Ficha docv

Ficha docv









Extracte del Decret 88/2020, de 19 de juny, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i convocatòria d'ajudes per la Covid-19 a empreses que presten transport públic regular de viatgers i viatgeres d'ús general. [2020/6472]

(DOGV núm. 8876 de 07.08.2020) Ref. Base de dades 006311/2020




BDNS (identif.): 518728.

De conformitat amb el que es preveu en els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria, el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de Dades Nacional de Subvencions:

http://www.pap.minhafp.gob.es/bdnstrans



Article 1. Objecte

L'objecte d'aquest decret és aprovar les bases que regulen la concessió d'ajudes directes a les empreses que presten serveis de transport públic regular de viatgers d'ús general, competència de la Generalitat.



La seua finalitat és la de mantindre la prestació d'aquests serveis públics, de tal forma que seguisca garantit el dret a la mobilitat de les persones. El marc temporal d'aquestes ajudes ha d'entendre's referit al període de temps transcorregut entre la declaració de l'estat d'alarma mitjançant el Reial decret 463/2020, de 14 de març, i el 13 de maig de 2020.



Article 2. Règim de concessió i raons d'interés públic que hi concorren

1. Aquestes subvencions es concedeixen de manera directa, en aplicació del que es preveu en els articles 22.2.c i 28, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l'article 168.1.C de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, per concórrer-hi raons d'interés econòmic, social i humanitari, en virtut de les circumstàncies que van provocar la declaració de l'estat d'alarma en tot el territori nacional mitjançant el Reial decret 463/2020, de 14 de març. En concret, el caràcter singular d'aquestes subvencions deriva de la naturalesa excepcional, única i imprevisible dels esdeveniments que les motiven. Donat l'objecte específic de la subvenció, se segueix el procediment de concessió directa i no el de concurrència competitiva.

2. Les raons d'interés públic que justifiquen l'atorgament directe de les subvencions radiquen en la necessitat de garantir el dret a la mobilitat de les persones mitjançant els serveis de transport públic regular de viatgers i preservar així el sistema de transport públic mitjançant el suport a la continuïtat de la prestació del servei per part de les empreses operadores.



Article 3. Beneficiaris i requisits

1. Podran optar a les ajudes previstes en aquest decret les empreses que estigueren realitzant transport públic regular de viatgers d'ús general competència de la Generalitat el dia 13 de març de 2020 i continuen prestant el servei en el moment de la sol·licitud. Excepcionalment, una part del servei pot transcórrer per territori d'una altra comunitat autònoma.

2. Aquestes empreses hauran de comprometre's, mitjançant declaració responsable, a continuar prestant servei almenys fins al 31 de desembre de 2020.

3. Així mateix, hauran de presentar un pla d'explotació dels serveis que estigueren prestant del 7 al 13 de març de 2020 i una relació detallada en la qual s'indique el número i matrícula d'autobusos que estigueren efectivament adscrits a aquests serveis per ser necessaris per a la prestació, mitjançant els models que establisca la Direcció General d'Obres Públiques, Transport i Mobilitat Sostenible.



4. Les beneficiàries no hauran d'incórrer en cap de les prohibicions previstes en l'apartat 2 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

5. Les beneficiàries hauran d'aportar declaració responsable sobre qualsevol altra ajuda de minimis concedides en l'exercici fiscal corrent i en els dos exercicis anteriors.

6. Així mateix, les beneficiàries hauran de justificar que no estaven en situació de crisi a 31 de desembre de 2019, i que el seu domicili social es troba a Espanya i operen en el territori nacional, en compliment de l'exclusió d'aquestes ajudes dels marcs temporals MNT-1 i MNT-2.





Article 4. Protecció de dades de caràcter personal

1. La gestió d'aquestes ajudes pot comportar el tractament de dades de caràcter personal en el marc del que es disposa en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

2. La informació relativa al tractament de les dades de caràcter personal es troba disponible en el Registre d'Activitats de Tractament, publicat en la pàgina web de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat. En concret, la informació bàsica del tractament corresponent a cada ajuda estarà disponible en el formulari de sol·licitud d'aquesta.



Article 5. Finançament

1. L'import global màxim de les ajudes per a concedir puja a 3.000.000,00 €, a càrrec dels pressupostos de la Generalitat, sense perjudici de la possible ampliació amb fons propis de la Generalitat, o procedents de l'Estat o la Unió Europea, que puguen donar lloc a la generació, ampliació o incorporació de crèdits.

2. D'acord amb la previsió legal de l'últim paràgraf de l'article 168.1.C de la Llei 1/2015, aquestes ajudes s'imputaran a la línia de subvenció que s'habilite mitjançant modificació pressupostària, en l'aplicació pressupostària corresponent de l'estat de despeses del pressupost de la Generalitat per a 2020.



Article 6. Procediment de concessió

1. Aquestes subvencions es concediran de manera directa, en aplicació dels articles 22.2.c i 28, apartats 2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 168.1.C de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, per concórrer-hi raons d'interés públic, econòmic i social. En concret, el caràcter singular d'aquestes subvencions deriva de la naturalesa excepcional, única i imprevisible dels esdeveniments que les motiven.

2. De conformitat amb l'article 30.7 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, la concessió d'aquestes subvencions no requerirà una altra justificació que la indicada en l'article 3 d'aquest decret, sense perjudici dels controls que s'efectuen amb posterioritat, que podran estendre's a la totalitat de les empreses beneficiàries.

3. La tramitació i gestió d'aquestes ajudes es realitzarà per la Direcció General d'Obres Públiques, Transports i Mobilitat Sostenible.



Article 7. Forma i termini de presentació de les sol·licituds

1. La sol·licitud es presentarà de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat.

2. Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, pertoque. Per a la tramitació telemàtica s'haurà de disposar de signatura electrònica avançada, amb un certificat admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es).

3. El termini per a la presentació de sol·licituds s'iniciarà a les 09.00 hores del 4 d'agost de 2020 i finalitzarà a les 08.59 hores del 13 d'agost de 2020.

4. Qualsevol aportació de documentació complementària, una vegada realitzada la sol·licitud, es durà a terme telemàticament en la seu electrònica de la Generalitat, fent referència al codi d'expedient que li haja sigut assignat. L'accés al tràmit concret d'aportació de documentació complementària podrà realitzar-se a través del següent URL:



https://www.gva.es/es/web/portal/inicio/procedimientos?id_proc=15965.

5. La falta d'aportació en termini de la corresponent documentació i la seua falta d'esmena determinarà l'exclusió de la sol·licitud.



Article 8. Declaracions responsables i documentació annexa que acompanyarà la sol·licitud

1. Les empreses sol·licitants hauran de comprometre's, necessàriament, mitjançant una declaració responsable, que formarà part del formulari de la sol·licitud a:

a) Continuar prestant el servei regular de transport viatgers almenys fins al 31 de desembre de 2020.

b) Declarar qualsevol ajuda de minimis concedida a les empreses sol·licitants durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l'exercici fiscal en curs, així com d'altres ajudes estatals, a fi de comprovar que no se superen els límits de l'article 5 del Reglament (UE) 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, o, si escau, de la normativa de la Unió Europea que sobre aquest tema s'haguera aprovat per la crisi sanitària i emergència provocada per la Covid-19.

c) Declarar qualssevol altres ajudes temporals relatives als mateixos costos subvencionables que en aplicació del marc consolidat relatiu a les mesures d'ajuda destinades a donar suport a l'economia en el context de l'actual brot de Covid-19 en atenció al contingut de les decisions de la Comissió Europea, entre d'altres, la Decisió SA.56851 (2020/N), de 2 d'abril de 2020, haja pogut rebre durant l'exercici fiscal en curs.



d) Declarar que no estaven en situació de crisi a data 31 de desembre de 2019, d'acord amb el que es disposa en l'article 2, apartat 18, del Reglament (UE) 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del TFUE.



e) Proporcionar la informació necessària per al càlcul de la quantia de la subvenció, emplenant els models establits a aquest efecte per la Direcció General d'Obres Públiques, Transport i Mobilitat Sostenible.



2. Igualment la sol·licitud haurà d'acompanyar obligatòriament la documentació següent:

a) Pla d'explotació que estigueren realitzant la setmana del 7 al 13 de març de 2020, mitjançant el model establit.

b) Relació detallada en la qual s'indique el número i matrícula dels autobusos que estigueren adscrits efectivament al servei públic regular de transport de viatgers el dia 13 de març de 2020 i que foren necessaris per a atendre el pla d'explotació que prestava la setmana del 7 al 13 de març de 2020.

c) Model de domiciliació bancària.



Article 9. Instrucció del procediment

1. La instrucció del procediment correspondrà a la Subdirecció General de Transport.

2. Amb anterioritat a la proposta de resolució de les ajudes, es notificarà a les beneficiàries perquè informen per escrit de qualssevol altres ajudes temporals relatives als mateixos costos subvencionables que en aplicació dels marcs nacionals temporals (MNT-1 o MNT-2) hagueren pogut rebre.

3. Examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor emetrà un informe en què farà constar que es compleixen els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes i formularà la proposta de concessió i pagament a l'òrgan competent per a resoldre.



Article 10. Resolució i recursos

1. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon a la persona titular de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, o l'òrgan en què aquesta delegue.

2. La resolució de concessió determinarà la quantia concedida a cada empresa i incorporarà, si escau, les condicions, obligacions i determinacions accessòries a què haja de subjectar-se el beneficiari.

3. El termini per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de dos mesos des de la finalització del termini de sol·licitud. Transcorregut aquest termini sense que s'haja dictat i notificat resolució expressa, es produirà el silenci administratiu i la sol·licitud podrà entendre's desestimada.

4. La resolució informarà també de l'import previst de l'ajuda i del seu equivalent en subvenció bruta.

5. La resolució posarà fi a la via administrativa, i contra aquesta podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan que la va dictar, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Article 11. Quantia i pagament de la subvenció

1. La quantia de la subvenció es determinarà pel nombre de vehicles que la sol·licitant acredite tindre efectivament adscrits a transport públic regular de viatgers d'ús general el dia 13 de març de 2020 i que foren necessaris per a atendre el pla d'explotació que estiguera prestant-se la setmana del 7 al 13 de març de 2020. L'òrgan instructor, a la vista de la documentació presentada, determinarà el nombre màxim de vehicles admissibles per a l'esmentada prestació a l'efecte de quantificar l'import de l'ajuda a percebre, segons el procediment descrit en el següent apartat.

2. L'import per a percebre per cada beneficiària estarà determinat pel resultat de multiplicar el nombre de vehicles als quals es fa referència en l'apartat anterior pel resultat de dividir 3.000.000,00 € entre el nombre total de vehicles admesos a tals efectes segons totes les sol·licituds presentades, sense que la xifra màxima per a percebre per cada vehicle admés en aquesta convocatòria puga ser superior a 8.000,00 €.



3. La liquidació i pagament de les ajudes s'efectuarà una vegada justificat el compliment dels requisits amb la documentació presentada juntament amb la sol·licitud. La quantitat a percebre es lliurarà d'una sola vegada després que es dicte la resolució de concessió.



Article 12. Obligacions generals dels beneficiaris

1. Les empreses beneficiàries quedaran obligades a sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions, així com a facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció. Igualment quedaran, en tot cas, subjectes a les obligacions imposades per l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

2. A més, hauran de complir les següents obligacions:

a) Facilitar totes les dades i informació, en qüestions relacionades amb les subvencions concedides, requerides per l'òrgan instructor.



b) Comunicar al servei responsable de la tramitació, la sol·licitud o obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, així com qualsevol incidència o variació que es produïsca en relació amb la subvenció concedida.

c) Complir les obligacions de transparència establides en la legislació bàsica, de conformitat amb el que es disposa en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, en cas d'haver percebut durant un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 10.000 euros. En concret, hauran de publicitar en la seua pàgina web, si la tingueren, l'obtenció d'aquesta subvenció.

d) Sotmetre's a les actuacions de control financer previstes en els articles 113 i següents de la Llei 1/2015, i en els articles 44 i següents de la Llei 38/2003, així com les que puguen dur a terme la Generalitat i altres òrgans de control.

e) Continuar prestant servei regular de transport de viatgers almenys fins al 31 de desembre de 2020.

f) Sotmetre's a totes aquelles mesures de seguiment que s'establisquen per a les ajudes acollides a l'MNT-1.



Article 13. Compatibilitat de les ajudes i acumulació

1. Aquesta ajuda és compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals. No obstant això, la percepció de la subvenció regulada en aquest decret és incompatible amb una futura indemnització per la quantia concurrent, per la qual cosa en cas que una futura i hipotètica indemnització fora superior a la subvenció concedida en virtut d'aquesta convocatòria, aquesta indemnització serà reduïda en l'import de la subvenció percebuda.

2. Hauran de respectar-se els límits d'acumulació establits en l'article 5 del Reglament (UE) 1407/2013, el text literal del qual és el següent: «1. Les ajudes de minimis concedides conformement al present Reglament podran acumular-se amb les ajudes de minimis concedides conformement al Reglament (UE) núm. 360/2012, de la Comissió, fins al límit màxim establit en aquest últim reglament. Podran acumular-se amb ajudes de minimis concedides conformement a altres reglaments de minimis fins al límit màxim pertinent que s'estableix en l'article 3, apartat 2, del present Reglament. 2. Les ajudes de minimis no s'acumularan amb cap ajuda estatal en relació amb les mateixes despeses subvencionables o amb ajuda estatal per a la mateixa mesura de finançament de risc, si aquesta acumulació excedira de la intensitat d'ajuda o de l'import d'ajudes superior corresponent fixat en les circumstàncies concretes de cada cas per un reglament d'exempció per categories o una decisió adoptats per la Comissió. Les ajudes de minimis que no es concedisquen per a costos subvencionables específics, ni puguen atribuir-se a costos subvencionables específics podran acumular-se amb altres ajudes estatals concedides en virtut d'un reglament d'exempció per categories o d'una decisió adoptats per la Comissió.»



3. Així mateix, les regles d'acumulació hauran de ser tingudes en compte respecte als imports màxims i els llindars d'intensitat màxima establits per a cada tipus d'ajuda en l'MNT-2 i en l'MTC.

Com a excepció a aquest criteri general:

a) Les ajudes recollides en els apartats 4 (Ajudes en forma de garanties de préstecs) i 5 (Ajudes en forma de bonificació de tipus d'interés de préstecs) de l'MNT-1 no podran acumular-se entre si en cas que les ajudes es concedisquen per a idèntic principal de préstec subjacent i l'import global del préstec supere els llindars establits en el punt 25, lletra d (en les ajudes en forma de garanties de préstecs, límits a l'import global dels préstecs per beneficiari en el cas dels préstecs amb un venciment posterior al 31.12.2020) o en el punt 27, lletra d (en les ajudes en forma de bonificació de tipus d'interés de préstecs, límits a l'import global dels préstecs per beneficiari en el cas dels préstecs amb un venciment posterior al 31.12.2020), de l'MTC.



b) Les ajudes recollides en els punts 3 (ajudes per a recerca i desenvolupament vinculada a la Covid-19), 4 (ajudes a la inversió destinada a les infraestructures d'assaig i ampliació d'escala) i 5 (ajudes a la inversió per a la fabricació de productes relacionats amb la Covid-19) de l'MNT-2 (mesures per a la contenció sanitària de la Covid-19), no seran acumulables entre si en cas que l'ajuda es referisca als mateixos costos subvencionables.

Sense perjudici del criteri general d'acumulació expressat, en el cas de les ajudes previstes en els punts 4 (ajudes a la inversió destinada a les infraestructures d'assaig i ampliació d'escala) i 5 (ajudes a la inversió per a la fabricació de productes relacionats amb la Covid-19) de l'MNT-2, es podrà addicionar una garantia per a cobertura de pèrdues en els termes expressats en els apartats 4.9 i 5.9, respectivament de l'MNT-2.



Les ajudes contemplades en tots dos marcs nacionals temporals (MNT-1 i MNT-2) podran acumular-se amb les ajudes en forma d'assegurança de crèdit a l'exportació a curt termini previstes en l'MTC, sempre que es respecten els imports màxims i els llindars d'intensitat màxima establits per a cada tipus d'ajuda.

Les mesures d'ajuda temporal previstes en els marcs nacionals temporals (MNT-1 i MNT-2) poden acumular-se amb les ajudes que entren en l'àmbit d'aplicació dels reglaments de minimis, sempre que les regles d'acumulació previstes en aquests reglaments de minimis siguen respectades.

Les mesures d'ajuda temporal previstes en els marcs nacionals temporals (MNT-1 i MNT-2) també poden acumular-se amb les ajudes exemptes en virtut del Reglament general d'exempció per categories, sempre que les regles d'acumulació previstes en el mateix siguen respectades.

A més, ha de tindre's en compte, segons el que es disposa en el paràgraf 54 de la Decisió SA.57019 (2020/N), que en cas que l'ajuda s'acumule amb altres ajudes concedides en virtut de la mateixa mesura o d'una altra mesura autoritzada en virtut de l'MTC per la mateixa autoritat competent que la concedeix o per una altra, es respectaran els imports màxims d'ajuda establits en l'MTC.



Article 14. Minoració i reintegrament de les subvencions

1. L'incompliment dels requisits establits en aquest decret donarà lloc, amb l'oportú procediment previ, a l'obligació de reintegrar, totalment o parcialment, les subvencions i els interessos de demora corresponents, conforme amb el que es disposa en l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat.

2. El falsejament o l'ocultació de dades i documents que afecten substancialment la concessió i lliurament de fons públics, donaran lloc a l'exigència de responsabilitats tant en l'ordre administratiu com en el jurisdiccional competent, així com al dimanant en els articles 173 a 177 de la Llei 1/2015.

3. La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, realitzarà els controls tècnics i administratius que considere necessaris a fi de conformar el correcte compliment dels requisits exigits en aquest decret.



Article 15. Règim jurídic

1. Aquestes ajudes tenen la consideració de subvencions públiques i es regeixen, a més de per aquest decret, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el seu reglament, i altra normativa concordant, i per la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat.

2. Així mateix, aquestes ajudes estan subjectes al Marc Nacional Temporal relatiu a les mesures d'ajuda a empreses i autònoms consistents en subvencions directes, bestretes reembossables, avantatges fiscals, garantia de préstecs i bonificacions de tipus d'interés en préstecs destinades a recolzar l'economia en el context de l'actual brot de Covid-19 (d'ara en avant, MNT-1), punt 3.1. L'MNT-1 cerca facilitar la concessió d'ajudes compatibles amb el mercat interior per part de les administracions públiques i ha sigut notificat a la Comissió, que ha donat lloc a la Decisió SA.56851 (2020/N) Spain-. En concret, s'acullen al paràgraf (15) relatiu a la concessió d'ajudes en forma de subvencions directes, bestretes reembossables, avantatges fiscals o de pagament, garanties, préstecs i capital, admetent-se en aquest cas únicament la modalitat de subvenció directa, amb un límit de 800.000,00 € per empresa.

3. Segons la versió consolidada del Marc Nacional Temporal, secció II, article 4.1, les autoritats competents podran concedir ajudes per un import brut màxim, abans d'impostos i altres retencions, de 800.000,00 € per empresa o autònom quan es realitze en forma de subvencions directes, o avantatges fiscals o de pagament. De la mateixa manera, es podrà instrumentar l'ajuda en forma de bestretes reembossables, garanties, préstecs i capital, sempre que el valor nominal total de tals mesures es mantinga per davall del límit màxim global de 800 000,00 € per empresa o autònom.

4. Igualment, és aplicable a aquestes ajudes el Reglament (UE) 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L352, 24.12.2013), per la qual cosa se n'exceptuen aquelles empreses que operen en els sectors que especifica el punt 1 de l'article 1 del Reglament (UE) 1407/2013.

L'import concedit per l'òrgan competent no podrà excedir per aquest concepte de 200.000,00 €.



Article 16. Dret de la competència

La conselleria competent en matèria de transport, com a centre gestor de les ajudes regulades en aquesta convocatòria, decidirà quina part de l'ajuda concedida a cada empresa se sotmet al règim de minimis, establit en el Reglament (UE) 1407/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis, publicat en el DOUE L352 de 24 de desembre de 2013 o bé al règim del Marc Nacional Temporal (MNT-1).



Article 17. Habilitació

S'habilita la persona titular de la conselleria competent en matèria de transport per a interpretar aquest decret, dictar les instruccions i adoptar mesures per a aplicar-les i executar-les.



Article 18. Eficàcia

Aquest decret produirà efectes a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Queda sense efectes el Decret 71/2020, de 19 de juny, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i convocatòria d'ajudes per la Covid-19 a empreses que presten transport públic regular d'ús general de viatgers i viatgeres (DOGV 8840, 22.06.2020).



Article 19. Recursos

Contra aquest decret, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar potestativament un recurs de reposició en el termini d'un mes comptat des de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que es disposa en els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Tot això de conformitat amb el que es disposa en els articles 10, 44 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



València, 31 de juliol de 2020.– La vicepresidenta del Consell: Mónica Oltra Jarque. El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat: Arcadi España García.

Mapa web