Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 22 d'octubre de 2020, de la consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es convoquen sobre la base del Reial decret 883/2020 les subvencions contemplades per la crisi sanitària de la Covid-19 en el sector de la flor tallada i la planta ornamental, en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. [2020/8800]

(DOGV núm. 8937 de 27.10.2020) Ref. Base de dades 008478/2020




El sector de la flor tallada i planta ornamental va veure impossibilitada la comercialització de la seua producció en el període comprés entre el 14 de març i el 20 de juny de 2020, com a conseqüència de les limitacions imposades pel Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es va declarar l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, i les seues pròrrogues.

El citat reial decret no va declarar les flors i plantes ornamentals béns de primera necessitat, per la qual cosa la seua comercialització es va reduir pràcticament íntegrament, amb l'agreujant que el 70 % de la producció total anual es comercialitza en aquests mesos, a causa de la demanda de festes i esdeveniments que es concentren en la primavera, com són la Setmana Santa, les Falles, la Fira d'Abril, el Dia de la Mare o el Dia del Llibre, festes totes aquestes cancel·lades pel citat motiu.

Al mateix temps, tant la flor tallada com la planta ornamental tenen una vida útil molt curta, que fa impossible el seu emmagatzematge per a la posterior venda, per la qual cosa la majoria dels productors i productores es van veure obligats a destruir la seua producció.

A més, es tracta d'un dels pocs sectors agraris que no disposa de subvencions ni d'eines de regulació del mercat en el marc de l'Organització Comuna de Mercats Agraris de la PAC.

Per tot això, el 2 de juny de 2020 es va publicar el Decret 65/2020, de 29 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i de concessió directa de subvencions a vivers i associacions i entitats de protecció i defensa dels animals, afectats per la Covid-19.

Recentment, el 7 d'octubre, el Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació ha publicat el Reial decret 883/2020, de 6 d'octubre, pel qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions per la crisi sanitària de la Covid-19, en el sector de la flor tallada i la planta ornamental. En aquest s'especifica que correspon a les comunitats autònomes la convocatòria de les subvencions i la seua publicació en el butlletí o diari oficial corresponent. Així mateix, s'indica que la tramitació i gestió de les sol·licituds, així com la resolució, el control previ al pagament, l'abonament de la subvenció, i els controls posteriors al pagament, correspondran a l'autoritat competent de la comunitat autònoma on radique l'explotació.

Per tot això, resolc:



Article 1. Convocatòria

Convocar les ajudes per a la concessió de subvencions per la crisi sanitària de la Covid-19, en el sector de la flor tallada i la planta ornamental recollides en el Reial decret 883/2020, de 6 d'octubre.



Article 2. Beneficiàries i requisits per a l'obtenció de la subvenció

1. Podran ser beneficiàries d'aquesta subvenció les persones físiques i entitats que reunisquen els requisits següents:

a) Que es tracte de titulars d'explotacions de flor tallada que tinguen declarada la seua activitat en el REGEPACV 2019 o de planta ornamental registrades en el Registre de proveïdors de llavors i plantes de viver com a productor de planta ornamental, i que

b) Acrediten la destrucció de producció entre el 14 de març i el 20 de juny de 2020, tots dos inclusivament.

2. Així mateix, les persones beneficiàries hauran de complir els requisits establits en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i no trobar-se subjectes a una ordre de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la Comissió Europea que haja declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat interior, conforme el Marc nacional temporal.

3. Les persones beneficiàries no hauran d'estar incurses en cap de les prohibicions per a obtindre subvencions previstes en la normativa reguladora.

4. Les persones beneficiàries hauran de complir amb la normativa d'integració laboral de persones amb discapacitat o, si és procedent, l'exempció d'aquesta obligació, d'acord amb el Decret 279/2004, de 17 de desembre, del Consell de la Generalitat.

5. Haurà d'haver-hi un compromís de les persones integrants de les agrupacions sense personalitat jurídica de no dissoldre's fins que no haja transcorregut el termini de prescripció previst en els articles 65 de la Llei 38/2003 i l'article 172.3 de la Llei 1/2015.

6. Les persones beneficiàries hauran de complir amb l'obligació d'informar els tercers les dades de caràcter personal de què s'aporten en el procediment administratiu derivat d'aquest escrit, de la comunicació d'aquestes dades a la Conselleria, així com del seu tractament per la seua part.

7. Les persones beneficiàries no hauran d'estar en dificultats econòmiques o en crisis en el moment del pagament ni a 31 de desembre de 2019.

8. A més, hauran de tindre la consideració de pimes agràries dedicades a la producció primària, tal com es defineixen en l'annex 1 del Reglament (UE) 702/2014 de la Comissió, de 25 de juny de 2014.

9. En el cas que hagen rebut ajudes a les mateixes despeses subvencionables que les previstes en aquesta convocatòria; l'import total de les ajudes percebudes pel mateix perceptor conforme al Marc nacional temporal per a aquesta o altres finalitats, durant l'exercici fiscal de 2020, haurà de ser inferior a 100.000 euros.



Article 3. Quantia de la subvenció

La quantia de la subvenció es concedirà amb base a la superfície la producció de la qual haja sigut destruïda, sempre que el productor o la productora puga demostrar que ha efectuat aquesta destrucció entre el 14 de març i el 20 de juny de 2020. La quantia de la subvenció per a la superfície variarà en funció de l'espècie segons els imports màxims previstos en cada cas en els annexos I i II.



Article 4. Sol·licituds de subvenció

1. Conforme al que es preveu en l'article 14.2.a i 3, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les sol·licituds seran presentades obligatòriament pels mitjans electrònics establits a aquest efecte.

La sol·licitud es presentarà de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana, en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/proc21270

Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Per a la tramitació telemàtica s'haurà de disposar de signatura electrònica avançada, amb un certificat admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es). Si no es disposa de signatura electrònica avançada, haurà d'acudir-se a la representació a través de la persona que sí que en dispose, i caldrà acreditar la representació.

Qualsevol aportació de documentació complementària, una vegada realitzada la sol·licitud, es durà a terme telemàticament en la seu electrònica de la Generalitat, fent referència al codi d'expedient que li haja sigut assignat. L'accés al tràmit concret d'aportació de documentació complementària podrà realitzar-se a través de l'adreça següent: http://www.gva.es/es/proc18536.

2. El termini per a la presentació de sol·licituds serà des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana fins al 5 de novembre de 2020, inclòs.

3. La sol·licitud contindrà, com a mínim, la identificació de la persona física o entitat titular de l'explotació, el seu NIF, i la documentació que estableix l'article 5.



Article 5. Documentació a presentar

1. Les sol·licituds de subvenció inclouran els elements següents:

a) Justificant d'inscripció en el Registre General de la Producció Agrícola (REGEPA) de la Comunitat Valenciana on figuren declaracions d'algun recinte del producte flor, per a aquelles explotacions que no estiguen obligades a estar inscrites en el Registre de proveïdors de llavors i plantes de viver com a productor de planta ornamental.



b) Declaració anual de cultiu 2019 on han de figurar espècies contemplades en l'annex II.

c) Ubicació SIGPAC de la finca, polígon, parcel·la o recinte.

d) Fotografies geolocalitzades de la plantació.

e) Pla SIGPAC en què s'indique on s'han realitzat exactament les operacions de destrucció.

f) Superfície destinada a flor tallada o planta ornamental per espècie.

g) Superfície destinada a flor tallada o planta ornamental per espècie que s'ha destruït.

h) Documentació que acredite la destrucció i les dates en les quals aquesta es va produir, segons el que es preveu en l'apartat 2.

i) Valoració econòmica de la subvenció sol·licitada tenint en compte la quantia de la subvenció per a cada espècie fixada en els annexos I i II.



j) Còpia del NIF de l'entitat sol·licitant.

k) Per a persones jurídiques: document que les acredite com a entitat jurídica, escriptura de constitució i estatuts de l'entitat i document que acredite la representació de la persona signant de la sol·licitud.

l) Imprés de domiciliació bancària, en cas d'altes, baixes o modificacions de les dades que obren en el Sistema d'Informació Comptable de la Generalitat.

m) Declaració responsable de no estar incursa en les prohibicions per a obtindre la condició de persona beneficiària, establides en l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.

n) Declaració responsable de no estar en crisi actualment ni a data 31 de desembre de 2019.

o) Declaració responsable de qualssevol altres ajudes relatives a les mateixes despeses subvencionables que les previstes en aquest reial decret i de l'import total de les ajudes percebudes pel mateix perceptor conforme al Marc nacional temporal per a aquesta o altres finalitats, que haja rebut durant l'exercici fiscal de 2020.

2. Als efectes del que es preveu en l'apartat 1.h anterior podran presentar-se qualssevol documents que acrediten de manera fefaent la destrucció de la producció d'espècies a què es refereix aquest reial decret en el període comprés entre el 14 de març i el 20 de juny de 2020, com ara actes notarials, certificats o informes de personal tècnic competent o entitats de certificació acreditades o uns altres que siguen igual de fefaents. Es considera personal tècnic competent aquell personal tècnic que tinga el reconeixement oficial d'assessors o assessores en gestió integrada de plagues i estiga inscrit en el registre Oficial de Productors i Operadors de Mitjans de Defensa Fitosanitària (ROPO).



3. L'òrgan gestor d'aquest procediment està autoritzat per a consultar:

a) La identitat de la persona sol·licitant o de la persona que actue com a representant de l'entitat.

b) Si està al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social.

No obstant això, si hi ha oposició per part de la persona interessada a la seua consulta, a través de la plataforma autonòmica d'intermediació (PAI), és imprescindible que aporte els documents acreditatius corresponents i que justifique aquesta oposició.

4. L'òrgan gestor del procediment ha d'estar autoritzat per la persona interessada per a poder consultar les dades d'estar al corrent dels pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica. En cas contrari, haurà d'aportar els documents acreditatius corresponents.

5. D'acord amb el que estableixen la disposició addicional huitena de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, i l'article 4 de la Llei 40/2015, d'octubre, l'òrgan gestor podrà verificar aquelles dades manifestades per les persones interessades amb la finalitat de comprovar-ne l'exactitud. La potestat de verificació implica l'accés a les dades següents que consten en la base de dades nacional de subvencions: consulta de concessions i ajudes, consulta d'inhabilitacions i, si és procedent, consulta de concessions i ajudes per la regla de minimis.



Article 6. Tramitació i resolució

1. La Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica comprovarà documentalment per a cadascuna de les sol·licituds, la superfície de planta ornamental o de flor tallada efectivament destruïda durant el període comprés entre el 14 de març i el 20 de juny de 2020.

2. El termini màxim per a resoldre i publicar la resolució de concessió no podrà excedir de sis mesos comptats a partir de la publicació d'aquesta convocatòria. Si no s'ha dictat i publicat resolució expressa en aquest termini de sis mesos, les persones interessades podran entendre desestimada la seua sol·licitud conforme a l'article 25.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

3. En les resolucions de concessió de les subvencions es farà constar expressament que els fons amb què se sufraguen procedeixen dels pressupostos generals de l'Estat.

4. La instrucció del procediment correspondrà a la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.

5. Després de la presentació de les sol·licituds es revisarà que aquestes inclouen totes les dades necessàries i que van acompanyades de la documentació prevista. En cas necessari es requerirà a la persona sol·licitant l'aportació de noves dades o documents i se li concedirà un termini de deu dies per a això, amb la indicació que, si no ho fa en aquest termini, es considerarà que desisteix de la seua petició. Transcorregut aquest termini, s'emetrà el corresponent informe per a tots els expedients.

6. Les sol·licituds que presenten informe favorable, passaran a la fase de control i valoració de les sol·licituds.

5. Després de la revisió i finalitzada la fase de control, el personal tècnic de l'òrgan de gestió emetrà informe en què indicarà el resultat d'aquests, i l'informe esmentat es trametrà al servei amb funcions en matèria de sanitat vegetal. Aquesta informació es posarà a la disposició de l'òrgan col·legiat per a la seua valoració final.

6. L'òrgan col·legiat, nomenat pel titular de la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, serà l'encarregat de realitzar la proposta de concessió de les subvencions a la vista de les sol·licituds avaluades, i estarà integrat pel cap o la cap del servei encarregat de la gestió i control d'aquestes subvencions que actuarà com a president o presidenta i dos tècnics o tècniques de la direcció general de la qual depenga el servei encarregat de la gestió i control d'aquestes subvencions.

7. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds presentades correspon a la persona titular de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica o òrgan en què aquesta delegue.

8. La resolució de concessió determinarà la quantia concedida i incorporarà, si escau, les condicions, obligacions i determinacions accessòries a les quals haja de sotmetre's la persona beneficiària.

9. La resolució contindrà informació de l'import previst de l'ajuda en equivalent de subvenció bruta.

10. La resolució posarà fi a la via administrativa i contra aquesta podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seua notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Article 7. Finançament

Tal com estableix el Reial decret 883/2020, en el seu article 12, el finançament de les ajudes de la present convocatòria correspon al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació amb càrrec a l'aplicació pressupostària 21.05.412C.451, en funció de les disponibilitats pressupostàries, amb una quantia màxima de 10.400.000 euros.



Article 8. Compatibilitat de les subvencions

1. Aquestes subvencions seran compatibles amb altres d'idèntica finalitat concedides a la persona beneficiària, sempre que la suma total no excedisca el valor de la producció destruïda, ni, sumant les ajudes per al mateix perceptor conforme al Marc nacional temporal per a aquesta o altres finalitats, la quantia de 100.000 euros.

2. Així mateix, aquestes subvencions seran compatibles amb altres ajudes per a la mateixa finalitat, concedides, si escau, a la persona beneficiària, amb base en el Reglament (UE) núm. 1408/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis en el sector agrícola, si s'ajusten al citat límit màxim establit a aquest efecte per l'esmentada decisió de la Comissió Europea SA.56851 (2020/N), de 2 d'abril de 2020.



Article 9. Criteris objectius de concessió de les subvencions i quantia

1. La quantia màxima de la subvenció s'estableix en 20.000 euros per persona beneficiària.

2. En virtut del principi de concurrència competitiva, tindran prioritat les persones sol·licitants que tinguen la condició d'explotacions de titularitat compartida d'acord amb la Llei 35/2011, de 4 d'octubre, sobre titularitat compartida de les explotacions agràries.

3. En virtut del que s'estableix en l'apartat anterior, en primer lloc es concedirà la subvenció que corresponga a les persones beneficiàries que tinguen el caràcter de prioritàries, fins a la quantia màxima de subvenció de 20.000 euros que estableix a l'apartat 1.

En cas que aquests imports superen el pressupost disponible, es procedirà al seu prorrateig lineal fins a ajustar-se a aquest pressupost.



4. En cas de no esgotar-se el pressupost disponible, es pagaran els imports de subvencions a les persones beneficiàries sense caràcter de prioritàries, fins a la citada quantia màxima de subvenció de 20.000 euros.

D'igual manera, en cas de superar-se el pressupost disponible tenint en compte el pagament ja concedit sobre la base de l'apartat anterior d'aquest article, es prorratejaran els imports a percebre per les persones beneficiàries no prioritàries fins a ajustar-se a aquest pressupost.

5. Finalment, si hi ha sobrants de pressupost després de les anteriors operacions, es repartirà el romanent mitjançant prorrateig entre aquelles persones beneficiàries les actuacions subvencionables de les quals superen la quantia de 20.000 euros, sempre sense superar el màxim de 100.000 euros per persona beneficiària, de manera proporcional a l'import total admissible de la sol·licitud, prioritzant novament les sol·licituds presentades per persones beneficiàries per a les quals s'haja concedit prioritat.



Article 10. Obligacions generals de les persones beneficiàries

1. Les persones beneficiàries quedaran obligades a sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions, així com a facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció. Igualment quedaran, en tot cas, subjectes a les obligacions imposades per l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2. A més hauran de complir amb les obligacions següents:

a) Facilitar quantes dades i informació, en qüestions relacionades amb les subvencions concedides, li siguen requerides per l'òrgan instructor d'aquest procediment.

b) Comunicar al servei responsable de la tramitació, la sol·licitud o obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, així com qualsevol incidència o variació que es produïsca en relació amb la subvenció concedida.

c) Complir les obligacions de transparència establides en la legislació bàsica, de conformitat amb el que es disposa en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, en cas d'haver percebut durant un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 10.000 euros. En concret, hauran de publicitar en la seua pàgina web, si en tenen, l'obtenció d'aquesta subvenció.

d) En virtut del que s'estableix en l'article 8.1.c de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la publicitat de les subvencions concedides es realitzarà mitjançant la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



e) Sotmetre's a les actuacions de control financer previstes en els articles 113 i següents de la Llei 1/2015 i en els articles 44 i següents de la Llei 38/2003, així com les que puguen dur a terme la Generalitat i altres òrgans de control.



Article 11. Pagament i control de les subvencions

1. La presentació de la sol·licitud de subvenció comportarà l'autorització de la persona sol·licitant perquè l'òrgan concedent obtinga de manera directa l'acreditació de les circumstàncies previstes en els articles 18 i 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, a través de certificats telemàtics, i en aquest cas la persona sol·licitant no haurà d'aportar el certificat corresponent.

No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment, i haurà d'aportar, llavors, el certificat en els termes previstos en l'article 22 del citat reglament.

En els casos contemplats en l'article 24 del Reglament de la Llei general de subvencions, es podrà presentar una declaració responsable acreditativa de no estar incurses en les prohibicions de l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

2. Així mateix, aquesta autoritat competent ha de comprovar que l'empresa no està en crisi en el moment del pagament ni ho estava a 31 de desembre de 2019, segons la definició contemplada en l'article 2.18 del Reglament (UE) núm. 651/2014 de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajuda compatibles amb el mercat interior, en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea.

3. La justificació de la subvenció operarà de manera automàtica amb la comprovació de la destrucció de la producció en el període comprés entre el 14 de març i el 20 de juny de 2020.

4. El que es disposa en aquest article s'entén sense perjudici de les comunicacions a la base de dades nacional de subvencions, a què es refereix l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.



Article 12. Modificació de la resolució, incompliment i reintegrament

1. Tota alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció podrà donar lloc a la modificació de les resolucions de concessió.

2. Així mateix, l'obtenció concurrent de subvencions atorgades per a la mateixa finalitat i objecte per altres administracions o ens públics o privats, nacionals o internacionals, si suposa sobrepassar l'import total previst en l'article 8, donarà lloc a una reducció en l'import de les subvencions regulades en aquest reial decret, fins a ajustar-se a la quantitat límit prevista en el citat article.

3. L'incompliment dels requisits exigits per a la concessió de la subvenció, amb independència d'altres responsabilitats en què haguera pogut incórrer la persona beneficiària, donarà lloc a la pèrdua del dret a la subvenció concedida, amb l'obligació de reembossar les quantitats ja percebudes, incrementades amb els interessos de demora legalment establits. Així mateix, serà procedent el reintegrament de les quantitats percebudes, així com l'exigència de l'interés de demora des del moment del pagament de la subvenció, en els altres supòsits previstos en l'article 37.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.



Article 13. Protecció de dades de caràcter personal

1. La gestió d'aquestes ajudes comporta el tractament de dades de caràcter personal en el marc del que es disposa en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

2. La informació relativa al tractament de les dades de caràcter personal es troba disponible en el Registre d'Activitats de Tractament publicat en la pàgina web de la conselleria competent en matèria d'agricultura/medi ambient. En concret, la informació bàsica del tractament és la següent:

Nom del tractament: ajudes en matèria agrícola, agroalimentària i desenvolupament rural de la conselleria competent en matèria d'agricultura.

Identitat del responsable del tractament: persona titular de la sotssecretaria de la conselleria amb competències en matèria d'agricultura.

Finalitat del tractament: gestionar les ajudes en matèria agrícola, agroalimentària i desenvolupament rural.

Exercici de drets: pot exercitar el dret d'accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat de les seues dades de caràcter personal de manera presencial o telemàtica de conformitat amb el que es preveu en el següent enllaç: http://www.gva.es/es/proc19970.

Reclamacions: sense perjudici de qualsevol altre recurs administratiu o acció judicial, tota persona interessada tindrà dret a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, si considera que el tractament de dades personals que la concerneixen infringeix la normativa en matèria de protecció de dades.

3. Quan la persona sol·licitant o el/la representant legal, aporte dades de caràcter personal de terceres persones en el procediment administratiu, tindrà l'obligació d'informar-les dels extrems següents:

– La comunicació d'aquestes dades a l'Administració per al seu tractament en l'àmbit de les seues competències i d'acord amb les finalitats del procediment.

– La possibilitat que l'Administració realitze consultes relacionades amb les seues dades per a comprovar, entre altres extrems, la seua veracitat. Si aquesta consulta requereix autorització per llei per part de les persones les dades de les quals es consultaran, la persona sol·licitant o el/la representant legal haurà d'haver recaptat aquesta autorització, que estarà disponible a requeriment de l'Administració en qualsevol moment.

– Del dret d'oposició que li assisteix al fet que l'Administració tracte les seues dades, i en aquest cas, haurà de comunicar aquesta oposició a l'Administració als efectes oportuns.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà potestativament, interposar recurs de reposició en el termini d'un mes des de la publicació d'aquest decret en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que es disposen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Tot això de conformitat amb el que disposen els articles 10, 44 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.





València, 22 d'octubre de 2020.– La consellera d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural: Mireia Mollà Herrera.

Mapa web