) de cada mòdul és obligatòria, i també la realització de les tasques associades a cadascun, són obligatòries. Excepcionalment, i per causa justificada degudament, es podrà certificar l'assistència dels participants quan aquesta haja sigut almenys d'un huitanta-cinc per cent del total de les hores de la fase presencial de l'activitat.

2. Per a obtindre el certificat, les persones participants en aquesta formació estan obligades a realitzar el curs complet, és a dir, a la realització i superació de tots els mòduls i a l'elaboració d'un projecte de direcció, a excepció del professorat participant segons el punt sisé d'aquesta resolució, que només ha de superar el mòdul VI del projecte de direcció.

3. Tots els documents que conformen les tasques i el projecte de direcció han de tindre caràcter original i inèdit. El plagi detectat en la totalitat o en part d'aquests és motiu per a no certificar el curs.

4. Una vegada finalitzada la formació, la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport expedirà un certificat de 130 hores en concepte de formació de la funció directiva als participants que figuren com a aptes en l'acta final del curs de formació, de 70 hores de formació als participants en el curs d'actualització i de 20 hores de formació als participants amb màster o títol de postgrau. Així mateix, s'expedirà el certificat d'acreditació corresponent per a la funció directiva en el revers del qual es farà constar el programa formatiu i la duració dels mòduls cursats.





Onzé. Recursos

De conformitat amb el que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada davant del conseller d'Educació, Cultura i Esport en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de ser publicada.



València, 5 de juny de 2020.– El secretari autonòmic d'Educació i Formació Professional: Miguel Soler Gracia.

ANNEX I

Programa formatiu dels cursos de formació en competències directives per al desenvolupament de la funció directiva



1. Mòdul I. Marc normatiu aplicable als centres docents

a) Ordenament jurídic espanyol. Normativa estatal i autonòmica.

b) Procediment administratiu comú. Normativa autonòmica sobre procediment administratiu.

c) Lleis i reglaments educatius.

d) Règim jurídic aplicable en el centre docent i els seus òrgans col·legiats.

e) Normativa aplicable al personal funcionari i laboral.

f) Normativa pressupostària, financera, de contractació pública i de responsabilitat civil.

g) Normativa relativa al menor.

h) Normativa de protecció de dades i la seua aplicació als centres docents.

2. Mòdul II. Organització i gestió de centres docents

a) El centre docent com a organització: funció directiva i documentació institucional.

b) Gestió del centre per projectes.

c) Imatge institucional, col·laboració i promoció externa del centre.



d) Funcions i responsabilitats de la direcció i de l'equip directiu.



e) Estructures de planificació i coordinació.

f) Gestió del centre com a organització educativa: models curriculars, formació docent, innovació educativa, treball en xarxes.

g) Avaluació de la pràctica docent.

h) Educar per a la convivència escolar. Prevenció de conflictes i programes de millora de la convivència. Programes per a una educació inclusiva, de coeducació i igualtat de gènere.

i) La participació de la comunitat educativa.

3. Mòdul III. Gestió dels recursos del centre docent

a) Gestió administrativa i econòmica.

b) Gestió de recursos humans.

c) Gestió de temps i espais.

d) Serveis complementaris.

e) Eines per a una gestió de qualitat. Especialització curricular dels centres i accions de qualitat.

f) El paper de les tecnologies de la informació i la comunicació en el centre. Eines informàtiques. Desenvolupament de nous models d'ensenyament i aprenentatge.

g) Serveis de suport en els centres i programes institucionals. Programes educatius europeus.

h) Prevenció de riscos laborals i manual d'autoprotecció.

4. Mòdul IV. Factors clau per a una direcció eficaç

a) La direcció escolar a Espanya: de la gestió al lideratge educatiu. El lideratge com a influència.

b) Tendències europees en lideratge educatiu. Plataformes de formació i bones pràctiques.

c) Models i estils de lideratge.

d) El lideratge per a l'aprenentatge.

e) Habilitats socials en la gestió dels centres docents.

5. Mòdul V. Rendició de comptes i qualitat educativa

a) Gestió de qualitat i autoavaluació dels centres docents.

b) Autonomia, transparència i rendició de comptes.

c) Plans de millora. Planificació estratègica dels processos.

d) Avaluació del sistema educatiu. Avaluació dels aprenentatges: desplegament i aplicació de proves.

e) Eines per a l'avaluació del centre docent.

6. Mòdul VI. Projecte de direcció

a) Anàlisi diagnòstica del centre docent.

b) Àrees de millora.

c) Objectius del projecte.

d) Plans d'actuació i la seua temporalització.

e) Recursos i organització del centre per a la consecució dels objectius.

f) Seguiment i avaluació del projecte: indicadors d'èxit.

7. Mòdul autonòmic. El sistema educatiu valencià

a) Programa anual de formació del centre.

b) Programes informàtics de gestió.

c) Escola inclusiva i transició entre etapes.

d) Projectes i programes institucionals a la Comunitat Valenciana.



e) Programes lingüístics a la Comunitat Valenciana.







ANNEX II

Programa formatiu dels cursos d'actualització de competències directives per al desenvolupament de la funció directiva



1. Mòdul I. Actualització sobre el mac normatiu aplicable als centres docents



2. Mòdul II. Gestió dels plantejaments institucionals

a) Eines per a l'avaluació, reflexió i millora dels documents institucionals i dels de planificació.

b) Estratègies per a la millora de la imatge institucional, col·laboració i promoció externa del centre.

c) Bones pràctiques en la prevenció de conflictes i la millora de la convivència.

d) Implementació de plans de millora dels resultats acadèmics.



e) Educar per a la convivència escolar. Prevenció de conflictes i programes de millora de la convivència. Programes per a una educació inclusiva, de coeducació i igualtat de gènere.



3. Mòdul III. Gestió eficient i eficaç dels recursos del centre docent.



a) Eines per a una gestió de qualitat.

b) Aprofitament de les tecnologies de la informació i la comunicació en el centre. Eines informàtiques. Treball en xarxes. Desenvolupament de nous models d'ensenyament i aprenentatge.

c) Col·laboració amb els serveis de suport en els centres i programes institucionals. Programes educatius europeus per a la millora dels aprenentatges.



4. Mòdul IV. Factors clau per a una direcció eficaç

a) La direcció escolar a Espanya: de la gestió al lideratge educatiu. El lideratge com a influència.

b) Tendències europees en lideratge educatiu. Plataformes de formació i bones pràctiques.

c) Models i estils de lideratge.

d) El lideratge per a l'aprenentatge.

e) Habilitats socials en la gestió dels centres docents.



5. Mòdul V. Rendició de comptes i qualitat educativa

a) Models de gestió de qualitat i autoavaluació dels centres docents.



b) Exercici de l'autonomia, la transparència i la rendició de comptes.

c) Gestió del canvi en els centres. Plans de millora. Planificació estratègica dels processos.



6. Mòdul VI. Projecte de direcció

a) Anàlisi diagnòstica del centre docent.

b) Àrees de millora.

c) Objectius del projecte.

d) Plans d'actuació i la seua temporalització.

e) Recursos i organització del centre per a la consecució dels objectius.

f) Seguiment i avaluació del projecte: indicadors d'èxit.



7. Mòdul autonòmic. Programes educatius específics del sistema educatiu valencià

a) Programa anual de formació del centre.

b) Programes informàtics de gestió.

c) Escola inclusiva i transició entre etapes.

d) Projectes i programes institucionals a la Comunitat Valenciana.



e) Programes lingüístics a la Comunitat Valenciana.

Mapa web