Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2020, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública de dues places de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Fluorescence-based photosynthesis estimates for vegetation productivity monitoring from space (SENTIFLEX). CPI-20-213». [2020/5976]

(DOGV núm. 8871 de 31.07.2020) Ref. Base de dades 006082/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, resol:



Fer l'oferta pública de dues places de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre o ser de qualsevol dels estats a què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta està definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea; en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts setze anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Posseir la titulació acadèmica que figura en l'annex I.

Quan la categoria que se sol·licite siga la de doctorat, en el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació; de la credencial que acredite, si escau, l'homologació, o del certificat d'equivalència al nivell acadèmic de doctorat expedit per la universitat que l'atorgue. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.



Quan la categoria que se sol·licite siga la de Titulat Superior, en el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger que no es troben homologades,no tinguen declarada la seua equivalència o no estiguen reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol denegar-ho, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, mentre no es complisquen.

1.4. Quan en l'annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la taula d'equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per l'Acord del Consell de Govern del 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018).

1.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.

1.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a una sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, o si hi manca, presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.

Tots aquests requisits s'han de tenir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I, han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, adreçada a l'atenció de Victor Reglero Velasco, director de l'Eri: Laboratori de Processament d'Imatges de la Universitat de València, carrer del Catedràtic José Beltran, 2, 46980 Paterna (València), en el Registre de la Gerència de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, baixos, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Les instàncies presentades a les oficines de Correus s'han de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta universitat.

2.2. Com a instància, es farà servir el model que facilita el Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València a les seues dependències de l'avinguda de Blasco Ibáñez, 13, 46010 València; n'hi ha una còpia en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

2.3. El termini de presentació de les instàncies serà de deu dies hàbils a partir del següent hàbil al de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que cal presentar

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar una fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, serà necessari acreditar l'homologació o equivalència corresponent, o haver iniciat els tràmits per a la mateixa.

3.3. Curriculum vitae, amb acreditació dels mèrits mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa d'aquests documents acreditatius; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat dels documents i sobre les dades que figuren en la instància. En qualsevol moment, però, la comissió o la Universitat pot demanar als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats que hagen estat objecte de valoració.



3.4. Tres mesos després d'haver acabat el procés de selecció, i quan haja estat publicada la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest, les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums, a l'Eri: Laboratori de Processament d'Imatges de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que resten en aquest servei seran destruïts d'ofici.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió, si ho considera oportú, pot realitzar una entrevista als aspirants. El nombre d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per la comissió avaluadora.



4.3. Acabat el procediment selectiu, es faran públiques la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

4.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir-hi quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Eri: Laboratori de Processament d'Imatges de la Universitat de València.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que siguen procedents, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, de universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València. Delegació Acadèmica del Rectorat per a la Protecció de Dades en la Universitat de València (ed. Rectorat, Av. Blasco Ibáñez, 13, València 46010, lopd@uv.es).

6.3. Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de la persona afectada:

Publicació de les diferents resolucions al tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pasinvest.

6.4. Les dades es conservaran i seran en el seu cas cancel·lades d'acord amb els següents criteris:

– les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la rcetificació i la supressió d'aquestes, la limitació i l'oposició a l'hora de tractar-les, i la portabilitat. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés mitjançant l'enviament d'un correu electrònic adreçat a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant un escrit acompanyat d'una còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, de la documentació acreditativa de la sol·licitud, adreçat a la Delegació Acadèmica del Rectorat per la Protecció de Dades en la Universitat de València.



6.6. L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agencia Española de Protección de Datos, carrer de Jorge Juan, 6 (28001-Madrid).

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

6.7. Podeu consultar les nostres polítiques de privacitat a

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 16 de juliol de 2020.– La rectora, p. d. (DOGV 27.06.2019). El vicegerent de Recursos Humans i Organització Administrativa (en absència del gerent): José Ramírez Martínez.







ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert



1. Projecte: «Fluorescence-based photosynthesis estimates for vegetation productivity monitoring from space (SENTIFLEX). CPI-20-213».



2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació:18.

Complement específic: E017.

3. Jornada de treball: 25 hores setmanals.

4. Objecte i període:

Tasques projecte SENTIFLEX.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

5. Requisits:

Titulació: grau en Física, o en Enginyeria Informàtica, o titulació equivalent.

6. Mèrits preferents:

Màster en Teledetecció, Geo-informàtica, Bioenginyeria, Informàtica, Geofísica.

Experiència acreditada en programació: Matlab, Python, R.

Coneixements de teledetecció híperespectral, models de transferència radiativa, paràmetres de la vegetació, fluorescència, fisiologia vegetal.

Anàlisis estadístics de dades, processat d'imatges i big data.

Nivell avançat d'anglès.







ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, DNI/NIE/passaport, telèfon de contacte i adreça.

2. Denominació del lloc de treball: tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

3. Denominació del projecte: «Fluorescence-based photosynthesis estimates for vegetation productivity monitoring from space (SENTIFLEX). CPI-20-213».

4. Signatura i data de la sol·licitud.

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten».

6. Ha d'estar adreçada a l'Eri: Laboratori de Processament d'Imatges de la Universitat de València.







ANNEX III

Barem



1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

3. Mèrits preferents relacionats en el punt 6 de l'Annex I, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

4. Entrevista: fins a 2 punt.







ANNEX IV



Comissió avaluadora titular

President: Victor Reglero Velasco, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 1:

– Jochem Verrelst, investigador de l'Eri: Laboratori de Processament d'Imatges.

Vocal 2:

– M. Dolores Pérez Ramos, professora del Departament de Matemàtiques.

Vocal 3:

– Jesús Valeriano Delegido Gómez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretària: M. Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Comissió avaluadora suplent

President: José Antonio Sobrino Rodríguez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1:

– José Felicísimo Moreno Méndez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2:

– M. Teresa León Mendoza, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3:

– Julia Carmen Amorós López, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: M. Pilar Utrillas Esteban, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Mapa web