Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 febrer de 2017, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca el procediment d'avaluació de continuïtat d'algunes direccions de servei i de secció assistencials en diferents hospitals dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7979 de 14.02.2017
Número identificador:  2017/1075
Referència Base de Dades:  001517/2017
 



RESOLUCIÓ de 7 febrer de 2017, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca el procediment d'avaluació de continuïtat d'algunes direccions de servei i de secció assistencials en diferents hospitals dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2017/1075]

Atesa l'existència de diverses places de direcció de servei i secció assistencials en diferents hospitals dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública; proveïdes per concurs de mèrits, amb nomenament temporal per a la plaça, subjectes a avaluacions quadriennals quant a la continuïtat, i vista la necessitat de regularitzar la situació dels titulars de les places.

De conformitat amb el que estableix el capítol V del Decret 7/2003, de 28 de gener, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de places de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries de la Generalitat, que preveu, en l'article 32, la regulació de les avaluacions quadriennals per a la continuïtat en les direccions de secció i servei assistencials.



Fent ús de la competència atribuïda per l'article 17 del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, resolc:



Primer

Convocar l'avaluació específica dels caps de servei i secció nomenats al capdavant de les places assenyalades per a la provisió de les places indicada en l'annex II, d'acord amb les bases que es publiquen en l'annex I d'aquesta resolució.



Segon

El termini d'avaluació es refereix als quatre anys immediatament anteriors a la publicació d'aquesta resolució.



Tercer

Els titulars de les direccions de servei i de secció continuaran provisionalment en l'exercici fins que es publique el resultat de l'avaluació que es convoca. Avaluada l'activitat, es procedirà a la confirmació o al cessament, en funció del resultat.





Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats per a executar-la podran ser impugnats per les persones interessades per mitjà de la interposició d'un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'acte recorregut, de conformitat amb el que disposen els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i, potestativament, un recurs de reposició davant d'aquesta direcció general, en el termini d'un mes des de l'endemà de la notificació, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que utilitze qualsevol altre recurs que, per al seu dret, estime convenient.



València, 7 de febrer de 2017.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.







ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera

Aquesta convocatòria serà notificada als titulars de les places sotmeses a avaluació, que figuren relacionades en l'annex II.



Segona

El titular de la plaça objecte d'avaluació disposarà del termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a presentar la documentació següent:

a) Memòria explicativa de l'organització, funcionament i activitats de la unitat assistencial la direcció del qual ostenta, incloent-hi propostes concretes amb vista a l'actuació i estructuració de la unitat.



b) Currículum professional relatiu al període avaluable.



Tercera

En el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la comissió de direcció de l'hospital la direcció de la qual haja d'avaluar haurà d'emetre un informe proposta motivat sobre la procedència de la continuïtat en la plaça de direcció objecte de l'avaluació, una vegada vist l'informe emés per la junta de l'hospital.



Quarta

La comissió de valoració, que serà nomenada pel director general de Recursos Humans i Econòmics, d'acord amb el que estableix l'article 28 del Decret 7/2003, de 28 de gener, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de places de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries de la Generalitat, en relació amb el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, pel qual es modifica l'estructura, les funcions i el règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

La relació nominal dels seus membres serà publicada en la pagina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i als taulers d'anuncis de les direccions territorials juntament amb la llista provisional d'admesos i exclosos.

Per a comunicacions i la resta d'incidències, la comissió de valoració tindrà la seu en els serveis centrals de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, carrer del Misser Mascó, número 31, 46010 València.



Cinquena

5.1.Procediment de l'avaluació

a) Exposició de memòria i currículum professional

La persona interessada exposarà i defendrà, davant de la comissió d'avaluació en sessió pública, un resum de la memòria i del currículum aportats durant un temps màxim de 30 minuts.

La memòria explicativa haurà d'avaluar necessàriament de la direcció que es tracte:

1) Els indicadors de l'activitat de la unitat assistencial, com ara ingressos, estada mitjana, ocupació, nombre d'intervencions, nombre d'exploracions complementàries, nombre de consultes, nombre d'interconsultes o altres.

2) Projectes dissenyats i llocs en marxa sobre organització de la unitat, formació continuada, docència i investigació.

3) Nombre de sessions clíniques i temes que s'hi aborden.

4) Participació en comissions de qualitat.

5) Comunicacions i treballs científics publicats, conferències impartides, així com altres actes rellevants per a la seua formació, tant en el camp de la gestió com en l'assistencial, tot això referit també al període sotmés a avaluació.

6) Finalment, hauran de referir-se als plans i projectes que tingueren previst desplegar en l'àmbit assistencial, de gestió i, si és el cas, de la docència i de la investigació en el quadrienni següent, cas de renovar-se l'exercici de la direcció.

b) Entrevista pública

Els membres de la comissió de valoració entrevistaran en sessió pública la persona interessada en relació amb la memòria, el currículum i els informes que figuren en l'expedient durant el temps màxim d'una hora, per a tot això la persona interessada tindrà accés als informes durant els deu dies hàbils anteriors a l'acte.

5.2. La qualificació a atorgar per la comissió de valoració, que serà adoptada per la majoria dels seus membres, es concretarà en la proposta favorable o desfavorable a la continuïtat de l'avaluat o avaluada. No obstant això, el president o la presidenta de la comissió té vot de qualitat i pot dirimir amb el seu vot els empats.

5.3. Sense perjuí de la motivació de la decisió i de la possibilitat que els membres de la comissió puguen incorporar vots particulars a l'acta de la sessió de qualificació, en cas de disconformitat amb aquesta, la comissió farà pública, en la web de la conselleria, únicament la qualificació global favorable a la continuïtat o desfavorable a la continuïtat que haja obtingut l'aspirant.



Sexta

L'acta de la sessió qualificadora amb la proposta de si resulta favorable o no a la continuïtat de la persona avaluada serà remesa a la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, i tindrà caràcter vinculant, excepte quan no s'hagen complit els requisits formals i de procediment establits. El director general de Recursos Humans i Econòmics dictarà una resolució que confirme en la plaça de direcció de servei o secció la persona avaluada, que serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sèptima

Al contrari, quan la qualificació siga desfavorable a la continuïtat o la persona interessada renuncie a l'avaluació, eixa persona cessarà en la plaça de direcció de servei o secció i s'incorporarà a la plaça de facultatiu especialista que té reservada.







ANNEX II

Direccions objecte de la present convocatòria



Departament de Salut d'Alacant - Hospital General

Plaça 37.670. Direcció de servei facultativa de Pneumologia



Departament de Salut de Sant Joan d'Alacant - Hospital Sant Joan

Plaça 33.164. Direcció de servei facultativa d'Anàlisis Clíniques

Plaça 33.165. Direcció de servei facultativa d'Anestesiologia i Reanimació

Plaça 37.651. Direcció de servei facultativa de Farmàcia Hospitalària

Plaça 33.160. Direcció de servei facultativa d'Oftalmologia

Plaça 33.161. Direcció de servei facultativa d'Otorinolaringologia

Plaça 33.186. Direcció de secció facultativa d'Anatomia Patològica

Plaça 33.171. Direcció de secció facultativa de Cardiologia

Plaça 33.173. Direcció de secció facultativa de Cirurgia General i de l'Aparell Digestiu

Plaça 33.178. Direcció de secció facultativa d'Endocrinologia i Nutrició

Plaça 32.534. Direcció de secció facultativa d'Hematologia i Hemoteràpia

Plaça 36.246. Direcció de secció facultativa de Microbiologia i Parasitologia

Plaça 32.635. Direcció de secció facultativa de Pneumologia

Plaça 33.168. Direcció de secció facultativa de Neurologia

Plaça 33.177. Direcció de secció facultativa d'Oftalmologia

Plaça 33.170. Direcció de secció facultativa d'Oncologia Medica

Plaça 38.305. Direcció de secció facultativa d'Urologia



Departament de salut d'Orihuela - Hospital del Baix Segura d'Orihuela

Plaça 8.659. Direcció de servei facultativa d'Obstetrícia i Ginecologia

Plaça 8.642. Direcció de secció facultativa d'Otorinolaringologia

Plaça 8.639. Direcció de secció facultativa d'Urologia



Departament de Salut d'Elda - Hospital General Universitari d'Elda 

Plaça 55.834. Direcció de secció facultativa de Cirurgia General i de l'Aparell Digestiu

Plaça 55.838. Direcció de secció facultativa de Psiquiatria



Departament de Salut Marina Baixa - Hospital de la Vila Joiosa

Plaça 58.593. Direcció de servei facultativa de Medicina Intensiva

Plaça 58.592. Direcció de servei facultativa d'Urgència Hospitalària

Plaça 58.597. Direcció de Secció  Facultativa d'Al·lergologia

Plaça 58.591. Direcció de secció facultativa d'Hematologia i Hemoteràpia

Plaça 58.590. Direcció de secció facultativa de Pneumologia

Plaça 58.589. Direcció de secció facultativa de Reumatologia



Departament de Salut d'Alcoi - Hospital Mare de Déu dels Lliris

Plaça 28.378. Direcció de servei facultativa de Cirurgia General i de l'Aparell Digestiu

Plaça 37.660. Direcció de servei facultativa de Pediatria

Plaça 28.362. Direcció de secció facultativa de Medicina Física i Rehabilitació

Plaça 53.560. Direcció de secció facultativa d'Urgència Hospitalària

Mapa web