Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 31 de gener de 2018, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Estudio científico de la simbiòtica ubicada en la EDAR de Quart-Benager. CPI-18-022», a càrrec del Programa d'ajudes per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte d'investigació o de transferència tecnològica.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8232 de 12.02.2018
Número identificador:  2018/1089
Referència Base de Dades:  001455/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 31 de gener de 2018, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Estudio científico de la simbiòtica ubicada en la EDAR de Quart-Benager. CPI-18-022», a càrrec del Programa d'ajudes per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte d'investigació o de transferència tecnològica. (APOTIP/2017/019). [2018/1089]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:

Fer l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació d'acord amb les bases següents.



Primera. Requisits generals dels aspirants, a més dels exigits en l'annex I de la present convocatòria, que es tenen que reunir al finalitzar el termini de presentació de sol·licituds:

1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o, ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea, o ser estranger amb autorització o permís de residencia o d'estància en Espanya.

Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofertat deurà acreditar al menys el permís de treball i de residència, en el moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Quan en l'annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la Taula d'Equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013, actualitzada per la Comissió de Llengües L2 de 2 de desembre de 2015.



1.4. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



1.5. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o, si no en tenen, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, adreçada a Juan Salvador Monrós González, director de l'Institut Universitari de Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva de la Universitat de València, carrer del Catedràtic José Beltrán, número 2, 46980 Paterna (València), al Registre de la Gerència de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, baixos, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques)

Les instàncies presentades a les oficines de Correus s'han de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/ada la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

2.2. Com a instància, es farà servir el model que facilita el Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València a les seues dependències de l'avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València; n'hi ha una còpia en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

2.3. El termini de presentació de les instàncies és de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que cal presentar

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició.

3.3. Curriculum vitae, amb acreditació dels mèrits mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa d'aquests documents acreditatius; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat dels documents i sobre les dades que figuren en la instància. En qualsevol moment, però, la comissió o la Universitat pot demanar als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats que hagen estat objecte de valoració.



3.4. Tres mesos després d'haver acabat el procés de selecció i quan haja estat publicada la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums a l'Institut Universitari de Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que resten en aquest Servei seran destruïts d'ofici.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió pot, si ho considera, realitzar una entrevista als aspirants. El nombre d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.



4.3. Acabat el procediment selectiu, es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

4.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic



El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva de la Universitat de València.

Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades subministrades per la persona interessada poden quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la base de dades corresponent a aquest tipus de personal d'aquesta universitat, de conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la LOPD.

6.2. El fitxer queda sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

6.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de la base de dades de contractació d'aquest personal.

6.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

6.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 31 de gener de 2018.– El rector, p. d. (DOGV 17.01.2018), el gerent: Joan Oltra i Vidal.





ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert



1. Projecte: «Estudio científico de la simbiòtica ubicada en la EDAR de Quart-Benager, CPI-18-022», a càrrec del Programa d'ajudes per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte d'investigació o de transferència tecnològica». (APOTIP/2017/019), convocades per a 2017 por Resolució de 25 de gener de 2017 (DOGV 30.01.2017).



2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

3. Jornada de treball: 25 hores setmanals.

4. Període

La duració del contracte estarà determinada per la duració màxima de les ajudes que financen el contracte segons l'Ordre 86/2016, de 21 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula les Ajudes per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte d'investigació o de transferència tecnològica i per la disponibilitat pressupostària.

5. Objecte.

Estudis dels cicles de carboni i emissions de gasos d'efecte hivernacle d'aiguamolls naturals i artificials i avaluació del paper d'aquests últims en la millora de la qualitat de l'aigua.

6. Requisits:

Titulació per una Universitat espanyola: llicenciatura/grau en Biologia, o Ciències Ambientals o titulació equivalent.

7. Mèrits preferents:

Doctorat Ciències Biològiques

Publicacions en revistes científiques SCI en el camp de la Limnologia i Ecologia Microbiana.

Experiència en la redacció d'informes tècnics on es descriga el progres i/o resultats de les investigacions científiques.

Experiència en la presentació de ponències en congressos científics.



Premis obtinguts en l'àmbit científic i acadèmic.

Evolucions positives a la activitat docent i investigadora per part de l'ANECA en l'àrea d'Ecologia.

Experiència amb estudis de Limnologia i Ecologia Microbiana relacionats amb el funcionament ecològic i estructura de les zones humides.



Experiència logística en organització de campanyes de mostratge i coordinació entre distints grups d'investigació.

Experiència amplia amb la caracterització físic-química i bioquímica de les aigües continentals, incloent els estudis de cDOM i bacterioplancton.

Experiència en tècniques de mesurament de taxes metabòliques en aiguamolls.

Experiència en l'estudi del funcionament d'aiguamolls artificials.



Experiència amplia en la realització d'experiments manipulatius (bioassajos) en micro i mesocosmos, tant en camp com laboratori.





ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, NIF/NIE/passaport,/NIE/Passaport, telèfon de contacte i adreça.

2. Denominació del lloc de treball: tècnic/a superior de suport a la investigació.

3. Denominació del projecte: «Estudio científico de la simbiòtica ubicada en la EDAR de Quart-Benager CPI-18-022», a càrrec del Programa d'ajudes per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte d'investigació o de transferència tecnològica. (APOTIP/2017/019)

4. Signatura i data de la sol·licitud.

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten».

6. Ha d'expressar si desitja o no recuperar el seu curriculum vitae.

7. Ha d'estar adreçada a l'Institut Universitari de Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva de la Universitat de València.





ANNEX III

Barem



1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punts per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

3. Mèrits preferents relacionats en el punt 7 de l'annex I, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

4. Entrevista: fins a 2 punts.





ANNEX IV



Comissió avaluadora titular

President: Juan Salvador Monrós González, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia

Vocal 1: Antonio Camacho González, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia

Vocal 2: Salvador Herrero Sendra, professor del Departament de Genètica

Vocal 3: M. José Carmona Navarro, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia

Secretària: Carmen Rojo Garcia-Morato, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Raquel Pilar Ortells Bañeres, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia

Vocal 1: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Rosario Gil García, professora del Departament de Genètica.

Vocal 3: José Antonio Gil-Delgado Alberti, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia

Secretàri: Francesc Mesquita Joanes, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Mapa web