Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Politècnica de València. RESOLUCIÓ de 8 de novembre de 2016, del rector, per la qual es convoca concurs per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, sector d'administració general, tècnic de gestió



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7916 de 14.11.2016
Número identificador:  2016/8877
Referència Base de Dades:  008532/2016
 



RESOLUCIÓ de 8 de novembre de 2016, del rector, per la qual es convoca concurs per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, sector d'administració general, tècnic de gestió (PF1176), amb destinació en el Servei de Fiscalització d'aquesta Universitat (Codi: 2016/P/FC/CM/25). [2016/8877]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública i fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



De conformitat amb el que es disposa en el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i en virtut de les facultats que confereix el Decret 182/2011, de 25 de novembre, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, aquest Rectorat resol convocar concurs per a la provisió del lloc de treball vacant, les condicions, els requisits i, si escau, els mèrits dels quals s'especifiquen en l'annex d'aquesta Resolució conformement a aquestes bases:



Primera. Participació

Pot prendre part en aquest concurs per a la provisió del lloc de treball vacant, les característiques les quals figuren en l'annex I; el personal funcionari de carrera d'aquesta Universitat Politècnica de València que complisca les condicions següents:

1.1. Pertànyer al grup A, subgrup A1, cos/escala tècnic superior de gestió del sector d'administració general, o bé, pertànyer al grup A, subgrup A2, cos escala, gestió administrativa, del sector d'administració general.

Amb caràcter forçós:

El personal funcionari de carrera indicat suara que es trobe en alguna d'aquestes situacions administratives:

1. Suspès, complit el temps de suspensió.

2. Excedència forçosa.

3. Expectativa de destinació.

4. Adscripció provisional, ocupant llocs oferits en aquesta convocatòria.

1.2. No pot participar en aquest concurs el personal funcionari que, en data de publicació de la convocatòria, estiga un temps inferior a dos anys en la darrera destinació definitiva adjudicada, amb les excepcions següents:

• Quan es tracte de la provisió de llocs en la mateixa unitat; i s'entén com a mateixa unitat cada departament, centre, servei o equivalent.



• Quan haja sigut remogut del lloc de treball obtingut per concurs.



• Quan haja sigut cessat en un lloc de lliure designació.

• Quan s'haja suprimit el lloc de treball.

• Quan es trobe en la situació d'expectativa de destinació o excedència forçosa.

• Quan es tracte de llocs de treball que tinguen assignat un nivell més alt de complement de destinació que el lloc que s'ocupa.

• Quan estiga ocupant la primera destinació definitiva que li haja sigut adjudicada.

• Quan el lloc que ocupa s'haguera obtingut com a resultat d'un procés de reassignació d'efectius.

• En el supòsit de reingrés amb reserva de lloc del mateix nivell i localitat en les situacions administratives que garanteix la llei.



Segona. Peticions

Les peticions s'han de formular mitjançant la cita, per ordre de prioritat, del nombre que cada lloc de treball té adjudicat en aquest concurs, d'acord amb el que es disposa en l'annex I.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les sol·licituds per a prendre part en la convocatòria s'han d'adreçar al Rector de la Universitat Politècnica de València, Camí de Vera, s/n, de València (46071). La sol·licitud de participació i el currículum s'han d'imprimir i presentar tal com s'especifica en el paràgraf següent.

Qui desitge participar en el concurs ha d'omplir les dades de la sol·licitud i el currículum i per a fer-ho ha d'accedir a la intranet de la UPV i triar l'opció «Concurs de mèrits PAS (Bullent)». S'ha de lliurar una de les còpies de la sol·licitud i una altra còpia del currículum junt amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en l'expedient personal del Servei de Recursos Humans, al Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16-4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



A aquest efecte, la persona interessada pot revisar l'expedient personal que hi ha en el Servei de Recursos Humans i també pot consultar les dades laborals bàsiques a través de la Intranet de la UPV en l'apartat d'Informació Econòmica – Informació Recursos Humans, denominada «Consulta d'expedient personal».



Qualsevol modificació de les dades que consten en la sol·licitud i el currículum que l'aspirant, una vegada presentat al registre, vulga modificar, s'ha de fer de la mateixa manera que s'ha detallat. Únicament es poden fer modificacions de les dades dins del termini de presentació de sol·licituds.

El personal funcionari de carrera que no es trobe en la situació administrativa activa i que, per tant, no puga accedir a l'aplicació informàtica Bullent, ha d'omplir la instància i el currículum en suport paper i lliurar-lo junt amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en l'expedient personal del Servei de Recursos Humans de la Universitat al Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16-4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



3.2. El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies hàbils, que comencen a partir de l'endemà de la publicació de la Resolució en el DOGV.

La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la memòria prevista en aquestes bases i la documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·lega cada aspirant. Els mèrits s'han de fer constar en la sol·licitud, i s'han d'acreditar documentalment els que no tinguen justificació en els respectius expedients personals del Servei de Recursos Humans.



3.3. La memòria s'ha de presentar en el mateix termini de presentació de les sol·licituds de participació, conjuntament amb la sol·licitud i els mèrits que s'al·leguen. En transcórrer el termini, en cap cas s'admetrà la presentació de memòries ni annexos o altres alteracions del que s'haja presentat.



Quarta. Valoració

4.1. La valoració dels mèrits per a l'adjudicació dels llocs es farà d'acord amb el barem que hi ha en l'annex II de la convocatòria.



4.2. Els llocs de treball seran adjudicats al personal funcionari que reunisca els requisits establits per a cada lloc de treball en la relació de llocs que hi ha en l'annex I de la convocatòria.



4.3. La puntuació mínima requerida per a adjudicar-los és la que hi ha en l'annex I de la convocatòria.

El que es disposa en aquest apartat no és aplicable per a l'adjudicació de la primera destinació al personal funcionari de nou ingrés.



Cinquena. Adjudicació

5.1. L'ordre de prioritat per a l'adjudicació dels llocs al personal funcionari el dóna la puntuació obtinguda segons el barem especificat en l'annex II, sense perjudici del dret preferent del personal en situació d'excedència forçosa i per cura de familiars, per aquest ordre, en llocs de treball de nivell igual al seu grau personal reconegut.

5.2. Els casos d'empat en la puntuació final del personal que no siga de nou ingrés els resol la comissió; en primer lloc, tenint en compte qui haja obtingut una puntuació més alta en l'apartat d'experiència professional, si persisteix l'empat, s'adjudicarà el lloc a qui tinga més antiguitat, i si persisteix l'empat es farà un sorteig públic.



5.3. Les persones aspirants poden desistir de la petició de prendre part en el concurs abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants poden renunciar a les destinacions obtingudes en el concurs únicament quan s'haja obtingut un altre lloc segons resolució d'una convocatòria concurrent, de concurs o lliure designació. En aquest cas, s'haurà d'exercitar l'oportuna opció dins del termini assenyalat per a la presa de possessió.

No obstant això, es pot desistir de participar en el concurs o renunciar al lloc adjudicat quan transcórreguen més de quatre mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.

5.4. El personal funcionari a qui s'adjudique un lloc de treball en la convocatòria està obligat a romandre un mínim de dos anys en la darrera destinació definitiva adjudicada per a poder participar en un altre concurs de provisió de llocs, amb les excepcions previstes en l'apartat 2 de la base primera.



Sisena. Comissió de valoració

6.1. La comissió de valoració està formada pels membres que hi ha tot seguit:

– President o presidenta, amb designació del Rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

– Quatre vocals, amb designació del Rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

– Un secretari o secretària, amb designació del Rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera, que actua amb veu, però sense vot.

Així mateix, es designarà una comissió de valoració suplent amb la mateixa composició.

6.2. Els membres de la comissió de valoració estan subjectes als motius i les causes generals d'abstenció i recusació dels articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.



6.3. Contra els actes de la comissió de valoració, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació, tot això de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el Rector com a òrgan competent per a resoldre'l.



Setena. Desenvolupament del procediment

7.1. En finalitzar el termini de presentació de sol·licituds, el Rector dictarà una resolució que es publicarà en el tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans, situat a l'edifici de Rectorat i en l'adreça d'internet http://www.upv.es/rrhh (Personal d'administració i serveis; Selecció i provisió; Personal funcionari; Concursos), la qual contindrà la relació provisional de sol·licituds admeses i excloses per al concurs i la composició de la comissió de valoració.



7.2. Les persones interessades poden, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud, o fer les reclamacions que troben convenient en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà a la publicació de la relació esmentada en el paràgraf anterior.

7.3. En transcórrer el termini de 10 dies hàbils, esmenar els defectes si escau i vistes les reclamacions que corresponguen, es dicta resolució amb la relació definitiva de persones admeses i excloses, la qual serà objecte de publicació mitjançant els sistemes previstos en l'apartat 7.1.



7.4. Una vegada publicada la Resolució del Rector amb la relació definitiva de persones admeses i excloses, la comissió de valoració procedirà a avaluar els mèrits que haja al·legat el personal concursant.

7.5. Posteriorment i amb un termini d'almenys quaranta-vuit hores d'antelació, es procedirà a citar les persones aspirants a fer l'entrevista personal i exposar i defensar la memòria.

7.6. Per a l'adjudicació d'aquest lloc cal aconseguir la puntuació mínima establida en l'annex I. Per aquest motiu no serà convocat a fer l'entrevista personal i exposar la memòria el personal aspirant que, sumada la puntuació màxima prevista en el barem per a l'entrevista i la memòria a la puntuació obtinguda en la valoració dels altres mèrits, no arribe a la puntuació mínima fixada.



7.7. La comissió de valoració farà públic al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans, situat a l'edifici de Rectorat i en l'adreça d'internet http://www.upv.es/rrhh (Personal d'administració i serveis; Selecció i provisió; Personal funcionari; Concursos) el resultat de la valoració provisional dels mèrits al·legats, de l'entrevista personal i la memòria, en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cada un de l'obtinguda en cada apartat del barem. Les persones interessades disposen d'un termini improrrogable de 10 dies hàbils per a presentar reclamacions al Registre General d'aquesta Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS d'Alcoi i l'EPS de Gandia o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



7.8. En transcórrer el termini, la comissió resoldrà les reclamacions que s'hagen presentat, ha de formular la valoració definitiva dels mèrits i l'adjudicació provisional dels llocs. Contra l'adjudicació provisional dels llocs, les persones interessades disposen d'un termini improrrogable de 10 dies hàbils per a presentar reclamacions.



7.9. En finalitzar el termini, la comissió ha de resoldre les reclamacions que s'hagen presentat, formular l'adjudicació definitiva dels llocs i elevar-la al Rector perquè es publique mitjançant Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

7.10. En la resolució d'adjudicació del concurs s'indicarà la data en què s'ha de fer el cessament en els llocs de treball actuals i la presa de possessió de les destinacions adjudicades. Excepte casos de força major degudament justificats, el termini de presa de possessió començarà a comptar a partir de l'endemà del de cessament.

No obstant el que preveu aquest apartat, les persones responsables de les diferents unitats poden sol·licitar al Rector l'ajornament del cessament per necessitats del servei fins a un màxim de vint dies hàbils.

En els supòsits de nou ingrés o de reingrés des de la situació d'excedència voluntària hi ha un mes de termini per a prendre possessió de la destinació. Si se'n fa ús, durant aquest termini no es reporta cap retribució.

En cap cas el canvi de lloc de treball amb motiu de la participació en un concurs o convocatòria de lliure designació pot comportar la percepció d'indemnització de cap tipus.



Vuitena. Informació respecte de les dades reunides

8.1. D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades a un fitxer automatitzat personal, el titular del qual és la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i els concursos convocats per la Universitat i la gestió de la borsa de treball que es puga constituir en concloure el procés selectiu.

8.2. El fitxer personal queda sota la responsabilitat del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, situat al Camí de Vera, s/n, de València (46071).

8.3. La informació obtinguda es processa exclusivament per a la gestió de personal.

8.4. Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb el que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

8.5. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat Politècnica de València, situat al Camí de Vera, s/n, de València (46071).





Novena. Recursos

Contra la present convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 8 de novembre de 2016.– El rector: Francisco José Mora Mas.





ANNEX I

Características i funcions del lloc



Codi del lloc: PF1176

Denominació: Tècnic de gestió

Unitat i subunitat: Servei de Fiscalització

Sector: Administració general

Classificació del lloc Grup/subgrup: A – A1/A2

Nivell: 24

Complement específic: E040

Jornada: Matins i una vesprada

Localitat de destinació: València





Puntuació mínima per a l'obtenció del lloc: 10 punts







Funcions del lloc de Tècnic de Gestió:

D'acord amb el nivell de responsabilitat i la dificultat tècnica del lloc, i atenent a la classificació del lloc, serà responsable de la gestió i el desenvolupament dels diversos processos administratius que hagen sigut encomanats per la direcció del Servei de Fiscalització, havent de dur a terme les funcions següents:

Coordinar i supervisar el treball del personal de categoria inferior assignat a la unitat.

Control financer en els termes, condicions i abast determinats en el Pla anual de control intern de la Universitat Politècnica de València.



Funció interventora sobre els actes de contingut econòmic de les oficines gestores el control de les quals tinga atribuït.

Recopilar, actualitzar i transmetre les disposicions legals i les normes de les matèries relacionades amb l'àrea de gestió i competència.

Elaboració de la documentació tècnica necessària dels assumptes de l'àrea de la seua competència.

Prestar assessorament als òrgans de direcció en matèria de l'àrea de la seua competència.

Elaboració d'informes i documents de treball que li siguen sol·licitats.

Donar suport tècnic en els assumptes de la seua competència.

Proposar i posar en pràctica nous procediments d'execució de tasques de l'àrea de la seua competència.

Maneig d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari.

Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut, emanades dels òrgans tècnics competents

Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

Tenir iniciativa per a la creació de millora i innovació en la Unitat i implicar-se activament en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

Suport a la preparació de la documentació que siga requerida per a la realització de les tasques anteriors.

I totes les funcions inherents al lloc de treball d'acord amb la categoria professional.





ANNEX II

Barem



1. Antiguitat. Es valora amb 0,25 punts cada any complet de serveis en un lloc de treball en qualsevol administració pública, ja siga amb destinació provisional o definitiva, fins a un màxim de 2,00 punts.



A aquest efecte es computen els serveis prestats amb caràcter previ a ingressar en el cos o escala expressament reconeguts. No es computen serveis que hagen sigut prestats simultàniament amb uns altres igualment al·legats.

2. Grau personal. S'adjudiquen un màxim de 2,00 punts per tenir un determinat grau personal consolidat dins de la carrera administrativa, de la manera següent:

a) Per tenir el grau personal superior al nivell del lloc sol·licitat: 2,00 punts

b) Per tenir el grau personal igual al nivell del lloc sol·licitat: 1,00 punt

c) Per tenir el grau personal inferior al nivell del lloc sol·licitat: 0,50 punts



3. Experiència professional. Es valora com a màxim fins a 7,00 punts, d'acord amb l'escala següent:

a) Pel nivell de complement de destinació del lloc de treball exercit en el període comprès en els darrers tres anys, amb una antiguitat mínima de sis mesos continuats en el lloc, s'adjudica fins a un màxim de 3,00 punts, distribuïts de la manera següent:

– Per l'acompliment d'un lloc de treball de nivell superior al del lloc de treball al qual es concursa: fins a un màxim de 3,00 punts. El càlcul es fa d'una manera proporcional al temps treballat i es valora a 100 punt per any complet, es prorrategen els mesos i es valoren a 0,0833 punts per mes, sense que es tinguen en compte els períodes inferiors al mes.

– Per l'acompliment d'un lloc de treball del mateix nivell al qual es concursa: fins a un màxim de 2,00 punts. El càlcul es fa d'una manera proporcional al temps treballat i es valora a 0,6666 punts per any complet, es prorrategen els mesos i es valora a 0,0555 punts per mes, sense que es consideren els períodes inferiors al mes.

– Per l'acompliment d'un lloc de treball com a màxim inferior a dos nivells al del lloc al qual es concursa: fins a un màxim d'1,00 punt. El càlcul es fa d'una manera proporcional al temps treballat i es valora a 0,3333 punts per any complet, es prorrategen els mesos i es valoren a 0,0278 punts per mes, sense que es consideren els períodes inferiors al mes.



A aquest efecte:

– El personal que es trobe en una situació d'excedència s'entén que presta els serveis en un lloc corresponent al grau reconegut al seu moment sempre que no hagen transcorregut més de cinc anys que es trobe en aquesta situació. En el cas que hagen transcorregut més de cinc anys o no tinguera grau consolidat, s'ha de considerar el nivell mínim assignat al grup del seu cos o escala o categoria.



– Pel que fa al personal procedent de les situacions d'excedència voluntària per cura de familiars, excedència voluntària per violència de gènere i situació de serveis especials, es valora el nivell del darrer lloc que exercien en actiu i, i si això no pot ser, el nivell mínim corresponent al grup en què es classifique el seu cos o escala o categoria. Tot això d'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, de l'ordenació i la gestió de la funció pública valenciana.



– Quan es tracte de personal que ocupe destinació provisional, la valoració ha de fer referència al lloc que s'ocupe provisionalment, en cas contrari, es té en compte el nivell del lloc o llocs anteriors que complisquen els requisits, o si no pot ser, el nivell mínim del grup d'adscripció com a funcionari.

– No es valora en aquest apartat el període que excedisca de dos anys en els llocs que s'ocupen en comissió de serveis. Es valora en aquest supòsit, el temps d'excés, amb el treball desenvolupat en el lloc que el funcionari ocupe amb caràcter definitiu.

b) Per l'acompliment de llocs de treball pertanyents a la mateixa àrea a la qual correspon el lloc convocat, a més dels que corresponga computar per l'aplicació de l'apartat anterior, s'adjudiquen fins a un màxim de 4,00 punts, i amb un màxim d'1,00 punt per any, sobre la base de les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, es prorrategen els mesos, i no es tenen en compte els períodes inferiors al mes.



Si els llocs de treball pertanyen a àrees afins a la que correspon el lloc convocat, la puntuació per any és de 0,50 punts a 0,75 punts, i es tenen en compte els criteris indicats en el paràgraf anterior en referència a les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, es prorrategen els mesos i no es tenen en compte els períodes inferiors al mes.



Per a la resta de llocs de treball que no tinguen relació amb l'àrea a la qual correspon el lloc convocat es valora a raó de 0,25 punts per any.



En qualsevol cas, per a la valoració de l'apartat b es prenen únicament com a màxim els quatre anys compresos dins dels deu anys immediatament anteriors a aquesta convocatòria, ja siga ocupant el lloc de treball amb destinació definitiva o provisional; es tenen en compte a aquest efecte els quatre anys l'experiència professional dels quals siga més favorable.

Els expedients ferms de remoció de llocs de treball i/o els expedients disciplinaris ferms en els quals haja sigut part la persona interessada i que tinguen relació amb les funcions exercides en el lloc de treball, es tenen en compte a l'efecte de valorar l'experiència professional i es redueix la valoració en 2/3 respecte de la puntuació prevista per a aquest concepte.

No es valora com a experiència professional, en el lloc que s'ocupe en comissió de servei, el període que excedisca de dos anys, i es valora en aquest supòsit el treball desenvolupat en el lloc que s'ocupe amb caràcter definitiu.

4. Titulacions acadèmiques. Aquest apartat es valora fins a un màxim de 0,50 punts. Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a l'exigida per a l'acompliment del lloc de treball sol·licitat amb 0,50 punts.

Quan es tracte de llocs de treball classificats indistintament per a dos grups, s'aplica el criteri anterior respecte del grup superior en què estiga classificat el lloc.

5. Cursos de formació i perfeccionament. Es valoren fins a un màxim de 5,00 punts els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions de cada lloc de treball objecte de la convocatòria.

Únicament es tenen en compte els cursos genèrics fins a un màxim d'1,50 punts, en el cas que pel concepte de cursos específics no se sobrepasse el màxim establit anteriorment.

La valoració dels cursos específics es fa d'acord amb el barem que hi ha tot seguit, sense que es tinguen en compte els cursos de fins a nou hores, i en el cas que hi haja dos cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:



Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





La valoració dels cursos genèrics es fa d'acord amb el barem següent, sense que es tinguen en compte els cursos de fins a nou hores, i en el cas que hi haja dos cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:

Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,05

De 15 a 19 0,125

De 20 a 29 0,20

De 30 a 49 0,25

De 50 a 74 0,30

75 o més hores 0,375





Només es valoren els cursos convocats o organitzats per universitats o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc de programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar-ho mitjançant diploma o certificat d'assistència o, si escau, aprofitament.



Es tenen en compte a aquest efecte els cursos de formació contínua que imparteixen les organitzacions sindicals i que estan inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

6. Coneixement del valencià. Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del certificat o homologació corresponent expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre altres, els certificats de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o de les universitats públiques valencianes, d'acord amb l'escala que hi ha tot seguit. Si es tenen dos nivells, es valora únicament el de més nivell:





Per a llocs dels subgrups A1 o A2

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 o C2

Certificat de nivell A2 (Bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideren els superiors al nivell requisit.

En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió el fet de tenir el certificat de nivell C2 (Superior), es considera com a mèrit i es valora amb 1,00 punt tenir el certificat de Correcció de Textos expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Ordre de 16 d'agost de 1994 de la Conselleria d'Educació i Ciència).



El quadre en termes generals d'equivalències de les certificacions més habituals està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, al qual es pot accedir mitjançant l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/srh/pas/751636normalv.html. Per a obtenir informació sobre altres certificats equivalents es poden consultar els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, als quals es pot accedir mitjançant l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/apnl/infoweb/anl/cav/criterisequivalencies.pdf

7. Coneixement d'idiomes. Es valora fins a un màxim d'1,00 punt el coneixement de les llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditats de la capacitació lingüística i comunicativa en les esmentades llengües estrangeres, els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), i els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística. Es pot accedir a aquesta informació mitjançant l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/acdl/infoweb/cdl/info/852347normalc.html



En aquest apartat s'adopten els criteris que estableix el Centre de Llengües de la UPV, en ser un centre de competència reconeguda en matèria lingüística.

Per a valorar aquests idiomes en cap cas es tenen en compte els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, i els que es consideren cursos de formació.



Nivell Punts

Haver obtingut el certificat A2 acreditatiu de competència lingüística 0,25

Haver obtingut el certificat B1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat B2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió el nivell de coneixement B2 d'algun dels idiomes, es considera com a mèrit i es valora tenir els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles) i els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, dels nivells següents:





Nivell Punts

Haver obtingut el certificat C1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat C2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç que hi ha tot seguit:

http://www.upv.es/entidades/acdl/infoweb/cdl/info/847058normalc.html



Tots els certificats susceptibles d'equivalència els ha de tramitar la persona interessada, abans que acabe el termini de presentació d'instàncies de la convocatòria i lliurar-los al Servei de Recursos Humans perquè els incorpore a l'expedient personal.



8. Entrevista, exposició i defensa de la memòria. Per a la provisió de llocs de treball catalogats amb un nivell de complement de destinació 24 o superiors, hi ha una entrevista personal pública que es valora fins a un màxim de 4,00 punts, en la qual cal obtenir un mínim de 2,00 punts perquè la comissió d'avaluació incloga l'aspirant en la proposta de provisió del lloc sol·licitat.

L'entrevista té com a objectiu exposar i defensar una memòria relacionada amb les funcions del lloc de treball sol·licitat, que consisteix en una anàlisi del lloc, característiques, condicions, mitjans necessaris, propostes de millora en el desenvolupament de les funcions i totes les qüestions que l'aspirant considere interessants o importants. L'extensió no pot excedir de vint fulls a una cara.



La memòria s'ha de presentar en el mateix termini de presentació de les sol·licituds de participació conjuntament amb la sol·licitud i els mèrits que s'al·leguen. En transcórrer el termini, en cap cas s'admetrà la presentació de memòries ni annexos o altres alteracions del que s'haja presentat.

No se citen a l'entrevista i exposició i defensa de la memòria les persones aspirants que en sumar els punts obtinguts amb el màxim possible de l'entrevista no arriben a la puntuació mínima exigida per a cada lloc de treball en la convocatòria.

Mapa web