RESOLUCIÓ de 8 d'octubre de 2020, de la directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual se sotmet al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret del Consell pel qual es regula l'organització i funcionament del Registre d'Unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest. [2020/8386]
(DOGV núm. 8926 de 15.10.2020) Ref. Base de dades 008089/2020
-
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Disposicions en informació pública
Conforme amb allò que estableix l'article 133.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en l'article 43 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en l'article 52 del Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell, sobre la forma, l'estructura i el procediment d'elaboració de projectes normatius, i en virtut de les atribucions conferides per l'article 73 del Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i per la Resolució de la consellera de Justícia, Interior Administració Pública, de data 10 de setembre de 2020, d'encomanda a aquesta direcció general, resolc:
Sotmetre al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret del Consell pel qual es regula l'organització i funcionament del Registre d'Unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest.
Mitjançant aquest tràmit poden formular al·legacions al text del projecte de decret les persones potencialment afectades en els seus drets i interessos legítims i fer aportacions addicionals qualsevol altra persona o entitat.
El termini per a la presentació d'observacions serà de 15 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableixen les disposicions esmentades.
Llocs d'exposició
Adreça d'internet http://www.justicia.gva.es/es/normativa-en-tramite
Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, c/ Democràcia, 77, Torre 4, 46018 València, en horari de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.
Les al·legacions, suggeriments o observacions efectuades per les persones o entitats que es consideren interessades han de formular-se per escrit dirigit a aquesta direcció general, presentant-se per Registre d'entrada de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, sense perjudici del que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, indicant en l'assumpte: aportacions al projecte de decret pel qual es regula l'organització i funcionament del Registre d'Unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest.
En tot cas es farà constar el nom i cognoms o raó social, l'adreça i el DNI, NIE o NIF de la persona o entitat que presente al·legacions. Per a l'adequada interpretació, valoració i, si escau, incorporació de les aportacions, s'hauria d'especificar l'article i l'apartat del projecte al qual es refereixen, la modificació que es proposa i les raons en què se sustenta. Es recomana, així mateix, acompanyar una proposta de redacció alternativa.
València, 8 d'octubre de 2020. La directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia: Angels Bixquert Sanz.