Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 16 de juny de 2020, del director general de l'Institut Valencià de Finances (d'ara endavant, IVF) per la qual es convoquen deu beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances, durant els exercicis 2020 i 2021. [2020/4857]

(DOGV núm. 8845 de 29.06.2020) Ref. Base de dades 004887/2020




La Direcció General de l'Institut Valencià de Finances (d'ara endavant, IVF), en el marc de la política dirigida a la millora i especialització professional de joves, entén adequat per a completar la seua formació i adquirir noves aptituds acostar-los al coneixement pràctic de l'activitat d'aquesta institució,

L'Ordre 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances, estableix en l'article 1.3, que la convocatòria de les beques es realitzarà mitjançant resolució dictada per la persona titular de la Direcció General IVF, que s'haurà de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les beques d'aquesta convocatòria no estan subjectes a la política de la competència de la Unió Europea en matèria d'ajudes públiques. I, per tant, de conformitat amb el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques, la present convocatòria no necessita notificació a la Comissió Europea, per no disposar dels requisits de l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, ja que, en raó de les persones beneficiàries i de l'objecte de les beques – realització de pràctiques professionals – aquestes accions subvencionables no afecten la competència, ni els intercanvis comercials entre els estats membres, i tampoc afavoreixen determinades empreses o produccions. Amb la percepció d'aquestes beques no hi ha cap avantatge econòmic, ni desenvolupament d'activitat econòmica en el mercat relacionat amb l'oferta de béns i serveis, que permeten la possibilitat de falsejament de la competència en els citats intercanvis.



En virtut del que s'ha exposat i de conformitat amb el que estableixen els articles 160.4.b i 166 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda, i de conformitat amb l'article 6 del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià de Finances, aprovat pel Decret 118/2018, de 23 d'agost, del Consell, resolc:



Primer. Objecte

Convocar en règim de concurrència competitiva la concessió de deu beques per a l'exercici 2020-2021 per a completar la formació de graduats i graduades mitjançant la realització de pràctiques professionals en matèries relacionades amb l'activitat de l'IVF.

Les beques tenen per objecte completar i desenvolupar la formació acadèmica de joves amb el títol de graduat o graduada en Economia, Dret, Gestió i Administració Pública, Enginyeria Informàtica o Enginyeria en Telecomunicacions, a través de la realització de pràctiques professionals en l'IVF, en aquelles tasques relacionades amb aquestes titulacions que siguen adequades per a adquirir formació complementària i especialització.



Segon. Nombre i subdirecció o departament en què s'efectuaran les pràctiques

1. Es convoquen deu beques, classificades en funció de la titulació requerida per a cadascuna d'aquestes.

i. Pràctiques en la Subdirecció Legal: graduat o graduada en Dret i Gestió o Administració Pública (2 beques)

ii. Pràctiques en la Subdirecció de Riscos: graduat o graduada en Economia (5 beques).

iii. Pràctiques en la Subdirecció de Gestió de Fons: graduat o graduada en Economia (1 beca).

iv. Pràctiques en el Departament de Gestió Financera i Reporting: graduat o graduada en Economia (1 beca).

v. Pràctiques en el Departament d'Operacions: enginyer o enginyera informàtica en Enginyeria o en Telecomunicacions (1 beca).

2. Les persones beneficiàries de les beques realitzaran les seues pràctiques en les dependències de l'IVF, a la ciutat de València, i s'incorporaran a les següents subdireccions o departaments:

i. En la Subdirecció Legal, dues beques una d'aquestes a fi de realitzar pràctiques en matèria de formalització d'operacions de préstec o crèdit i recuperació de deutes a través de processos judicials o extrajudicials, i l'altra a fi de realitzar pràctiques en matèria de contractació administrativa.

ii. En la Subdirecció de Riscos, cinc beques a fi de realitzar pràctiques relacionades amb l'anàlisi de riscos de les operacions, documentació, formalització, desemborsament i seguiment de préstecs, actualització i manteniment de les aplicacions informàtiques que donen suport a la cartera.

iii. En la Subdirecció de Gestió de Fons, una beca a fi de realitzar pràctiques relacionades amb la gestió dels instruments financers dels programes operatius de la Comunitat Valenciana 2014-2020 del FEDER (préstecs participatius en coinversió amb inversions privats, préstecs subordinats i instruments capital de risc llavor i de creixement) i del FSE (una línia de microcrèdits per a persones desocupades o subocupades). Inclourà també la relació amb els intermediaris financers seleccionats i l'avaluació dels projectes d'emprenedoria.



iv. En el Departament de Gestió Financera i Reporting, una beca a fi de realitzar pràctiques relacionades amb processos comptables de la cartera creditícia, registre factures de proveïdors, gestió de tresoreria, atenció a auditories i, en general, suport en les tasques relacionades amb les funcions del Departament.

v. En el Departament d'Operacions, una beca amb l'objecte de realitzar pràctiques relacionades amb la gestió de base de dades (pivotat de taules, càrrega d'arxiu, gestió de base de dades distribuïdes), així com el suport de la gestió i desenvolupament de la pàgina web de gestió de préstecs.



Tercer. Bases reguladores de la convocatòria i règim normatiu europeu

1. La convocatòria es regirà per les bases reguladores aprovades per l'Ordre 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances.

2. Les beques a concedir no estan subjectes a la política de la competència de la Unió Europea en matèria d'ajudes públiques, tal com estableix el preàmbul de l'ordre de bases reguladores d'aquesta convocatòria citada en l'apartat anterior. De conformitat amb el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques, la present convocatòria no necessita notificació a la Comissió Europea, per no tindre els requisits de l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea.



Quart. Dotació econòmica i finançament

1. Les beques estaran dotades, cadascuna d'aquestes, amb 1.067,09 euros bruts mensuals, que es revisaran d'acord amb el que es disposa en la resolució a la qual fa referència l'article 17.1 del Decret 132/2009, de 4 de setembre, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques. Sobre l'import esmentat, haurà de realitzar-se la retenció corresponent a compte de l'impost sobre la renda de les persones físiques i les altres que, en el seu cas, pogueren correspondre, així com la corresponent cotització a la Seguretat Social, en els termes establits en el Reial decret 1493/2011, de 24 d'octubre, pel qual es regulen els termes i les condicions d'inclusió en el règim general de la Seguretat Social de les persones que participen en programes de formació, en desenvolupament del que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 27/2011, d'1 d'agost, sobre actualització, adequació i modernització del sistema de la Seguretat Social. A l'efecte del pagament i justificació de les beques, caldrà ajustar-se al que estableix l'article 15 de l'Ordre 16/2019.



2. De conformitat amb el Reial decret 1493/2011, de 24 d'octubre, la quota empresarial de la Seguretat Social corresponent a cada persona adjudicatària de beca, es finançarà a càrrec de la mateixa aplicació i codi de línia, assenyalat en el punt 1 d'aquest apartat, que la respectiva beca, per l'import que corresponga segons la normativa vigent en la matèria.

3. Aquesta actuació es troba recollida en el pressupost de l'IVF anualitat 2020, en el capítol 2. L'import global màxim destinat a la concessió de la beca que es convoca mitjançant la present resolució serà de cent quaranta mil huit-cents cinquanta-cinc euros amb huitanta-huit cèntims (140.855,88 euros) per a l'anualitat 2020, el qual serà finançat a càrrec del pressupost de l'IVF anualitat 2020, capítol 2, i el seu equivalent per a l'exercici 2021, i està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l'IVF per a l'exercici 2021 i 2022.

4. En cas de pròrroga de la beca, sempre que hi haja crèdit adequat i suficient en els pressupostos de l'IVF per a l'exercici al qual afecte la pròrroga, en el segon període la quantia procedent serà la que resulte aplicable d'acord amb la resolució a què es refereix l'article 17.1 del Decret 132/2009, de 4 de setembre.

5. Les quantitats pagades en cap cas tindran el caràcter de salari o retribució, sinó d'ajuda econòmica per a les despeses que la beca comporta.



Cinqué. Requisits que han de tindre els sol·licitants

1. Les persones sol·licitants de la beca hauran de complir els requisits establits en l'article 2 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances, en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.



2. No podran optar a la beca els qui, en el moment de publicar-se la convocatòria, estiguen gaudint d'una altra beca de pràctiques professionals en la Generalitat, excepte en els següents casos:

a) Que es concórrega a la mateixa beca que ja s'està gaudint, per haver sigut obtinguda en una convocatòria anterior.

b) Que falten menys de dos mesos per a la finalització de la beca que ja gaudeixen les persones sol·licitants, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

3. La no-presentació de la persona aspirant a l'entrevista comportarà la seua exclusió de la convocatòria.



Sisé. Termini, lloc i forma de presentació de les sol·licituds

1. Les persones aspirants a obtindre la beca presentaran, exclusivament per via electrònica, la seua sol·licitud i el currículum de manera completa –segons els models normalitzats que figuren en l'annex– en el termini de 15 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. En cas de presentació de més d'una sol·licitud únicament es tindrà en compte l'última presentada, i s'arxivaran les anteriors.

2. Tots dos documents són obligatoris i estaran accessibles en la seu electrònica de la Generalitat, https://sede.gva.es. En emplenar aquests formularis s'obtindrà l'autobaremació inicial dels mèrits adduïts en el currículum, que es calcularà de manera automàtica a partir de la informació aportada en aquest. El resultat d'aquesta baremació es visualitzarà com un camp més del formulari.

3. Amb caràcter obligatori es presentaran exclusivament per via electrònica les sol·licituds de les persones aspirants a les beques objecte de la present convocatòria i, sense perjudici d'això, la presentació d'aquestes sol·licituds s'ajustarà al que es preveu en l'article 5 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances.



Seté. Ordenació i instrucció del procediment

L'ordenació i instrucció del procediment per a la concessió de la beca convocada correspondrà a la Subdirecció Legal de l'IVF



Huité. Presentació de la documentació acreditativa dels mèrits

1. El règim per a la presentació acreditativa dels mèrits serà l'establit en l'article 6 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances. Juntament amb la sol·licitud i al currículum presentat per via electrònica no s'adjuntarà cap documentació.

2. Quan es faça públic el resultat de l'autobaremació inicial dels mèrits detallats en el currículum, l'òrgan instructor, a la vista d'això, determinarà el nombre corresponent de sol·licitants que hagen obtingut les millors puntuacions, els qui hauran de presentar la documentació acreditativa dels esmentats mèrits, el compliment dels requisits per a ser beneficiari de conformitat amb el que s'estableix en l'article 2 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances, així com el termini a tals efectes.





Nové. Barem

1. Els criteris que serviran de base per a l'atorgament de les beques que es convoquen seran els següents, amb la ponderació que s'estableix en aquest article, i es fixa que el màxim de puntuació total que pot obtindre serà de 34,00 punts dels quals 27,00 punts corresponen a la puntuació màxima dels apartats a a l'f, i 7 punts corresponen a la puntuació màxima per l'apartat g, entrevista:

a) Expedient acadèmic: fins a un màxim de 10,00 punts

La puntuació assignada a l'expedient acadèmic coincidirà amb la «nota mitjana ponderada», i donarà lloc a una valoració entre 5,00 i 10,00 punts, amb expressió de dos decimals d'acord amb l'escala següent:

– Nota mitjana 5,00: 5,00 punts.

– Nota mitjana 6,00: 6,00 punts.

– Nota mitjana 7,00: 7,00 punts.

– Nota mitjana 8,00: 8,00 punts.

– Nota mitjana 9,00: 9,00 punts.

– Nota mitjana 10,00: 10,00 punts.

Quan la ponderació s'haja realitzat amb un sistema de puntuació de 0,00 a 4,00, s'aplicarà el que es disposa en el Reial decret 1267/1994, de 10 de juny, pel qual es modifica el Reial decret 1497/1987, de 27 de novembre, pel qual estableixen directrius generals comunes dels plans d'estudis dels títols universitaris de caràcter oficial, o per la normativa que els substituïsca. No obstant això, es recomana aportar certificació on conste la nota ponderada entre 5,00 i 10,00 punts, amb expressió de dos decimals.

b) Altres títols acadèmics oficials que no constituïsquen un requisit per a la concessió de les beques convocades es valoraran amb un màxim de 3,00 punts, atesa la següent escala:

– Doctor o doctora: 2,00 punts.

– Màster universitari oficial: 0,50 punts.

– Altres llicenciatures o graus: 1,00 punt.

– Diplomatures o tècnic o tècnica de grau superior en Ensenyament i Animació Socioesportiva o equivalent així com Tècnic o tècnica esportiu de grau superior en les diferents modalitats esportives dels ensenyaments esportius de règim especial: 0,50 punts.

c) Coneixements de valencià: fins a un màxim de 2,50 punts

1r. Només es valoraran els certificats expedits o homologats de conformitat amb el que es preveu en l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, conformement a cada nivell superat d'acord amb el Marc europeu comú de referència per a les llengües i es puntuarà exclusivament el nivell més alt acreditat:



– A1: 0,16 punts

– A2: 0,32 punts

– B1: 0,48 punts

– B2: 0,64 punts

– C1: 0,80 punts

– C2: 1,00 punt

2n. Les següents especialitats en coneixement de valencià es valoraran, cadascuna d'elles, amb 0,50 punts addicionals:

– Especialitat de Correcció de Textos: 0,50 punts.

– Especialitat en Llenguatge en Mitjans de Comunicació: 0,50 punts.

– Especialitat en Llenguatge Administratiu: 0,50 punts.

d) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: fins a un màxim de 3,50 punts.

Es valorarà cada nivell superat, d'acord amb el Marc europeu comú de referència per a les llengües, amb 0,20 punts, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt acreditat. Només es valoraran els títols expedits per les escoles oficials d'idiomes, universitats, ministeris o qualsevol organisme oficial acreditat. En el cas que el coneixement d'un idioma s'acredite per títol universitari i haja sigut valorat en l'apartat a d'aquest article, no es podrà computar també en aquest apartat. Aquest subapartat 1r i el següent subapartat 2n s'aplicaran de manera excloent, optant en cada convocatòria per algun dels dos, en el seu cas.



e) Coneixements addicionals: fins a un màxim de 6,00 punts.

1r. Experiència professional relacionada directament amb l'objecte de la beca, fins a 2 punts, es computaran 0,10 per cada mes complet treballat.

2n. Cursos de formació relacionats amb l'objecte de la beca, fins a un màxim de 4 punts, atesos els criteris que s'exposen a continuació.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, de manera individualitzada, amb una duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats o impartits per la persona interessada, conformement a l'escala següent:

– De 200 o més hores: 3,00 punts.

– De 100 o més hores: 2,00 punts.

– De 75 o més hores: 1,50 punts.

– De 50 o més hores: 1,00 punts.

– De 25 o més hores: 0,50 punts.

– De 15 o més hores: 0,20 punts.

Els cursos als quals haja assistit la persona interessada, o que aquesta haja impartit, hauran de pertànyer a organismes oficials o centres de formació reconeguts, i es valoraran una sola vegada, amb independència d'haver sigut cursat o impartit en successives edicions el mateix curs. En cap cas es puntuaran en el present subapartat, els cursos de valencià i d'idiomes.

f) Altres mèrits: fins a un màxim de 2,00 punts.

Es concedirà fins a un màxim de 2,00 punts per als mèrits següents, sempre que no siguen requisit ni es troben inclosos en la resta d'apartats d'aquest article, i es troben degudament acreditats.

1r. La publicació d'articles especialitzats en revistes de reconegut prestigi, d'àmbit autonòmic, nacional o internacional, així com de llibres monogràfics, es valorarà amb un màxim de 0,50 punts, sempreque es tracte d'articles o llibres relacionats amb l'objecte de les beques convocades, es computaran de la manera següent:

– Llibres: 0,50 punts.

– Capítols de llibres: 0,25 punts.

– Articles: 0,10 punts.

2n. El coneixement d'idiomes no comunitaris es valorarà amb un màxim de 0,50 punts, a raó de 0,10 punts per cada nivell superat. A aquest efecte, únicament s'admetrà la seua acreditació per mitjà de títols expedits per l'escola oficial d'idiomes, universitats, ministeris o organismes oficials acreditats.

3r. Els cursos de formació a què haja assistit o haja impartit la persona interessada, que estiguen vinculades a les matèries que constitueixen l'objecte de les titulacions admeses per a concórrer a la convocatòria, així com aquells sobre coneixements d'aplicacions informàtiques d'anàlisi documental o de gestió de bases de dades, podran ser valorades amb un màxim de 0,50 punts i es computaran de la manera següent:

– Cursos de 50 o més hores: 0,50 punts.

– Cursos de 25 o més hores: 0,25 punts.

– Cursos de 15 o més hores: 0,10 punts.

Els cursos als quals haja assistit la persona interessada, o que aquesta haja impartit, hauran de pertànyer a organismes oficials o centres de formació reconeguts, i es valoraran una sola vegada, amb independència d'haver sigut cursat o impartit en successives edicions el mateix curs.



g) Entrevista: fins a un màxim de 7,00 punts.

Les persones sol·licitants que hagen obtingut les 15 millors puntuacions seran convocades a una entrevista que versarà sobre la seua formació, la seua trajectòria acadèmica i professional i els seus coneixements entorn de les matèries relacionades amb l'objecte de les beques a què concorren. Els criteris que determinaran la puntuació en l'entrevista, que tindrà un màxim de puntuació de 7 punts, són els següents:

– Capacitat per a comunicar del sol·licitant: puntuació màxima 1,50 punts.

– Adaptació del perfil a les necessitats: puntuació màxima 2,50 punts.

– Actitud mostrada: puntuació màxima 1,50 punts.

– Altres aspectes relatius a elements diferenciadors amb altres candidats, presentació personal, habilitats, aptitud, coneixement de l'administració i de l'IVF, coneixement de les competències relacionades amb la matèria de la beca convocada: puntuació màxima 1,50 punts.



2. Se sumarà la puntuació obtinguda per a cada aspirant en els apartats anteriors d'aquest barem, a fi d'obtindre, com a resultat, la puntuació final del procés de selecció.

3. En cas d'empat, es resoldrà a favor de la persona que haja acreditat el reconeixement de l'òrgan competent de tindre una discapacitat, o el de ser víctima de violència de gènere o d'accions terroristes, de conformitat amb la normativa vigent que siga aplicable en cadascun d'aquests supòsits. En els altres casos d'empat, així com quan persistisca aquest empat en els casos de discapacitat, víctimes de violència de gènere o d'accions terroristes, es considerarà primer el candidat o candidata que obtinga la major puntuació, d'acord amb el que s'assenyala a continuació, i per aquest ordre:

En primer lloc, el candidat o la candidata que haja obtingut major puntuació en l'apartat relatiu a l'entrevista.

Si persisteix l'empat, qui haja obtingut major puntuació en l'apartat relatiu a l'expedient acadèmic.

Si persisteix l'empat, qui haja obtingut major puntuació en l'apartat relatiu als coneixements addicionals relacionats amb l'objecte de la beca.

Si persisteix l'empat, qui haja obtingut major puntuació en l'apartat relatiu a coneixements de valencià.

Si persisteix l'empat, qui haja obtingut major puntuació en l'apartat relatiu a coneixement d'idiomes de la Unió Europea.

Si persisteix l'empat, qui haja obtingut major puntuació en l'apartat relatiu a altres mèrits.

Si així i tot persisteix l'empat, es dirimirà:

– Si és entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que han sigut seleccionades com a beneficiàries de les beques, atesa la tipologia de la beca per a la realització de pràctiques professionals convocades.

– Si és entre persones del mateix sexe, per ordre alfabètic de cognoms i nom, començant per la lletra que resulte triada, conforme el resultat del sorteig realitzat anualment en el qual es fixa l'ordre d'intervencions de les persones aspirants a les proves selectives.





Dècim. Duració de la beca i pròrroga

1. El període de duració de les beques serà de deu mesos des de la data que s'indique en les respectives resolucions de concessió.

2. Sense perjudici del que es preveu en el paràgraf anterior, el període de duració podrà prorrogar-se per resolució, sense necessitat de nova convocatòria, per un període màxim de dotze mesos addicionals, sempre que hi haja la disponibilitat pressupostària per a l'exercici a què afecte la pròrroga i el desenvolupament de l'activitat que s'estiga efectuant així ho requerisca o aconselle.

3. Durant el període de gaudi de les beques, la persona beneficiària haurà d'exercir les pràctiques amb un horari de 30 hores setmanals, que es distribuiran de la forma que organitze la part designada per a tutoritzar la persona beneficiària de la beca, tot això de conformitat amb el que disposa l'article 13 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances.





Onzé. Comissió avaluadora

De conformitat amb l'article 7 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances, es crearà una comissió avaluadora per a la present convocatòria amb la composició següent:

Presidenta: María Jesús Rubio Lara, subdirectora de Riscos

Suplent: Enrique Montes Estellés, subdirector de Gestió de Fons

Vocal: Carmen Naval Ferris, Cap Departament Gestió Financera i Reporting

Suplent: María Vicenta Ballester Casañ

Vocal amb funcions de secretari amb veu i vot: José Antonio Alcantud Doménech, subdirector legal

Suplent: Ángeles Mas Buigues



Dotzé. Mitjans de publicació i notificació dels diferents tràmits

1. La publicació de la llista provisional de puntuacions prevista en l'article 9 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances, es publicarà en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet https://sede.gva.es o en la pàgina web de l'IVF, www.ivf.gva.es.

2. La resolució de concessió es publicarà en la pàgina web de l'IVF, www.ivf.gva.es i també en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb expressió de les bases de la convocatòria amb l'esment exprés de la persona beneficiària i de la finalitat de la beca.

3. La publicació de la resolució de concessió produirà els efectes de notificació a les persones interessades, d'acord amb el que disposa l'article 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Tretzé. Termini de resolució i efecte del silenci administratiu

El termini màxim per a dictar i publicar la resolució serà de sis mesos, comptadors des de la data de publicació de la convocatòria, sense perjudici que puga ampliar-se en els termes previstos en la legislació bàsica de procediment administratiu comú. Conclòs aquest termini sense que s'haja dictat i publicat la resolució expressa, les persones interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu.



Catorzé. Òrgan competent per a la resolució i recursos

1. La resolució de concessió de la beca convocada la dictara el director general de l'IVF, de conformitat amb l'article 10 de l'Ordre de 16/2019, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en l'Institut Valencià de Finances.

2. La resolució que es dicte conformement al que es disposa en l'article anterior posarà fi a la via administrativa i en contra es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial Generalitat Valenciana o bé directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que disposa l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Quinzé. Dades de caràcter personal

Les dades personals de totes les persones interessades recollides en el transcurs del procediment seran incloses en un fitxer automatitzat de l'IVF, en els termes i condicions que es recullen en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i en l'Ordre 3/2011, de 8 de novembre, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, per la qual es crea un Fitxer de Dades de Caràcter Professional denominat Beques Pràctiques Professionals.



Setzé. Efectes

La present resolució produirà efectes des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Disseté. Recursos contra la convocatòria

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa –d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques– es podrà interposar, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial Generalitat Valenciana o bé directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 16 de juny de 2020.– El director general: Manuel Illueca Muñoz.

Mapa web