Ficha docv

Ficha docv









Sol·licitud d'ofertes per a l'arrendament d'un immoble per a la unificació dels jutjats de Sueca, als efectes del que preveu l'article 49.2, últim paràgraf, de la Llei 14/2003, de patrimoni de la Generalitat. [2020/9809]

(DOGV núm. 8957 de 20.11.2020) Ref. Base de dades 009432/2020


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Contractació administrativa
    Descriptors:
      Temàtics: altres contractes



La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública està interessada a llogar, de conformitat amb el que disposa la Llei 14/2003, de 10 d'abril, de patrimoni de la Generalitat Valenciana, un immoble per a la unificació dels jutjats de Sueca i les seues dependències.



1. Requisits de l'immoble:



Situació: El local ha d'estar a Sueca, el més pròxim possible a l'actual seu judicial, situada a la plaça del Convent, s/n, preferentment a una distància inferior a 1 km. (20 minuts caminant).

Ubicació: Donada l'alta afluència, tant d'usuaris de la justícia com professionals d'aquesta, el local haurà d'estar situat preferentment en planta baixa.

Superfície en m2: La superfície necessària serà aproximadament de 1.000 m².

Accés: Haurà de comptar amb accés independent i directe des de la via pública.

Accessibilitat: Tindrà nivell d'accessibilitat adaptat, o susceptible de ser adaptat, amb accés públic a peu pla des de la via pública.

Entorn: Urbà, consolidat i amb ràpida connexió amb la seu judicial.

Viabilitat d'ús: Ús administratiu per a seu judicial.

Serveis urbanístics: A peu de parcel·la, amb connexió a xarxa de subministrament d'energia elèctrica, xarxa de proveïment d'aigua i xarxa de sanejament.

Estat de conservació: Preferentment condicionat en acabats (sòl, falsos sostres, il·luminació, climatització, etc.).

Tipologia: Edificació amb il·luminació i ventilació directes, preferiblement local amb llum natural.

Oferta econòmica: A l'efecte de valorar les propostes presentades, s'adjuntarà oferta econòmica, amb IVA i sense, referència cadastral, descripció de l'immoble i documentació fotogràfica i planimètrica justificativa.

Període de carència: En la valoració de les ofertes es tindrà en compte el període de carència oferit pels titulars dels locals. Aquest període s'establirà en funció de la duració de les obres d'adequació dels espais, en el seu cas, i del període entre la formalització del contracte i la posada en funcionament de les dependències judicials.







2. Informació i contacte:



Dependència Secretaria General Administrativa. Servei de Personal i Gestió Administrativa.

Adreça Carrer de la Democràcia, núm. 77. Ciutat Administrativa 9 d'Octubre. Torre 4.

Telèfon 961209104 / 961209064

Correu electrònic spyga_cjaprdlp@gva.es





3. Termini per a realitzar propostes

20 dies naturals a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci



València, 12 de novembre de 2020.– La sotssecretària: María Belén Cardona Rubert.

Mapa web