Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2016, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es publica la relació de persones que han superat les proves selectives d'accés al subgrup A1, sector administració especial, tècnic/a de seguretat i salut, torn d'accés lliure, Convocatòria 20/10.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7953 de 09.01.2017
Número identificador:  2017/71
Referència Base de Dades:  000171/2017
 



RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2016, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es publica la relació de persones que han superat les proves selectives d'accés al subgrup A1, sector administració especial, tècnic/a de seguretat i salut, torn d'accés lliure, Convocatòria 20/10. [2017/71]

Concloses les proves selectives per a l'accés al subgrup A1, sector administració especial, tècnic/a de seguretat i salut, torn d'accés lliure, Convocatòria 20/10, convocades per l'Ordre 1/2014, de 13 de gener, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública (DOCV 7226, 04.03.2014, i correcció d'errades DOCV 7242, 27.03.2014), i de conformitat amb la base 11 de la convocatòria, resolc:





Primer

Publicar, a proposta de l'òrgan tècnic de selecció, la relació de persones que han superat les proves selectives, per ordre de puntuació, que s'indica en l'annex I.



Segon

En el termini de 20 dies hàbils comptats des del següent al de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, les persones proposades hauran de presentar davant de la Direcció General de Funció Pública els documents següents:

1. Fotocòpia compulsada del DNI o NIE.

2. Fotocòpia compulsada del títol d'Enginyeria Industrial, Enginyeria de Camins, Canals i Ports, Arquitectura, Enginyeria Agrònoma, Enginyeria de Forests, Enginyeria d'Organització Industrial, Enginyeria Química, Enginyeria de Mines o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

3. Fotocòpia compulsada del títol de Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals a través d'una titulació o certificat que acredite estar habilitat per a realitzar les funcions de nivell superior previstes en l'article 37 del Reglament dels serveis de prevenció, Reial decret 39/1997, de 17 de gener, que es justificarà per qualsevol de les formes següents:



A) Per mitjà de l'acreditació de la formació per la universitat per a exercir les funcions de nivell superior conforme a l'article 37.2 del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

B) Certificat expedit per una entitat pública o privada que haguera tingut capacitat per a desenvolupar activitats formatives en aquesta matèria i comptara amb autorització de l'autoritat laboral competent després d'haver realitzat un curs de 600 hores i amb el contingut previst en l'annex VI del Reglament dels serveis de prevenció, d'acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 337/2010, de 19 de març, que modifica el Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

C) Certificat de la formació emesa en funció de l'experiència, per l'autoritat laboral o, en cas de funcionaris, per l'òrgan administratiu competent, d'acord amb el que disposa l'article 12 de l'Ordre del Ministeri de Treball de 27 de juny de 1997 i amb la disposició addicional cinquena del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.

4. Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

5. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits.



6. De conformitat amb la base 11.1.5 de la convocatòria, les persones que han superat el concurs oposició acreditaran els seus coneixements de valencià per mitjà de la presentació d'un dels documents següents:

A. Títol de Batxillerat o equivalent cursat a la Comunitat Autònoma Valenciana, amb superació de les assignatures de valencià.

B. Títol de l'Escola Oficial d'Idiomes corresponent al tercer curs de coneixements de valencià.

C. Certificat de nivell mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Les persones que no puguen acreditar aquests coneixements, obligatòriament hauran de realitzar el curs específic de valencià a què es refereix l'article 53.2 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana. Aquells que no el superen continuaran obligats a realitzar els successius cursos que l'Administració organitze per a l'adquisició del coneixement del valencià exigible.

7. Les persones que van sol·licitar una de les exempcions establides en la base 5.2 hauran de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció.



Tercer

Els qui tingueren la condició de funcionaris o personal laboral al servei de l'Administració de la Generalitat estaran exempts de justificar les condicions i requisits del punt segon que ja tingueren acreditats i inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública; únicament hauran de manifestar-ho per escrit davant de la Direcció General de Funció Pública sense aportar la documentació corresponent.





Quart

Les persones seleccionades que dins del termini indicat i excepte casos de força major no presentaren la documentació acreditativa o d'aquesta es deduïra que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



Cinqué

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques podrà requerir a l'òrgan tècnic de selecció relació complementària de les persones que seguisquen les proposades, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



València, 22 de desembre de 2016.– La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.







ANNEX I



Accés: torn lliure



DNI Cognoms i nom Nota final



29185321 Puchau Fabado, Juan José 79,61

44854160 Sureda Martínez, Pilar 67,32

Mapa web