Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Pedreguer. Convocatòria de l'oposició per a la provisió en propietat d'una plaça d'agent de la policia local pel torn lliure.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8550 de 17.05.2019
Número identificador:  2019/4233
Referència Base de Dades:  004671/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, C/C1
      Descriptors toponímics: Pedreguer



Convocatòria de l'oposició per a la provisió en propietat d'una plaça d'agent de la policia local pel torn lliure. [2019/4233]

Per Acord de la Junta de Govern de 8 d'abril de 2019, es convoca oposició per a la provisió en propietat d'una plaça d'agent de policia local, de l'escala d'administració especial, subgrup de serveis especials, mitjançant oposició lliure.



Bases



Primera. Objecte

És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat d'una plaça d'agent de policia local, mitjançant oposició lliure, segons oferta d'ocupació d'aquest ajuntament. Aquesta plaça està dotada amb el sou corresponent al grup C1, dues pagues extraordinàries i la resta de remuneracions basant-se en la legislació vigent i acords municipals.



En cas de la existència d'altra vacant, abans de començar els exercicis, la convocatòria s'ampliarà a dues.



Segona. Condicions dels aspirants

a) Tenir nacionalitat espanyola.

b) Tenir complits els 18 anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de Batxiller, o tècnic equivalent. L'equivalència haurà de ser reconeguda per l'administració competent i degudament acreditada pels aspirants.

d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca el compliment de les corresponents funcions d'acord amb el quadre d'exclusions mèdiques annex a la convocatòria.

e) No tenir antecedents penals.

f) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol administració pública, ni estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

g) Tenir una alçada mínima de 1,65 metres els homes i 1,60 metres les dones.

h) Estar en possessió dels carnets de conduir de vehicles de les classes B i A que permeta la conducció de motocicletes amb unes característiques de potencia que no sobrepassen els 25 kW o una relació potencia/pes no superior a 0,16 kW/kg.

i) Comprometre's, mitjançant declaració jurada, a portar armes de foc, i si és necessari, a utilitzar-les.



Tercera. Instàncies

La sol·licitud de participació en les proves selectives, ajustada al model normalitzat, que s'indica en la convocatòria, haurà de presentar-se, per mitjans telemàtics, en el termini de vint dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. S'hi adjuntarà resguard acreditatiu d'haver ingressat al següent compte de l'Ajuntament: ES57 0049 2537 6213 1010 6470, la quantitat de 75 €, en concepte de drets d'examen.



Els aspirants manifestaran en la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base segona, referides a la data en què finalitze el termini de presentació i que es comprometen a presentar el preceptiu jurament.



Quarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació d'instàncies la Presidència de la corporació aprovarà la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant i serà exposada en el tauler d'edictes de la seu electrònica de la corporació. Es concedirà un termini de quinze dies per a reclamacions. Les reclamacions, si n'hi haguera, seran acceptades o rebutjades en la resolució per la qual s'aprove la llista definitiva, que serà feta pública de la manera indicada. Si no hi ha reclamacions s'entendrà aprovada definitivament.





Cinquena. Tribunal qualificador

La composició del tribunal qualificador serà la següent:

President: l'inspector de la policia local. Suplent: l'oficial, o agent de la policia local.

Vocals:

Dos membres designats a proposta de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, d'acord amb el que estableix l'article 52 de la Llei 17/2017.

Un empleat públic de l'Ajuntament de Pedreguer o d'un altre ajuntament designat per l'Alcaldia, que no siga interí ni eventual i tinga igual o superior titulació a l'exigida en la convocatòria.

Secretari: el de la corporació o funcionari que delegue, que actuarà com a vocal.

La composició del tribunal inclourà la dels respectius suplents.

Podran nomenar-se assessors del tribunal per a les proves tècniques i d'aptitud física. El seu nomenament es farà públic juntament amb el del tribunal.

La designació dels membres del tribunal es farà pública en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant, en el tauler d'edictes de la seu electrònica de la corporació.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents.

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'actuar, i podran ser recusats quan concórreguen les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic.



Sisena. Començament i desenvolupament de l'oposició

Per a establir l'ordre en què hauran d'actuar els opositors en els exercicis que no es puguen realitzar conjuntament, es farà segons sorteig efectuat per la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques i publicat en el Boletín Oficial del Estado.

Els exercicis de l'oposició no podran començar fins que hagen transcorregut tres mesos des de la data en què aparega publicada la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant. Quinze dies abans de començar-se els exercicis es publicarà el tribunal i s'anunciarà en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant el dia, l'hora i el local on tindran lloc. Els opositors seran convocats per a cada exercici en crida única, llevat dels casos de força major degudament justificats i apreciats lliurement pel tribunal.



Setena. Proves selectives

1. Amidament d'estatura.

2. Proves d'aptitud física. De caràcter obligatori. Consistirà a superar proves d'aptitud física que posen de manifest la capacitat per a l'exercici del lloc de treball. El contingut d'aquestes i les marques mínimes seran les següents:

– Pujada de corda amb presa de peus: homes, 4 metres; dones, 3 metres.

– Salt de longitud amb correguda: homes, 4 metres; dones, 3,80 metres. (3 intents).

– Salt d'altura: homes, 1,10 metres; dones, 1 metre. (3 intents).



– Correguda de velocitat en 60 metres: homes, 10 segons; dones 12 segons.

– Correguda de resistència en 1.000 metres: homes, 4 minuts; dones, 4 minuts 10 segons.

La qualificació d'aquest exercici serà d'apte o no apte i per a ser qualificat apte s'hauran de superar com a mínim quatre de les proves.

3. Qüestionari. De caràcter obligatori. Consistirà a contestar correctament per escrit un qüestionari d'un mínim de cinquanta preguntes i màxim de setanta-cinc, amb quatre respostes alternatives per pregunta, una de les quals és bona, en un temps màxim d'una hora i trenta minuts, sobre els temes assenyalats en els grups I a IV, ambdós inclosos, del temari indicat. Per a la correcció d'aquesta prova es tindran en compte, en tot cas, les respostes errònies.

La qualificació d'aquest exercici serà de 0 a 10 punts, i per a superar-lo s'haurà d'obtenir un mínim de 5 punts.

4. Prova psicotècnica d'aptitud i de personalitat. La superació d'aquestes proves, homologades per l'Institut Valencià de Seguretat Pública, té una validesa d'un any des de la realització, i eximeix l'aspirant durant aquest període de tornar a realitzar-les.



Tant la prova psicotècnica com el reconeixement seran eliminatoris.



5. Reconeixement mèdic

Els aspirants aportaran, el dia de celebració d'aquestes proves, certificat mèdic oficial realitzat expressament de conformitat amb el barem establert en l'annex corresponent d'aquestes bases.

La superació d'aquesta prova, homologada expressament per l'IVASPE, tindrà una validesa d'un any des de la realització, i quedaran exempts de realitzar-la aquells que, en aquest període, l'hagen superat, sempre que no es produïsquen malalties que, a judici del tribunal mèdic, justifiquen tornar a passar-les.

6. Coneixement del valencià. De caràcter obligatori. Consistent a traduir del valencià al castellà i viceversa un text proposat pel tribunal, en el temps que es determine. Estaran exempts de realitzar l'exercici els aspirants que presenten certificat de grau elemental (B1) o superior de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el qual equivaldrà a 4 punts.

Aquest exercici es qualificarà de 0 a 4 punts i no serà eliminatori.

7. Desenvolupament del temari

Consistent a desenvolupar per escrit durant un temps màxim d'una hora i trenta minuts i mínim d'una hora, dos temes elegits per l'aspirant entre els quatre extrets per sorteig dels grups primer a quart, ambdós inclosos, que componen el temari. Aquests temes seran llegits en sessió pública davant del tribunal, el qual podrà formular les preguntes o aclariments que estime oportuns. Serà valorada la claredat d'idees i el coneixement sobre els temes exposats.

La qualificació d'aquest exercici serà de 0 a 10 punts, i per a superar-lo s'haurà d'obtenir un mínim de 5 punts.

8. Temes locals

Consistirà en l'exposició per escrit d'un tema del grup cinqué en un temps màxim d'una hora i mínim de quaranta-cinc minuts, i es valoraran els coneixements exposats, la claredat en l'exposició, la netedat, redacció i ortografia, que, en tot cas, seran llegits per l'aspirant en sessió pública davant del tribunal. L'exposició escrita del tema podrà substituir-se per la realització d'una prova de preguntes amb respostes alternatives.

La qualificació d'aquest exercici serà de 0 a 5 punts.



Temari (3 i 7 exercici)



Grup I. Dret constitucional i administratiu

Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978. Estructura, contingut i principis bàsics. Reforma de la Constitució.

Tema 2. L'organització política de l'Estat espanyol. Tipus i forma d'estat. L'organització territorial de l'Estat. La Corona: funcions constitucionals del rei. Successió i regència. El referèndum.

Tema 3. Les Corts Generals: les cambres. Composició, atribucions i funcionament. La funció legislativa. El poder executiu: el Govern. Relacions entre el Govern i les Corts Generals. El poder judicial. Estructura, organització i funcionament dels tribunals en el sistema espanyol.



Tema 4. L'organització territorial espanyola. Les comunitats autònomes. Els estatuts d'autonomia, òrgans i competències. Les administracions públiques: estatal, autonòmica i local.

Tema 5. Drets i deures fonamentals de la persona en la Constitució: la seua defensa i garantia. El Tribunal Constitucional i el Defensor del Poble. La suspensió de drets i llibertats.

Tema 6. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. La Generalitat Valenciana. Les Corts. El Govern o Consell. Les competències. L'Administració de justícia.

Tema 7. L'Administració pública. La hisenda pública i l'Administració tributària. El ciutadà i l'Administració.

Tema 8. El dret administratiu. Fonts. Normes no parlamentàries amb rang de llei. El reglament.

Tema 9. El procediment administratiu. Marc jurídic. Fases del procediment. L'audiència de l'interessat. Notificacions. El procediment sancionador administratiu. La revisió administrativa de l'acte administratiu. Procediments i límits de la revisió. Recursos administratius. El recurs contenciós administratiu.

Tema 10. La Unió Europea: institucions. L'ordenament jurídic de la Comunitat Europea. La recepció, aplicació i control del dret comunitari a Espanya.

Grup II. Règim local i policia

Tema 11. El municipi: òrgans unipersonals de govern. L'alcalde. Els tinents d'alcalde. Els regidors.

Tema 12. Òrgans col·legiats de govern. El Ple de l'Ajuntament. La Comissió de Govern. Òrgans consultius i participatius: les comissions informatives. Les juntes de districte.

Tema 13. La funció pública en general i els funcionaris de les entitats locals. Concepte i tipus. Drets i deures de les policies locals. Adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.

Tema 14. Responsabilitat dels funcionaris. Reglament de règim disciplinari. Incoació i tramitació d'expedients.

Tema 15. Obligacions i competències dels ajuntaments. Les ordenances municipals: concepte i classes. Infraccions. Potestat sancionadora. Els bans d'alcaldia.

Tema 16. La seguretat ciutadana. Autoritats competents. Funcions de la policia local segons la Llei orgànica de forces i cossos de seguretat. Actuacions de la policia local en col·laboració amb la resta de les forces i cossos. Policia governativa i judicial.

Tema 17. La policia local. Ordenament legislatiu de la policia local. Missions i objectius. Disposicions estatutàries comunes. Estructura orgànica i funcional.

Tema 18. El binomi policia local-ciutadà. Principis bàsics i normes d'actuació. Suports ètics. Règim disciplinari dels funcionaris de la policia local.

Tema 19. La legislació sobre policies locals i de coordinació de policia local de la Comunitat Valenciana. La coordinació de les policies locals. Estructura i organització de les policies locals de la Comunitat Valenciana. Règim estatutari.

Tema 20. L'Institut Valencià de Seguretat Pública. Regulació legal. Fins i funcions. La formació de les policies locals de la Comunitat Valenciana. El registre de policies locals. Sistema retributiu de les policies locals de la Comunitat Valenciana. Premis i distincions.





Grup III. Dret penal, policia administrativa i sociologia

Tema 21. El Codi Penal. Concepte d'infracció penal: delicte i falta. Les persones responsables criminalment dels delictes i les faltes.



Tema 22. L'homicidi i les seues formes. Avortament. Lesions. Lesions al fetus. Delictes contra la llibertat: detencions il·legals i segrestos; amenaces; coaccions. Les tortures i altres delictes contra la integritat moral.

Tema 23. Delictes contra la llibertat sexual: agressions i abusos sexuals; l'assetjament sexual; exhibicionisme i provocació sexual; delictes relatius a la prostitució. L'omissió del deure de socors. Infraccions a les disposicions de tràfic i seguretat constitutives de delicte.

Tema 24. Delictes contra el patrimoni i l'ordre socioeconòmic: furts, robatoris, extorsió, robatori i furt de vehicles.

Tema 25. Delictes contra l'Administració pública: prevaricació i altres comportaments injustos; abandó de destí i l'omissió del deure de perseguir delictes; desobediència i denegació d'auxili; infidelitat en la custòdia de documents i de la violació de secrets. Suborn, tràfic d'influències, malversació, fraus i exaccions il·legals, negociacions i activitats prohibides als funcionaris públics.



Tema 26. Llei orgànica reguladora del procediment d'habeas corpus. De la denúncia i la querella. De l'exercici del dret de defensa. L'assistència d'advocat. El tractament de presos i detinguts. L'entrada i registre en lloc tancat.

Tema 27. La policia judicial. De la comprovació del delicte i esbrinament del delinqüent. Funcions de la policia local com a policia judicial. L'atestat policial.

Tema 28. Policia administrativa. Protecció civil. Medi ambient. Urbanisme. Patrimoni historicoartístic. Ocupació de les vies públiques. Escolarització. Espectacles i establiments públics. Venda ambulant.



Tema 29. Els grups socials. Formació dels grups socials. Les masses i la seua tipologia. El procés de socialització.

Tema 30. La delinqüència. Models explicatius i factors. Els comportaments col·lectius. Comportament en desastres. Efectes i conseqüències dels desastres. Reacció davant de situació de desastres.



Grup IV. Policia de trànsit i circulació

Tema 31. El trànsit i la seguretat vial: concepte i objectius. L'home com a element de seguretat vial. Els conductors. Els vianants. El vehicle. Les vies.

Tema 32. La normativa sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial: la llei de bases i el seu text articulat. Tipificació de les principals infraccions. Infraccions de trànsit que constitueixen delicte. El Codi de Circulació i els seus preceptes encara vigents.

Tema 33. El Reglament general de circulació. Estructura. Principals normes de circulació.

Tema 34. El Reglament general de conductors. Normes generals. Tipus de permisos de conduir i els seus requisits. Validesa. Equivalències.

Tema 35. Reglament general de vehicles. Normes generals. Categories. Les seues condicions tècniques. La inspecció tècnica de vehicles. Assegurança obligatòria de responsabilitat civil. Infraccions i diligències policials.

Tema 36. Reglament del procediment sancionador en matèria de trànsit. Fases del procediment i contingut. Mesures cautelars: immobilització de vehicles. Retirada de vehicles de la via.

Tema 37. El transport. Classes de transport. Servei públic de viatgers i servei públic de mercaderies o mixt. El servei privat. Transport escolar i de menors. Transport de mercaderies perilloses.

Tema 38. Alcoholèmia. Legislació aplicable. Taxes d'alcoholèmia. Normes d'aplicació per a les proves reglamentàries. Infraccions i diligències policials.

Tema 39. Els accidents de trànsit: concepte i consideracions prèvies. Les seues causes, tipus i fases. Actuacions de la policia local en accidents de trànsit: d'urgència i tecnicoadministratives.

Tema 40. Òrgans competents en matèria de trànsit i seguretat vial. El Consell Superior de Trànsit. Especial consideració de les competències municipals.



Temari local (8)

Tema 1. L'Ajuntament de Pedreguer. Organització. Competències.



Tema 2. El terme municipal de Pedreguer. Les seues partides.

Tema 3. El recinte urbà de Pedreguer. Accessos i travessies. Llocs d'interès públic.



Huitena. Qualificació de les proves selectives

Les qualificacions s'adoptaran sumant les puntuacions atorgades pels distints membres del tribunal i dividint el total pel nombre d'aquestes, sent el quocient resultant la qualificació obtinguda definitivament.



L'ordre de classificació definitiva estarà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en el conjunt dels exercicis.



Novena. Relació d'aprovats, presentació de documents i nomenament

Acabada la classificació dels aspirants, el tribunal publicarà la relació d'aprovats per ordre de puntuació, no podent excedir aquests el nombre de places convocades, i elevarà l'esmentada relació a la Comissió de Govern perquè formule la corresponent proposta de nomenament. Al mateix temps remetrà a l'òrgan esmentat l'acta de la sessió, en la qual hauran de figurar, per ordre de puntuació, tots els opositors que, havent superat totes les proves, passen del nombre de places convocades.

Publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva de persones seleccionades, aquestes hauran de presentar, en el termini de vint dies hàbils, els documents acreditatius de les condicions que, per a prendre part en l'oposició, s'exigeixen en la base segona (llevat de que ja els hagueren presentat en el seu dia, quan es tracte de personal contractat), i que són:

1. Certificat de naixement, expedit pel registre civil corresponent.



2. Còpia autenticada o fotocòpia (que haurà de presentar-se acompanyada de l'original per a la seua compulsa), del títol de Batxiller o equivalent, o justificant d'haver abonat els drets per a la seua expedició. Si aquests documents estigueren expedits després de la data en què expirà el termini de presentació d'instàncies, hauran de justificar el moment en què van concloure els seus estudis.

3. Certificat acreditatiu de no patir malaltia o defecte físic que impossibilite el normal exercici de la funció. Aquest certificat haurà de ser expedit per la Comandància Provincial de Sanitat.

4. Certificat relatiu a no trobar-se penalment impossibilitat per a l'exercici de funcions públiques.

5. Declaració jurada de no haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat o de l'Administració local.

6. Fotocòpia (acompanyada de l'original) del carnet de conduir B i A.

Els qui tingueren la condició de funcionaris públics estaran exempts de justificar documentalment les condicions i requisits ja demostrats per a obtenir el seu anterior nomenament, i hauran de presentar certificat del ministeri, corporació local o organisme públic de què depenga, acreditatiu de la seua condició i quantes circumstàncies consten en el seu expedient personal.

Si dins del termini indicat i llevat dels casos de força major, no presentara la documentació, no podria ser nomenat i quedaran anul·lades totes les seues actuacions, sense perjudici de les responsabilitats en què haguera incorregut per falsedat en la instància. Els aspirants aprovats en l'oposició hauran de superar un curs bàsic inicial preceptiu, a realitzar en l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències. En aquest cas, la Presidència de la corporació formularà proposta a favor dels qui, havent aprovat els exercicis de l'oposició, tingueren cabuda en el nombre de places convocades i hagueren superat l'esmentat curs bàsic.

Una vegada aprovada la proposta per la Comissió de Govern i superat el curs realitzat en l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències, els opositors nomenats hauran de prendre possessió dins del termini màxim de trenta dies hàbils, a comptar des del següent al que siga notificat el nomenament. Si no prenguera possessió dins del termini assenyalat, sense causa justificada, quedarà en la situació de cessant.



Desena. Incidències

El tribunal queda facultat per a resoldre els dubtes que es presenten i prendre els acords necessaris pel bon funcionament de l'oposició en tot el que no hagen previst aquestes bases.



Onzena. Borsa de treball

Els aspirants que hagen superat almenys tres exercicis (prova d'aptitud física, qüestionari i prova psicotècnica) passaran a formar part d'una borsa de treball per ordre de puntuació per al seu nomenament interí quan les necessitats del servei ho requerisquen.



Dotzena. Impugnació

La convocatòria i les seues bases i tots els actes administratius que es deriven d'aquestes i de l'actuació del tribunal podran ser impugnats pels interessats, en els casos i de la forma que estableix la Llei de procediment administratiu.



Tretzena. Legislació aplicable

De forma supletòria serà d'aplicació allò que estableix el Decret 88/2001, de 24 d'abril, en què s'estableixen les bases i criteris generals uniformes per a la selecció, promoció i mobilitat de la policia local, RDL 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; Llei 17/2017, de coordinació de la policia local; Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat; Ordre d'1 de juny de 2001, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, de desenvolupament del Decret 88/2001; Ordre de 23 de novembre de 2005, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, per la qual s'establixen els criteris mínims per a la selecció dels policies locals de la Comunitat Valenciana en les proves físiques, psicotècniques i reconeixement mèdic.







ANNEX

Quadre d'exclusions mèdiques



1. Obesitat o primor superior al 25 % del pes ideal, calculat segons la fórmula PI=0,75 (talla en cm 150) + 50. En aquells aspirants amb complexió atlètica s'acceptarà un 40 % d'excés de la solució resultant d'aplicar la fórmula anterior.

2. Malalties o lesions agudes, actives en el moment del reconeixement, que puguen produir seqüeles capaces de dificultar o impedir el desenvolupament de les funcions pròpies del càrrec.

3. Ull i visió:

3.1. Agudesa visual sense correcció inferior als dos terços de la visió normal en ambdós ulls.

3.2. Despreniment de retina.

3.3. Estrabisme.

3.4. Hemianòpsies.

3.5. Discromatòpsies.

3.6. Qualsevol altre procés patològic que, a juí del tribunal mèdic, dificulte de manera important l'agudesa visual.

4. Oïda i audició.

4.1. Agudesa auditiva que supose una pèrdua entre 1.000 i 3.000 hertzs a 35 decibels o de 4.000 hertzs a 45 decibels.

5. Aparell locomotor.

Alteracions de l'aparell locomotor que limiten o dificulten el desenvolupament del seu treball, o que puguen agreujar-se, a juí del tribunal mèdic, amb l'exercici del lloc de treball (patologia òssia d'extremitats, retraccions o limitacions funcionals de causa muscular o particular, defecte de columna vertebral i altres processos ossis, musculars i articulars).

6. Aparell digestiu.

Qualsevol procés digestiu que, a juí del tribunal mèdic, dificulte l'exercici del lloc de treball.

7. Aparell cardiovascular. Hipertensió arterial de qualsevol causa, no havent de sobrepassar les xifres en repòs els 170 mmHg en pressió sistòlica i els 95 mmHg en pressió diastòlica; varices o insuficiència venosa perifèrica, així com qualsevol altra patologia o lesió vascular que, a juí del tribunal mèdic, puga limitar l'exercici del lloc de treball. A juí del tribunal es podrà repetir la prova quan concórreguen circumstàncies que així ho aconsellen.

8. Aparell respiratori.

L'asma bronquial, la broncopatia crònica obstructiva, el pneumotòrax espontani (en més d'una ocasió), la tuberculosi pulmonar activa i altres processos de l'aparell respiratori, que dificulten el desenvolupament del seu treball.

9. Sistema nerviós.

Epilèpsia, depressió, psicosi, tremolor de qualsevol causa, alcoholisme, toxicomania i altres processos patològics que dificulten el desenvolupament de la seua funció.

10. Pell i fàneres.

Cicatrius que produïsquen limitació funcional i altres processos que dificulten o limiten el desenvolupament de la seua funció.

11. Altres processos patològics.

Diabetis, malalties transmissibles en activitat, malalties immunològiques sistèmiques, intoxicacions cròniques, hemopaties greus i qualsevol altre procés que, a juí del tribunal mèdic, limite o incapacite per al desenvolupament del seu treball.





ANNEX II

Model de sol·licitud



«Alcaldia de l'Ajuntament de Pedreguer



(Nom i cognoms) ... nascut/uda el ..., amb residència a ..., DNI ..., telèfon ..., correu electrònic...



EXPOSA:



1. Que coneix la convocatòria per a la selecció d'una plaça d'agent de policia local d'aqueixa corporació publicada en el BOP número .... de ... d ... de 2019, i en el DOGV número ..., de ... d ... de 2019.

2. Que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona de la convocatòria.

3. Que es compromet a prestar el preceptiu jurament o promesa segons RD 707/79.

4. Adjunta la documentació següent:



X Resguard acreditatiu dels drets d'examen

Certificat d'haver superat la prova psicotècnica

Certificat de coneixements del valencià







Per tot això, sol·licita ser admés/a per a prendre part en el procés de selecció.



Pedreguer, ... d... de 2019



(Signatura)»





Pedreguer, 9 d'abril de 2019.– L'alcalde: Sergi Ferrús Peris.

Mapa web