Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 8 d'octubre de 2020, de la directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual se sotmet al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret del Consell pel qual es regula l'organització i funcionament del Registre d'Unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest. [2020/8386]

(DOGV núm. 8926 de 15.10.2020) Ref. Base de dades 008089/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Disposicions en informació pública





Conforme amb allò que estableix l'article 133.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en l'article 43 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en l'article 52 del Decret 24/2009, de 13 de febrer, del Consell, sobre la forma, l'estructura i el procediment d'elaboració de projectes normatius, i en virtut de les atribucions conferides per l'article 73 del Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, i per la Resolució de la consellera de Justícia, Interior Administració Pública, de data 10 de setembre de 2020, d'encomanda a aquesta direcció general, resolc:

Sotmetre al tràmit d'audiència i informació pública el projecte de decret del Consell pel qual es regula l'organització i funcionament del Registre d'Unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest.

Mitjançant aquest tràmit poden formular al·legacions al text del projecte de decret les persones potencialment afectades en els seus drets i interessos legítims i fer aportacions addicionals qualsevol altra persona o entitat.

El termini per a la presentació d'observacions serà de 15 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableixen les disposicions esmentades.



Llocs d'exposició

– Adreça d'internet http://www.justicia.gva.es/es/normativa-en-tramite

– Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, c/ Democràcia, 77, Torre 4, 46018 València, en horari de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.



Les al·legacions, suggeriments o observacions efectuades per les persones o entitats que es consideren interessades han de formular-se per escrit dirigit a aquesta direcció general, presentant-se per Registre d'entrada de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, sense perjudici del que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, indicant en l'assumpte: aportacions al projecte de decret pel qual es regula l'organització i funcionament del Registre d'Unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest.



En tot cas es farà constar el nom i cognoms o raó social, l'adreça i el DNI, NIE o NIF de la persona o entitat que presente al·legacions. Per a l'adequada interpretació, valoració i, si escau, incorporació de les aportacions, s'hauria d'especificar l'article i l'apartat del projecte al qual es refereixen, la modificació que es proposa i les raons en què se sustenta. Es recomana, així mateix, acompanyar una proposta de redacció alternativa.



València, 8 d'octubre de 2020.– La directora general de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia: Angels Bixquert Sanz.

Mapa web