Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 29 de setembre de 2020, de la Direcció General de Cultura i Patrimoni, per la qual es convoquen per a 2020 les subvencions destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO patrimoni mundial o immaterial de la humanitat. [2020/7997]

(DOGV núm. 8919 de 05.10.2020) Ref. Base de dades 007745/2020




PREÀMBUL



La Constitució Espanyola en l'article 46 estableix que els poders públics garantiran la conservació i promouran l'enriquiment del patrimoni històric, cultural i artístic dels pobles d'Espanya i dels béns que l'integren i, que correspon a aquests facilitar la participació de tots els ciutadans en la vida cultural, segons l'article 9.2.



L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana estableix, en l'article 49.1.4t i 49.11.5é, la competència exclusiva de la Generalitat en matèria de cultura.

L'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8016, 06.04.2017), va aprovar les bases reguladores de la concessió de subvencions destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial, Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat o inclòs en el registre de bones pràctiques de salvaguarda dins de l'àmbit de l'actuació de la conselleria competent en matèria de cultura, a exclusió de les adquisicions patrimonials.



Per tot això, segons els preceptes dels articles 2.1 i 2.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS); del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament general de subvencions (RGS); de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, d'acord amb el Decret 186/2017, de 24 de novembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, d'acord amb la disposició final tercera de l'Ordre 11/2017, de 31 de març, que aprova les bases reguladores d'aquesta convocatòria, en virtut de les facultats que em confereix l'article 28 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, resolc:





Primer. Convocatòria

Es convoquen, per al 2020, subvencions destinades a activitats per a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial, Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat o inclòs en el registre de bones pràctiques de salvaguarda proposades per ajuntaments, fundacions, associacions i entitats sense ànim de lucre que siguen titulars del bé i/o de l'òrgan de la seua gestió.

La present convocatòria es regula mitjançant l'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'estableixen les bases reguladores de la concessió de subvencions destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial o Immaterial de la Humanitat.



Segon. Sol·licitud, terminis i tramitació

1. La sol·licitud s'atindrà al que indique l'article 4 de l'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8016/06.04.2017), per la qual s'aproven les bases reguladores de la concessió de subvencions destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial o Immaterial de la Humanitat o inclòs en el registre de bones pràctiques de salvaguarda.



2. S'aproven el model de sol·licitud i els documents que s'adjunten com a annexos.

3. El model de la sol·licitud i els annexos estaran disponibles en l'espai web https://cutt.ly/qwmuqlg i es dirigiran a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, Direcció General de Cultura i Patrimoni.

4. Les sol·licituds de subvenció únicament es podran presentar de manera telemàtica i es formalitzaran segons els models que figuren en l'adreça d'internet que s'indica amb la següent URL

https://cutt.ly/ewmujdf firmada per la persona representant de l'entitat sol·licitant.

Per a poder tramitar telemàticament la sol·licitud, s'haurà de disposar de certificat digital, ja siga de l'entitat, de la persona que ocupe la presidència de l'entitat o de qui assumisca la representació davant la Generalitat, tot això de conformitat amb les instruccions previstes en la pàgina web de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) www.accv.es. El termini serà de 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si en el termini de sis mesos, a partir de la finalització de la presentació de sol·licituds, no hi ha hagut resolució i notificació expressa sobre la sol·licitud, s'entendrà que ha sigut desestimada.

La presentació de sol·licituds per a optar a les ajudes implica l'acceptació expressa i formal de les bases de la convocatòria, i s'hauran d'aportar els següents documents:

a) Instància emplenada d'acord amb l'annex de la present ordre (annex I) https://cutt.ly/rwmuvod disponible a través de la Guia Prop electrònica accessible a través del Portal de la Generalitat Valenciana www.gva.es

b) Certificat de l'acord per a la sol·licitud de l'ajuda i de la capacitat del signatari de la sol·licitud, per a representar l'ajuntament o l'entitat beneficiària, que podrà consistir en document públic o almenys la certificació de l'acord adoptat per l'òrgan de govern que corresponga en què s'acorda la sol·licitud de l'ajuda i faculte el representant per a subscriure la sol·licitud, certificat segons annex II https://cutt.ly/3wmu9ag



c) En el cas de fundació, associació i entitats sense ànim de lucre, fotocòpia compulsada dels estatuts de l'entitat pels quals es regeix la seua activitat, on ha de constar explícitament la inexistència d'ànim de lucre i que entre les seues finalitats realitzen activitats destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana.



d) La documentació justificativa de la realització de l'activitat subvencionada complirà amb el que s'estableix en l'article 13 de l'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Annex III https://cutt.ly/ewmu6lf i estarà datada entre l'1 de gener de 2020 i la data de finalització de presentació de la documentació.

e) Certificació de domiciliació bancària, segons model de l'annex IV, degudament segellat i signat per l'entitat bancària https://cutt.ly/mfrxzsf

5. Les sol·licituds hauran de ser subscrites pels qui ostenten la representació en cada cas conforme a la normativa d'aplicació.

6. Si la informació a adjuntar supera el límit suportat per la plataforma, aproximadament 20 MB per annex, 25 annexos màxim i amb 40 MB com a total per tramitació, s'haurà de dividir i enviar per separat, respectant el límit assenyalat, però sempre sobre una única sol·licitud. En cas que la divisió no siga possible, s'haurà d'entregar de manera presencial en un suport físic juntament amb una còpia de la sol·licitud telemàtica prèvia, dirigint-se al Registre de Sant Miquel dels Reis, avinguda de la Constitució, núm. 284. En aquest cas, s'haurà d'enviar un missatge electrònic a l'òrgan gestor de la convocatòria (Direcció General de Cultura i Patrimoni, dgpa@gva.es), amb indicació de la data d'enviament i l'òrgan on s'ha presentat la documentació.

7. Només s'admetrà una sol·licitud per entitat sol·licitant.

8. Conforme al que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la sol·licitud no reunira els requisits i documents que s'assenyalen en aquesta base, es requerirà l'interessat perquè, en el termini de 10 dies, esmene la falta o adjunte els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se'l tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21 d'aquesta llei.



Tercer. Entitats beneficiàries

Podran optar a aquestes ajudes els ajuntaments i les fundacions, associacions o entitats sense ànim de lucre que, entre les seues finalitats, realitzen activitats destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, i per a això hauran d'acreditar tal fi en els seus estatuts, per la qual cosa juntament amb la sol·licitud s'haurà d'aportar la documentació que acredite el compliment del que s'indica en aquest punt.



Quart. Dotació econòmica

L'import total de les esmentades ajudes és de 50.000,00 euros, que serà satisfet a càrrec de l'aplicació pressupostària 09.03.01.454.10.4 de la línia S.6416000, ajudes per a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial o Immaterial de la Humanitat, del pressupost de la Generalitat per a 2020.



Cinqué. Objecte i condicions de la concessió

1. Activitats destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial o Immaterial de la Humanitat o inclòs en el registre de bones pràctiques de salvaguarda dins de l'àmbit de l'actuació de la conselleria competent en matèria de cultura realitzades entre l'1 de gener del 2020 i la data de finalització de presentació de les sol·licituds.



Les activitats subvencionables d'acord amb l'objecte i les finalitats anteriorment enunciades són les següents:

– Organització de trobades, seminaris i congressos en matèria de patrimoni mundial o immaterial de la humanitat en la Comunitat Valenciana.

– Publicacions l'objecte de les quals siga facilitar informació sobre els béns inclosos en la Llista del patrimoni mundial o immaterial de la humanitat de la Comunitat Valenciana.

– Organització d'exposicions i altres accions de difusió dirigides a afavorir el coneixement del patrimoni mundial o immaterial de la humanitat en la Comunitat Valenciana.

2. La quantia màxima a percebre per les entitats que resulten beneficiades per l'atorgament de la subvenció no podrà superar el pressupost total de l'actuació i en cap cas els 5.000 euros, IVA inclòs.



3. Segons el que es disposa en l'article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, no es consideren despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguen susceptibles de recuperació o compensació; l'Impost sobre el Valor Afegit només podrà ser subvencionable quan el beneficiari acredite que no realitza la compensació d'aquest impost.



Sisé. Criteris de valoració de les sol·licituds

Segons el que s'estableix en l'article 11 de l'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8016/06.04.2017), les sol·licituds que complisquen amb els requisits establits en aquesta ordre i en la convocatòria seran valorades i puntuades segons els criteris que a continuació s'indiquen:

1. Activitats dirigides a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana, relacionades amb aniversaris, commemoracions i/o efemèrides de la declaració per la UNESCO com a Patrimoni Mundial o Immaterial de la Humanitat o la inclusió en el registre de bones pràctiques de salvaguarda. Es baremarà fins a un màxim de 3 punts.

2. Aportació innovadora a la difusió, promoció i foment, mitjançant la utilització de sistemes basats en les noves tecnologies de la informació i comunicació. Es baremarà fins a un màxim de 2 punts.



3. Àmbit de promoció i/o participació, es baremarà fins a un màxim de 3 punts, amb la següent proporció:

De caràcter comarcal i/o provincial. Es baremarà amb 1 punt.

De caràcter autonòmic i/o nacional. Es baremarà amb 2 punts.

De caràcter internacional. Es baremarà amb 3 punts.

4. Foment de l'ús de diversos idiomes, es baremarà fins a un màxim de 3 punts, amb la següent proporció:

Ús de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana. Es baremarà amb 1 punt.

Ús de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana, més una tercera estrangera a triar entre anglés i alemany, francés i italià. Es baremarà amb 2 punts.

Ús de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana, juntament amb l'anglés, més una quarta estrangera a triar entre alemany, francés i italià. Es baremarà amb 3 punts.

5. Activitats en les quals participen dues o més entitats locals, fundacions, associacions o entitats sense ànim de lucre. Es baremarà fins a un màxim d'1 punt.



Seté. Procediment per a l'atorgament de la subvenció

En aplicació dels criteris de valoració establits en l'ordre de bases i amb la valoració corresponent de totes les sol·licituds que hagen complit els requisits de la convocatòria, s'elaborarà una llista ordenada per la puntuació obtinguda.

La puntuació màxima que es podrà aconseguir és de 12 punts seguint els criteris establits en l'article 6 de la present convocatòria. En cas d'empat en la puntuació entre dues o més sol·licituds, tindran prioritat per aquest ordre les que hagen obtingut major puntuació en els criteris dels apartats 1, 3, 4, 2 i 5 de l'esmentat article.

Obtindran la condició de beneficiari seguint l'ordre descendent en l'esmentada relació per la puntuació obtinguda fins a l'esgotament de la dotació econòmica.



Huité. Resolució de la subvenció

1. El termini màxim per a tramitar, resoldre i notificar les sol·licituds serà de sis mesos a comptar des de la data de publicació de la convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s'haja notificat resolució expressa, les sol·licituds es consideraran desestimades per silenci administratiu, de conformitat amb el que es disposa en la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



2. Atesos els criteris indicats, la comissió tècnica elaborarà l'informe i la proposta pertinent que l'òrgan instructor presentarà a la persona titular de la Direcció General de Cultura i Patrimoni.

3. Vista la proposta, la persona titular de la Direcció General de Cultura i Patrimoni resoldrà la concessió i la quantitat de la subvenció, que s'haurà de comunicar en el termini màxim de quinze dies a partir del moment de la resolució de concessió.

La resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, tal com disposa l'article 18 de l'LGS, l'article 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i l'article 166 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat.



Nové. Obligacions

Els beneficiaris estaran sotmesos a les obligacions generals derivades de la normativa vigent sobre ajudes o subvencions públiques, Llei 4/1998, de 4 de juny del patrimoni cultural valencià i, en particular, a les que fan referència la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, en l'article 165.2.i) i les indicades en l'article 7 de l'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.





Desé. Justificació i pagament de la subvenció

La documentació justificativa de la realització de l'activitat subvencionada complirà amb el que s'estableix en l'article 13 de l'Ordre 11/2017, de 31 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

El termini de presentació de la documentació justificativa finalitza en el moment de la presentació de les sol·licituds.

Serà requisit per al pagament que les entitats locals acrediten estar al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals davant la Sindicatura de Comptes, d'acord amb el que s'estableix en l'article 199.4 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana.



Onzé. Protecció de dades

El responsable del tractament de les dades recollides a través dels corresponents formularis annexos a aquesta convocatòria i, si és el cas, de les dades que figuren en la documentació que s'adjunte a la sol·licitud de la subvenció, és la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport amb domicili en av. de Campanar, 32, 46015 València i adreça electrònica de contacte protecciodedadeseducacio@gva.es

La persona interessada pot contactar amb el delegat de protecció de dades a través de les següents adreces de contacte:

Electrònica dpd@gva.es

Postal: passeig Albereda, 16 – 46010 València.

Formaran part del tractament de dades personals responsabilitat de la Conselleria d'Educació Cultura i Esport les dades personals identificatives, de contacte, d'ocupació, econòmiques, de circumstàncies socials, categories especials de dades, dades especialment protegides i de qualsevol altra naturalesa que siguen recollides a través de:

– Els formularis que s'adjunten a aquesta convocatòria.

– Les que resulten de la consulta a Plataformes Autonòmiques d'Interoperabilitat (d'ara en avant PAI) o a altres administracions públiques, en el cas que la persona interessada no s'haja oposat a aquesta consulta, d'acord amb el que s'estableix en l'article 28 de la Llei 39/2015.



– I documentació que s'entregue pels sol·licitants i representants legals.

En relació amb la documentació presentada pels sol·licitants i representants legals que incloga dades personals de terceres persones, amb caràcter previ a la comunicació d'aquestes dades a la Conselleria, els sol·licitants i representants legals estan obligats a informar aquestes persones interessades de la comunicació i tractament de les seues dades personals per la Conselleria d'Educació Cultura i Esport, en els termes previstos en aquest article.

Les dades personals seran tractades amb la finalitat de dur a terme tota la tramitació i gestió de la subvenció, inclosa l'admissió de sol·licituds, verificació del compliment de les condicions i requisits establits, concessió de la subvenció i verificació i control de la seua correcta execució i desenvolupament, tot això amb base jurídica en el compliment d'una missió realitzada en interés públic, en l'exercici de poders públics conferits a la Conselleria i en el compliment de les obligacions legals derivades de la normativa contemplada en la present convocatòria (com són la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions) i en les restants normes aplicables, incloses les que regulen el tràmit electrònic.



Així mateix, en aplicació de la normativa vigent, amb la finalitat de garantir el dret dels ciutadans a conéixer en tot moment les subvencions convocades, i per a contribuir a complir els principis de publicitat i transparència, les dades de les subvencions concedides seran publicades, segons corresponga, en el diari oficial corresponent i en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions i Ajudes Públiques, amb indicació, segons cada cas, de la convocatòria, el programa i crèdit pressupostari al qual s'imputen, beneficiari, quantitat concedida i objectiu o finalitat de la subvenció amb expressió dels diferents programes o projectes subvencionats.

No obstant l'anterior, quedaran excloses d'aquesta publicació les subvencions concedides quan la publicació de les dades del beneficiari per causa de l'objecte de la subvenció puga ser contrària al respecte i salvaguarda de l'honor, a la intimitat personal o familiar de les persones físiques en virtut del que s'estableix en la Llei orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, i així haja sigut previst en la seua normativa reguladora.

En concret, no es publicaran les subvencions concedides a persones físiques quan el mateix objecte de la convocatòria proporcione informació o dades especialment protegides dels beneficiaris o relatives a les categories especials de dades indicades en els articles 9 i 10 del Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) ni quan la persona física es trobe en una situació de protecció especial que puga veure's agreujada amb la publicació de les seues dades personals, en particular, quan siga víctima de violència de gènere o d'altres formes de violència contra la dona, i en aquest cas, es procedirà a anonimitzar la informació d'ofici o a instàncies de la persona interessada. La informació estarà disponible en les adreces www.subvenciones.gob.es i www.infosubvenciones.es.



Amb base jurídica en el compliment de les obligacions legals derivada de la normativa contemplada en aquesta convocatòria, així com per al compliment d'una missió realitzada en interés públic o en l'exercici de poders públics conferits a la Conselleria d'Educació Cultura i Esport, les dades personals podran ser comunicades a la Plataforma Autonòmica d'Interoperabilitat (d'ara en avant PAI) amb la finalitat d'efectuar la comprovació de les dades de la persona sol·licitant, així com d'altres situacions socioeconòmiques previstes per a la baremació, a altres òrgans de l'Administració pública amb competència en la matèria, entre els quals, sense caràcter limitatiu, s'inclouen òrgans de caràcter autonòmic, local, estatal i de la Unió Europea, òrgans judicials i Ministeri Fiscal, Tribunal de Comptes, Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, IGAE, Defensor del Poble i Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana, Agència Antifrau de la Comunitat Valenciana, Delegat de Protecció de Dades i altres tercers subjectes de dret privat amb interés legítim i/o dret d'accés en el procediment.



Tercers encarregats del tractament podran tindre accés a les dades per encàrrec de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport i/o de la Generalitat Valenciana, per a la prestació de serveis, seguint les instruccions i amb les mesures de seguretat i confidencialitat establides en l'encàrrec de tractament.

No existeixen transferències internacionals de dades.

Totes les dades sol·licitades a través del formulari de sol·licitud, així com la documentació vinculada, són necessàries per a poder tramitar la sol·licitud, per la qual cosa la falta de comunicació d'aquestes dades a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport comportarà les conseqüències previstes per l'ordenament jurídic.

Les dades personals es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual se sol·liciten i pels terminis establits en les normes vigents per al compliment d'obligacions i responsabilitats legals, i seran suprimides d'acord amb el que s'estableix en la normativa d'arxius i documentació.

La persona interessada pot exercir el dret d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament, portabilitat i no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, a través de les següents vies:

a) A través del tràmit electrònic establit a aquest efecte que es pot consultar en la pàgina web de la Conselleria www.cece.gva.es, en l'apartat Registre de tractament de dades.

b) Enviant la petició a qualsevol de les següents adreces:

Postal: avinguda de Campanar, 32, 46015 València

Electrònica: protecciodedadeseducacio@gva.es

c) De manera presencial aportant la sol·licitud corresponent a través del registre.

L'exercici dels drets és personalíssim i requerirà la identificació inequívoca de la persona interessada, que podrà realitzar-se en els apartats b i c mitjançant aportació del seu document nacional d'identitat, passaport o un altre document vàlid que l'identifique i, si és el cas, de la persona que ostente la representació, o instruments electrònics equivalents; així com el document o instrument electrònic acreditatiu de tal representació.

La persona interessada pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera no atesos els seus drets o vulnerat el tractament de les seues dades personals. Amb caràcter previ, la persona interessada pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana a través de les següents direccions de contacte:

Electrònica dpd@gva.es

Postal: passeig Albereda, 16 – 46010 València.

Per a més informació sobre el tractament de les seues dades personals, la persona interessada pot consultar el Registre de Tractament de Dades en www.cece.gva.es.



Dotzé. Compliment de la política de la competència de la Unió Europea

Les entitats beneficiàries que es consideren o assimilen empreses, a l'efecte del compliment del Reglament de la Unió Europea 1407/2013, hauran d'aportar una declaració de minimis, a més aportaran una altra declaració responsable sobre altres ajudes rebudes per als mateixos costos subvencionables o amb ajuda estatal a fi de comprovar que no se superen els límits de l'apartat 2 de l'article 5 del Reglament.





DISPOSICIONS FINALS



Primera. Delegació

Es delega en la persona titular de la Direcció General de Cultura i Patrimoni la facultat de resoldre la concessió i la denegació d'aquestes ajudes i se l'autoritza perquè, en l'àmbit de les seues competències, adopte les resolucions pertinents per a l'execució d'aquesta resolució.



Segona. Règim de recursos

De conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb els articles 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra el present acte, que posa fi a la via administrativa, es podrà recórrer potestativament en reposició o bé plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació.

El recurs de reposició s'haurà d'interposar davant del conseller d'Educació, Cultura i Esport en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

El recurs contenciós administratiu s'haurà de plantejar davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tercera. Entrada en vigor

La present convocatòria entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 29 de setembre de 2020.– La directora general de Cultura i Patrimoni: Carmen Amoraga Toledo.

Mapa web