Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de gener de 2017, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoquen borses d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació de distints cossos del grup A, subgrups A1 i A2, administració especial.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7970 de 01.02.2017
Número identificador:  2017/750
Referència Base de Dades:  001142/2017
 



RESOLUCIÓ de 27 de gener de 2017, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoquen borses d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació de distints cossos del grup A, subgrups A1 i A2, administració especial. [2017/750]

Vista la necessitat de provisió temporal de llocs de treball del grup A, subgrups A1 i A2, administració especial, dels cossos detallats en el resolc primer d'aquesta resolució, i no havent-hi personal disponible en les borses d'ocupació temporal vigents o havent-hi un nombre reduït d'integrants, i no sent imminent la convocatòria de borses derivades de procediments selectius per als cossos mencionats, és necessària la constitució de borses lliures. Aquestes borses seran supletòries de les borses corresponents als procediments selectius derivats de les ofertes d'ocupació pública.

L'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració del Govern Valencià (DOCV 3652, 25.01.2016), estableix en l'article 1 que aquesta té com a objecte regular la constitució i funcionament de les borses d'ocupació per a l'exercici provisional de llocs de treball.



L'apartat dos de l'article 5 de l'ordre esmentada disposa, així mateix, que les borses de treball es convocaran per mitjà d'una resolució de la direcció general competent en matèria de funció pública i que les sol·licituds d'integració seran baremades per la Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal, de conformitat amb els requisits que s'establisquen en la mateixa resolució i els mèrits a què fa referència l'article 10.

En virtut d'això i fent ús de les facultats que té conferides aquesta Direcció General de Funció Pública, de conformitat amb el que estableix el Decret 154/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer. Convocatòria de les borses d'ocupació temporal

Convocar les borses d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació dels cossos que es detallen a continuació, a fi que, quan les necessitats del servei ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball classificats per a la seua provisió per aquest personal de l'Administració de la Generalitat, de conformitat amb el que estableix l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, reguladora de l'expressada matèria.

1. Cossos del subgrup A1, administració especial:

– A1-06 Cos superior tècnic d'enginyeria en informàtica

– A1-11 Cos superior tècnic d'enginyeria de camins, canals i ports de l'Administració de la Generalitat

– A1-12 Cos superior tècnic d'enginyeria industrial de l'Administració de la Generalitat

– A1-13 Cos superior tècnic d'enginyeria de mines de l'Administració de la Generalitat

– A1-14 Cos superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació de l'Administració de la Generalitat

– A1-15 Cos superior tècnic d'enginyeria agrònoma de l'Administració de la Generalitat

– A1-16 Cos superior tècnic de geodèsia i cartografia de l'Administració de la Generalitat

– A1-17 Cos superior tècnic d'enginyeria de forests de l'Administració de la Generalitat

– A1-18 Cos superior tècnic d'arquitectura de l'Administració de la Generalitat

– A1-19 Cos superior tècnic en acció social i administració de serveis socials de l'Administració de la Generalitat

– A1-20 Cos superior tècnic de psicologia de l'Administració de la Generalitat

– A1-21 Cos superior tècnic d'administració cultural de l'Administració de la Generalitat

– A1-23 Cos superior tècnic de veterinària de l'Administració de la Generalitat

– A1-24 Cos superior tècnic de medicina de l'Administració de la Generalitat

– A1-25-02 Escala medicina del treball

– A1-30 Cos superior tècnic de psicopedagogia de l'Administració de la Generalitat

– A1-31 Cos superior tècnic de tecnologia agroalimentària de l'Administració de la Generalitat



2. Cossos del subgrup A2, administració especial:

– A2-02 Cos superior de gestió en enginyeria tècnica en informàtica de l'Administració de la Generalitat

– A2-05 Cos superior de gestió en seguretat i salut en el treball de l'Administració de la Generalitat

– A2-08 Cos superior de gestió en enginyeria tècnica en obres públiques de l'Administració de la Generalitat

– A2-09 Cos superior de gestió en enginyeria tècnica industrial de l'Administració de la Generalitat

– A2-10 Cos superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat

– A2-11 Cos superior de gestió en enginyeria tècnica de telecomunicacions de l'Administració de la Generalitat

– A2-12 Cos superior de gestió en geodèsia i cartografia de l'Administració de la Generalitat

– A2-14 Cos superior de gestió en enginyeria tècnica agrícola de l'Administració de la Generalitat

– A2-16-01 Escala acció social i administració de serveis socials; A2-16-02 Escala educació social; A2-16-04 Escala logopèdia i A2-16-05 Escala teràpia ocupacional

– A2-17 Cos superior de gestió en arquitectura de l'Administració de la Generalitat

– A2-27 Cos superior de gestió estadística de l'Administració de la Generalitat

– A2-29 Cos superior de gestió en activitats turístiques de l'Administració de la Generalitat



Segon. Personal que integra les borses

Les borses a què fa referència el resolc anterior estaran integrades pel personal aspirant que tinga els requisits establits en el resolc tercer i supere la prova selectiva que es convocarà a aquest efecte.

Les persones que estiguen en actiu en algun lloc dels cossos convocats, si estan interessats a integrar-se en la borsa d l'esmentat cos, hauran de presentar, així mateix, la instància i aprovar la prova selectiva, si bé quedaran exclosos de la borsa provisionalment per estar en actiu.





Tercer. Requisits

1. Per a ser admés a la prova selectiva i poder formar part de les borses serà necessari complir els requisits següents:

– Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat a què s'aplique la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i de les espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix, i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar-hi els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a càrrec seu.

– Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

– Titulació: estar en possessió del títol exigit per a l'accés als cossos a les borses dels quals s'opte o equivalent o complides les condicions per a obtindre'l abans de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

S'adjunta la relació de títols exigits per a l'accés a cada cos, com a annex I.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

– Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

– Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no estar inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.



2. Els requisits detallats en l'apartat anterior s'hauran de tindre en el moment d'acabament del termini de presentació de sol·licituds. La possessió dels requisits de titulació s'acreditarà dins del termini establit en el resolc huité, llevat que ja consten acreditats i inscrits davant de la Direcció General de Funció Pública, i en aquest cas bastarà al·legar-los i indicar-hi quan i a quins efectes es va presentar la documentació justificativa. La resta de requisits exigits s'hauran d'acreditar abans del nomenament, en el termini que a aquest efecte es concedisca.



Quart. Prova selectiva

La prova selectiva consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 40 preguntes per al subgrup A1 i de 30 preguntes per al subgrup A2, amb quatre respostes alternatives de les quals només una d'aquestes serà la correcta, sobre les matèries següents:

– La Constitució Espanyola de 1978.

– L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.

– La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.

– La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic: disposicions generals.

– La Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

– La Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell.

– Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.



La qualificació de la prova serà de 0 a 10 punts, i per a superar-la caldrà un mínim de 5 punts.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir el 5 serà contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La formula de correcció serà:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3)



La Comissió de Valoració que avaluarà aquesta prova selectiva estarà integrada per

Titulars

Presidenta: Teresa Carrasco Mateu.

Vocals: Carmen Domenech Martínez, Carmen Jofre Garrigues, Antonio Pla Borredá.

Secretària: Alfonso Rodríguez Villalba.



Suplents

Presidenta: Carmen Roda Zarro.

Vocals: Esther Villamar Ros, María José Miquel Miquel, Luis Blasco Chirivella.

Secretària: Julio Sanchis Machi.



El lloc i el temps de realització de la prova serà determinat per la Comissió de Valoració amb antelació de 15 dies. Si es considera necessari, es podrà realitzar la prova en les tres províncies.



La Comissió de Valoració establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se suscitaren dubtes raonables a l'òrgan tècnic de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podrà demanar el corresponent dictamen de la Comissió Mixta de Discapacitats; i en aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.



Cinqué. Barem

1. Només es baremaran els mèrits dels aspirants que hagen superat la prova selectiva. Els mèrits al·legats pels participants s'hauran d'haver obtingut amb anterioritat a l'acabament del termini de presentació de sol·licituds que s'obri amb la publicació d'aquesta resolució.



2. En el cas que el nombre d'aprovats siga molt superior a l'estimació de vacants que es preveja cobrir, la Comissió de Seguiment d'Ocupació Temporal podrà acordar la baremació d'aquelles persones que superen una determinada puntuació mínima en la prova selectiva, i quan les necessitats del servei ho requerisquen es podrà acordar baremar la resta de participants.

3. Les persones aspirants seran ordenades segons la puntuació obtinguda i es prendran en consideració els mèrits i les situacions següents:

3.1. Experiència professional:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de naturalesa funcionarial, classificats per a la seua provisió per personal del subgrup A1 i/o A2, Administració especial, del cos de l'Administració de la Generalitat a què s'opta, les competències del qual en matèria de personal siguen exercides per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: 0,35 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, les competències del qual en matèria de personal s'exercisquen per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, no previstos en l'anterior apartat: 0,13 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques en llocs de treball de naturalesa funcionarial, classificats per a la seua provisió per personal del subgrup A1 i/o A2, administració especial, amb contingut funcional anàleg al del cos de l'Administració de la Generalitat a què s'opta: 0,05 punts per cada mes complet de servei en actiu.



El màxim de punts a obtindre pel present apartat serà de 28 punts.



3.2. Prova selectiva: fins a un total de 10 punts, i es puntuarà la nota aprovada obtinguda.

3.3. Valencià:

El coneixement de valencià es puntuarà d'acord amb la distribució següent:

– Certificat de coneixements orals: 0,75 punts.

– Certificat de grau elemental: 1 punt.

– Certificat de grau mitjà: 2 punts.

– Certificat de grau superior: 4 punts.

Només es computarà el certificat de major nivell.

3.4. Idiomes comunitaris:

Pel coneixement d'idiomes comunitaris, fins a 2 punts, a raó de 0,40 punts per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles d'escola oficial d'idiomes, així com 0,40 punts per cada 12 crèdits d'idioma comunitari, corresponent a títol oficial expedit per la universitat, de llicenciatura en les distintes filologies, o de mestre: especialitat llengües estrangeres, sempre que aquests títols no hagen sigut objecte de valoració per un altre apartat del barem.

3.5. Altres titulacions oficials:

Per la possessió de títols acadèmics iguals o superiors, a qual siga exigit per a l'exercici dels llocs a cobrir: 1,5 punts per títol addicional expedit oficialment fins a un màxim de 3 punts. Es requerirà, en tot cas, la presentació de totes les titulacions al·legades, inclosa la que figura com a requisit per a ingressar en borsa, i no es presumirà la possessió de les titulacions de nivell inferior.

La superació de les proves d'accés als diferents nivells educatius, únicament s'entendran vàlides com a compliment del requisit d'accés en defecte de no estar en possessió de la titulació exigida, i, en cap cas, seran valorades com a mèrit.

3.6. Personal amb diversitat funcional:

– Quan el grau siga igual o superior al 33 per cent: 2,5 punts.

– Quan el grau siga igual o superior al 65 per cent: 5 punts.



Sisé. Acreditació dels mèrits després de la publicació de la llista d'aprovats

Els mèrits que s'acaben d'indicar s'acreditaran:

1. Experiència professional: certificats oficials expedits per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

Només als efectes del present barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals s'haja modificat es considerarà que sempre han tingut la mateixa que posseïsquen en el moment de sol·licitud d'integració en la borsa.

Respecte dels serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, gestionats per la Direcció General de Funció Pública, seran comprovats d'ofici.

2. Prova selectiva: sense perjuí que s'al·legue per les persones sol·licitants, es comprovarà d'ofici la superació de la prova selectiva.



3. Valencià: certificats oficials expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals, mentre que la Junta Qualificadora de Coneixements de València no haja expedit els corresponents certificats definitius.

4. Idiomes comunitaris: títols oficials expedits o homologats per l'òrgan competent o certificats oficials emesos per les escoles oficials d'idiomes. Les paperetes no serviran com a acreditació.



5. Altres titulacions: fotocòpia compulsada del títol acadèmic oficial expedit per l'òrgan competent.

En aquells supòsits en què l'expedició del títol estiga en tràmit, la titulació es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic d'acabament d'estudis expedit per la universitat, junt amb el rebut d'abonament de les taxes corresponents.

Respecte de les titulacions acadèmiques no universitàries, si no es presenta el títol oficial, podrà acreditar-se aquest per mitjà del certificat de l'autoritat educativa competent, en el qual haurà de constar necessàriament número de registre, número de sèrie i data d'expedició, i, si és el cas, indicació del llibre i foli.

En el supòsit de trobar-se en tràmit l'expedició del títol, es podrà presentar el certificat acadèmic d'acabament d'estudis expedit per l'òrgan competent, junt amb el rebut de l'abonament de les taxes corresponents.

6. Personal amb diversitat funcional:

– Certificat justificatiu del grau igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent.

– Certificat de capacitats a l'efecte de demanda d'ocupació, o, si és el cas, l'acreditació d'haver-lo sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.

Tota la documentació haurà d'estar degudament confrontada. En cas contrari, es considerarà com a no presentada.



Seté. Sol·licituds de participació en la prova

1. Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud de participació en la prova selectiva, que està disponible en l'enllaç següent de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos en el termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Aquesta sol·licitud s'haurà d'omplir en el web i hi ha 2 formes de presentar la sol·licitud segons es dispose de firma electrònica o no:

– El personal aspirant que dispose de firma electrònica presentarà la sol·licitud telemàticament sense necessitat acudir a cap registre presencial.

– El personal aspirant que no dispose de firma electrònica haurà de presentar la sol·licitud en el Registre d'entrada de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, Ciutat Administrativa) o en qualsevol de les oficines públiques previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En la sol·licitud de participació en les proves selectives les persones aspirants optaran al subgrup A1 i/o A2 i els cossos corresponents.



Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds.

2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, la llista provisional d'admesos es farà pública en la pagina web de la Direcció General de Funció Pública http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos i en els taulers d'anuncis de la seu central i de les direccions territorials que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves.

3. Les persones aspirants podran esmenar, en el cas d'error o exclusió, els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit que se'n produïsquen, possibilitar-ne l'esmena dins del termini i la forma escaient, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren recollides en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si fóra procedent, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves que es publicarà en el web de la Direcció General de Funció Pública.

6. En la resolució per mitjà de la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'establirà, almenys, amb 15 dies d'antelació, la data, el lloc de realització i l'hora de començament de les proves, així com l'ordre de crida de les persones admeses, i l'ordre s'iniciarà en la lletra M, d'acord amb el resultat del sorteig realitzat el dia 7 de març de 2016 (DOCV 7740, 14 de març).



7. En acabar la prova selectiva es publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, la relació d'aspirants que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms i DNI.



Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies per a formular les reclamacions que estimen oportunes en relació amb la puntuació atorgada en la prova selectiva.



Huité. Procediment de constitució de la borsa

1. Les persones aspirants aprovades presentaran, en un termini màxim de 10 dies des de la publicació de la llista de persones aprovades, la sol·licitud d'inscripció, el full d'autobaremació i la documentació acreditativa dels requisits exigits i dels mèrits al·legats.

El termini per a les persones aprovades que estiguen treballant en llocs del cos a què opten proveïts des de la Direcció General de Funció Pública, serà de 10 dies hàbils, comptadors a partir de la notificació del cessament, o del cessament si aquest fóra posterior. Si optaren, a més, a altres borses, el termini per a aquestes serà el de l'apartat anterior.

2. La documentació esmentada està disponible en l'enllaç de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos/bolsas-empleo-temporal i s'haurà d'omplir en el web. Hauran de presentar-se tantes sol·licituds d'inscripció i fulls d'autobaremació com borses se sol·licita la inscripció per complir els requisits de titulació exigits. La documentació s'adjuntarà únicament a la primera borsa a què s'opte, i es farà referència a aquesta en les altres borses.

2. Hi ha 2 formes de presentar la documentació segons es dispose de firma electrònica o no:

– El personal aspirant que dispose de firma electrònica presentarà les sol·licituds d'inscripció, fulls d'autobaremació i documentació, telemàticament sense necessitat acudir a cap registre presencial.



– El personal aspirant que no dispose de firma electrònica haurà de presentar les sol·licituds d'inscripció, fulls d'autobaremació i documentació en el Registre d'entrada de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, Ciutat Administrativa) o en qualsevol de les oficines públiques previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Una vegada baremats els mèrits per la Comissió de Seguiment de les Borses d'Ocupació Temporal prevista en l'article 12 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, es faran públiques les borses en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública i en els taulers d'anuncis de la seu central i de les direccions territorials de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques http://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/personal.

4. Les persones interessades tindran un termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional per a formular les al·legacions que consideren oportunes en relació amb la puntuació atorgada. La Comissió de Seguiment estudiarà les al·legacions presentades i formularà una proposta de llista definitiva a la Direcció General de Funció Pública, la qual dictarà una resolució i n'ordenarà la publicació en els llocs indicats anteriorment.

5. Els mèrits que no consten inscrits i que no s'acrediten de la manera establida en el resolc sisé no es valoraran; les titulacions acadèmiques, acreditacions administratives i els mèrits al·legats hauran d'haver sigut obtinguts amb anterioritat a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.



Nové. Àmbit territorial

1. L'àmbit territorial d'aquestes borses d'ocupació és de caràcter provincial i la provisió de llocs s'efectuarà segons el que preveu l'article 3 i concordants de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball en l'Administració del Govern Valencià.

2. Sense perjuí d'allò que s'ha indicat en el paràgraf anterior, els que estigueren interessats a poder obtindre destí en la província o províncies diferents de les del seu domicili hauran de fer-ho constar en la sol·licitud d'inscripció, i s'haurà de respectar l'ordre de prelació segons la puntuació, amb independència de quin siga el domicili de l'aspirant.



Deu. Normes de funcionament

Les borses s'ajustaran en el seu funcionament al que disposa l'article 14 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, així com als criteris de la Comissió de Seguiment de Borses.

El personal que estiga exclòs en aquestes borses serà cridat sempre que no hi haja personal disponible en les borses d'ocupació temporal derivades d'oferta d'ocupació pública.

Així mateix, sempre que no hi haja personal disponible en la borsa d'ocupació temporal derivada d'oferta d'ocupació pública, podran ser cridats els integrants d'aquesta borsa per a la cobertura de llocs de treball dels cossos el requisit de titulació dels quals estiga inclòs en el resolc primer.



Onze. Recursos

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Les citacions en els recursos contenciós administratius que se substancien contra aquesta resolució es realitzaran per mitjà de la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





València, 27 de gener de 2017.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.





ANNEX I

Titulacions



Cos: superior tècnic d'enginyeria en informàtica

A1-06

Requisits: Enginyeria en Informàtica, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.



Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de tecnologies de la informació.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'enginyeria de camins, canals i ports de l'Administració de la Generalitat

A1-11

Requisits: Enginyeria en Camins, Canals i Ports, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.



Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de l'enginyeria de camins, canals i ports.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'enginyeria industrial de l'Administració de la Generalitat

A1-12

Requisits: Enginyeria Industrial, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de l'enginyeria industrial.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'enginyeria de mines de l'Administració de la Generalitat

A1-13

Requisit: Enginyeria de Mines, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de l'enginyeria de mines.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'enginyeria de telecomunicació de l'Administració de la Generalitat

A1-14

Requisit: Enginyeria de Telecomunicació, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions

assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de les telecomunicacions.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'enginyeria agrònoma de l'Administració de la Generalitat

A1-15

Requisits: Enginyeria Agrònoma, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de l'enginyeria agrícola.





Administració especial

Cos: superior tècnic de geodèsia i cartografia de l'Administració de la Generalitat

A1-16

Requisits: Enginyeria en Geodèsia i Cartografia, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.



Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de geodèsia i cartografia.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'enginyeria de forests de l'Administració de la Generalitat

A1-17

Requisits: Enginyeria de Forests, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats dels recursos forestals.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'arquitectura de l'Administració de la Generalitat

A1-18

Requisits: Arquitectura, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de l'arquitectura.





Administració especial

Cos: superior tècnic en acció social i administració de serveis socials de l'Administració de la Generalitat

A1-19

Requisits:

Llicenciatura en Psicologia.

Llicenciatura en Pedagogia.

Llicenciatura en Psicopedagogia.

Llicenciatura en Medicina.

Llicenciatura en Farmàcia.

Llicenciatura en Sociologia.

Títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb l'acció social i l'administració dels serveis socials.





Administració especial

Cos: superior tècnic de psicologia de l'Administració de la Generalitat

A1-20

Requisits: llicenciatura en Psicologia, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.



Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de la psicologia.





Administració especial

Cos: superior tècnic d'administració cultural de l'Administració de la Generalitat

A1-21

Requisits: llicenciatura universitària en: Belles Arts, Geografia, Història, Humanitats, Sociologia, Antropologia Social i Cultural.

Títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió, relacionades amb les activitats culturals.





Administració especial

Cos: superior tècnic de veterinària de l'Administració de la Generalitat

A1-23

Requisits: Veterinària, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de veterinària.





Cos: superior tècnic de medicina de l'Administració de la Generalitat

45

A1-24

Requisits:

Llicenciatura en Medicina, o bé títol universitari oficial de grau en medicina més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigent, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades als llocs.



Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programes, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar, i en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de medicina





Administració especial

– A1-25-02. medicina del treball

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de medicina del treball.

Requisits: llicenciatura en Medicina, especialitat Medicina del Treball i Tècnic Superior

Prevenció de Riscos Laborals. Títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos i tècnic superior prevenció de riscos laborals o especialitat medicina del treball.





Administració especial

Cos: superior tècnic de psicopedagogia de l'Administració de la Generalitat

A1-30

Requisits: llicenciatura en Psicologia, Pedagogia, Psicopedagogia o en Ciències de la Educació, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1

Funcions: dirigir, programar, estudiar, proposar, coordinar, gestionar, controlar, inspeccionar, assessorar i, en general, aquelles de nivell superior pròpies de la professió relacionades amb les activitats de la psicopedagogia.





Administració especial

Cos: superior tècnic de tecnologia agroalimentària de l'Administració de la Generalitat

A1-31

Requisit: Enginyeria Agrònoma.

Llicenciatura en Veterinària, llicenciatura en Ciència i Tecnologia dels Aliments, o bé, títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A1





SUBGRUP A2

Administració especial

Cos: superior de gestió en enginyeria tècnica en informàtica de l'Administració de la Generalitat

53

A2-02

Requisit: Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats tècniques de les tecnologies de la informació.





Administració especial

Cos: superior de gestió en seguretat i salut en el treball de l'Administració de la Generalitat

A2-05

Requisits:

– Enginyeria Tècnica Industrial, Enginyeria Tècnica Agrícola, Enginyeria Tècnica Forestal, Enginyeria Tècnica Obres Públiques.

– Enginyeria Tècnica de Mines, Arquitectura Tècnica i Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos i tècnic superior en prevenció de riscos laborals.



Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats de seguretat i salut laboral.





Administració especial

Cos: superior de gestió en enginyeria tècnica en obres públiques de l'Administració de la Generalitat

A2-08

Requisits: Enginyeria Tècnica en Obres Públiques, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats tècniques d'obres públiques.





Administració especial

Cos: superior de gestió en enginyeria tècnica industrial de l'Administració de la Generalitat

A2-09

Requisits: Enginyeria Tècnica Industrial, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: Activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats tècniques d'enginyeria industrial.





Administració especial

Cos: superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat

A2-10

Requisits: Enginyeria Tècnica de Mines, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats tècniques de la mineria.





Administració especial

Cos: superior de gestió en enginyeria tècnica de telecomunicacions de l'Administració de la Generalitat

A2-11

Requisits: Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats tècniques de les telecomunicacions.





Administració especial

Cos: superior de gestió en geodèsia i cartografia de l'Administració de la Generalitat

A2-12

Requisits: Enginyeria Tècnica en Geodèsia i Cartografia, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats tècniques de geodèsia i cartografia.





Administració especial

Cos: superior de gestió en enginyeria tècnica agrícola de l'Administració de la Generalitat

A2-14

Requisits: Enginyeria Tècnica Agrícola, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2





Administració especial

Escala A2-16-01. Acció social i administració de serveis socials.

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats d'acció social i administració dels serveis socials.



Requisits: diplomatura universitària:

Infermeria.

Educació Social.

Teràpia Ocupacional.

Logopèdia.

Fisioteràpia.

Treball Social.

Títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos.

– A2-16-02. Educació social

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats d'educació social.

Requisits: Diplomatura universitària en Educació Social

Títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos.

– A2-16-04. Logopèdia

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats de logopèdia.

Requisits: diplomatura universitària en Logopèdia, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos.

– A2-16-05. Teràpia ocupacional

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats de la teràpia ocupacional.

Requisits: diplomatura universitària en Teràpia Ocupacional, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades a l'escala del cos.





Administració especial

Cos: superior de gestió en arquitectura de l'Administració de la Generalitat

A2-17

Requisits: Arquitectura Tècnica, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats de l'arquitectura tècnica.





A2-27

Requisits: diplomatura en Estadística, o bé, títol universitari oficial de grau que, de acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats de les ciències i tècniques estadístiques.





Administració especial

Cos: superior de gestió en activitats turístiques de l'Administració de la Generalitat

A2-29

Requisits: diplomatura en Turisme, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos.

Grup/subgrup professional: A2

Funcions: activitats de proposta, gestió, execució, control, tramitació i impuls, estudi i informe i, en general, les de col·laboració tècnica amb el cos superior i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats turístiques.

Mapa web