Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2020, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen subvencions destinades a la digitalització i la restauració de la documentació històrica i la millora de les instal·lacions dels arxius municipals de la Comunitat Valenciana. [2020/4978]

(DOGV núm. 8846 de 30.06.2020) Ref. Base de dades 004946/2020




En compliment del que disposa l'Ordre 7/2020, de 27 de maig, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica parcialment l'Ordre 61/2016 de 23 de setembre, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades a la digitalització i la restauració de la documentació històrica i la millora de les instal·lacions dels arxius municipals de la Comunitat Valenciana.(DOGV núm. 8825 de 2 de juny), es procedeix a la convocatòria d'aquestes subvencions per a l'any 2020.

Les subvencions convocades per aquesta resolució no necessiten notificació a la Comunitat Europea, perquè no reuneixen els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, segons disposa el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, ja que aquestes no suposen cap avantatge econòmic atés que les entitats a què estan dirigides no exerceixen activitats econòmiques en què s'oferisquen béns o serveis al mercat, i no existeix, per tant, possibilitat de falsejament de la competència.

En virtut d'allò que s'ha exposat, i de conformitat amb l'article 160.4.b de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:



Primer. Objecte

Convocar per a l'exercici 2020 les subvencions destinades a finançar les despeses derivades de la digitalització i de la restauració de documents d'arxius amb una antiguitat de 50 anys o superior, així com a les despeses derivades de l'adquisició d'equipament per a la correcta conservació i utilització dels fons documentals, existents en els arxius municipals de la Comunitat Valenciana. Aquestes subvencions contribuiran al finançament de les citades despeses, fins al màxim del 100% del cost de la inversió realitzada.



Segon. Dotació pressupostària

L'import màxim destinat a les subvencions que es convoquen per mitjà d'aquesta convocatòria serà de 375.000 euros, finançat amb càrrec a l'aplicació pressupostària 09.03.01.452.10, línia S2160000, del capítol VII, dels pressupostos de la Generalitat per a 2020.



Tercer. Beneficiaris i condicions de la concessió de les subvencions

1. Podran ser objecte d'aquestes subvencions els municipis que realitzen inversions en la digitalització i en la restauració de la documentació històrica amb una antiguitat de 50 anys o superior existent en l'arxiu municipal, així com inversions en la millora de les seues instal·lacions, amb la finalitat de millorar la conservació i la difusió del patrimoni documental. Així mateix, les fundacions i institucions culturals municipals de la Comunitat Valenciana que tinguen com una de les seues funcions la gestió de l'arxiu municipal, i que realitzen les inversions anteriorment citades. Aquesta inversió haurà de tindre una despesa mínima de 600 euros.

2. Per a obtindre la condició de beneficiàries, les entitats públiques de l'àmbit municipal hauran de complir els requisits i les obligacions establits l'Ordre 7/2020, de 27 de maig, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica parcialment l'Ordre 61/2016 de 23 de setembre, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades a la digitalització i la restauració de la documentació històrica i la millora de les instal·lacions dels arxius municipals de la Comunitat Valenciana.



Quart. Despeses subvencionables

1. El tipus d'equipament per a la millora d'instal·lacions d'arxius municipals que es podrà finançar serà d'ús exclusiu per a l'arxiu. L'equipament consistirà en prestatgeries metàl·liques, armaris compactes mòbils sobre raïls, arxivadors de plànols horitzontals, vitrines expositores per a exposicions de documents d'arxiu, deshumidificadors i termohigròmetres, climatització dels depòsits de l'arxiu i escàners adequats per a digitalització de la documentació arxivística. Queda exclòs el mobiliari d'oficina i ordinadors.

2. Els treballs de digitalització que es podran finançar seran aquells destinats a la digitalització de la documentació existent en l'arxiu municipal amb una antiguitat de 50 anys o superior.

La digitalització serà realitzada per empreses professionals. Del procés de digitalització s'obtindran pàgines digitalitzades en format TIFF en la versió 6.0 o superior sense comprimir (copia màster) que permeten la preservació de l'original i l'obtenció de còpies en el mateix format o en uns altres per a usos diversos. D'aquestes imatges en TIFF, es realitzarà una còpia en format JPEG, de qualitat alta i mínima pèrdua d'informació, així com una còpia en format PDF/A per unitat documental. És obligatòria així mateix la generació de fitxers de metadades. Les imatges digitalitzades hauran d'incloure les metadades en un format estàndard per a la seua identificació individualitzada.

En les unitats de suport digital que s'haurà d'aportar, figurarà adherida, en el cas de discos durs externs, una caràtula amb la informació següent: nom de la institució i anagrama, logotip de la Generalitat, any de la convocatòria de la subvenció, les signatures dels documents digitalitzats i el format.

Cada unitat de suport digital es presentarà en un estoig o en un contenidor rígid individual amb una caràtula en què es reproduirà aquesta informació.

Els requisits tècnics de la digitalització seran els següents:

a) La captura es farà per mitjà de càmera rèflex digital o bé a través d'escàner. La càmera digital ha de comptar amb suport aeri o trípode i haurà d'estar dotada d'un sensor amb els suficients megapíxels (Mp) i els objectius adequats. L'escàner haurà de ser de tipus zenital, d'última generació i de llum freda, evitant en la mesura que es puga el contacte amb el document.

b) La digitalització serà directa en format TIFF 6.0 o versió superior sense compressió, a escala 100 % (1:1) de totes les pàgines que componen les unitats documentals amb una resolució de 400 píxels per polzada, en mode RGB (color, 24 bit per píxel). La còpia realitzada en format JPEG a escala 100 % (1:1) de totes les pàgines que componen les unitats documentals tindrà una resolució de 200 píxels per polzada en mode RGB (color, 24 bit per píxel) amb compressió baixa. Es farà una altra còpia en format PDF/A per unitat documental, que pel seu menor pes permeta una ràpida descàrrega.

c) Una captura d'imatge correspondrà a una única cara del full del document. Es digitalitzaran tots els fulls del document, inclosos els que estiguen en blanc, en l'ordre corresponent, així com l'enquadernació i guardes si el document estiguera enquadernat. Tots els fulls de la unitat documental a digitalitzar hauran d'estar obligatòriament foliats a llapis.



d) Els fitxers en format TIFF, d'una banda, i els fitxers en format JPEG i PDF/A, d'una altra, es gravaran en dos suports digitals diferents. Preferentment s'usaran discos durs externs USB 3.0.

e) Dins de cada suport digital, l'estructuració dels fitxers en directoris i subdirectoris s'ajustarà a una organització jeràrquica en carpetes seguint l'estructura arxivística d'origen. En el primer nivell s'identificarà el nom de l'arxiu; en el segon, el fons, i en el tercer, la unitat documental, tant per als fitxers en format TIFF com en format JPEG i PDF/A.

f) En el nivell d'unitat documental es gravaran els fulls corresponents a la dita unitat. El nom de cada una de les imatges tindrà en compte el codi d'identificació de l'arxiu (país + codi INE del municipi on s'ubica l'arxiu + acrònim de l'arxiu) i la signatura, i seguirà un ordre numèric que tindrà obligatòriament relació directa amb l'ordre dels fulls del document i, sempre que siga possible, amb la seua foliació, indicant en aquest cas si es tracta del recto (r) o del verso (v). Exemple: ES.000000.AMA/C24-5-0001r, ES.000000.AMA/C24-5-0001v, ES.000000.AMA/C24-5-0002r, ES.000000.AMA/C24-5-0002v...



g) Com a primera imatge digitalitzada del document figurarà la pàgina o pàgines amb les dades que el descriguen (dates extremes, signatura, assumpte...).

h) Durant el procés de digitalització, sota cada full del document original es col·locarà paper d'un color neutre adequat que permeta distingir el contorn del document o qualsevol tipus de deteriorament, que impedisca la transparència i evite la visualització del següent.

i) Per a la captura d'originals de gran format, com mapes, plànols i pergamins, es podrà optar per qualsevol de les opcions següents: – Es podrà realitzar una única captura de grandària real si la digitalització resultant té la suficient qualitat (resolució, detall, etc.) per als tècnics. – Si no es considera adequada la digitalització de l'apartat anterior, s'hauran de realitzar diverses captures de la mateixa imatge. Primer es farà una única captura del total del document en format JPEG, amb les característiques definides en l'apartat b del punt 1 d'aquest article; la imatge resultant es dividirà en coordenades per a obtindre una malla quadriculada. Cada quadrícula d'aquesta malla es capturarà separadament en TIFF amb les característiques que s'indiquen en l'apartat b del punt 1 d'aquest article, amb un format no superior a DIN A3, indicant en la referència de cada imatge la coordenada de la part de la quadrícula general corresponent. L'esmentada coordenada estarà formada per un codi alfanumèric on l'eix vertical s'identificarà amb una lletra i l'eix horitzontal amb un número. Exemple: ES.000000.AMA/C24- 5-0001r-A1, ES.000000.AMA/C24-5-0001v-A1, ES.000000.AMA/ C24-5-0001r-A2, ES.000000.AMA/C24-5-0001v-A2...



Seran motiu d'exclusió:

– Qualsevol variació dels requisits de digitalització respecte dels previstos en aquesta convocatòria.

– Es desestimaran les sol·licituds en què el preu per imatge digitalitzada supere en 0,20 euros el preu mitjà unitari per imatge establit per la comissió avaluadora. A aquests efectes, el preu mitjà unitari per imatge serà la mitjana de tots els preus per imatge pagats pels sol·licitants d'aquestes subvencions, després d'eliminar els valors superior i inferior.



3. Es podran finançar els treballs de restauració destinats a la restauració de la documentació existent en l'arxiu municipal que es trobe en mal estat i que estiga datada amb una antiguitat de 50 anys o superior.



La restauració serà realitzada per tècnics de restauració especialitzats. Es desestimaran les sol·licituds que presenten treballs de restauració que a criteri de la comissió avaluadora es consideren inadequats tècnicament.



Cinqué. Criteris per a l'assignació econòmica de la subvenció i règim de pagament

1. El procés d'assignació econòmica entre les entitats beneficiàries es farà tenint en compte la dotació total de la convocatòria i la proposta de concessió que realitzarà la comissió avaluadora d'acord amb els criteris d'atorgament de la subvenció assenyalats en l'article 7 de l'Ordre 61/2016, de 23 de setembre, per la qual s'estableixen les bases reguladores.

2. L'assignació de la subvenció es durà a terme atorgant a tots els sol·licitants que hagen acreditat la despesa una quantitat lineal mínima de 300 euros.

En el cas que la documentació aportada no justifique suficientment el total d'allò que s'ha sol·licitat, transcorregut el termini preceptiu d'esmena, aquesta quantitat es reduirà en la part que corresponga.

La dotació econòmica restant es distribuirà, de forma proporcional, entre els beneficiaris que hagen fet una inversió justificada degudament.



Quedaran excloses les sol·licituds que resulten per sota de la despesa mínima indicada.

3. L'aportació de la conselleria competent en matèria d'arxius serà, com a màxim, del 100% del cost de la inversió que s'haja realitzat. Els beneficiaris hauran d'aportar amb càrrec al seu pressupost la part no finançada per la Generalitat.

4. Quan les activitats hagen sigut finançades, a més, amb fons propis o altres subvencions o recursos, haurà d'acreditar-se en la justificació l'import, la procedència i l'aplicació d'aquests fons a les activitats subvencionades.

5. El pagament de les subvencions s'efectuarà d'una sola vegada, per mitjà de transferència bancària, una vegada publicada la resolució d'adjudicació.



Sisé. Termini de tramitació i presentació de sol·licituds

1. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. L'incompliment d'aquest termini determinarà la inadmissió de la sol·licitud.

2. Les sol·licituds de subvenció es presentaran exclusivament per via telemàtica per mitjà de l'accés a la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es accedint al procediment corresponent a aquesta convocatòria, o directament a través de l'adreça d'internet següent: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=16631.

3. Per a poder tramitar electrònicament la sol·licitud, s'haurà de tindre algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la seu electrònica de la Generalitat.



Seté. Documentació que ha d'acompanyar la sol·licitud

1. Junt amb la sol·licitud general, que es troba accessible per a omplir en el tràmit telemàtic, haurà de presentar-se la documentació següent:

a) Certificat del secretari o l'interventor de l'ajuntament o de la fundació o la institució cultural municipal, segons model normalitzat inclòs com a imprés associat al tràmit, en el qual s'especifique la informació següent:

- Acord de l'òrgan competent pel qual es va acordar sol·licitar l'ajuda, en què s'indique la finalitat i la quantia total de la despesa, que no serà inferior a 600 euros. En el cas que es facen treballs de digitalització, aquest acord haurà de contindre, a més, l'autorització a la Generalitat per a la difusió i la comunicació pública de la documentació històrica digitalitzada amb fins culturals i científics.

- Justificació de les despeses dutes a terme, en què s'indique que el compte justificatiu es correspon amb les despeses i les inversions realitzades i amb l'objecte de la convocatòria. Les factures a què es farà referència estaran datades entre el 14 de maig de 2019 i la data de finalització de presentació de sol·licituds, els dos inclosos.

b) Original o fotocòpia degudament compulsada de les factures reglamentàries. La factura emesa per treballs de digitalització haurà de contindre el nombre total d'imatges escanejades i el preu per unitat.



c) En el cas de nou perceptor o canvi de número de compte bancari, s'hi aportarà el model de domiciliació bancària, segons model normalitzat inclòs com a imprés associat al tràmit.

d) Omplir en SAVEX (Sistema Arxivístic Valencià en Xarxa) el formulari del Cens del Patrimoni Documental Valencià corresponent a l'arxiu de l'entitat. Per a accedir-hi, s'haurà de sol·licitar un usuari i una contrasenya al Servei d'Arxius. Aquest es reserva el dret a sol·licitar novament el formulari quan determine que no està omplit degudament o estime que la informació aportada és insuficient.



e) Certificació expedida per la Sindicatura de Comptes que acredite que l'entitat local ha presentat el compte general.

f) En el cas de municipis de més de deu mil habitants, certificat del secretari o l'interventor de l'ajuntament o de la fundació o la institució cultural municipal en què s'indique el personal amb què està dotat l'arxiu (relació de llocs i, si és el cas, la denominació i la classificació d'aquests) i la relació laboral amb l'ajuntament o la fundació o la institució cultural municipal.

g) En el cas que es facen treballs de digitalització, còpia dels instruments de descripció de la documentació digitalitzada, que continguen, com a mínim, les dades següents: dates extremes, títol, signatura de l'arxiu i el nombre de fulls. A més, s'haurà d'aportar: una còpia dels suports digitals del treball fet per a custodiar-la en el Servei d'Arxius, Subdirecció General del Llibre, Arxius i Biblioteques, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. En el cas d'enviar discos durs externs, aquests tindran preferentment connexió USB 3.0. Els fitxers en format TIFF, per una banda, i els fitxers en format JPEG i PDF/A, per una altra, es presentaran en dos suports digitals diferents. Els tècnics de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport revisaran aquestes còpies per a confirmar que compleixen tots els requisits de digitalització establits en aquesta convocatòria. El beneficiari de la subvenció haurà de reemplaçar els suports que presenten deficiències.



h) En el cas que s'executen treballs de restauració, informe individualitzat del procés de restauració realitzat. A més, s'haurà d'aportar còpia dels instruments de descripció de la documentació exclusivament que cal restaurar, que continguen, com a mínim, les dades següents: dates extremes, títol i signatura de l'arxiu.

Els documents que acompanyaran la sol·licitud es presentaran a través del tràmit telemàtic en format PDF, i hauran d'estar firmats per mitjà d'algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la seu electrònica de la Generalitat.

Quan s'hagen d'aportar suports digitals, en el cas de sol·licitar la subvenció per a la digitalització de documents, se'n farà l'entrega per registre d'entrada dins del termini establit per a la presentació de les sol·licituds.

2. Si la sol·licitud presentada no reuneix els requisits o falta la documentació exigida, es requerirà la persona interessada perquè, en un termini de deu dies, esmene la falta o acompanye els documents preceptius per mitjà del tràmit telemàtic corresponent, amb la indicació que, en cas de no fer-ho, mitjançant una resolució es considerarà que desisteix de la petició, d'acord amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Per a l'esmena de la sol·licitud, es podrà accedir a través de l'enllaç del procediment següent:

http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18542.

3. Qualsevol notificació formal o requeriment, dins d'aquest procediment, es durà a terme per via telemàtica en compliment de l'article 41 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Huité. Protecció de dades

Responsable del tractament: El responsable del tractament de les dades recollides a través dels corresponents formularis annexos a aquesta convocatòria i, si és el cas, de les dades que figuren en la documentació que s'adjunte a la sol·licitud de la subvenció, és la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport amb domicili Av. de Campanar, 32, 46015 València i adreça electrònica de contacte protecciodedadeseducacio@gva.es

Dades de contacte del delegat de protecció de dades: La persona interessada pot contactar amb el delegat de protecció de dades a través de les següents adreces de contacte:

Electrònica: dpd@gva.es

Postal: Passeig Albereda, 16 - 46010 València.

Categoria de les dades objecte de tractament i origen d'aquestes: Formaran part del tractament de dades personals responsabilitat de Conselleria d'Educació, Cultura i Esport les dades personals identificatives, de contacte, d'ocupació, econòmiques, de circumstàncies socials, categories especials de dades, dades especialment protegides i de qualsevol altra naturalesa que siguen recollides a través de:

- Els formularis que acompanyen a aquesta convocatòria.

- Les que resulten de la consulta a plataformes autonòmiques d'interoperabilitat (d'ara en avant PAI) o a altres administracions públiques, en el cas que la persona interessada no s'haja oposat a aquesta consulta, d'acord amb el que s'estableix en l'article 28 de la Llei 39/2015.

- I documentació que s'entregue pels sol·licitants i representants legals.

En relació amb la documentació presentada pels sol·licitants i representants legals que incloga dades personals de terceres persones, amb caràcter previ a la comunicació d'aquestes dades a la Conselleria, els sol·licitants i representants legals estan obligats a informar aquestes persones interessades, de la comunicació i tractament de les seues dades personals per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, en els termes previstos en aquest article.

Finalitats del tractament i base jurídica: Les dades personals seran tractades amb la finalitat de dur a terme tota la tramitació i gestió de la subvenció, inclosa l'admissió de sol·licituds, verificació del compliment de les condicions i requisits establits, concessió de la subvenció i verificació i control de la seua correcta execució i desenvolupament, tot això amb base jurídica en el compliment d'una missió realitzada en interés públic, en l'exercici de poders públics conferits a la Conselleria i en el compliment de les obligacions legals derivades de la normativa contemplada en la present convocatòria (com són la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions) i en les restants normes aplicables, incloses les que regulen el tràmit electrònic.

Així mateix, en aplicació de la normativa vigent, amb la finalitat de garantir el dret dels ciutadans a conéixer en tot moment les subvencions convocades, i per a contribuir a donar compliment als principis de publicitat i transparència, les dades de les subvencions concedides seran publicades, segons corresponga, en el diari oficial corresponent i en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions i Ajudes Públiques, amb indicació, segons cada cas, de la convocatòria, el programa i crèdit pressupostari al qual s'imputen, beneficiari, quantitat concedida i objectiu o finalitat de la subvenció, amb expressió dels diferents programes o projectes subvencionats.

No obstant l'anterior, quedaran excloses d'aquesta publicació les subvencions concedides quan la publicació de les dades del beneficiari per raó de l'objecte de la subvenció puga ser contrària al respecte i salvaguarda de l'honor, a la intimitat personal o familiar de les persones físiques en virtut del que s'estableix en la Llei orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, i així haja sigut previst en la seua normativa reguladora.

En concret, no es publicaran les subvencions concedides a persones físiques quan el propi objecte de la convocatòria proporcione informació o dades especialment protegides dels beneficiaris o relatives a les categories especials de dades relacionades en els articles 9 i 10 del Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) ni quan la persona física es trobe en una situació de protecció especial que puga veure's agreujada amb la publicació de les seues dades personals, en particular, quan siga víctima de violència de gènere o d'altres formes de violència contra la dona, i en aquest cas, es procedirà a anonimitzar la informació d'ofici o a instàncies de la persona interessada.

La informació estarà disponible en les adreces

www.subvenciones.gob.es i www.infosubvenciones.es.

Destinataris de les dades: Amb base jurídica en el compliment de les obligacions legals derivada de la normativa contemplada en aquesta convocatòria, així com per al compliment d'una missió realitzada en interés públic o en l'exercici de poders públics conferits a la Conselleria d'Educació Cultura i Esport, les dades personals podran ser comunicades a la Plataforma Autonòmica d'Interoperabilitat (d'ara en avant PAI) amb la finalitat d'efectuar la comprovació de les dades de la persona sol·licitant, així com d'altres situacions socioeconòmiques previstes per a la baremació, a altres òrgans de l'Administració Pública amb competència en la matèria, entre els quals, sense caràcter limitatiu, s'inclouen òrgans de caràcter autonòmic, local, estatal i de la Unió Europea, òrgans judicials i Ministeri Fiscal, Tribunal de Comptes, Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, IGAE, Defensor del Poble i Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana, Agència Antifrau de la Comunitat Valenciana, Delegat de Protecció de Dades i uns altres tercers subjectes de dret privat amb interés legítim i/o dret d'accés en el procediment.



Encarregats del tractament: Tercers encarregats del tractament podran tindre accés a les dades per encàrrec de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport i/o de la Generalitat Valenciana, per a la prestació de serveis, seguint les instruccions i amb les mesures de seguretat i confidencialitat establides en l'encàrrec de tractament.

Transferències internacionals de dades: No existeixen transferències internacionals de dades

Necessitat de la comunicació de les dades per les persones interessades: totes les dades sol·licitades a través del formulari de sol·licitud, així com la documentació vinculada, són necessàries per a poder tramitar la sol·licitud, per la qual cosa la falta de comunicació d'aquestes dades a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport comportarà les conseqüències previstes per l'ordenament jurídic.

Termini de conservació de dades: Les dades personals es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es recapten i dins dels terminis establits en les normes vigents per al compliment d'obligacions i responsabilitats legals, sent suprimides d'acord amb el que s'estableix en la normativa d'arxius i documentació.



Drets: La persona interessada pot exercitar el dret d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament, portabilitat i no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, a través de les següents vies:

a) A través del tràmit electrònic establit a aquest efecte que es pot consultar en la pàgina web de la Conselleria www.cece.gva.es, en l'apartat «Registre de tractament de dades».

b) Enviant la petició a qualsevol de les següents adreces: Postal: Avinguda de Campanar, 32. 46015 València. Electrònica: protecciodedadeseducacio@gva.es

c) De manera presencial aportant la sol·licitud corresponent a través del registre.

L'exercici dels drets és personalíssim i requerirà la identificació inequívoca de la persona interessada, que podrà realitzar-se en els apartats b) i c) mitjançant aportació del seu document nacional d'identitat, passaport o un altre document vàlid que la identifique i, si és el cas, de la persona que ostente la representació, o instruments electrònics equivalents; així com el document o instrument electrònic acreditatiu de tal representació.

Dret a reclamar davant l'autoritat de control: La persona interessada pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera no atesos els seus drets o vulnerat el tractament de les seues dades personals. Amb caràcter previ, la persona interessada pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana a través de les següents adreces de contacte:



Electrònica dpd@gva.es

Postal: Passeig Albereda, 16 - 46010 València.

Per a més informació sobre el tractament de les seues dades personals, la persona interessada pot consultar el Registre de Tractament de dades en www.cece.gva.es



Nové. Termini de resolució i notificació

1. El termini màxim per a resoldre i notificar les resolucions serà de sis mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació de la resolució de la convocatòria. Transcorregut aquest termini, sense que s'haja notificat resolució expressa, les sol·licituds es consideraran desestimades per silenci administratiu, de conformitat amb allò que disposa l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. La denegació de la subvenció haurà de ser motivada i les raons es faran constar en la resolució.

3. La resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que produirà els efectes de notificació, segons el que disposa l'esmentada Llei 39/2015, d'1 d'octubre i en l'article 18 de la Llei general de subvencions.



Desé. Delegació

Es delega en la persona titular de la direcció general amb competència en matèria d'arxius la facultat de concedir o denegar aquestes subvencions, amb un informe previ i proposta de la comissió de valoració, i se l'autoritza a adoptar les mesures oportunes per al compliment i l'aplicació de les bases reguladores i per a resoldre totes les incidències que es plantegen en la seua interpretació i execució.

De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 10, 14 i 46 de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà ser recorreguda potestativament en reposició o caldrà plantejar directament recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs potestatiu de reposició haurà d'interposar-se davant del conseller d'Educació, Cultura i Esport, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

b) El recurs contenciós administratiu haurà de ser interposat davant dels jutjats contenciosos administratius de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





València, 25 de juny de 2020.- El conseller d'Educació, Cultura i Esport: Vicent Marzà i Ibáñez.

Mapa web