Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ d'1 d'agost de 2022, de la directora general d'Indústria, Energia i Mines, de concessió de les ajudes per a millorar la competitivitat i sostenibilitat industrial mitjançant accions desenvolupades per associacions empresarials d'àmbit multisectorial i comarcal, així com el programa d'ajudes per a donar suport a actuacions que milloren la competitivitat de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana, desenvolupades per entitats gestores. [2022/7431]

(DOGV núm. 9397 de 03.08.2022) Ref. Base de dades 007113/2022




Atesa la Resolució de 15 de març de 2022, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual es convoca per a l'exercici 2022, el programa d'ajudes per a millorar la competitivitat i sostenibilitat industrial mitjançant accions desenvolupades per associacions empresarials d'àmbit multisectorial i comarcal, així com el programa d'ajudes per a donar suport a actuacions que milloren la competitivitat de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana, desenvolupades per entitats gestores.

Atés que aquesta convocatòria queda sotmesa, a més, a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el seu Reglament sobre el procediment per a la concessió de subvencions.

Atés el resolc primer de la convocatòria on s'estableixen dos programes d'ajudes:

a) Programa I: ajudes per a donar suport a plans d'actuacions que milloren la competitivitat i la sostenibilitat econòmica, social i mediambiental de les empreses industrials de la Comunitat Valenciana, desenvolupats per associacions empresarials industrials d'àmbit multisectorial i comarcal.

b) Programa II: ajudes per a donar suport a actuacions que milloren la gestió i competitivitat de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana, desenvolupades per entitats que gestionen àrees industrials.

Vista la proposta de resolució de concessió d'ajudes, formulada per la Comissió d'Avaluació, de conformitat amb el que es disposa en el resolc tretzé de la resolució de convocatòria.

En aplicació del que es disposa en l'Ordre 6/2021, de 13 d'octubre, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió d'ajudes per a impulsar la competitivitat industrial sostenible de la Comunitat Valenciana, en la base 26 de les quals es delega en la direcció general amb competències en matèria d'indústria la resolució de les sol·licituds de subvencions que es presenten a l'empara de la convocatòria a què s'ha fet referència més amunt, així com la inadmissió de les sol·licituds que no reunisquen els requisits necessaris o no esmenen adequadament en el termini concedit, d'acord amb les bases 23.2 i 24.4 de l'esmentada ordre, així com el que s'estableix en el resolc catorzé primer de la convocatòria, resolc:



Primer

1. Concedir les subvencions, amb càrrec a la línia de subvenció S0322 del capítol VII, del programa 722.20, Política industrial, del pressupost de la Generalitat per a 2022, a les entitats sol·licitants que s'especifiquen en els annexos I i II d'aquesta resolució, per les quanties d'ajuda detallades respecte a les despeses aprovades per a les actuacions especificades en les seues memòries, d'acord amb la despesa total a justificar que s'indica en aquesta resolució i al desglossament que es notificarà individualment, i amb les condicions que s'estableixen en aquesta resolució de concessió, en la convocatòria respectiva i en les bases reguladores d'aquestes. Les quanties d'ajuda s'han calculat aplicant els percentatges d'intensitat d'ajuda sobre el total de les despeses considerades subvencionables segons la seua tipologia i programa, amb un import màxim per entitat i projecte de 150.000 euros, d'acord amb el que es disposa en el resolc huité de la convocatòria d'ajudes.

2. Considerar desistides les sol·licituds d'ajuda presentades per les entitats que es detallen en l'annex III d'aquesta resolució, pels motius indicats en aquest.

3. Considerar inadmesa la sol·licitud d'ajuda presentada per l'entitat que es detalla en l'annex IV d'aquesta resolució, pel motiu indicat en aquest.



Segon

1. Les entitats beneficiàries d'aquestes ajudes hauran de complir totes les obligacions establides en la Llei 38/2003, general de subvencions, així com en l'Ordre 6/2021, de 13 d'octubre, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les ajudes en matèria d'industrialització.

2. Les entitats beneficiàries hauran de realitzar el pla d'actuacions objecte de subvenció en la forma descrita en les sol·licituds i en les corresponents memòries, i de manera que es complisca la finalitat de l'ajuda, respectant el màxim possible els costos indicats en les memòries i taules de costos estimats i pels imports que en aquestes s'especifiquen.



3. Si durant l'execució del pla d'actuació es produeixen circumstàncies excepcionals que modifiquen el seu desenvolupament previst, l'entitat beneficiària procedirà de la manera següent, d'acord amb la tipologia de la modificació:

a) Modificacions en el pla d'actuacions que no alteren aspectes essencials d'aquest: s'hauran de comunicar electrònicament a la Direcció General d'Indústria, Energia i Mines i motivar adequadament l'absència d'impacte rellevant en el pla d'actuacions.

b) Modificacions en el pla d'actuacions que alteren aspectes essencials: s'haurà de sol·licitar electrònicament l'autorització prèvia i expressa de la Direcció General d'Indústria, Energia i Mines. S'entendran en tot cas com a modificacions que alteren aspectes essencials del pla subvencionat la compensació entre costos de categories de despeses diferents.

Les sol·licituds d'autorització de la modificació en cap cas podran suposar un increment en l'import de l'ajuda concedida. No serà admesa cap modificació del pla d'actuacions subvencionat que comprometa la finalitat per al qual es va concedir l'ajuda o quan, com a resultat d'aquesta modificació, la valoració del pla haguera resultat inferior. En cap cas s'admetrà cap modificació el resultat de la qual reduïsca més del 50 % l'import del pressupost aprovat del pla d'actuació inicial.



4. Les entitats beneficiàries hauran de comunicar en tot cas l'obtenció concurrent d'altres subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens públics per a les mateixes actuacions, i podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió o, si escau, a la pèrdua del dret al cobrament total o parcial de la subvenció.



5. Les entitats beneficiàries també hauran d'actualitzar, en qualsevol moment de la vigència de l'expedient, la documentació presentada que haguera patit alguna modificació. Especialment, hauran de comunicar els canvis en la representació, raó social o adreça de correu electrònic de l'entitat quan es produïsquen. Es consideraran correctament efectuades les notificacions anteriors a la data de comunicació d'aquestes variacions a l'Administració que s'hagen dirigit a la persona sol·licitant o representant i comunicat a l'adreça de correu electrònic que figure en l'apartat Notificacions, de la sol·licitud.



6. Totes les comunicacions anteriors es realitzaran utilitzant el tràmit d'aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes en la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, al qual s'accedeix a través de l'enllaç següent:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=15450.



Tercer

1. Tindran la consideració de despeses subvencionables les que satisfacen el que s'estableix en l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que hagen sigut efectivament pagades entre l'1 de gener de 2022 i la data de justificació, i s'enquadren en alguna de les categories següents:



Programa d'ajudes I:

a) Col·laboracions externes: contractació de consultories, assistències tècniques, serveis professionals, serveis d'informació o difusió, lloguer no permanent d'espais i altres despeses que siguen necessàries per al desenvolupament del pla d'actuacions, sempre que no deriven d'activitats permanents o periòdiques ni estiguen relacionades amb les despeses de funcionament habitual de les entitats. En el cas de contractació de persones, entitats o empreses que formen part de l'entitat sol·licitant, estiguen associades a aquesta, o ostenten càrrecs en els seus òrgans de representació, gerència o direcció, així com les que tinguen relació professional, laboral o familiar amb aquests, només s'admetran després de la presentació prèvia a l'empresa auditora de, com a mínim, dues ofertes alternatives, juntament amb una declaració responsable en la qual es detallen els motius econòmics o de qualitat que justifiquen l'elecció d'aquesta contractació sobre les alternatives. Tot això, amb independència de l'import del contracte i de la data de la contractació del servei.

b) Despeses de personal propi de l'entitat destinat directament al pla d'actuació: import efectivament pagat en la data de la justificació de l'ajuda dels costos de personal amb contracte laboral de l'entitat empleat en centres de la Comunitat Valenciana (retribucions brutes en nòmina i quotes de la Seguretat Social a càrrec de l'entitat), en el percentatge de temps que es justifique que es puga imputar al desenvolupament de les actuacions subvencionables. La partida de despesa de personal propi màxima subvencionable no podrà superar el 15 % del pressupost total admés com a subvencionable (despeses de col·laboracions externes, despeses de personal propi i despeses d'auditoria). El límit màxim subvencionable de retribució mensual bruta en nòmina és de 4.500 euros, incloent-hi la part proporcional de pagues extraordinàries i altres retribucions.

c) Despeses d'auditoria per a l'elaboració de l'informe de revisió de la documentació justificativa de la subvenció per empresa auditora externa, inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, fins a un import màxim de 600 euros, IVA exclòs, per sol·licitud. No obstant això, aquesta despesa no serà subvencionable en el cas que l'entitat beneficiària estiga obligada a auditar els seus comptes anuals.



Programa d'ajudes II:

a) En les actuacions de gestió d'una àrea industrial per part d'una entitat de gestió i modernització, seran subvencionables els següents costos pagats per l'entitat, una vegada ja constituïda:

1r. Els costos registrals que siguen necessaris per a la inscripció de la constitució de l'entitat i per al diligenciament del llibre d'actes de l'assemblea general, en els corresponents registres de la propietat, d'acord amb el que exigeixen els articles 13.4, 21.4, 24.4 i la disposició addicional setena de la Llei 14/2018.

2n. Els costos de creació i/o actualització dels portals webs de l'entitat que complisquen tots els requisits de publicació de contingut establits en els articles 13.5, 15.5, 16.2 i 18.2 de la Llei 14/2018.

3r. Els costos d'adquisició, adaptació i/o pagament per ús d'aplicacions i programari específic per a la gestió de l'àrea industrial, inclosos aplicacions i programari CRM i ERP.

4t. Els costos de creació d'imatge corporativa, cartelleria i accions de difusió de l'entitat.

b) En la presentació davant l'ajuntament corresponent de la sol·licitud de constitució d'una entitat de gestió i modernització de l'àrea industrial, seran subvencionables: les despeses incorregudes per a l'obtenció dels certificats registrals o documents substitutius exigits en la lletra e) de l'article 7 de la Llei 14/2018, i les despeses d'assessorament jurídic per a la presentació de la sol·licitud de constitució.



c) En la presentació davant l'ajuntament corresponent d'un pla de mobilitat sostenible o d'un pla de seguretat i emergència per a l'àrea industrial, seran subvencionables les despeses de contractació de serveis tècnics, consultoria o professionals externs que siguen necessaris per a l'elaboració dels plans.

d) En la realització de projectes que milloren l'eficiència energètica o impulsen l'economia circular en àrees industrials de la Comunitat Valenciana, seran subvencionables les despeses de contractació de serveis tècnics, consultoria o professionals externs que siguen necessaris per a la realització del projecte.

e) En tots els casos de les lletres anteriors, les despeses de l'auditoria per a l'elaboració de l'informe de revisió de la documentació justificativa de la subvenció per empresa auditora externa, inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, fins a un import màxim de 600 euros, IVA exclòs, per sol·licitud. No obstant això, aquesta despesa no serà subvencionable en el cas que l'entitat beneficiària estiga obligada a auditar els seus comptes anuals.

2. Són regles aplicables als conceptes de despesa subvencionable les següents:

a) Només podran considerar-se subvencionables aquelles despeses que, de manera indubtable, responguen a la naturalesa de l'actuació a subvencionar i resulten estrictament necessàries, amb base en la descripció de les actuacions aportades en la memòria descriptiva, i no s'admetran costos com ara servei d'àpats, begudes, cafés, esmorzars, decoració, regals o similars. Se n'exclouen expressament les despeses corrents, consums de material i subministraments, lloguers de locals o oficines, despeses d'inversió i, en general, tots els costos que són anualment repetitius o habituals de l'associació, especialment el manteniment, actualització, millora o posicionament de les pàgines webs o xarxes socials pròpies de l'entitat sol·licitant; tampoc seran admissibles els costos d'assessoraments jurídics o tècnics habituals en les actuacions de l'associació, ni els costos de campanyes, accions o plans de comunicació o màrqueting de la mateixa entitat sol·licitant.

b) Només seran subvencionables les despeses que s'acredite que han sigut efectivament pagades entre l'1 de gener de 2022 i la data de justificació.

c) Els costos hauran de tindre un nivell de desglossament suficient en la memòria per a valorar la seua adequació a l'activitat a què s'associen i coincidir exactament amb les factures o costos detallats en la taula de costos estimats. Els costos inclosos en la taula de costos estimats que no s'identifiquen clarament en la descripció de les actuacions de la memòria no seran admesos. Els conceptes amb un desglossament deficient podran ser considerats com a no subvencionables sense necessitat de requeriment previ d'esmena.

d) No seran subvencionables les despeses que s'hagen repercutit a les empreses o persones beneficiades per l'actuació subvencionable, i l'entitat sol·licitant haurà de presentar una declaració responsable en aquest sentit.

e) Les despeses subvencionades mitjançant aquesta convocatòria no podran rebre simultàniament ajudes públiques d'altres convocatòries procedents d'aquesta o d'una altra administració, excepte per a la part percentual d'aqueixos costos que no resulten subvencionats amb aquesta convocatòria, i la suma dels suports públics no supere el 100 % dels costos incorreguts. Podran rebre suports privats sempre que no s'excedisca el cost total de l'actuació, així com altres ajudes públiques per a altres costos que no estiguen inclosos en el model normalitzat de taula de costos estimats, encara que estiguen relacionats amb el mateix projecte d'actuació.

f) No s'acceptaran operacions amb persones o entitats vinculades a l'entitat beneficiària, entenent-se com a tals aquelles en les quals concórrega alguna de les circumstàncies indicades en el punt 2 de l'article 68 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.

g) Quan l'import de contractació d'un servei extern supere les quanties establides en la legislació vigent de contractació per al contracte menor, l'entitat beneficiària haurà de disposar de, com a mínim, tres ofertes de diferents proveïdors, formulades amb caràcter previ a la contracció del compromís per a la realització del servei. L'elecció entre les ofertes presentades es realitzarà d'acord amb criteris d'eficiència i economia, i quan no recaiga en la proposta econòmicament més avantatjosa, haurà de justificar-se expressament aqueixa elecció menys econòmica en una declaració responsable. No obstant això anterior, i sense perjudici de l'excepció descrita en la lletra a), apartat 1, del resolc seté, no serà necessari disposar de tres ofertes diferents quan s'acredite davant l'empresa auditora que la despesa s'ha contractat en ferm amb anterioritat a la publicació de la concessió de l'ajuda, o, quan per les especials característiques del servei, es justifique en una declaració responsable que no hi ha en el mercat suficient nombre d'empreses que el preste. Ambdues declaracions responsables hauran de presentar-se, si escau, davant l'empresa auditora per a la seua comprovació. En cas de no acreditar-se suficientment que es va fer la contractació en ferm prèviament a la concessió de l'ajuda, o que les especials característiques del servei fan que no hi haja almenys tres empreses que el presten, es considerarà com a màxim subvencionable l'import de 14.999 euros, IVA exclòs.

h) En cap cas es consideraran despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguen susceptibles de recuperació o compensació.

3. La justificació a l'empresa auditora de les despeses subvencionables es farà mitjançant la presentació de les factures o documents comptables de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic juridicomercantil o amb eficàcia administrativa i l'acreditació del seu pagament. L'acreditació del pagament es realitzarà amb la documentació següent:

a) Transferència bancària: còpia del resguard de la transferència en el qual figure el número de factura o, si de cas hi manca, el concepte abonat i còpia del càrrec en compte corresponent.

b) Xecs i pagarés: còpia del xec o pagaré signat i còpia de l'extracte bancari del càrrec en compte corresponent. No s'admeten xecs al portador.

c) Efectes o altres instruments mercantils com la confirmació de pagaments o confirming, el facturatge o factoring, o el descompte i avançament bancari sempre que el cobrament del proveïdor estiga garantit: còpia del document o contracte i l'acreditació del pagament al proveïdor per l'entitat que l'haguera realitzat.

No s'admetran pagaments en efectiu ni pagaments per finestreta d'entitats de crèdit, excepte en el cas del pagament al Registre de la Propietat. En aquest cas, el pagament en efectiu o per finestreta haurà de justificar-lo adequadament l'entitat pagadora davant l'empresa auditora, amb documents de validesa suficient en el tràfic juridicomercantil, i així constar expressament en l'informe d'auditoria. Es considerarà efectivament pagada la despesa, a l'efecte de la seua consideració com a subvencionable, amb la cessió del dret de cobrament de la subvenció a favor dels creditors per raó de la despesa realitzada. La justificació a l'empresa auditora d'aquesta cessió es farà mitjançant la presentació a aquesta de l'original del document públic o privat en què s'instrumente la cessió del dret de cobrament de la subvenció i, en el cas que les parts actuen a través de representants, dels títols d'apoderament on es verifique la capacitat dels signants de l'acord de cessió per a realitzar aqueix negoci jurídic. L'informe de l'empresa auditora haurà de fer constar expressament la comprovació d'aquesta capacitat i adjuntar una còpia íntegra del document de la cessió.

4. S'admetrà la substitució de les persones treballadores indicades en la taula de costos estimats presentada amb la sol·licitud per unes altres que siguen personal propi de l'entitat beneficiària, així com la modificació de la imputació inicial d'hores d'acord amb la realitat finalment executada, sense que en cap cas l'import d'ajuda corresponent als costos de personal propi es puga incrementar respecte de l'import subvencionable aprovat i notificat per a aquesta categoria de despesa. L'entitat haurà de justificar davant l'empresa auditora el pagament de l'import total de les nòmines i la seguretat social a càrrec de l'entitat respecte del personal propi vinculat a les actuacions subvencionades.

5. En tot cas, l'entitat beneficiària haurà de presentar a l'empresa auditora un certificat de la persona responsable de personal de l'entitat sobre la imputació d'hores per persona treballadora per a cada actuació i la seua concordança amb el compte justificatiu i la memòria tecnicoeconòmica i de resum de dades bàsiques de les actuacions corresponents.



6. En el cas que l'entitat justifique, en qualsevol de les categories de despesa, un import inferior al que s'estableix en aquesta resolució de concessió i en el desglossament per tipus de despesa notificada individualment, no s'admetrà la compensació entre diferents tipus de costos aprovats, i l'import de l'ajuda es reduirà en la quantia corresponent. Sí que s'admetrà la compensació entre diferents costos admesos dins de la mateixa categoria de despeses.



Quart

1. Les entitats beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa fins al 7 de novembre de 2022 mitjançant el tràmit d'aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes en la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, al qual s'accedeix a través de l'enllaç següent: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=15450

2. La documentació justificativa que haurà de presentar-se és la següent:

a) Model normalitzat de l'informe d'empresa auditora de comptes, degudament emplenat en tots els seus apartats i signat electrònicament per aquesta.

b) Model normalitzat de taula de costos realitzats i efectivament pagats amb motiu del pla d'actuacions subvencionat, que es considerarà com a compte justificatiu, i haurà d'estar signat electrònicament per l'empresa beneficiària i, optativament, per l'empresa auditora de comptes.

c) Model normalitzat de memòria tecnicoeconòmica i resum de dades bàsiques de les actuacions.

d) Només en cas d'haver denegat expressament l'autorització a la Direcció General d'Indústria, Energia i Mines perquè obtinga de manera directa, a través de certificats electrònics, l'acreditació del compliment d'obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, haurà d'aportar els certificats indicats en l'apartat cinqué del resolc nové de la convocatòria.

3. La Direcció General d'Indústria, Energia i Mines podrà requerir la informació addicional que, en cada cas, estime necessària per a acreditar el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció.



Cinqué

1. Serà procedent la minoració de les ajudes, amb pèrdua parcial o total del dret al cobrament de la subvenció i, si escau, el reintegrament de les ajudes concedides, amb reembossament de les quantitats ja percebudes i l'exigència dels interessos de demora des del moment del pagament, en els supòsits en què les entitats beneficiàries incomplisquen les obligacions i els requisits que s'estableixen en la convocatòria i en les bases reguladores, especialment en els supòsits següents:

a) Incompliment dels fins per als quals es va concedir la subvenció.



b) Incompliment de la realització del pla d'actuacions aprovat o dels requisits aplicables a les despeses subvencionables.

c) Nul·la o insuficient justificació de la subvenció.

d) Concessió amb posterioritat a la presentació de la sol·licitud d'altres ajudes públiques per a les mateixes despeses subvencionables i se supere el total del cost de l'actuació.

e) En els casos en què concórrega alguna de causes de reintegrament que estableix l'article 37 de la Llei general de subvencions.

2. Quan el compliment per l'entitat beneficiària s'aproxime significativament al compliment total i aquesta acredite una actuació inequívocament tendent a la satisfacció dels seus compromisos i de les condicions de l'atorgament, la minoració o, si escau, el reintegrament es calcularà proporcionalment a la part del pla d'actuacions que no compleix els fins, que no s'ha executat o que no s'ha justificat.



3. Als efectes del que es disposa en els apartats anteriors, es considerarà en tot cas que s'ha produït un incompliment total, que comporta la revocació de la subvenció i, si escau, el reintegrament total de l'ajuda pagada, més els interessos de demora des del pagament de la subvenció, en els casos següents:

a) Modificació no autoritzada d'alguna de les característiques essencials del pla d'actuacions aprovat.

b) Execució o justificació inferior al 50 % de l'import del pla aprovat inicial, o al 90 % del pla modificat després de l'autorització prèvia, sempre que supose executar o justificar per davall del 50 % de l'import del pressupost aprovat inicial.

c) Alteració substancial dels fins per als quals es va concedir la subvenció.

4. Es delega en la Direcció General d'Indústria, Energia i Mines la resolució per la qual s'acorde la minoració o el reintegrament de les ajudes, que haurà d'ajustar-se a les previsions contingudes en la Llei general de subvencions i el seu reglament de desenvolupament, i en l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.



Sisé

Totes les entitats beneficiàries que perceben un import superior a 10.000 euros per aquesta convocatòria hauran d'informar-ne, publicant obligatòriament en un apartat específic del seu portal web la concessió de l'ajuda per aquesta conselleria, l'import concedit i una referència genèrica del pla d'actuacions per al qual es concedeix l'ajuda. La informació haurà de mantindre's publicada en el portal web almenys durant tres anys comptats des de la data límit de justificació de les ajudes. A més, i amb independència de l'import de la subvenció rebuda, haurà d'informar-se en qualsevol cas de la subvenció de la Conselleria en tot el material físic, gràfic i audiovisual relacionat amb les actuacions subvencionades (carpetes, cartelleria, bàners en webs, notes de premsa, campanyes en xarxes socials, vídeos, roll-ups i estands, missatges electrònics informatius, invitacions a participar en les actuacions, accions de difusió, informes o estudis entregables finals, etc.). El compliment d'aquestes obligacions de publicitat es justificarà davant l'empresa auditora i el seu incompliment total o parcial podrà considerar-se com a insuficient justificació de la subvenció, amb les conseqüències jurídiques establides en el resolc disseté de la convocatòria.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se potestativament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Igualment, podrà interposar-se directament un recurs contenciós administratiu, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es preveu en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 1 d'agost de 2022.– La directora general d'Indústria, Energia i Mines: Silvia Cerdà Alfonso

Mapa web