Ficha docv

Ficha docv









RESOLUCIÓ de 16 d'abril de 2024, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca una borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació, del cos superior facultatiu d'acció social, administració de serveis socials i sociosanitaris, escala psicologia, A1-07-02, corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2024/3356]

(DOGV núm. 9836 de 25.04.2024) Ref. Base de dades 003504/2024


  • Anàlisi documental

    Texto
    texto texto
    Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, personal de la Generalitat, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau





L'article 18 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana determina els supòsits en els quals es pot nomenar personal funcionari interí així com que la selecció de personal ha de ser objecte de regulació reglamentària i haurà de realitzar-se mitjançant procediments àgils que respectaran els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. L'article 122 de l'esmentat text legal regula, així mateix, que els nomenaments provisionals per millora d'ocupació, es realitzaran en els casos previstos en l'article 18.2 de la llei.

Els articles 34 i 35 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, regulen la constitució i funcionament de les borses d'ocupació temporal. En aquestes, s'integraran els aspirants ordenats per la suma de la puntuació que els corresponga, conforme amb la baremació de mèrits prevista en l'article 9 de l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració de la Generalitat (d'ara en avant, Ordre 18/2018), si bé aquest ordre de prelació tindrà les excepcions establides en l'article 6 de l'esmentada ordre.



Per la seua banda, l'Ordre 18/2018 té per objecte regular els criteris que han de servir per a la constitució i funcionament de les borses d'ocupació temporal per a la selecció i nomenament del personal funcionari interí o per a la contractació de personal laboral temporal al servei de l'Administració de la Generalitat, segons corresponga d'acord amb la naturalesa dels llocs a cobrir o, si és el cas, nomenament provisional per millora d'ocupació.

La determinació dels aspirants que poden ser admesos en les borses d'ocupació temporal, que es constituïsquen després de l'entrada en vigor de l'adaptació normativa, ha quedat definida en aquest nou marc legal i, per tant, la normativa reguladora d'esta matèria haurà d'adaptar-se a aquesta.

Mitjançant les ordres 103/2020 i 104/2020, de 23 de setembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, es van convocar proves selectives d'accés al cos superior tècnic de psicologia de l'Administració de la Generalitat, A1-20, sector administració especial, convocatòria 12/19, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, i convocatòria 13/19, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició i oferta pública d'ocupació ordinària, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat.

L'annex II de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, estableix la correspondència de l'anterior cos A1-20, cos superior tècnic de psicologia de l'Administració de la Generalitat amb l'actual A1-07-02, cos superior facultatiu d'acció social, administració de serveis socials i sociosanitaris, escala A1-07-02, psicologia.



Finalitzades les proves selectives del procés selectiu corresponent a les esmentades convocatòries, pertoca incorporar les persones aprovades a les borses d'ocupació temporal, així com aquelles persones que complisquen el requisit d'integració en aquestes. Per això, de conformitat amb les facultats que té conferides aquesta Direcció General de Funció Pública, després de sentir el parer de la Comissió de Seguiment de Borses d'Ocupació Temporal i de conformitat amb el que s'estableix en el Decret 133/2023, de 10 d'agost, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, modificat per Decret 169/2023, de 3 d'octubre, del Consell, escau convocar la constitució de la borsa conforme amb les següents bases:



Primera. Convocatòria de la borsa d'ocupació temporal

Convocar la constitució de la borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació, del cos superior facultatiu d'acció social, administració de serveis socials i sociosanitaris, escala psicologia, A1-07-02, torn lliure i promoció interna i persones amb diversitat funcional, corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat (convocatòries 12/19 i 13/19), a fi que, quan les necessitats del servei ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball classificats per a la seua provisió per aquest personal de l'Administració de la Generalitat, de conformitat amb el que estableix l'Ordre 18/2018, reguladora de la matèria.





Segona. Integrants de la borsa

La borsa estarà integrada pel personal que havent participat en les proves selectives d'accés al cos superior facultatiu, escala psicologia, A1-07-02, torn lliure i promoció interna i persones amb diversitat funcional, corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat, haja aprovat algun exercici d'alguna de les convocatòries 12/19 i 13/19.





Tercera. Requisits dels aspirants

1. Per a formar part de la borsa es necessita que l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds per a formar part d'aquesta, s'estiga en possessió dels requisits exigits en la convocatòria de les proves selectives d'accés al cos superior facultatiu, A1-07, escala A1-07-02, psicologia, torn lliure i promoció interna i persones amb diversitat funcional, corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat, de la qual es constitueix la borsa (convocatòries 12/19 i 13/19). A més, per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació, s'hauran de complir els requisits específics del lloc a exercir, si és el cas.

2. Condicions generals de les persones aspirants

2.1. Nacionalitat. Tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea, o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i dels espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho dispose el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en els quals siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat, que visquen a les seues expenses.

2.2. Edat: tindre setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.



2.3. Estar en possessió del títol de Llicenciatura en Psicologia o grau en Psicologia que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que l'acredite. Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'estar en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si és el cas, del certificat d'equivalència corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.



2.4. Capacitat. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

2.5. Habilitació. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

3. Els requisits exigits per a participar en les convocatòries 12/19 i 13/19 hauran de mantindre's durant la vigència de la present borsa.

4. La possessió del requisit de titulació s'acreditarà dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que ja conste acreditat i inscrit en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, i en aquest cas bastarà al·legar-ho. La resta dels requisits exigits hauran d'acreditar-se abans del nomenament, en el termini que a aquest efecte es concedisca.

5. L'orde de prelació en la formació de borses d'ocupació temporal s'obtindrà del resultat de la suma de la puntuació obtinguda en la baremació de mèrits d'acord amb l'article 9 de l'Ordre 18/2018, amb les excepcions previstes en l'apartat segon de l'article 6 de l'esmentada Ordre. En cas d'igualtat de puntuació prevaldrà l'obtinguda pel personal amb diversitat funcional. Si l'empat es produeix entre dues persones amb diversitat funcional, es triarà el de major grau de discapacitat. Llevat de les excepcions exposades, en cas d'igualtat de puntuació entre les persones d'una mateixa borsa, prevaldrà la persona amb major nombre d'exercicis aprovats, si persisteix l'empat qui haja obtingut la major puntuació total en aquests. Si encara persistira l'empat, s'estarà a la puntuació obtinguda en cada apartat del barem començant pel primer. Finalment, es dirimirà a favor del sol·licitant de major edat.



6. El personal amb dret a integrar-se en la borsa de conformitat amb la base segona, haurà de presentar la seua sol·licitud en el termini de presentació de sol·licituds.



Quarta. Barem de mèrits

Les persones aspirants seran ordenades prenent en consideració els següents mèrits i puntuacions:

1. Experiència professional. El màxim de punts a obtindre pel present apartat serà de 36 punts:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, o dels seus organismes autònoms, classificats per a la seua provisió per personal del cos A1-07-02: 0,15 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, o dels seus organismes autònoms les competències del qual en matèria de personal s'exercisquen per la Conselleria competent en matèria de funció pública, no contemplats en l'apartat anterior: 0,10 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques, entitats públiques empresarials de la Generalitat i altres entitats de dret públic del sector públic de la Generalitat, en llocs amb iguals funcions a les corresponents al cos A1-07-02: 0,08 punts per cada mes complet de servei en actiu.

2. Proves selectives. Es valorarà fins a un màxim de 50 punts, segons la puntuació obtinguda pels següents conceptes:

a) Fins a un màxim de 25 punts per haver superat la totalitat dels exercicis eliminatoris, o si és el cas, una puntuació proporcional al nombre d'exercicis superats en les proves selectives convocades per a l'ingrés en l'Administració de la Generalitat en el cos, escala, APF, agrupació de llocs de treball o categoria professional respecte de la qual es constitueix la borsa. Només podran al·legar-se puntuacions d'exercicis de l'última oposició convocada per a l'accés al cos, escala, APF, agrupació de llocs de treball o categoria professional i respecte de la qual es constitueix la borsa (convocatòries 12/19 i 13/19). En el cas que s'haja superat algun exercici en més d'una de les convocatòries relacionades, únicament es valorarà la puntuació d'una de les convocatòries, seleccionant aquella que siga més favorable per a la persona sol·licitant.



b) Fins a un màxim de 25 punts per la suma de les notes dels exercicis realitzats per l'aspirant mitjançant un repartiment proporcional. Només podran al·legar-se puntuacions d'exercicis de l'última oposició convocada per a l'accés al cos, escala, APF, agrupació de llocs de treball o categoria professional i respecte de la qual es constitueix la borsa (convocatòries 12/19 i 13/19). En aquest apartat, no seran valorats els exercicis que siguen qualificats com a apte o no apte. En el cas que s'haja superat algun exercici en més d'una de les convocatòries relacionades, únicament es valorarà la puntuació d'una de les convocatòries i se seleccionarà la que siga més favorable per a la persona sol·licitant.



c) Fins a un màxim de 12 punts, per l'aprovació d'exercicis d'oposicions en anteriors proves selectives d'accés al cos A1-07-02, convocades per a l'ingrés en l'Administració de la Generalitat, respecte de la qual es constitueix la borsa, valorant 3 punts per exercici aprovat de les dues últimes convocatòries.

3. Valencià. La valoració dels coneixements de valencià s'efectuarà puntuant, fins a un màxim de 8 punts, el nivell més alt obtingut dels següents:



Nivells Puntuació

A1 0,5

A2 (oral) 1

B1 (elemental) 3

B2 4

C1 (mitjà) 6

C2 (superior) 8





Addicionalment, però sense depassar el límit de 8 punts, es valoraran els certificats de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge de mitjans de comunicació i correcció de textos) expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, amb 0,5 punts cadascun.

4. Idiomes comunitaris. Es valorarà fins a 4 punts el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats en la taula adjunta.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà conforme a les puntuacions per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), conforme amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.



La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cadascun dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final 1a del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula següent:



5. Altres titulacions. Es valorarà la possessió de títols acadèmics iguals o superiors al que siga exigit per a l'acompliment dels llocs a cobrir fins a un màxim de 4 punts, assignant 2 punts per:

a) Cada titulació que s'acredite de superior nivell acadèmic a l'establida com a requisit de participació en la borsa.

b) Cada titulació addicional d'aquest mateix nivell acadèmic de l'acreditada com a requisit de participació en la borsa.

La superació de les proves d'accés als diferents nivells educatius, únicament s'entendran vàlides com a compliment del requisit d'accés, quan no s'estiga en possessió de la titulació exigida, i, en cap cas, seran valorades com a mèrit.

6. Grau de discapacitat. Si la persona aspirant acredita un grau de discapacitat igual o superior al 33 % se li assignaran 5 punts i si acredita un grau igual o superior al 65 % la puntuació serà de 10 punts. Aquesta circumstància pot ser al·legada i puntuada en qualsevol moment en què s'acredite, així com rectificada en cas de millora de la persona després d'una revisió.



Quinta. Acreditació dels mèrits

Sense perjudici del que es disposa en la normativa general reguladora del procediment administratiu comú, i en tant no siga possible la comprovació telemàtica entre administracions dels mèrits al·legats, en el termini concedit a aquest efecte, els requisits i mèrits s'acreditaran pel personal aspirant de la següent forma:

1. Experiència professional: certificacions oficials expedides per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

a) Als exclusius efectes del present barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals haja sigut objecte de modificació, es considerarà que sempre han tingut la mateixa classificació que posseïsquen en el moment de la sol·licitud d'integració en la borsa corresponent. Igualment, els llocs es consideraran que sempre han pertangut al cos, escala, APF, agrupació de llocs de treball o categoria professional en la qual es van integrar.

b) Respecte dels serveis prestats i al·legats per les persones aspirants en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat gestionats per la direcció general amb competències en matèria de funció pública, seran comprovats d'ofici.

c) Respecte dels serveis prestats en altres administracions públiques, entitats públiques empresarials de la Generalitat i altres entitats de dret públic del sector públic de la Generalitat, s'haurà d'aportar certificació acreditativa del cos, escala, APF, agrupació de llocs de treball o categoria professional i funcions del lloc exercit.



2. Proves selectives: es comprovarà d'ofici la puntuació obtinguda en cadascun dels exercicis realitzats per les i pels aspirants.

3. Valencià: certificats oficials expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals mentre la Junta no haja expedit les corresponents certificacions definitives.

4. Idiomes comunitaris: títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com els que s'indiquen en la normativa per la qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana.

A l'efecte d'acreditar aquest mèrit cal tindre en compte que les paperetes no serviran com a acreditació.

5. Altres titulacions: titulacions acadèmiques oficials expedides per òrgan competent. En aquells supòsits en què l'expedició del títol es trobe en tràmit, es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la universitat, juntament amb el rebut de l'abonament de les taxes corresponents.



Respecte de les titulacions acadèmiques no universitàries, si no es presenta el títol oficial, podran acreditar-se mitjançant certificació de l'autoritat educativa competent, en la qual haurà de constar necessàriament el número de registre, número de sèrie i data d'expedició i, si és el cas, indicació del llibre i el foli. En el supòsit de trobar-se en tràmit l'expedició del títol, podrà presentar-se certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per l'òrgan competent juntament amb el rebut d'abonament de les taxes corresponents.

6. Persones amb diversitat funcional: certificat acreditatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent.



Sisena. Sol·licituds de participació i procediment de constitució

1. Les persones aspirants hauran d'emplenar la sol·licitud d'inscripció, la seua autobaremació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits a què es refereix la base tercera, així com dels mèrits al·legats, en el termini de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. La sol·licitud d'inscripció i la seua autobaremació a què es refereix l'apartat anterior, es troba disponible en el següent enllaç de la pàgina web de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, https://gvborses.gva.es/gvborses, que haurà d'emplenar-se a través d'aquesta aplicació, obtenint el justificant de la seua presentació.



A l'efecte de presentar aquesta sol·licitud, en la web de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública es podrà accedir al manual de l'usuari, https://hisenda.gva.es/va/web/recursos-humanos/instruccions-aplicacio-gvborses-funcio-publica

3. Les persones queden vinculades a les dades que hagen fet constar en la seua sol·licitud. Si els requisits o els mèrits ja consten acreditats i inscrits en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat gestionat per la Direcció General de Funció Pública bastarà d'al·legar-ho.

4. La Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal efectuarà la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants que complisquen els requisits per a l'admissió a la borsa, procedint a la seua integració en la borsa d'acord amb la puntuació resultant. El llistat provisional de la mateixa es farà públic en la pàgina web de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, https://hisenda.gva.es/va/web/recursos-humanos, amb indicació de les causes d'exclusió i la puntuació assignada als aspirants admesos.

5. Els aspirants exclosos i aquells aspirants admesos que hagen d'esmenar o aclarir algun mèrit disposaran d'un termini de deu dies, comptats a partir de l'endemà de la publicació del llistat provisional, per a al·legar les consideracions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits a través de l'aplicació https://gvborses.gva.es/gvborses. No podrà invocar-se cap mèrit que no haja sigut al·legat en la sol·licitud d'inscripció. La Comissió de Seguiment estudiarà les al·legacions presentades i, formularà proposta de llistat definitiu a la Direcció General de Funció Pública, que dictarà resolució i ordenarà la seua publicació en els llocs indicats anteriorment.

6. En el cas que el nombre de sol·licituds siga molt superior a l'estimació de vacants que es preveja cobrir, la Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal podrà acordar la baremació d'un nombre determinat d'aspirants, segons l'autobaremació efectuada. La resta d'aspirants seran baremats a mesura que les necessitats ho requerisquen.



7. Els mèrits que no consten inscrits i que no s'acrediten de la manera establida en la present convocatòria no es valoraran, així com els mèrits al·legats hauran d'haver sigut obtinguts amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció en borsa.

8. La titulació requerida per a ser admés haurà de constar en el Registre de Personal o en defecte d'això, adjuntar-se a la sol·licitud. En cas contrari, serà exclòs del procés.

9. Comprovat d'ofici que s'està exercint un lloc de treball enquadrat en el cos A1-07-02, per al qual haja sigut nomenat de la borsa gestionada per aquesta direcció general, es farà constar la seua situació com a actiu per estar laboralment actiu i, en el termini de deu dies comptats a partir del següent a la data del cessament, haurà de presentar la sol·licitud d'activació en la situació de disponible o disponible especial que li corresponga.



Setena. Àmbit territorial de les borses

1. L'àmbit territorial d'aquesta borsa d'ocupació temporal és de caràcter provincial i la provisió de llocs s'efectuarà de conformitat amb el que es disposa en l'Ordre 18/2018.

2. Les persones interessades hauran d'indicar en la seua sol·licitud d'inscripció la o les províncies en les quals estigueren interessades a ser nomenades, i no s'admetrà, excepte causa justificada acordada per la Comissió de Seguiment de Borses d'Ocupació Temporal, posteriors canvis o ampliacions de província.



Huitena. Normes de funcionament

1. La present borsa s'ajustarà en el funcionament al que es disposa en l'Ordre 18/2018, així com als criteris de la Comissió de Seguiment.



2. Els llocs seran proveïts per ordre de puntuació en el barem, amb les excepcions a l'ordre de prelació previstes en l'Ordre reguladora.



3. De conformitat amb el que s'estableix en l'article 4.1 de l'esmentada Ordre, aquesta borsa tindrà caràcter preferent i la borsa vigent fins a la seua constitució adquirirà el caràcter de supletòria.



Novena. Recursos

1. La present resolució exhaureix la via administrativa i contra aquesta es podrà interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. En cas de no recórrer en reposició i conforme amb el que disposen els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de València, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

3. Els emplaçaments en els recursos contenciosos administratius que se substancien contra la present resolució es realitzaran mitjançant la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 16 d'abril de 20124.– El director general de Funció Pública, Javier Lorente Gual.

Mapa web