Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 5 d'octubre de 2016, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí del subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2014.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7899 de 19.10.2016
Número identificador:  2016/8161
Referència Base de Dades:  007775/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, personal de la Generalitat, B/A2



RESOLUCIÓ de 5 d'octubre de 2016, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí del subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2014. [2016/8161]

L'article 6 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses de treball temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració de la Generalitat (DOCV 5184, 25.01.2006), disposa que a la finalització de cada procés selectiu d'ingrés en l'Administració de la Generalitat, la direcció general competent en matèria de funció pública dictarà una resolució, convocant les persones aspirants que hagen superat algun exercici o alguna part de les proves obligatòries i eliminatòries dels processos selectius perquè, en el termini de 10 dies, aporten la documentació acreditativa dels mèrits a què es refereix l'article 10 de l'ordre esmentada, sempre que no es troben en actiu en la categoria que es convoca.



L'article 5 estableix, per la seua banda, que les borses de treball d'ocupació temporal estaran constituïdes, d'una banda, pel personal que, havent participat en els processos selectius per a l'ingrés en l'Administració de la Generalitat, hagen aprovat algun exercici o alguna part de les proves de la fase d'oposició, obligatòries i eliminatòries, i acrediten els requisits que li van ser exigits per a participar en el procés selectiu; i, d'una altra, pel personal interí i contractat laboral temporal cessat, així com el personal que resulte desplaçat, sempre que acrediten la seua participació en els processos selectius corresponents.



Mitjançant Ordre 23/14, d'11 de desembre de 2014, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública (DOCV 7425, 17.12.2014), es van convocar proves selectives d'accés al subgrup A2, sector administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, torn d'accés lliure i de persones amb discapacitat, Convocatòria 1/14, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2014 per al personal de l'Administració de la Generalitat.

Derivada de les esmentades proves selectives, es va dictar la Resolució de 4 de juliol de 2016 (DOCV 7828, 14.07.2016), de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es va publicar la relació de persones que les van superar.

En virtut d'això, i fent ús de les facultats que té conferides, aquesta Direcció General de Funció Pública resol:



Primer. Convocatòria de la borsa de treball temporal

Convocar la constitució de la borsa de treball temporal per al nomenament de personal funcionari interí, subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, a fi que, quan les necessitats del servei ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball classificats per a la seua provisió pel personal de l'Administració de la Generalitat adés esmentat, de conformitat amb el que estableix l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, reguladora de l'expressada matèria.



Segon. Integrants

La borsa a què es refereix l'apartat anterior estarà integrada per les persones que a continuació es relacionen:

1. Aspirants que hagen superat algun exercici de la fase d'oposició del procediment selectiu d'accés al subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, Convocatòria 1/14, torn d'accés lliure i de persones amb discapacitat, que no es troben en actiu en el moment de la sol·licitud en llocs de treball de la mateixa naturalesa jurídica, subgrup, sector i especialitat de l'Administració de la Generalitat, les competències del qual en matèria de personal siguen exercides per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

2. El personal funcionari interí desplaçat o cessat en llocs de la mateixa naturalesa jurídica, subgrup, sector i especialitat que hagen sigut coberts per la Direcció General de Funció Pública, i que haja participat en el procediment selectiu anteriorment citat, cosa que es comprovarà d'ofici, i no n'escaurà la inclusió en cas contrari.



Únicament s'entendrà que una persona ha participat en el procediment selectiu quan el seu exercici haja sigut qualificat per l'òrgan de selecció de la convocatòria esmentada.



Tercer. Requisits

1. Per a formar part de la borsa cal tindre els requisits exigits en la convocatòria de les proves selectives d'accés al subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, a què es fa referència en el resolc anterior. A més, per al nomenament de personal funcionari interí, s'hauran de reunir els requisits del lloc a exercir.

2. La possessió del requisit de titulació s'acreditarà dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que ja conste acreditat i inscrit en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, i en aquest cas serà suficient al·legar-ho. La resta dels requisits exigits hauran d'acreditar-se abans del nomenament, en el termini que a l'efecte es concedisca.

3. L'ordre de prelació en la formació de la borsa s'obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda d'acord amb el barem de mèrits que es desenvolupa en l'apartat següent. En cas d'igualtat de puntuació, primarà l'obtinguda pel personal discapacitat. Si l'empat es produeix entre persones discapacitades, es triarà la de major percentatge de discapacitat. Si encara persistira l'empat, caldrà ajustar-se a la puntuació obtinguda en cada apartat del barem començant pel primer. De persistir l'empat, es dirimirà a favor de la persona sol·licitant de major edat.





Quart. Barem de mèrits

Les persones aspirants seran ordenades prenent en consideració els següents mèrits i situacions:

1. Experiència professional:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de naturalesa funcionarial, classificats per a la seua provisió per personal de subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, les competències del qual en matèria de personal siguen exercides per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: 0,35 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, les competències del qual en matèria de personal s'exercisquen per la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana no previstos en l'apartat anterior: 0,13 punts per cada mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques, en llocs de treball de naturalesa funcionarial, classificats per a la seua provisió per personal de subgrup A2, administració especial, amb funcions anàlogues a les del cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30: 0,05 punts per cada mes complet de servei en actiu.

El màxim de punts a obtindre per aquest apartat serà de 28 punts.



2. Proves selectives:

Per cada exercici superat de la fase d'oposició del procés selectiu per a l'ingrés en l'Administració de la Generalitat, subgrup A2, administració especial, cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, Convocatòria 1/14: 4,33 punts.



3. Valencià:

Els coneixements de valencià es puntuaran d'acord amb la distribució següent:

– Certificat de coneixement oral: 0,75 punts.

– Certificat de grau elemental: 1 punt.

– Certificat de grau mitjà: 2 punts.

– Certificat de grau superior: 4 punts.

Només s'hi computarà el certificat de major nivell.

4. Idiomes comunitaris:

Pel coneixement d'idiomes comunitaris, fins a 2 punts, a raó de 0,40 punts per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles d'escola oficial d'idiomes, així com 0,40 punts per cada 12 crèdits d'idioma comunitari, corresponent a títol oficial expedit per la universitat, de llicenciatura en les distintes filologies, o de mestre: especialitat llengües estrangeres, sempre que els títols esmentats no hagen sigut objecte de valoració per un altre apartat del barem.

5. Altres titulacions:

Per la possessió addicional d'altres títols acadèmics iguals o superiors a més de l'exigit per a l'exercici dels llocs a cobrir: 1,5 punts per títol addicional expedit oficialment fins un màxim de 3 punts. Es requerirà, en tot cas, la presentació de totes les titulacions al·legades, inclosa la que figura com a requisit per a ingressar en la borsa, no presumint-se la possessió de les titulacions de nivell inferior.

La superació de les proves d'accés als diferents nivells educatius, únicament s'entendran vàlides com a compliment del requisit d'accés, quan no s'estiga en possessió de la titulació exigida, i, en cap cas, no seran valorades com a mèrit.

6. Personal discapacitat:

– Quan el grau de discapacitat siga igual o superior al 33 per cent: 5 punts.

– Quan el grau de discapacitat siga igual o superior al 65 per cent: 10 punts.



Cinquè. Acreditació dels mèrits

Els mèrits que s'acaben de relacionar s'acreditaran:

1. Experiència professional: certificats oficials expedits per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

Només als efectes d'aquest barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals s'haja modificat, es considerarà que sempre han tingut la mateixa que posseïsquen en el moment de sol·licitud d'integració en la borsa.

Respecte dels serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, gestionats per la Direcció General de Funció Pública, seran comprovats d'ofici.

2. Proves selectives: sense perjuí que s'al·legue per les persones sol·licitants, es comprovarà d'ofici el nombre d'exercicis superats per cada aspirant.

3. Valencià: certificats oficials expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals, si la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià no hagués expedit les corresponents certificacions definitives.



4. Idiomes comunitaris: títols oficials expedits o homologats per òrgan competents o bé certificacions oficials emeses per les escoles oficials d'idiomes. Les paperetes no serviran com a acreditació.



5. Altres titulacions: fotocòpia compulsada del títol acadèmic oficial expedit per òrgan competent.

En aquells supòsits en què l'expedició del títol es trobe en tràmit, les titulacions es podran acreditar per mitjà de la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la Universitat, junt amb el rebut d'abonament de les taxes corresponents.

Respecte de les titulacions acadèmiques no universitàries, de no presentar el títol oficial, aquesta podrà acreditar-se per mitjà de certificació de l'autoritat educativa competent, en la qual haurà de constar necessàriament número de registre, número de sèrie i data d'expedició, i, si és el cas, indicació del llibre i foli.

En el supòsit de trobar-se en tràmit l'expedició del títol, podrà presentar-se certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per l'òrgan competent junt amb el rebut de l'abonament de les taxes corresponents.



6. Personal discapacitat:

– Certificat justificatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent.

– Certificat de capacitats als efectes de demanda d'ocupació, o si és el cas, l'acreditació d'haver-ho sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.

Tota la documentació haurà d'anar degudament confrontada. En cas contrari, es tindrà per no-presentada.



Sisè. Sol·licituds de participació i procediment de constitució.

1. Totes les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud d'inscripció, el full d'autobaremació i la documentació acreditativa de la possessió del requisit de titulació i dels mèrits al·legats, si no constaren inscrits en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, en qualsevol de les oficines públiques previstes en l'article 38 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

La sol·licitud d'inscripció i el full d'autobaremació a les quals es refereix l'apartat anterior, es troba disponible en el següent enllaç de la pàgina web de la conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos/bolsas-empleo-temporal

Haurà d'omplir-se en la web i existeixen 2 formes de presentar la documentació segons es dispose de firma electrònica o no:

– El personal aspirant que dispose de firma electrònica presentarà tota la documentació telemàticament sense necessitat d'acudir a cap registre presencial.

– El personal aspirant que no dispose de firma electrònica haurà de presentar la documentació en el registre d'entrada de la conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, ciutat administrativa) o en qualsevol de les oficines establides en l'apartat anterior.

2. La Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal prevista en l'article 12 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, analitzarà les sol·licituds d'inclusió que s'hagen produït i efectuarà la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants, i en farà la integració en la borsa d'acord amb la puntuació obtinguda. La seua composició provisional es farà pública en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública i als taulers d'anuncis de la seu central i direccions territorials de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

http://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/busc_empleo_publico

3. Les persones aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació del llistat provisional, per a formular les al·legacions que estimen oportunes. La Comissió de Seguiment estudiarà les al·legacions presentades i formularà proposta de llistat definitiu a la Direcció General de Funció Pública, que dictarà una resolució i n'ordenarà la publicació en els llocs indicats anteriorment.



4. Una vegada finalitzat el termini establit en el punt primer, el personal funcionari interí que cesse en llocs que hagen sigut proveïts des de la Direcció General de Funció Pública, de la mateixa naturalesa jurídica, subgrup, sector i especialitat de la borsa convocada, disposarà d'un termini deu dies hàbils, comptats a partir de la data de la notificació del cessament, o del cessament si aquest fóra posterior, per a presentar davant la Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal, la sol·licitud d'inscripció en la borsa i el full d'autobaremació, junt amb la documentació acreditativa de la possessió del requisit de titulació i dels mèrits al·legats.

Els mèrits hauran d'haver-se obtingut amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, que s'obri amb la publicació de la present resolució. Els mèrits que no consten inscrits i que no s'acrediten del mode establit en l'apartat cinquè, no es valoraran.



El personal cessat que no presente la sol·licitud d'incorporació en el termini previst s'entendrà decaigut en el seu dret.



Setè. Àmbit territorial de la borsa

1. L'àmbit territorial d'aquesta borsa de treball és de caràcter provincial i la provisió de llocs, amb caràcter temporal, s'efectuarà segons el que preveu l'article 3 i concordants de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses de treball temporal per a proveir provisionalment llocs de treball en l'Administració de la Generalitat.



2. Sense perjuí d'allò que s'ha indicat en el punt anterior, les persones interessades a obtindre destinació en província o províncies diferents de les del seu domicili, hauran de fer-ho constar en la sol·licitud d'inscripció, havent de respectar-se l'ordre de prelació segons la puntuació, amb independència de quin siga el domicili de la persona aspirant.



Vuitè. Normes de funcionament

La present borsa s'ajustarà en el seu funcionament al que disposa l'article 14 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, així com als criteris de la Comissió de Seguiment de Borses.



Novè. Borses anteriors

A partir de la constitució definitiva d'aquesta borsa, quedarà dissolta la que estiguera en vigor amb anterioritat.



Deu. Recursos

1. Aquesta resolució posa fi a la via administrativa i, en contra, es pot interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

2. De no recórrer en reposició i d'acord amb el que disposen els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de València, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

3. Les citacions en els recursos contenciosos administratius que se substancien contra aquesta resolució es faran per mitjà de la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.





València, 5 d'octubre de 2016.– La directora general de Funció Pública: Eva Maria Coscollà Grau.

Mapa web