Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 2 de març de 2020, de la directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, per la qual es convoca la constitució de borses de treball per a la provisió temporal de llocs dels cossos de metgesses i metges forenses, gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i d'auxili judicial, de l'Administració de Justícia de la Comunitat Valenciana. [2020/4601]

(DOGV núm. 8846 de 30.06.2020) Ref. Base de dades 004920/2020




L'Ordre 3/2020 de 7 de febrer (DOGV núm. 8741) de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública sobre selecció i nomenament de personal interí per a cobrir llocs dels cossos de metgesses i metges forenses, gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i auxili judicial de l'Administració de Justícia a la Comunitat Valenciana, estableix el procediment per a la formació de borses de treball per a cobrir temporalment llocs de les plantilles dels òrgans judicials, fiscalies, instituts de medicina legal, unitats administratives i altres serveis de l'Administració de Justícia.

D'acord amb l'article 5 de la citada ordre, la constitució de les borses correspon a la direcció general competent en matèria de justícia mitjançant resolució publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En conseqüència, resolc convocar la constitució de les citades borses de treball, conformement a les bases següents:



Primera. Convocatòria

Es convoca el procés per a la constitució de les borses de treball per al nomenament de personal interí en els òrgans de l'Administració de Justícia a la Comunitat Valenciana que, amb caràcter provincial, tindran el nombre màxim d'integrants següents:



Cos Alacant Castelló València

General Diversitat funcional General Diversitat funcional General Diversitat funcional

Gestió 250 18 125 9 250 18

Tramitació 500 35 200 14 500 35

Auxili 250 18 125 9 250 18

Forenses 35 2 20 1 35 2





El 7% dels llocs oferits serà reservat per a persones amb diversitat funcional, cobrint-se pels qui tinguen aquesta condició legal de grau igual o superior al 33%, sempre que s'acredite la compatibilitat funcional amb l'acompliment de les tasques que corresponen al cos de la borsa a què opten.

La reserva del contingent es realitzarà de manera que, almenys, el 2% de les places oferides ho siga per a ser cobertes per persones que acrediten discapacitat intel·lectual, i la resta de les places oferides ho siga per a persones que acrediten qualsevol altre tipus de discapacitat.

Els llocs no coberts pel citat contingent s'incorporaran al general.





Segona. Requisits d'accés

Per a concórrer a les borses de treball, les persones aspirants han de reunir la finalització del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

1. Ostentar la nacionalitat espanyola, tindre 16 anys i no excedir de l'edat establida per a la jubilació.

Per al Cos d'Auxili Judicial, i a causa de la condició d'autoritat pública que la Llei orgànica del Poder Judicial atribueix a aquest Cos, l'edat mínima serà de 18 anys.

2. Estar en possessió, o en condicions d'obtindre-la al dia de finalització del termini de presentació de les sol·licituds, de la titulació que s'haja exigit per a accedir a les proves selectives d'accés com a personal funcionari de carrera al Cos de què es tracte, en l'última Ordre de convocatòria publicada en el Boletín Oficial del Estado.

– Metgesses i metges forenses: llicenciatura en Medicina.

– Cos de gestió processal i administrativa: diplomat universitari, enginyer tècnic, arquitecte tècnic o equivalent.

– Cos de tramitació processal i administrativa: títol de Batxiller o equivalent.

– Cos d'auxili judicial: títol de Graduat en Ensenyament Secundari Obligatori o equivalent.

A l'efecte d'equivalència, per a persones adultes, caldrà estar al que es disposa en l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny, per la qual s'estableixen equivalències amb els títols de Graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxiller, regulats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació.

En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la documentació que acredita l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de Dret Comunitari (Directiva 89/48/CC/EE).

3. No haver estat la persona sol·licitant condemnada, ni estar processada, ni inculpada per delicte dolós, llevat que s'haguera obtingut la rehabilitació o haguera recaigut en la causa acte de sobreseïment.

4. No trobar-se inhabilitada per a l'exercici d'ocupació o càrrec públic.

5. No haver estat separada mitjançant procediment disciplinari, d'un cos de l'Estat, de les comunitats autònomes o de les administracions locals, ni suspesa per a l'exercici de funcions públiques, en via disciplinària o judicial, llevat que haguera estat degudament rehabilitada.



6. No patir cap malaltia ni limitació física o psíquica incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents.

7. No haver estat exclosa definitivament de la borsa immediatament anterior, com a conseqüència d'imposició de sanció disciplinària per falta molt greu, absència o falsedat inicial o sobrevinguda d'alguns dels requisits exigits, o de circumstàncies al·legades per a la seua inclusió en borsa.

8. Per al cos de Tramitació Processal i Administrativa, és requisit tindre coneixements i pràctica en processament de textos, amb una durada mínima de 30 hores.

Se n'exceptua:

– Els qui hagen superat el període de pràctiques com a personal funcionari interí de l'Administració de Justícia.

– Els qui hagen aprovat proves informàtiques en processos selectius convocats per qualsevol administració pública.

– Els qui hagen prestat serveis com a auxiliar administratiu/a (grup C2), administratiu/a (grup C1) o cos tècnic mitjà (grup A2) en òrgans de qualsevol administració pública, durant un període mínim de tres mesos.



– Els qui acrediten la realització d'un curs de Cicerone d'una durada mínima de 40 hores, impartit per la Direcció General de Justícia o per l'Institut Valencià d'Administració Pública.

En la sol·licitud d'inscripció i inclusió acompanyada com a Annex I a la present, els cossos generals hauran de seleccionar la forma d'accés entre la llista preferent i la llista ordinària. Per al cos de metgesses i metges forenses hi haurà una única llista.



Tercera. Formació bàsica

La Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, en compliment de l'article 6.3.a) de l'Ordre de Borsa, oferirà un curs de “Formació Bàsica Administració de Justícia”, modalitat semipresencial, dirigida específicament als qui integren la borsa de treball i no acrediten serveis prestats en l'Administració de Justícia per un període mínim de tres anys. El curs tindrà el caràcter d'obligatori i eliminatori. Els qui no hagen superat el curs bàsic de formació, no podran ser nomenats per a cobrir un lloc de treball com a personal funcionari interí.



Condicions:

a) El curs està dirigit a tots aquells integrants de la borsa de treball dels cossos de Gestió, Tramitació i Auxili Judicial de l'Administració de Justícia, que no acrediten serveis prestats en l'Administració de Justícia per un període mínim de tres anys.

b) El curs tindrà com a objectiu aconseguir els continguts mínims en matèries tècniques i processals, i en eines informàtiques de justícia.



c) Una vegada publicades les llistes definitives, l'administració farà la inscripció dels participants en el curs, remetent-los posteriorment un correu electrònic per a confirmar aquesta inscripció i facilitar el nom d'usuari, la contrasenya i les instruccions de com accedir al curs.



d) En la primera edició s'oferirà fins a un màxim de 400 places, amb successives convocatòries fins que es complete el nombre de participants, sent preferent per a la selecció l'ordre en la borsa de personal interí.

e) El curs es realitzarà semipresencial i l'examen final serà eliminatori. Una vegada superat el curs, l'integrant de la borsa podrà ser nomenat per a realitzar substitucions.

f) La renúncia, la no finalització del curs sense causa justificada, o la no superació de l'examen, suposarà l'expulsió de la persona candidata de la borsa de treball en la qual estiguera inclosa.

g) El curs bàsic de formació serà gratuït sense que, en cap cas, la participació en aquell origine cap indemnització a favor dels qui hi participen.

h) En cap cas haver superat aquest curs bàsic de formació es tindrà en compte com a mèrit per a borses de treball posteriors.



Quarta. Lloc i termini de presentació de sol·licituds

En la present convocatòria s'estableix com a obligatòria la forma telemàtica per a emplenar la sol·licitud d'inscripció i inclusió. En conseqüència, les persones interessades que complisquen els requisits establits en la base segona, hauran d'emplenar la seua sol·licitud ajustada al model Annex I que es troba publicat en les adreces següents:

– Castellà



– Valencià



La sol·licitud, model Annex I, també pot localitzar-se a través del cercador d'ocupació pública de la Generalitat:

En castellà: guia PROP, ocupació pública. En valencià: guia PROP, ocupació pública.

Els qui estiguen exercint funcions com a personal interí en l'Administració de Justícia, tant a l'inici del termini de presentació de sol·licituds com a la seua finalització, també hauran de presentar sol·licitud si desitgen ser inclosos en les borses de treball, així com la documentació que s'indique en la present.

Aquesta borsa es pot sol·licitar per tràmit telemàtic amb certificat/signatura electrònica i sense certificat/signatura electrònica.

Si tria el tràmit telemàtic amb certificat/signatura electrònica, la sol·licitud podrà ser registrada en el mateix tràmit, una vegada emplenada la sol·licitud amb l'autobaremació i els documents adjunts (No cal anar a presentar-la a un registre presencial. L'aplicació la registra telemàticament).

Si tria el tràmit telemàtic sense certificat/signatura electrònica, una vegada emplenat el model de sol·licitud amb l'autobaremació a través de la pàgina web indicada, i validat aquell, s'imprimirà el document definitiu generat per l'assistent informàtic acompanyant la documentació adjuntada en pdf i, una vegada signat, es registrarà presencialment en un PROP, o per qualsevol de les modalitats establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, dirigint-lo a:



Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Admnistració de Justícia, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre, carrer de la Democràcia núm. 77, Torre 4, planta 2a, 46018 València.

En el supòsit de remissió d'instàncies a través de les oficines de correus, aquestes hauran de presentar-se en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de correus, abans de ser certificades. La instància que s'envie haurà de contindre el segell de l'oficina de correus, sense que puga admetre's, passat el termini de presentació d'instàncies, aquella que no complisca aquest requisit.

En tots dos casos podrà annexar, per mitjà de fitxers PDF, la documentació acreditativa que exclusivament li siga requerida.

Les persones aspirants només podràn presentar una sol·licitud i haurà d'optar-hi per un sol cos de l'Administració de Justícia i una sola província. Així com s'haurà d'optar també per un únic torn.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats a partir de l'endemà al de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Cinquena. Documentació a aportar

Serà necessari per a la valoració de la sol·licitud d'inscripció i inclusió:

1. Identificació del sol·licitant a través del document nacional d'identitat (excepte presentació emprant certificat electrònic). Haurà d'adjuntar-se el DNI en format pdf.

2. Els qui concórreguen al contingent de persones amb diversitat funcional hauran d'aportar necessàriament el següent certificat:

– Certificat acreditatiu de la compatibilitat funcional per a l'acompliment de la tasca que corresponguen al cos de la Borsa a què opten.

– No serà necessari acreditar la condició i el grau de persona amb diversitat funcional, perquè serà comprovat d'ofici per l'administració, però haurà d'indicar-se aquesta condició en la instància.

3. Les persones que opten a la borsa de treball de tramitació processal i administrativa, hauran d'acreditar coneixements informàtics mitjançant certificat relatiu a la realització de cursos de tractament de textos, excepte les excepcions a les quals es refereix la base segona, punt 8, d'aquesta resolució, havent d'indicar o acreditar aquesta circumstància segons el supòsit, tal com s'assenyala en la instància.



Acreditació dels mèrits.

Segons disposa l'article 10 de l'Ordre 3/2020, de 7 de febrer, serà la direcció general competent en matèria de Justícia la que determinarà els qui hauran de presentar la sol·licitud d'inscripció i/o d'inclusió, si fa el cas. Així doncs, es determina que com a Annex I es facilite una sol·licitud d'inscripció i inclusió, a la qual s'adjuntaran en format PDF els documents que acrediten els requisits i, si escau, els mèrits al·legats segons es determina en la present convocatòria.

En la sol·licitud d'inscripció i inclusió acompanyada com a Annex I a la present, s'indicarà:

A) Antiguitat.

1. Serveis en l'Administració de Justícia.

Els serveis prestats com a personal titular o interí en òrgans judicials en la Comunitat Valenciana no precisarà l'acreditació documental. L'apartat G.1, emplenarà automàticament els mesos, dies i punts, si bé la persona aspirant podrà rectificar els mesos i dies, si ho acredita amb certificació adequada d'haver prestat serveis en òrgans judicials fora de la Comunitat Valenciana. Per a acreditar els serveis prestats en òrgans judicials radicats fora de la Comunitat Valenciana, s'aportarà certificat del fiscal en cap, lletrat de l'Administració de Justícia o cap de l'organisme corresponent, segons model que s'acompanya com a Annex III.



2. Serveis prestats en una altra administració pública en lloc de metge/ssa facultatiu/va, haurà d'emplenar-lo la persona aspirant, i acreditar-los en forma. Per a acreditar tals serveis s'aportarà certificació expedida per funcionari competent, segons model que s'acompanya com a Annex IV.

B) Superació d'exercicis en processos selectius.

S'haurà d'indicar la superació d'algun exercici corresponent al cos en el qual se sol·licita la inclusió, en processos selectius finalitzats o en curs per a l'accés a cadascun dels cossos al servei de l'Administració de Justícia en les tres últimes ofertes d'ocupació pública, que serà comprovat d'ofici per l'Administració, si bé haurà de fer-se constar en la instància per a ser considerat com a mèrit. Per als aspirants que seleccionen la forma d'accés per la llista preferent, no es tornarà a valorar en aquest apartat la superació d'exercicis de l'OOP 2016.



C) Titulacions i formació.

1. S'haurà d'indicar en la instància els títols acadèmics oficials a què es refereix l'apartat 3 de l'article 8 de l'Ordre 03/2020, de 07 de febrer, de la Conselleria de Justícia Interior i Administració Pública.

Els títols oficials (títols universitaris i no universitaris, màsters, doctorats), s'hauran d'indicar en la instància, però no en caldrà l'acreditació documental, si bé haurà de fer-se constar en la instància per a ser considerat com a mèrit.

2. S'haurà d'indicar en la instància el nombre de cursos de formació i perfeccionament superats dels relacionats mitjançant Annex II per a ser considerat com a mèrit. S'haurà d'adjuntar certificat acreditatiu dels cursos oferits pels diferents sindicats, Direcció General de Justícia i l'IVAP. Els certificats aportats hauran d'indicar el nombre d'hores del curs acreditat.

D) Coneixements de valencià.

El nivell de coneixement de valencià haurà d'indicar-se en la instància per a ser considerat com a mèrit.

El nivell de coneixements de valencià reconegut per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, serà comprovat d'ofici per l'Administració.

El nivell de coneixements de valencià reconegut per títol validat segons l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, haurà d'acreditar-se, adjuntant-ne el pdf a la sol·licitud.

E) Autobaremació

L'autobaremació resultarà vinculant tant per a la persona sol·licitant com per a la Direcció General, en tant que aquesta no podrà tindre en compte altres mèrits diferents dels al·legats per aquella, i no podrà baremar amb una puntuació superior a l'al·legada, ni tindre en compte altres mèrits diferents dels consignats en la instància.

Quan, després de la revisió i comprovació dels mèrits al·legats corresponga una puntuació inferior a la que resulte de l'autobaremació, serà tinguda en compte la que realment li corresponga. Seran excloses aquelles persones, la diferència de les quals entre la puntuació total autobaremada de l'article 8 i la que realment li corresponga, siga superior a un 20% d'aquesta última.

Els requisits i mèrits que s'invoquen vindran referits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

F) Mèrits específics per a la borsa de metgesses i metges forenses:

S'haurà d'indicar en la instància els títols acadèmics oficials a què es refereix l'apartat 6 de l'article 8 de l'Ordre 03/2020, de 07 de febrer, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Els títols oficials (títols universitaris i no universitaris, màsters, doctorats...) hauran d'indicar-se en la instància, però no en caldrà l'acreditació documental, podent ser comprovat d'ofici per l'Administració.



Respecte de la formació complementària, s'haurà d'indicar en la instància el nombre de cursos de formació i perfeccionament superats, i adjuntar a la sol·licitud en format pdf els certificats acreditatius, que hauran d'indicar el nombre d'hores del curs acreditat.

Els requisits i mèrits que s'invoquen vindran referits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



Sisena. Tramitació

Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia realitzarà els tràmits següents:

1. Es desestimaran d'ofici les sol·licituds presentades fora de termini o que no s'ajusten al model d'instància facilitat. Així mateix, es desestimaran les sol·licituds no emplenades en la forma telemàtica establida i aquelles que continguen més d'una opció a cos, província o torn, bé en la mateixa sol·licitud o quan l'aspirant n'haja presentat més d'una. Seran excloses a més, aquelles persones que no complisquen els requisits, o la diferència dels quals entre la puntuació total acte baremada respecte de l'article 8 i la que realment li corresponga, siga superior a un 20% d'aquesta última.

2. S'avaluaran els mèrits al·legats, o si escau acreditats, segons el barem contingut en l'Ordre de 03/2020, de 07 de febrer, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.

Els mèrits o circumstàncies no al·legats en la instància i/o no acreditats en la forma establida en la present convocatòria, no es tindran en compte a l'hora de la seua baremació.

3. La comissió mixta d'estudi de persones amb diversitat funcional, si s'estima necessari, avaluarà la capacitat de les persones que, amb aquesta condició legal, participen en la convocatòria, podent citar, si calguera, els interessats per a realitzar la pertinent revisió que acredite la compatibilitat amb les funcions a exercir en els llocs de treball als quals opten.

4. Les borses de cadascun dels cossos generals s'ordenaran en la llista preferent o en la llista ordinària, conforme a la puntuació obtinguda. El cos de metgesses i metges forenses s'ordenarà en una única llista. En cas d'empat, prevaldrà la puntuació obtinguda en cada apartat del barem començant pel primer. De persistir l'empat, es dirimirà amb el criteri de prioritat alfabètica, començant per la lletra corresponent a l'última oferta d'ocupació per als cossos de l'Administració de Justícia.





Setena. Constitució i publicació de les borses

1. Una vegada avaluats els mèrits, la direcció general competent en matèria de justícia procedirà a constituir provisionalment les borses de treball del personal seleccionat, que degudament ordenades en les seues llistes, seran remeses per a la seua exposició pública al Tribunal Superior de Justícia i es comunicarà a les organitzacions sindicals. També s'exposaran en la Direcció Territorial de Justícia d'Alacant, Castelló i en la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia de València. Així mateix, es publicaran en la pàgina web de la Generalitat Valenciana (adreça ).

2. Les persones interessades tindran un termini de 10 dies naturals per a, davant la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, presentar reclamacions sobre el llistat provisional, segons el model que s'acompanya com a Annex V.

3. Resoltes les reclamacions, es publicaran les borses definitives seguint el mateix procediment que per a la resolució provisional i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar recurs contenciós administratiu davant els Jutjats contenciosos administratius de València, o davant aquells que es troben en la circumscripció on el demandant tinga el seu domicili, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la notificació o publicació, conforme al que es disposa en els articles 8.2, 14 i 46 de la Llei 29/1988, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de la interposició de recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes des de la notificació, davant la Direcció General de Justícia, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.





València, 2 de març de 2020.– La directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia: Bárbara López Ramón.







INDEX D'ANNEXOS I INSTRUCCIONS

PER A EMPLENAR LA SOL·LICITUD



INDEX D'ANNEXOS



Annex I: Sol·licitud d'inscripció i inclusió.

Annex II: Cursos formació i perfeccionament valorables.

Annex III: Model certificat de serveis prestat com a funcionari titular o interí en l'Administració de Justícia, en òrgans radicats fora de la Comunitat Valenciana

Annex IV: Model certificat de serveis prestat com a funcionari interí o personal laboral, en administració pública diferent de l'Administració de Justícia (només per a metges i metgesses forenses).

Annex V: Reclamació sobre les llistes provisionals.



INSTRUCCIONS PER A EMPLENAR LES SOL·LICITUDS AMB AUTOBAREMACIÓ



Apartat A. Dades de la persona sol·licitant

1- Tots els camps que porten asteriscos són obligatoris. Respecte dels mitjans de comunicació, empleneu-ne almenys dos, seleccionant-los com a opció per a rebre comunicacions.

2- El camp de DNI, s'emplena amb tots els números, més la lletra, tot junt. No separar ni amb espais ni un altre signe de puntuació. Empleneu amb “0” a l'esquerra, si fa el cas.

Exemple:

08210431X BÉ

08210431 X MALAMENT

Apartat B. Borsa de treball

Cal triar-ne almenys una, condició necessària perquè grave la sol·licitud. Les persones aspirants només podran presentar una sol·licitud, i s'hi haurà d'optar per un sol cos de l'Administració de Justícia i una sola província, sent causa d'exclusió el contrari.

Així mateix, només haurà de triar-se un dels dos torns: general o diversitat funcional.



Apartat D. Requisits. Seleccionar forma d'accés. Llista preferent/Llista ordinària

Per als cossos generals s'haurà de seleccionar-se una única forma d'accés de la llista preferent o de la llista ordinària. Per al cos de metges i metgesses Forenses existirà una única llista pel que no haurà de seleccionar opció en l'Apartat D de la sol·licitud.



Apartat E. Documentació

1. Els documents identificatius, els corresponents a acreditar els mèrits i aquells que els siguen requerits en la sol·licitud d'inscripció i inclusió, hauran d'adjuntar-se en format PDF a la sol·licitud autobaremable.

Si es presenta la sol·licitud amb certificat/signatura electrònica, serà suficient amb els documents adjuntats en pdf, sense perjudici de la seua posterior revisió per l'administració.

Si es presenta la sol·licitud sense certificat/signatura electrònica, mitjançant PROP o qualsevol de les formes previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, serà obligatori acompanyar els documents en paper a la mateixa sol·licitud.

En cas de no ser requerits específicament, no haurà d'adjuntar cap documentació.



Apartat G. Mèrits

En l'apartat 1, respecte de l'experiència professional, s'emplenaran automàticament els mesos, dies i punts, si bé la persona aspirant podrà rectificar manualment els mesos i dies, si ho acredita amb certificació corresponent d'haver prestat serveis en òrgans judicials fora de la Comunitat Valenciana. El temps prestat en una altra administració pública en lloc de metge o metgessa facultatiu/va haurà d'emplenar-lo la persona aspirant i acreditar-lo en forma.

En l'apartat 2, s'haurà d'indicar el nombre d'exercicis superats en processos selectius del cos al qual opta, de les 3 últimes ofertes d'ocupació pública, estiguen finalitzades o en curs. S'han indicat els anys corresponents a les 3 últimes ofertes d'ocupació pública.

Si s'ha seleccionat la forma d'accés per llista preferent: Per a aquestes persones aspirants, no es tornaran a computar com a mèrit els exercicis aprovats en l'Oferta d'Ocupació Pública de l'any 2016, per la qual cosa la casella corresponent a aquest any serà “desactivada”.





NOTA IMPORTANT PER ALS QUI HAN TRIAT EL TRÀMIT SENSE CERTIFICAT/SIGNATURA ELECTRÒNICA:

Primer cal gravar/validar la sol·licitud, amb els documents acreditatius en format PDF. Una vegada gravada/validada, s'imprimirà, signarà i al costat de la documentació que s'haja adjuntat, es registrarà presencialment en un PROP o per qualsevol de les modalitats establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dirigint-la a:



Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, Ciutat Administrativa 9 d'Octubre, carrer de la Democràcia núm. 77, Torre 4, planta segona, 46018 València.



Si no es realitza aquest tràmit, la sol·licitud no es considerarà presentada.



Informació complementària:



– M'HE EQUIVOCAT EN EMPLENAR LA SOL·LICITUD O L'AUTOBAREMACIÓ. COM LA PUC RECTIFICAR?

Una vegada gravada no es pot rectificar, cal fer una sol·licitud nova i registrar-la.

Es tindrà en compte l'última registrada per registre d'entrada.



– ÉS NECESSARI EMPLENAR LA SOL·LICITUD AMB AUTOBAREMACIÓ PER LA PLATAFORMA TELEMÀTICA?

Sí, és obligatori el seu emplenament telemàtic.

La posterior presentació amb certificat electrònic/signatura digital o sense, és opcional.



– UNA VEGADA GRAVADA LA SOL·LICITUD QUEDA REGISTRADA EN EL SISTEMA. CAL FER ALGUNA COSA MÉS?

El sistema no té registre d'entrada, excepte per a aquells que presenten la sol·licitud amb certificat electrònic, per la qual cosa cal anar a un registre d'entrada (PROP), o per qualsevol de les modalitats establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, per a registrar la sol·licitud i que quede presentada en forma.



– ON PUC ANAR A REGISTRAR D'ENTRADA LA SOL·LICITUD?

En la Base tercera de la Resolució, per la qual es convoca la constitució de borsa de treball, i en aquestes instruccions, s'indica clarament els registres als quals poden portar la sol·licitud i la documentació a acompanyar.

Mapa web