Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 7 de setembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es publica la relació definitiva de persones que han superat les proves selectives d'accés al cos superior tècnic de medicina de l'administració, A1-24, sector administració especial, torn d'accés lliure i torn de persones amb diversitat funcional, convocatòria 21/16, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/7240]

(DOGV núm. 8906 de 16.09.2020) Ref. Base de dades 007113/2020








Concloses les proves selectives per a l'accés al cos indicat més amunt, convocades mitjançant l'Ordre 34/2017, de 18 d'octubre, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8169, 14.11.2017), i d'acord amb el que s'assenyala en l'article 19 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i en la base 11 de la convocatòria, pertoca la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la relació definitiva de persones aprovades, i es concedeix termini per a presentar la documentació exigida.

Per tot això, i en virtut de la competència atribuïda en la lletra i de l'apartat 1 de l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, en relació amb l'article 18 del Decret 3/2017, anteriorment esmentat, així com en la base 10 de la convocatòria 21/16, i a proposta del director general de Funció Pública, resolc:



Primer

Publicar, a proposta de l'òrgan tècnic de selecció, la relació de persones que han superat les proves selectives, per ordre de puntuació, i que s'assenyalen en l'annex de la present resolució.



Segon

Les persones relacionades hauran de presentar, en el termini de vint dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant de la Direcció General de Funció Pública, la documentació que corresponga a fi d'acreditar que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria. La documentació exigida s'estableix en la base 11 de la convocatòria, que es reprodueix a continuació:



«(...)

11.1.1. Fotocòpia compulsada del DNI o NIE.

11.1.2. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons el que estableix la base 2.1.3 de la convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



11.1.3. Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

11.1.4. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits.

11.1.5. Les persones que superen les proves selectives han d'acreditar els seus coneixements de valencià mitjançant la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, o mitjançant la realització d'un exercici específic a l'efecte. El personal que no puga acreditar aquests coneixements ha de realitzar els cursos de perfeccionament que a aquest fi es realitzaran a través de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) en coordinació amb la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

D'acord amb el que preceptua l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els que superen les proves selectives han d'acreditar els coneixements de valencià de grau mitjà mitjançant un certificat expedit o homologat per Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.



El personal que no puga acreditar aquests coneixements ha de realitzar l'exercici específic que es convoque i, si no el supera, assistir als cursos de perfeccionament que a aquest fi s'organitzen.

11.3. Les persones que superen les proves selectives i que havien sol·licitat una de les exempcions establides en la base 5.2 han de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de l'exempció.

(...)».

Qui tinga la condició de personal funcionari o personal laboral al servei de l'Administració de la Generalitat estarà exempt de justificar les condicions i requisits que ja tinga acreditats i inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, i únicament haurà de manifestar-ho per escrit davant de la Direcció General de Funció Pública, sense aportar la documentació corresponent.



Les persones seleccionades que, dins del termini indicat, i excepte casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o d'aquesta es deduïsca que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.



Tercer

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del nomenament o presa de possessió, la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública podrà requerir a l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



València, 7 de setembre de 2020.– La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo Sanestanislao

Mapa web