Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 d'octubre de 2018, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la classificació en classe primera del lloc de vicesecretaria, la classificació en classe tercera d'un lloc de secretaria, i la classificació en classe primera d'un lloc de viceintervenció de la Diputació Provincial de València.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8409 de 24.10.2018
Número identificador:  2018/9825
Referència Base de Dades:  009597/2018
 



RESOLUCIÓ de 19 d'octubre de 2018, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la classificació en classe primera del lloc de vicesecretaria, la classificació en classe tercera d'un lloc de secretaria, i la classificació en classe primera d'un lloc de viceintervenció de la Diputació Provincial de València.

[2018/9825]

Segons el certificat de 28 de febrer de 2018, de la Secretaria General de la Diputació Provincial de València, el Ple de la corporació, en la sessió del dia 27 de febrer de 2018, va adoptar, entre altres, un acord de modificació de la relació de llocs de treball de l'entitat local, per la creació dels llocs de col·laboració següents:



– Un lloc de vicesecretari/ària, sota la dependència orgànica i funcional del lloc de la Secretaria General.

– Un lloc de secretaria intervenció, sota la dependència orgànica i funcional del lloc de cap de Secció de Coordinació Secretaria Intervenció.

– Un lloc de viceinterventor/a, sota la dependència orgànica i funcional del lloc d'interventor/a.

Així mateix, segons consta en l'apartat cinqué del certificat esmentat, també s'acordà notificar a la Direcció General d'Administració Local de la Generalitat la creació dels llocs d'habilitats nacionals i sol·licitar les classificacions corresponents.

En data 5 d'octubre de 2018 es remet, a la Presidència de la Generalitat, un certificat del secretari general de la Diputació Provincial de València, de data 4 d'octubre de 2018, relatiu a la classificació dels tres llocs esmentats, segons el qual en l'esmentada Secretaria General consta l'informe emés pel cap del Servei de Personal de la Diputació de València, de data 4 d'octubre, que manifesta que «en la sessió plenària del dia 27 de febrer de 2018, la corporació va adoptar, entre altres, el següent acord que en la seua part dispositiva diu literalment el següent:





«Centre: Secretaria General

Crear un lloc de vicesecretari/ària amb número R 45739, vacant, caracteritzat com a A1 30 D2 F CM S A1 70, sota la dependència orgànica i funcional del lloc secretari/ària general».



Centre: assistència a municipis

Crear incardinat en la Secció de Coordinació Secretaria Intervenció un lloc de treball de secretari/ària interventor/a amb número R 8673, vacant, caracteritzat com a A1 22 C3 F CM NS A1 89, sota la dependència orgànica i funcional del cap de Secció de Coordinació Secretaria Intervenció.



Centre: Intervenció

Crear un lloc de treball de viceinterventor/a amb número R 23423, vacant, caracteritzat com a A1 30 D2 F CM S A1 75 sota la dependència orgànica i funcional del lloc d'interventor/a.



De conformitat amb la plantilla de personal de la Diputació de València (sector no sanitari) la definició de les places d'adscripció dels llocs de treball adés referits és la següent:

A1 70: places reservades a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala Secretaria, categoria superior.

A1 89: places reservades a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala Secretaria Intervenció.



A1 75: places reservades a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala d'Intervenció Tresoreria, categoria superior».



Consta en l'expedient la publicació de l'anunci de l'acord del Ple de la Diputació Provincial de València, de 27 de febrer de 2018, pel qual s'aproven diverses modificacions en la relació de llocs de treball de la corporació en el Butlletí Oficial de la Província de València número 54, de data 16 de març de 2018, en l'últim paràgraf del qual s'assenyala que aquest acord és definitiu en via administrativa.

En la Direcció General d'Administració Local ja existeix constància de l'existència, en la Diputació de València, com així també s'indica en els antecedents que figuren en l'Acord de 27 de febrer de 2018 abans esmentat, d'un lloc de col·laboració, denominat viceintervenció, classe 1a, creat per Acord de 22 d'abril de 1997, del Govern Valencià.



L'article 6.1 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, disposa que, de conformitat amb l'article 169 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, i mitjançant la modificació de la seua corresponent plantilla i/o relació de llocs de treball, les entitats locals podran crear discrecionalment i suprimir, pels procediments i amb respecte als drets legalment establits, els llocs de col·laboració reservats a personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal de la subescala i categoria que escaiga, per a l'exercici de funcions de col·laboració amb els llocs de secretaria, intervenció o tresoreria.

L'article 6.2 del citat decret estableix que la classificació d'aquests llocs de col·laboració correspon, en tot cas, a la conselleria competent en matèria d'administració local, que la realitzarà a proposta de l'entitat local interessada, a la qual haurà d'adjuntar-se certificació de la secretaria acreditativa de la modificació de la plantilla i/o relació de llocs de treball, així com de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província de València, tràmit que s'ha complit per part de la Diputació Provincial de València en el present expedient.

Vistos els antecedents indicats, i en virtut del que diposen els articles 164.1, 169 i 170 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, així com l'article 6 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, i de conformitat amb la Resolució de 12 de febrer de 2016, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en diferents òrgans de l'Administració de la Generalitat (DOGV 7722, 17.02.2016), resolc:





Primer

Classificar el lloc de Vicesecretaria de la Diputació Provincial de València, en classe primera, que queda reservat a personal funcionari d'administració local, amb habilitació de caràcter nacional, pertanyent a la subescala de Secretaria, categoria superior.



Segon

Classificar un lloc de Secretaria, en classe tercera, per a prestar serveis d'assistència a municipis, que queda reservat a personal funcionari d'administració local, amb habilitació de caràcter nacional, pertanyent a la subescala de Secretaria Intervenció.



Tercer

Classificar el segon lloc de Viceintervenció, en classe primera, que queda reservat a personal funcionari d'administració local, amb habilitació nacional, pertanyent a la subescala d'Intervenció Tresoreria, categoria superior.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

a) Directament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de València o davant el jutjat contenciós administratiu en la circumscripció del qual tinga la persona demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



b) Potestativament, recurs de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb l'establit en els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.



c) En el cas que la persona interessada siga una administració pública no es pot interposar cap recurs en via administrativa, i això sense perjudici de la possibilitat d'efectuar el requeriment a què es refereix l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que estimen oportuna.



València, 19 d'octubre de 2018.– El president de la Generalitat, p. d. (R 12.02.2016; DOGV 17.02.2016), el secretari autonòmic de Presidència: Andreu Ferrer Bautista.

Mapa web