Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2020, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'autoritza la revocació de l'exempció del lloc de secretaria de l'Ajuntament d'Olocau del Rey, i la creació i classificació del lloc de secretaria en classe tercera. [2020/4893]

(DOGV núm. 8846 de 30.06.2020) Ref. Base de dades 004937/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: 000



Per Ordre de 15 de setembre de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de data 17 d'octubre de 2006, es va aprovar la dissolució de l'agrupació dels ajuntaments de Todolella, Olocau del Rey i Forcall per al sosteniment en comú del lloc de secretaria.



En aquesta ordre es va eximir a l'ajuntament d'Olocau del Rey de l'obligació del manteniment del lloc de secretaria, i es va atribuir l'exercici de les funcions al Servei d'Assistència Tècnica de la Diputació Provincial de Castelló.

El ple de l'ajuntament d'Olocau del Rey va adoptar, en la sessió del dia 27 de desembre de 2019, l'acord de sol·licitar la revocació de l'exempció de l'obligació de mantindre el lloc de secretaria, així com sol·licitar la creació i la classificació, en classe tercera, del lloc de secretaria de l'ajuntament, reservat a personal funcionari d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, de la subescala de secretaria-intervenció.

Consta en l'expedient l'informe preceptiu de la Diputació Provincial de Castelló, emés per acord de la Junta de Govern Local de data 21 de gener de 2020, favorable a la revocació de l'exempció sol·licitada.



Consta també en l'expedient l'anunci de l'Ajuntament d'Olocau del Rey sobre l'aprovació definitiva del pressupost municipal i de la plantilla de personal per a l'exercici 2020, segons el qual es crea el lloc de secretaria, subescala de secretaria intervenció (Butlletí Oficial de la Província de Castelló número 12, de data 28 de gener de 2020).



Vistos els antecedents indicats, i en virtut del que es disposa en l'article 164.3 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, així com l'article 15.3 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, i de conformitat amb la resolució de 19 de juliol de 2019, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en diferents òrgans de la Presidència (DOGV de 22/07/2019), resolc:



Primer

Revocar l'exempció de l'obligació de mantindre el lloc de secretaria de l'ajuntament d'Olocau del Rey.



Segon

Crear i classificar, en classe tercera, el lloc de secretaria de l'ajuntament d'Olocau del Rey, la provisió del qual queda reservada a personal funcionari amb habilitació de caràcter nacional, de la subescala de secretaria-intervenció.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

a) Directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de València o davant els jutjats contenciosos administratius en la circumscripció dels quals tinga la persona demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

b) Potestativament, recurs de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.



c) En el cas que la persona interessada siga una Administració Pública no cal interposar recurs en via administrativa, i això sense perjudici de la possibilitat d'efectuar el requeriment al qual es refereix l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que estimen oportuna.



València, 18 de juny de 2020.– El president de la Generalitat, P.D. Resolució 19.07.2019 (DOGV 22.07.2019), el secretari autonòmic de Promoció Institucional i Cohesió Territorial.- Alfred Boix Pastor.

Mapa web