Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'11 d'octubre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca concurs oposició pel torn de promoció interna per a la provisió de vacants d'enginyer/a d'Aplicacions i Sistemes d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7902 de 24.10.2016
Número identificador:  2016/8294
Referència Base de Dades:  007903/2016
 



RESOLUCIÓ d'11 d'octubre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca concurs oposició pel torn de promoció interna per a la provisió de vacants d'enginyer/a d'Aplicacions i Sistemes d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2016/8294]

Publicat el Decret 70/2015, de 15 de maig, del Consell, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de 2015 per a personal d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, i considerant el Decret 41/2015, de 2 d'abril, del Consell, pel qual es creen les categories de personal estatutari de l'Àrea Funcional d'Informàtica, Aplicacions i Sistemes de la Conselleria de Sanitat i s'estableix el procediment d'integració en la condició de personal estatutari del personal funcionari del col·lectiu d'informàtica que venia prestant servei en institucions sanitàries, es procedeix a convocar un concurs oposició pel torn de promoció interna per a la cobertura de les places anunciades d'enginyer/a d'Aplicacions i Sistemes d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



La present convocatòria es regeix pel que disposa el capítol III del Decret 7/2003, de 28 de gener, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de places de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries de la Generalitat Valenciana.



Aquesta Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, fent ús de la competència atribuïda per l'article 18.2.b del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel que aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, acorda establir les següents:



Bases de la convocatòria



1. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives pel torn de promoció interna per a la provisió de 5 places vacants de personal estatutari del grup A1, enginyer/a d'Aplicacions i Sistemes d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Si s'ha presentat una sol·licitud prèvia de participació en esta categoria pel torn lliure, la presentació de la sol·licitud per promoció interna significarà la renúncia tàcita del concurs oposició pel torn lliure.

1.2. El procés selectiu es durà a terme per mitjà del sistema de concurs oposició.

1.3. De conformitat amb el Decret 70/2015 citat, les places convocades pel torn de promoció interna que resulten desertes després del procés selectiu no podran ser acumulades al torn lliure.



2. Requisits dels aspirants

Les condicions per a ser admesos a les proves hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

a) Requisits generals

2.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o ostentar aquest dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, podran participar el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors de la dita edat dependents.

2.2. Tindre complits setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.

2.3. Posseir dins del termini de sol·licituds especificat en aquesta convocatòria, o tindre complides les condicions per a obtindre-ho, el títol de llicenciatura en Informàtica, enginyeria en Informàtica o grau universitari en Enginyeria Informàtica. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.4. Posseir la capacitat funcional necessària per a l'exercici de les tasques que es deriven del corresponent nomenament, capacitat que s'acreditarà en el termini requerit en aquesta convocatòria per mitjà de certificat mèdic, quedant la presa de possessió supeditada a la superació d'aquest requisit.

2.5. No haver sigut separat/a, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat/a per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat/a per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit/a disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



2.6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, segons s'especifica en la base 3 d'aquesta convocatòria.

2.7. No detentar cap plaça en propietat de la mateixa categoria i/o especialitat en el Sistema Nacional de Salut.

b) Requisits específics per al torn de promoció interna.

Pot concórrer a aquesta convocatòria el personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública que reunisca durant el termini de presentació de sol·licituds els requisits exposats i també:

– Pertànyer a un grup de classificació inferior, siga immediat o no, o a diferent categoria o especialitat del mateix grup.

– Estar o haver estat en servei actiu o amb reserva de lloc com a personal estatutari fix durant, com a mínim, dos anys en la categoria o especialitat des de la qual s'accedeix, sense necessitat que eixe temps siga ininterromput ni immediatament anterior a la convocatòria.

c) Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits per a concursar.

Els requisits per a participar pel torn de promoció interna, així com, per a l'exempció o minoració de la taxa de participació, la diversitat funcional igual o superior al 33 % o ser membre de família nombrosa general o especial o de família monoparental general o especial o víctima de violència sobre la dona, serà aportada físicament durant el termini de presentació de sol·licituds en els registres especificats en la base 3.2, per mitjà de l'entrega d'una fotocòpia compulsada, en l'anvers i revers.



La resta de requisits s'acreditaran per mitjà de fotocòpia degudament compulsada en l'anvers i revers de cada document, i hauran de ser aportats dins del termini establit en la base 6.5 d'aquesta resolució, després de la superació del concurs-oposició.



3. Sol·licituds

3.1. Abans d'emplenar la sol·licitud, l'aspirant trobarà un desplegable amb les diverses categories o especialitats convocades. En el desplegable ha de triar la categoria o especialitat per promoció interna. Els aspirants només podran participar a través d'un dels sistemes d'accés indicats. La quota de persones amb diversitat funcional està inclòs en el sistema d'accés pel torn lliure.



3.2. Les persones interessades a participar en el concurs oposició hauran d'omplir la sol·licitud que figura en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es, seguint les instruccions que figuren en la mateixa.

En el cas que el/la participant compte amb certificat digital, a través de la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública podrà omplir la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar exempt/a i registrar la sol·licitud per via telemàtica.



En el cas de no disposar de certificat digital, la persona interessada ha de:

– Omplir la instància que figura en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es.

– Imprimir els tres exemplars de què consta la sol·licitud.

– Pagar la taxa de participació (26,59 €), en el cas de no estar-ne exempt/a, en una de les entitats bancàries col·laboradores establides en la sol·licitud, per mitjà de la presentació dels tres exemplars, els quals seran segellats per l'entitat bancària. Un dels exemplars quedarà en poder de la dita entitat.

– Entregar els altres dos exemplars en una de les unitats de registre especificades en el punt 3.3.

L'acreditació del pagament de la taxa es realitzarà, en el cas de no estar-ne exempt/a, per mitjà de la validació mecànica de la sol·licitud, realitzada per l'entitat col·laboradora en què es realitze l'ingrés, o per mitjà d'una certificació expedida per l'entitat en què figure l'import i la data de l'ingrés.

El personal que acredite la condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33 % estarà exempt del pagament de la taxa, tal com estableix la Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana.

Així mateix n'estarà exempt el personal que acredite la condició de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial.

També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals siga acreditada pels mitjans previstos en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

El personal que acredite la condició de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general gaudirà d'una bonificació del 50 % de la taxa.

Amb caràcter general, gaudiran d'una bonificació del 10 % de l'import de la taxa que els corresponga pagar els participants que realitzen la presentació de la sol·licitud i el pagament de la taxa, en el cas de no estar-ne exempts, per mitjans telemàtics.

L'impagament de la taxa dins del termini de sol·licituds, excepte els casos d'exempció referits, suposarà l'exclusió del procés selectiu, i només serà esmenable un eventual error en l'import ingressat.

3.3. Les sol·licituds, segellades per l'entitat bancària en el cas de no estar exempt de la taxa, es podran presentar en les Unitats de Registre de les dependències administratives següents:

– 03001 Alacant: c/ Girona, núm. 26.

– 03801 Alcoi: plaça d'Espanya, núm. 2.

– 12001 Castelló de la Plana: c/ Hort Corders, núm. 12.

– 46008 València: av. Ferran el Catòlic, núm. 74.

També podran presentar-se en qualsevol dels registres generals dels departaments de salut de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, o per mitjà de qualsevol de les formes previstes en la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Un dels exemplars de la sol·licitud quedarà en poder de la persona interessada i li servirà de justificant. En el cas de presentació telemàtica per mitjà de certificat digital, podrà imprimir-se el justificant de presentació des de la mateixa plataforma.

En cas de presentació de la sol·licitud sense certificat digital, el pagament en l'entitat bancària no comportarà per si mateix l'admissió al procés selectiu, i s'ha de presentar la sol·licitud en temps i forma en els registres previstos anteriorment.

Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en la Llei de Taxes de la Generalitat vigent.

3.4. El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria.

3.5. La consignació de dades falses en la instància, o en la documentació aportada pels aspirants, comportarà l'exclusió del concurs i/o nul·litat de la plaça adjudicada, si és el cas, sense perjuí de les mesures legals que corresponga.

3.6. El domicili que figure en les sol·licituds es considerarà l'únic vàlid per a notificacions, i és responsabilitat exclusiva de l'aspirant tant els errors en la consignació com la comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi del dit domicili.



3.7. El tribunal establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de l'exercici. Les adaptacions no podran desvirtuar el caràcter de les proves, la finalitat de les quals és valorar l'aptitud dels aspirants per a les funcions pròpies de la categoria a què concorren. Les mesures d'adaptació sol·licitades hauran de figurar en la sol·licitud de participació, i podran ser:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme esta mesura d'adaptació, les persones aspirants han d'entregar durant el termini de presentació de sol·licituds obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el nombre de minuts d'ampliació que recomana.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordera.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per ser invident.

6) Altres, especificant quines.



4. Admissió i exclusió d'aspirants

4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el director general de Recursos Humans i Econòmics aprovarà, mitjançant una resolució, la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos i es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana el text de la resolució i la relació d'aspirants admesos i exclosos amb expressió de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els errors en què hagen incorregut en la sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se'n, possibilitar-ne l'esmena en temps i forma, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren en la relació provisional de persones excloses sinó que, a més, les seues dades personals consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.



4.2. Una vegada finalitzat el termini d'esmena d'errors, es publicarà en el DOGV la resolució definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En aquesta resolució s'indicarà el lloc, la data i hora de la prova, publicació que haurà de fer-se amb una antelació mínima de 15 dies naturals a la prova. Aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades.



5. Tribunal

5.1. El tribunal serà nomenat pel director general de Recursos Humans i Econòmics i la composició estarà d'acord amb allò que estipula l'article 60 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. La relació nominal dels seus membres serà publicada amb una antelació d'un mes com a mínim al començament de les proves. El tribunal estarà compost per cinc membres, i ha de designar-se el mateix nombre de suplents, i constarà d'un president, un secretari i tres vocals. Els tres vocals hauran de posseir la titulació requerida per a l'accés a la mateixa categoria i especialitat convocada.

5.2. Correspon al tribunal les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenvolupament de les proves selectives. El funcionament del tribunal s'adaptarà al que establix la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la resta de normativa vigent.

5.3. Per a comunicacions i la resta d'incidències, el tribunal té la seu en els serveis centrals de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, c/ Misser Mascó, 31. CP 46010 València.



6. Procediment de la convocatòria

Les proves selectives pel sistema de concurs oposició consistiran en la celebració de cada una de les fases, a fi de determinar l'aptitud dels aspirants i de fixar-ne l'orde de prelació per a la selecció.

6.1. La fase d'oposició suposarà la realització pels aspirants d'un exercici eliminatori.

6.1.1. L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 120 minuts, d'un qüestionari de 100 preguntes sobre el contingut dels 46 temes que s'inclouen en l'annex I:

Del qüestionari, 15 preguntes seran de caràcter teòric i versaran sobre els 7 temes del temari general. Les 85 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre els 39 temes del temari específic de la categoria.

L'exercici tindrà com a finalitat valorar les aptituds, destreses i capacitat professional dels aspirants en relació amb les funcions pròpies de la categoria a què opten.

El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d'elles és la correcta.

Estaran exempts de la realització de les 15 preguntes teòriques sobre el temari general els aspirants de la modalitat A de promoció interna, és a dir, els que procedisquen de categories pertanyents als grups de titulació iguals o immediatament inferiors i a més de la mateixa especialització funcional que les places a proveir, açò és, de l'Àrea Funcional d'Informàtica, Aplicacions i Sistemes de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Aquests aspirants disposaran de 102 minuts per a realitzar l'exercici.

La resta d'aspirants s'enquadraran en la modalitat B de promoció interna, i han de contestar les 100 preguntes de l'exercici en els 120 minuts assenyalats.

6.1.2. Els aspirants seran convocats per a la realització de l'exercici en crida única, quedant decaiguts en els seus drets els opositors que no compareguen a realitzar-ho.

Els aspirants hauran d'acreditar la identitat per mitjà de la presentació de l'original del DNI, passaport o permís de conduir; no són vàlides les fotocòpies compulsades d'aqueixos documents. En cas de robatori o pèrdua, hauran de presentar la denúncia davant de la Policia juntament amb un altre document oficial amb foto. Així mateix, els aspirants hauran de portar el justificant de presentació de la seua sol·licitud de participació per si se li'l requeria.



Els membres del tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a l'aula de la persona que comparega una vegada acabe la crida dels aspirants i estiga tancada la porta de l'aula que li corresponga.



Donat el caràcter de la prova, el tribunal prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració, i seran anul·lats tots aquells exercicis en què es continguera alguna marca que poguera identificar-ne l'autoria.

6.1.3. Valoració dels exercicis.

La puntuació màxima en la fase d'oposició serà de 100 punts.

La puntuació s'obtindrà d'acord amb les regles següents:

Primera. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà: respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3).

Les preguntes no contestades ni es valoren ni penalitzen. De les operacions anteriors s'obtindrà la valoració particular de l'exercici realitzat per cada aspirant. A les persones de la modalitat A de promoció interna, és a dir, aquelles que únicament hagen de respondre 85 preguntes, se li reconvertirà la puntuació sobre la base referida de 100 punts.



Segona. Avaluats tots els aspirants, es trobarà la mitjana aritmètica del deu per cent d'aspirants presentats que hagen obtingut les millors puntuacions particulars, expressada amb els dos primers decimals.

Tercera. Es consideraran aprovats els aspirants que obtinguen una puntuació igual o superior al 50 % de la mitjana aritmètica referida en la regla segona, amb un límit mínim de 35 punts. Per davall d'aqueixa puntuació no podrà considerar-se aprovat l'exercici.

6.1.4. Publicació de resultats i terminis d'al·legacions.

Finalitzat l'exercici, el tribunal farà públic el full de correcció corresponent en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es. Els aspirants disposaran d'un termini de 5 dies hàbils, a comptar des de l'endemà d'aquesta publicació, per a fer les al·legacions que estimen pertinents en relació a possibles errors detectats.

Transcorregut aqueix termini, el tribunal publicarà en l'esmentada pàgina web el full definitiu de correcció de l'exercici juntament amb la relació provisional d'aspirants aprovats i suspesos per l'orde de puntuació aconseguida. Per a informació es publicarà en els taulers d'anuncis de les direccions territorials

Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà d'aquesta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents.

Vistes les al·legacions, el tribunal publicarà de la mateixa manera la relació definitiva d'aspirants que han superat la fase d'oposició i també la relació d'aspirants suspesos, per orde de puntuació, amb indicació de la puntuació aconseguida. Les al·legacions es consideraran contestades amb l'esmentada publicació.

Podrà superar la fase d'oposició un nombre d'aspirants superior al de places convocades.

Els aspirants que hagueren superat la fase d'oposició disposaran de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la relació definitiva d'aspirants aprovats, per a presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits valorables en la fase de concurs segons el barem especificat en l'annex II, així com l'imprés ben omplit de l'autobarem que s'adjunta en l'annex, i han de presentar tot això en les unitats de registre esmentades en la base 3.3 de la convocatòria.



6.2. En la fase de concurs, a la qual només accediran els aspirants que hagen superat la fase d'oposició, es valoraran els mèrits, d'acord amb l'Orde de 7 de maig de 2007, del conseller de Sanitat, per la qual s'aproven els barems de mèrits d'aplicació als processos selectius per a la cobertura de places de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries de la Generalitat Valenciana, i es reproduirà el barem aplicable en l'annex II. La puntuació màxima en aquesta fase serà de 100 punts. Els mèrits valorables seran els obtinguts fins a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds de participació.



No cal presentar cap certificat de coneixement del valencià expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de València, ja que aqueixa informació serà aportada per la mateixa Junta.



El tribunal, que només podrà valorar la documentació degudament acreditada i aportada en temps i forma, podrà requerir qualsevol aclariment. Quan el requeriment no siga atés, no serà valorat el mèrit corresponent. El tribunal podrà també sol·licitar als aspirants una còpia traduïda, per traductor jurat, dels documents al·legats quan estiguen redactats en idiomes no oficials a la Comunitat Valenciana.



6.3. Resolució provisional del concurs oposició.

Finalitzades la fase d'oposició i la fase de concurs, el tribunal farà públic en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació d'aspirants que han arribat fins a este punt del procés selectiu, especificant la puntuació total obtinguda en cada fase. Els empats en la puntuació total es resoldran en favor de l'aspirant que haja obtingut més puntuació en la fase d'oposició. De subsistir l'empat, es resoldrà d'acord amb els criteris especificats en el barem de mèrits. Aplicats aquests i si persistira l'empat, es resoldrà a favor del sexe infrarepresentat, tenint en compte el total de persones en actiu de la categoria/especialitat en les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, considerant-se infrarepresentat el sexe que no ocupe almenys el quaranta per cent de la plantilla corresponent a la categoria/especialitat.



Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'aquesta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents relatives a la puntuació de la fase de concurs.

6.4. Resolució definitiva del concurs oposició.

Vistes les al·legacions, la relació ordenada definitiva d'aspirants després de les fases d'oposició i de concurs serà publicada pel tribunal de la mateixa manera que la relació provisional.

6.5. Sol·licitud de places i entrega de documentació.

El director general de Recursos Humans i Econòmics farà pública, en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es, la resolució per la qual s'aprove la relació de places que s'oferisquen als aspirants i el procediment perquè aquests puguen efectuar la seua opció a plaça, atorgant un termini de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'esta resolució per a entregar la relació de destinacions sol·licitades, així com la documentació referida en la mateixa resolució.

Podran sol·licitar plaça els participants relacionats en la resolució definitiva del concurs oposició fins a un número d'orde equivalent al nombre total de places oferides.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades o pèrdua dels drets derivats de la participació en el procés selectiu, i sempre abans de la publicació del nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, l'òrgan convocant podrà requerir al tribunal una relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al seu possible nomenament.

Durant aquest termini de 20 dies hàbils els aspirants hauran de presentar, a més de la seua sol·licitud de destinacions, la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada en anvers i revers del document nacional d'identitat o passaport.

b) Fotocòpia compulsada en l'anvers i revers del títol exigit per a la seua participació en aquestes proves selectives. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, fotocòpia compulsada en l'anvers i en el revers de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



c) Declaració jurada de no haver sigut separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies que són objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despatxat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

Així mateix, i d'acord amb l'apartat huit de l'article primer de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, aquesta declaració jurada haurà d'incloure la declaració de no haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tracta de sers humans. En el moment de la presa de possessió, l'interessat/a haurà d'acreditar aquesta circumstància en el departament de salut corresponent per mitjà de l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.

d) Certificació expedida pels serveis mèdics dels serveis de salut, acreditativa de la capacitat funcional per a l'exercici del lloc de treball. La presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aqueste requisit.

Els que dins del termini fixat, i excepte casos de força major, no presentaren la documentació, no podran ser nomenats i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut, si és el cas, per falsedat en la seua sol·licitud.

Si un aspirant seleccionat no compleix algun dels requisits exigits en la convocatòria, el director general de Recursos Humans i Econòmics dictarà una resolució motivada en la qual es declare la pèrdua dels drets derivats del procés selectiu. Aqueixa resolució podrà ser impugnada en la forma determinada en la base 8.

Les vacants que s'oferisquen correspondran sempre a places bàsiques de la categoria corresponent.

6.6. Adjudicació de places.

Les places s'adjudicaran entre els aspirants d'acord amb la sol·licitud, orde de preferència i per l'orde de la puntuació aconseguida. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no sol·liciten plaça en temps i forma, així com aquells a qui per la puntuació obtinguda no els corresponga cap plaça de les oferides i els que no n'obtinguen cap de les efectivament sol·licitades. Només podran ser declarats aprovats en les proves selectives i, per tant, nomenats, els aspirants que obtinguen plaça. No podrà nomenar-se un nombre superior d'aspirants al de places convocades.





7. Publicació, nomenament i termini de presa de possessió

Finalitzat el termini per a la presentació de documents, el director general de Recursos Humans i Econòmics, mitjançant una resolució, acordarà el nomenament com a personal estatutari fix dels aspirants finalment aprovats, amb indicació de la plaça que els haguera correspost, resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

El termini de presa de possessió serà d'un mes i començarà el dia que establisca la resolució o, a falta d'això, l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en aquest cas acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria. Perden els drets derivats de la participació en el procés selectiu les persones que no s'hagen incorporat a la destinació quan haja transcorregut el termini, llevat de causa de força major o impossibilitat apreciada així, després de l'audiència de la persona interessada, mitjançant una resolució motivada del director general de Recursos Humans i Econòmics.



8. Recursos

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats per a executar-la podran ser impugnats per les persones interessades per mitjà de la interposició del recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats a partir de la publicació de l'acte recorregut, de conformitat l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, així com en els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la referida Llei 39/2015.

Contra les resolucions dictades pel tribunal que ha de jutjar el concurs oposició, podrà interposar-se un recurs d'alçada en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015.

Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al seu dret estime convenient.



València, 11 d'octubre de 2016.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.





ANNEX I

Temari



Enginyer/a d'Aplicacions i Sistemes



Temari general

Normativa en matèria de seguretat

1. Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal: Títol I – Disposicions generals; Títol II – Principis de la protecció de dades; Títol II – Drets de les persones; Títol IV – Capítol I – Fitxers de titularitat pública; Títol V – Moviment internacional de dades; Títol VII – Infraccions i sancions: responsables i tipus d'infraccions. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal: Títol X – Capítol I Del descobriment i revelació de secrets.

2. Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

3. Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.

4. Decret 66/2012, de 27 d'abril, del Consell, pel qual s'estableix la política de seguretat de la informació de la Generalitat. Ordre 9/2012, de 10 juliol, de la Conselleria de Sanitat, per la qual s'estableix l'organització de la seguretat de la informació.

5. Reial Decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. Normes tècniques d'interoperabilitat de document electrònic, digitalització de documents, política de firma electrònica i certificats de l'administració, protocols d'intermediació de dades.



Normativa en l'àmbit sanitari

6. Ordre de 14 de setembre de 2001, de la Conselleria de Sanitat, per la qual es normalitzen els documents bàsics de la història clínica hospitalària de la Comunitat Valenciana i se'n regula la conservació.

7. Llei 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l'autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d'informació i documentació clínica.



Temari específic de la categoria

Seguretat

8. Serveis d'autenticació. Tipus de certificats digitals. Localització de claus públiques. Infraestructura de clau pública (PKI): definició i elements d'una PKI. Prestació de serveis de certificació pública i privats. Gestió del cicle de vida d'un certificat. Jerarquies del PSC.



9. Modalitats de firma electrònica segons la Llei 59/2003 i el Reglament (UE) núm. 910/2014, del Parlament Europeu i del Consell, de 23 de juliol de 2014, relatiu a la identificació electrònica i els serveis de confiança per a les transaccions electròniques en el mercat interior.



10. L'encriptació. Algorismes d'encriptació simètrics i asimètrics. La funció HASH.

11. Reial Decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. Modificacions incloses en el Reial Decret 951/2015.



Enginyeria dels sistemes d'informació

12. Gestió de Projectes segons PMP. Cicle de vida del projecte. Processos i àrees de coneixement.

13. El procés unificat de desenvolupament de programari (RUP). Artefactes, participants i fluxos de treball fonamentals en: captura de requisits, anàlisi, disseny, implementació i proves. Desenvolupament de programari iteratiu i incremental.

14. El llenguatge unificat de modelatge (UML). Modelatge estructural avançat. Model avançat del comportament. Modelatge arquitectònic.



15. Anàlisi de riscos en la gestió de projectes.

16. La garantia de qualitat en el procés de producció del programari. Mètriques i avaluació de la qualitat del programari.

17. Auditoria Informàtica. Conceptes i contingut. Administració, plantejament i organització.



Tecnologies i estàndards aplicats al Sistema de Salut

18. Gestió documental. Gestió de continguts. Cicle de vida del document.

19. Integració de sistemes. Intercanvi de dades entre aplicacions sanitàries. Conceptes de Bus d'integració. Missatgeria HL7 v.3. DICOM.

20. Història de Salut Electrònica en l'àmbit de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (HSE). Història Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS). Projecte europeu d'e-Salut (epSOS).

21. Estàndards per a la Interoperabilitat dels documents electrònics que componen la Història Clínica Electrònica: arquitectura de documents clínics (CDA-HL7), model openEHR.

22. Tractament d'imatges i procés electrònic de documents. Digitalització de la Història Clínica.



Tecnologies de la informació

23. Sistemes operatius: Unix-Linux. Gestió, administració i configuració.

24. Sistemes d'emmagatzematge per a sistemes grans i departamentals. Entorns NAS i SAN. Components, protocols, gestió i administració. Llibreries. Gestió de volums.

25. Disponibilitat i sistemes tolerants a fallades. Tecnologies d'alta disponibilitat. Nivells RAID.

26. Directori actiu (DA) en entorns corporatius basats en Microsoft. Esquemes físics. Nivells d'administració i delegació. Definició i tipus de grups. Administració d'usuaris. Gestió de polítiques.



27. Sistemes de còpies de seguretat i recuperació de la informació. Polítiques i mecanismes. Protecció d'actius d'informació, recuperació de desastres i continuïtat de negoci.

28. Virtualització de sistemes i centres de dades. Hipervisors. Funcionalitats. Entorns VMWare. Gestió de Recursos. Gestió de màquines virtuals. Gestió de l'emmagatzematge. Virtualització del lloc de treball. Virtualització de les aplicacions.

29. Disseny i implementació de base de dades relacionals. Conceptes bàsics de bases de dades jeràrquiques.

30. Gestió i administració de bases de dades en Informix Dynamic Server v11.70: administració del sistema, millora del rendiment, còpies de seguretat i restauració.

31. El llenguatge SQL3.

32. Gestió de dades corporatives. Magatzem de dades (Datwarehouse, Datamart). Conceptes bàsics de BigData i OpenData.

33. Tecnologies per al desenvolupament d'aplicacions en entorns Web. Llenguatges de marques: HTML5, XHTML, XML (documents, estructura, definició, esquemes, anàlisi i transformació). Ferramentes (conceptes generals, característiques i aplicació): JavaScript, JQuery, JSon, Servlets, JSP, PHP, AJAX, Portlets.

34. Llenguatge de Programació Java (v.1.7) per al desenrotllament i distribució de programari client. Components i característiques.

35. Arquitectura JEE 7. Característiques de funcionament. Elements Constitutius. Productes i Ferramentes.

36. Integració d'aplicacions. Serveis Web SOAP/REST. WSDL. UDDI. Interoperabilitat i seguretat en els Serveis Web. WS-S, WS-I.



37. Sistemes de cablejamentt i equips d'interconnexió de xarxes.

38. Principals protocols de l'arquitectura de comunicacions TCP/IP: ARP, IPv4, IPv6, ICMP, UDP, TCP, DNS, TELNET, FTP, HTTP, SMTP, DHCP. Protocols de seguretat: TLS

39. Model d'interconnexió de sistemes oberts. Aspectes més rellevants del model OSI.

40. Xarxes d'àrea local. Interconnexió de xarxes. Topologies. Estàndards.

41. Xarxes d'àrea extensa. Tipus de xarxes WAN.

42. Xarxes sense fil. Punts d'accés i controladors. Estàndards. Autenticació i encriptació. Integració amb el DA.

43. Seguretat i protecció de xarxes de comunicacions. Vulnerabilitats. Xarxes privades virtuals. Control d'accessos. Sistemes tallafocs



44. Securització del lloc de treball. Ferramentes.

45. Gestió d'Incidències. Gestió de problemes. Gestió de canvis.



46. Disseny d'un centre de processament de dades. Estructura física. Equipament. Sistemes de seguretat.





ANNEX II

Barem de mèrits aplicable al personal sanitari (grups A1, A2, C1 i C2) i personal de gestió i serveis dels grups A1, A2 i C1

(Ordre de 7 de maig de 2007, DOCV 23.05.2007)



1. Formació acadèmica, fins a un màxim de 10 punts.

1.1. Estudis de llicenciatura o diplomatura o batxiller o cicles formatius de grau superior o mig, fins a un màxim de 5 punts.

Per cada matrícula d'honor: 5 punts.

Per cada excel·lent: 4 punts.

Per cada notable: 2 punts.

La suma de les puntuacions es dividirà pel nombre total d'assignatures obligatòries i/o troncals avaluades en el corresponent pla d'estudis.



Es ponderarà adequadament l'expedient acadèmic, i les equivalències oportunes es faran d'acord amb els plans d'estudis vigents.

1.2. Estudis de doctorat, fins a un màxim de 5 punts.

1.2.1. Sistema anterior a l'establit per RD 185/1985:

Grau de llicenciatura: 1 punt.

Superació de la totalitat dels cursos de doctorat: 1 punt.

1.2.2. Sistema establit pel RD 185/1985 o RD 778/1998:

Aspirants que han obtingut els 32 crèdits del programa de doctorat: 1 punt

Reconeixement de suficiència investigadora o DEA: 1 punt.

Els apartats 1.2.1 i 1.2.2 són excloents entre si.

1.2.3. Grau de doctor: 2 punts. Si el grau s'ha obtingut amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més.



2. Formació especialitzada, fins a un màxim de 30 punts

2.1. Ostentar una altra llicenciatura o diplomatura o títol de formació professional relacionats amb les funcions del lloc i la categoria a què s'opta, distints i no d'inferior nivell a la titulació requerida com a requisit en la convocatòria, 10 punts.

2.2. Exclusivament d'aplicació al personal sanitari: ostentar qualsevol de les següents especialitats d'infermeria: 15 punts.

– Infermeria Obstetricoginecològica

– Infermeria de Salut Mental.

– Infermeria Geriàtrica.

– Infermeria del Treball.

– Infermeria de Cures Medicoquirúrgiques.

– Infermeria Familiar i Comunitària.

– Infermeria Pediàtrica.

Les anteriors especialitats es puntuaran llevat que s'exigisquen com a requisit de participació en la convocatòria

Els apartats 2.1 i 2.2 són excloents entre si.

2.3. Es valoraran els cursos, cursos superiors, diplomes o màsters que d'acord amb l'article 7 hagen sigut cursats per l'interessat, d'acord amb la següent escala, fins a un màxim de 20 punts

Per la realització de màsters, fins a un màxim de 8 punts:

Per cada màster: 2 punts.

Per la realització de cursos o diplomes de més de 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts:

Per cada curs superior o diploma: 0,75 punts.

Per la realització de cursos d'una duració entre 20 i 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts.

Per cada curs de 40 o més hores de duració: 0,40 punts.

Per cada curs de 20 o més hores de duració: 0,20 punts.



3. Experiència professional, fins a un màxim de 45 punts

3.1. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,30 punts.

3.2. Per cada mes complet de serveis prestats en lloc d'alt càrrec, càrrecs intermedis, llocs directius o de lliure designació, o llocs amb funcions d'inspecció de serveis sanitaris, segons l'article 8: 0,20 punts.



3.3. Per cada mes complet de serveis prestats en distinta categoria en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,15 punts.



3.4. Per cada mes complet de serveis prestats de caràcter assistencial o de coordinació i direcció en programes de cooperació internacional en virtut de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració Pública, cooperació al desenrotllament o ajuda humanitària en l'àmbit de la salut (nova Llei del Voluntariat BOE 15/1015): 0,15 punts.



3.5. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en qualsevol administració pública o en institucions acreditades per a la formació de l'especialitat de què es tracte: 0,05 punts.

3.6. No podran valorar-se per més d'un apartat serveis prestats simultàniament en el temps.

4. Altres activitats, fins a un màxim de 10 punts

4.1. Per la realització de treballs científics i d'investigació, d'acord amb la següent taula de càlcul, fins a un màxim de 6 punts:



Nacional Internacional

Publicacions × 0,5 = × 1=

Cap. de llibre × 0,7 = × 1,4 =

Llibre × 1= × 2 =

Total





4.2. Professor associat, o titular o catedràtic en ciències de la salut, fins a un màxim de 2 punts.

Per cada curs acadèmic complet: 0,50 punts.

4.3. Per formar part de comissions clíniques de control de qualitat acreditades en institucions sanitàries públiques, amb certificació emesa pel director corresponent, fins a un màxim d'1 punt.

Per cada 12 mesos: 0,25 punts

4.4. Per activitats com a tutor de residents, aprofitament de beques d'estudi i/o investigació, així com per reunir altres mèrits o haver realitzat activitats rellevants relacionades amb l'especialitat, no previstes en els apartats anteriors, fins a un màxim d'1 punt.



5. Coneixements de valencià, fins a un màxim de 5 punts

Certificat de coneixements orals: 2 punts

Certificat de grau elemental: 3 punts

Certificat de grau mitjà: 4 punts

Certificat de grau superior: 5 punts







Autobarem personal sanitari (grups A1, A2, C1 i C2) i personal de gestió i serveis dels grups A1, A2 i C1



Cognoms i nom...

Categoria: ...



1. Formació acadèmica, fins a un màxim de 10 punts

1.1. Estudis de llicenciatura o diplomatura o batxiller o cicles formatius de grau superior o mig, fins a un màxim de 5 punts.

Per cada matrícula d'honor: 5 punts...

Per cada excel·lent: 4 punts...

Per cada notable: 2 punts...

La suma de les puntuacions es dividirà pel nombre total d'assignatures obligatòries i/o troncals avaluades en el corresponent pla d'estudis.



Subtotal 1.1 (fins a 5 punts):...

1.2. Estudis de doctorat, fins a un màxim de 5 punts.

1.2.1. Sistema anterior a l'establit per RD 185/1985:

Grau de llicenciatura: 1 punt...

Superació de la totalitat dels cursos de doctorat: 1 punt...

1.2.2. Sistema establit pel RD 185/1985 o RD 778/1998:

Aspirants que han obtingut els 32 crèdits del programa de doctorat: 1 punt...

Reconeixement de suficiència investigadora o DEA: 1 punt...

1.2.3. Grau de doctor: 2 punts. Amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més...

Subtotal 1.2 (fins a 5 punts)...

Total 1 (fins a 10 punts):...



2. Formació especialitzada, fins a un màxim de 30 punts

2.1. Ostentar una altra llicenciatura o diplomatura o títol de formació professional relacionats amb les funcions del lloc i la categoria a què s'opta, distints i no d'inferior nivell a la titulació requerida com a requisit en la convocatòria, 10 punts...

2.2. Exclusivament d'aplicació al personal sanitari: ostentar qualsevol de les següents especialitats d'infermeria: 15 punts...

– Infermeria Obstetricoginecològica

– Infermeria de Salut Mental.

– Infermeria Geriàtrica.

– Infermeria del Treball.

– Infermeria de Cures Medicoquirúrgiques.

– Infermeria Familiar i Comunitària.

– Infermeria Pediàtrica.

2.3. Es valoraran els cursos, cursos superiors, diplomes o màsters que hagen sigut cursats per la persona interessada, d'acord amb la següent escala, fins a un màxim de 20 punts

Per la realització de màsters, fins a un màxim de 8 punts:

Per cada màster: 2 punts...

Per la realització de cursos o diplomes de més de 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts:

Per cada curs superior o diploma: 0,75 punts...

Per la realització de cursos d'una duració entre 20 i 100 hores lectives, fins a un màxim de 6 punts.

Per cada curs de 40 o més hores de duració: 0,40 punts...

Per cada curs de 20 o més hores de duració: 0,20 punts...

Total 2 (fins a 30 punts):...



3. Experiència professional, fins a un màxim de 45 punts

3.1. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,30 punts...

3.2. Per cada mes complet de serveis prestats en lloc d'alt càrrec, càrrecs intermedis, llocs directius o de lliure designació, o llocs amb funcions d'inspecció de serveis sanitaris: 0,20 punts...



3.3. Per cada mes complet de serveis prestats en distinta categoria en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut: 0,15 punts...



3.4. Per cada mes complet de serveis prestats de caràcter assistencial o de coordinació i direcció en programes de cooperació internacional per raó de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració Pública cooperació al desenrotllament o ajuda humanitària en l'àmbit de la salut: 0,15 punts...

3.5. Per cada mes complet de serveis prestats en la mateixa categoria i especialitat en qualsevol administració pública o en institucions acreditades per a la formació de l'especialitat de què es tracte: 0,05 punts...

Total 3 (fins a 45 punts):...



4. Altres activitats, fins a un màxim de 10 punts

4.1. Per la realització de treballs científics i d'investigació, d'acord amb la següent taula de càlcul, fins a un màxim de 6 punts: ...





Nacional Internacional

Publicacions × 0,5 = × 1=

Cap. de llibre × 0,7 = × 1,4 =

Llibre × 1= × 2 =

Total





4.2. Professor associat, o titular o catedràtic en ciències de la salut, fins a un màxim de 2 punts.

Per cada curs acadèmic complet: 0,50 punts...

4.3. Per formar part de comissions clíniques de control de qualitat acreditades en institucions sanitàries públiques, amb certificació emesa pel director corresponent, fins a un màxim d'1 punt.

Per cada 12 mesos: 0,25 punts...

4.4. Per activitats com a tutor de residents, aprofitament de beques d'estudi i/o investigació, així com per reunir altres mèrits o haver realitzat activitats rellevants relacionades amb l'especialitat, no previstes en els apartats anteriors, fins a un màxim d'1 punt...

Total 4 (fins a 10 punts):...



5. Coneixements de valencià, fins a un màxim de 5 punts

Certificat de coneixements orals: 2 punts

Certificat de grau elemental: 3 punts

Certificat de grau mitjà: 4 punts

Certificat de grau superior: 5 punts

Total 5 (fins a 5 punts):...

Total barem (màxim 100 punts):...

Mapa web