RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés al cos serveis auxiliars de manteniment de l'Administració de la Generalitat, escala auxiliar de manteniment general, C2-03-01, sector administració especial, convocatòria 142/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a les ofertes d'ocupació pública de 2018 i 2019 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2021/115]
(DOGV núm. 8997 de 14.01.2021) Ref. Base de dades 000321/2021
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 15.01.2021 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, personal de la Generalitat, Grup C, Subgrup C2. Titulació de graduat en ESO
D'acord amb el que estableixen l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 81/2020, de 15 de setembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment esmentada (DOGV 8911, 23.09.2020), resolc:
Primer
Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució.
Segon
Publicar la llista provisional de persones excloses, amb expressió dels motius de l'exclusió, que s'assenyalen en l'annex II de la present resolució.
Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar les errades que hagen motivat que no hi hagen sigut admeses o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Al tràmit anteriorment esmentat es podrà accedir a través de l'enllaç «https://bit.ly/al-legacionsDGFP» o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública «https://bit.ly/oposicionsDGFP» i caldrà emplenar el corresponent formulari i, si pertoca, annexar-hi els documents pertinents. No serà vàlida cap altra forma de presentació.
València, 21 de desembre de 2020. El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.