Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 19 de febrer de 2019, del Rectorat, per la qual es convoca concurs de selecció de professorat contractat doctor.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8494 de 26.02.2019
Número identificador:  2019/1784
Referència Base de Dades:  001865/2019
 



RESOLUCIÓ de 19 de febrer de 2019, del Rectorat, per la qual es convoca concurs de selecció de professorat contractat doctor. [2019/1784]

Sent necessària la provisió de quatre places vacants de professorat contractat doctor, incloses en la relació de llocs de treball del personal docent i investigador de la Universitat Jaume I de Castelló i dotades pressupostàriament, aquest Rectorat, resol convocar concurs de selecció d'acord amb les següents bases.



Normes generals

D'acord amb el que disposa l'article 48 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats (a partir d'ara, LOU), modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, pel Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari (DOGV 22.10.2002); per la Normativa per al desenvolupament dels concursos d'accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló, aprovada pel Consell de Govern de 24 de maig de 2012 (a partir d'ara, Normativa del Consell de Govern); per les disposicions que regulen el règim d'ingrés en l'Administració pública; vist l'informe de 27 de febrer de 2018, de la Direcció General de Pressupostos de la Generalitat Valenciana que no planteja objeccions a l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018, atenent l'acord del Consell de Govern de la Universitat Jaume I número 1, de 31 de gener de 2018, pel qual es va aprovar l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018 (DOGV de 15.03.2018), que comprèn les places dels cossos docents universitaris i de professorat contractat doctor, en els termes del que preveu l'article 19, apartat Un.2, de la Llei 3/2017, de 27 de juny, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2017 que permet en les universitats públiques convocar processos selectius emparats en la taxa de reposició d'efectius que defineixen els apartats 2.J i 4 de l'esmentada disposició:



– Sempre que les places resultants de l'aplicació de la taxa de reposició d'efectius s'incloguen en una oferta d'ocupació pública aprovada en els termes de l'article 70.2 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.

– Que l'esmentada oferta no afecte el compliment dels objectius d'estabilitat pressupostària establerts per a la corresponent universitat, ni dels altres límits fixats en la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.

– Que dins del límit de la taxa de reposició corresponent als cossos de catedràtics d'universitat i de professors titulars d'universitat i als professors contractats doctors, es destina un mínim del 15 per cent del total de places que s'ofereixen, a la incorporació, en aquella categoria per a la qual estigue acreditat, de personal investigador doctor que hage finalitzat el Programa Ramón y Cajal i que hage obtingut el certificat I3.



D'acord amb les restants normes d'aplicació general i pel que disposen aquestes bases, aquest Rectorat, en ús de les competències previstes en l'article 105 dels Estatuts de la Universitat Jaume I, aprovats pel Decret 116/2010, de 31 d'agost, del Consell de la Generalitat (a partir d'ara, EUJI), convoca un concurs d'accés a les places que s'assenyalen en l'annex II d'aquesta resolució, d'acord amb les següents bases:





1. Àmbit d'aplicació i règim jurídic

Aquest concurs es regeix per les presents bases, pel que disposa la LOU, el Decret 174/2002, els EUJI, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, per la Normativa del Consell de Govern i, amb caràcter supletori, pel que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.







2. Requisits

2.1. De caràcter general

a) Tenir complits 16 anys i no superar l'edat de jubilació.

b) Estar en possessió o en condicions d'obtindre el títol acadèmic exigit per a cada figura. Si s'han realitzat els estudis fora de l'Estat espanyol la titulació acadèmica ha d'estar homologada pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Les persones amb títols de la Unió Europea han de presentar l'homologació del títol o la credencial de reconeixement dirigit a l'exercici de la professió de professor o professora d'universitat.

c) No patir malaltia o discapacitat física o psíquica que impedisca l'exercici de les corresponents funcions.

d) No haver patit separació ni inhabilitació per a l'exercici de funcions públiques o exercir càrrecs o funcions declarades incompatibles amb la docència. Així mateix, l'exercici de les places convocades queda incurs en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desplegament, en matèria d'incompatibilitats. Les persones la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola no han d'estar incurses en sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu Estat, l'accés a la funció pública.

e) Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola han de posseir un coneixement de l'espanyol adequat per al desenvolupament de les seues funcions.

f) Les persones que sol·liciten places amb perfil de docència en valencià han d'acreditar el nivell C1 de coneixements de valencià.



2.2. De caràcter específic

Per a accedir en places de professorat contractat doctor:

– Estar en possessió del títol de doctor o doctora i tenir l'avaluació positiva de la seua activitat universitària per a la figura de professor o professora contractat doctor per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

– Haver finalitzat el Programa Ramón y Cajal.

– Haver obtingut el certificat I3

2.3. El compliment d'aquests requisits per a concursar es refereix sempre a la data d'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i s'han de mantenir fins a la data de formalització del contracte.

2.4. Les persones que obtinguen una plaça han d'acreditar abans de la seua contractació les condicions generals exigides per la legislació vigent per a l'accés del personal al servei de les administracions públiques.



3. Presentació de sol·licituds

3.1. Les sol·licituds juntament al currículum es presentaran en suport de paper en el Registre General de la Universitat Jaume I, INFOCAMPUS locals 14 i 15 de l'Àgora, av. Vicente Sos Baynat s/n. 12071, http://www.uji.es/serveis/registre/ (adreça per a consulta d'horari), així com pels procediments enumerats en l'article 38.4 de la Llei 30/1992 (BOE 27 de novembre), de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Juntament amb la sol·licitud s'ha de presentar la documentació següent:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o, les persones que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, el document que acredite la seua identitat i data de naixement.

b) Fotocòpia del títol acadèmic exigit en la base 2.2, o resguard si ha abonat els drets d'expedició. Si s'han realitzat els estudis fora de l'Estat espanyol s'ha de presentar la fotocòpia dels documents a què es refereix la base 2.1.b.

c) Fotocòpia de l'avaluació positiva o de l'informe favorable, segons la plaça, de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

d) Relació detallada dels mèrits que s'entregaran en l'acte de presentació (el compliment d'aquest requisit per a concursar està referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i ha de mantenir-se fins a la data de formalització del contracte).

e) Justificant d'ingrés o abonament, mitjançant el resguard original de la transferència bancària de la quantitat de 27,07 euros, en concepte de drets d'examen, en el compte corrent de la Universitat Jaume I (ES36 Banco Santander, entidad 0049, sucursal 4898, DC 95, núm. cuenta 2816129170). A més del nom i els cognoms s'indicarà el nombre del document nacional d'identitat i el nombre de la plaça. La falta del pagament d'aquesta taxa durant el termini de presentació d'instàncies no és esmenable.

I) Fent el pagament mitjançant targeta de crèdit/dèbit en el propi Registre General de la Universitat Jaume I

g) Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 % i els membres de les famílies nombroses de categoria especial. Les persones interessades presentaran les certificacions corresponents que acrediten la condició de discapacitat o la condició de membre de família nombrosa mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.



h) Els membres de famílies nombroses de categoria general tenen una bonificació del 50 % de les taxes.

i) La falta de pagament de les taxes establides durant el període de presentació de sol·licituds es considera incompliment no subsanable i causa la no admissió al concurs. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret de devolució de taxes.



Les instàncies presentades en les oficines de correus han de complir el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de Correus: les instàncies s'han de presentar en sobre obert perquè el personal de l'oficina estampe el segell de dates en la part superior esquerra de les sol·licituds, i hi ha de figurar clarament el nom de l'oficina i la data.

3.2. Traducció de documents

Els documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma diferent dels oficials de la Universitat Jaume I s'han de presentar acompanyats de la seua traducció jurada a qualsevol dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I.



4. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal indicades en els documents aportats per les persones que presenten la sol·licitud de participació quedaran incloses en un fitxer automatitzat. La Universitat Jaume I es compromet a no fer un ús diferent d'aquell per al qual s'han sol·licitat, d'acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades.



La Universitat Jaume I informa sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició, d'acord amb l'article 5 de la Llei 15/1999. Aquests drets s'han d'exercir per escrit davant la Secretaria General de la Universitat.



5. Relació de persones admeses i excloses

5.1. Finalitzat el període de presentació de sol·licituds, si totes les sol·licituds presentades en cadascuna de les places s'ajusten en tots els seus extrems a la convocatòria, el Rectorat de la Universitat Jaume I dictarà en el termini màxim de vint dies hàbils una resolució en la qual elevarà a definitiva les llistes de persones aspirants admeses. En cas contrari, en cadascuna de les places i en el mateix termini, el Rectorat dictarà una resolució en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, i s'indicarà, pel que fa a aquestes últimes, la causa d'exclusió, indicant a les persones interessades que, si no ho esmenen en el termini improrrogable de 10 dies hàbils, perdran el dret. Finalitzat aquest termini, s'elevarà a definitiva la llista provisional amb les modificacions que procedisquen.

5.2. Aquestes resolucions es publicaran en el tauler d'anuncis oficial (http://www.uji.es/seu/info-adm/tao/).

5.3. Contra la resolució que aprova la llista definitiva de persones admeses, les que hagen resultat excloses podran interposar un recurs en els termes previstos en els articles 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5.4. En tot cas, per a evitar errors i per a possibilitar la seua correcció dins del termini i la forma correctes, les persones aspirants han de comprovar fefaentment no sols que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que, a més, les seues dades personals consten correctament en la pertinent relació de persones admeses. Serà causa d'exclusió, a més de les assenyalades en altres apartats d'aquestes bases, l'omissió de la firma en la sol·licitud.

5.5. Les persones que resulten excloses en la relació definitiva poden sol·licitar el reintegrament de les taxes per mitjà d'instància dirigida al Rectorat. En la instància s'han d'indicar les dades bancàries on s'ha de fer efectiva la transferència.



6. Comissió de contractació

6.1. Els concursos de selecció de les places objecte d'aquesta convocatòria els resoldran comissions de contractació formades per funcionariat dels cossos docents universitaris d'aquesta universitat, sempre que siga possible, que han de tenir el grau de doctor o doctora, quan el concurs siga a places que exigisquen aquest grau acadèmic. Si no n'hi ha, també podrà formar part d'aquestes comissions professorat contractat doctor.

6.2. Aquestes comissions, en les quals s'ha de procurar que hi haja una composició equilibrada entre dones i homes, seran presidides per la rectora o rector o persona en qui delegue, que podrà ser substituït en els casos previstos en l'article 67 dels EUJI pels procediments previstos en aqueix mateix article, i estaran integrades a títol individual i no representatiu, a més, per vocals preferentment d'aquesta universitat, en la proporció següent:

a) Dos membres vocals designats pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça.

b) Un membre vocal designat pel Rectorat entre un mínim de cinc proposats pel departament entre professorat de la Universitat Jaume I de l'àrea de coneixement de la plaça o afins.

c) Un membre vocal designat pel Rectorat, entre un mínim de cinc proposats per l'òrgan sindical competent entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça o afins.

D'acord amb les normes generals en matèria de funció pública, els membres d'aquestes comissions han d'ostentar competència tècnica suficient per a valorar els mèrits i capacitat de les persones candidates.



Per a cada comissió s'han de nomenar tant membres suplents com titulars.

En les comissions en què hi haja membres de distints cossos docents, actuarà com a secretari o secretària aquell que pertanya al cos docent amb menor categoria i dins del mateix cos el de menys antiguitat. En aquelles comissions en què tots els membres siguen del mateix cos, actuarà com a secretari o secretària el membre de menor antiguitat dins del cos.

6.3. El nomenament com a membre d'una comissió és irrenunciable, excepte quan hi haja una causa justificada que impedisca actuar com a membre d'aquella. En aquest cas, l'apreciació de la causa al·legada correspon al Rectorat, que emetrà una resolució en el termini de cinc dies comptadors a partir de la recepció de la renúncia. A continuació, s'actuarà, si escau, segons el procediment que estableix l'apartat 6.7 d'aquesta base.

6.4. S'entendrà que concorre una de les causes justificades de renúncia quan un professor o professora haja sigut nomenat per a dues o més comissions i acredite que coincideixen en el temps, totalment o parcialment, les actuacions corresponents al període comprés entre la constitució de les comissions i la qualificació de les persones concursants. En el cas que el professorat afectat al·legue aquesta causa, aquest romandrà en la comissió que primer s'havia constituït i, si no fora factible utilitzar aquest criteri de prioritat, quedarà a la seua decisió lliure l'exercici de l'elecció i les renúncies pertinents.

6.5. En el cas que concórrega algun dels motius d'abstenció i recusació als quals es refereix els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, les persones afectades hauran d'abstenir-se d'actuar en la comissió i manifestar al Rectorat el motiu concurrent.

6.6. Quan es produïsca la recusació a la qual es refereix l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector, que podrà tenir lloc en qualsevol moment del concurs, la persona recusada manifestarà si es dona o no en ell o ella la causa al·legada. En el primer cas, el Rectorat podrà acordar la seua substitució per la persona suplent. Si el recusat o recusada nega la recusació, el Rectorat resoldrà en el termini de tres dies, previs els informes i comprovacions que considere oportuns.

6.7. En els casos d'abstenció, de recusació o de causa justificada que impedisquen l'actuació dels membres de la comissió titular, aquests se substituiran pels suplents respectius. En el cas excepcional que també la persona suplent complirà algun dels supòsits d'impediment esmentats anteriorment, la Universitat nomenarà un nou suplent.



7. Constitució de les comissions de contractació

7.1. Perquè la constitució de la comissió siga vàlida s'exigeix la presència de la totalitat dels membres. Els membres titulars que no compareguen en aquest acte cessaran i seran substituïts d'acord amb el que preveu l'apartat 6.7 de la base anterior.

7.2. La comissió es constituirà en el termini màxim de quatre mesos comptadors de l'endemà de la publicació de la relació definitiva de persones admeses al concurs. Per a això, el president o presidenta de la comissió, una vegada realitzades les consultes oportunes amb la resta de membres, notificarà, amb una antelació mínima de 10 dies naturals, la convocatòria de l'acte de constitució, i assenyalarà el lloc, data i hora d'aquest.

7.3. Transcorregut el termini de constitució sense que aquest haja tingut lloc, el Rectorat procedirà d'ofici a la substitució del president o presidenta de la comissió. El nou president o presidenta ha de convocar la constitució de la nova comissió en un termini d'un mes des de la publicació del nomenament.

7.4. Després de la constitució de la comissió, en cas d'absència de la presidència aquesta serà substituïda pel professor o professora més antic d'acord amb el següent ordre de prelació de cossos:

Professorat catedràtic d'universitat, professorat titular d'universitat o professorat catedràtic d'escola universitària, professorat titular d'escola universitària i, si escau, professorat contractat doctor.

7.5. Perquè la comissió puga actuar vàlidament és necessària la participació d'almenys tres dels seus membres.

7.6. La comissió ha d'establir els criteris d'avaluació específics, d'acord amb els criteris generals que apareixen en l'annex V d'aquesta convocatòria i que es faran públics.

7.7. Els membres de la comissió que estiguen absents en alguna de les proves corresponents a alguna de les persones aspirants cessaran com a membres d'aquella, sense perjudici de les responsabilitats en què puguen haver incorregut.

7.8. Si, després de l'inici de la primera prova, la comissió queda amb menys de tres membres, es nomenarà una nova comissió pel procediment que estableixen les bases anteriors, en la qual no es poden incloure els membres de la primera que havien cessat en aquesta condició.

7.9. Els acords de la comissió es prenen per majoria, tenint en compte que, en cas d'empat, la Presidència té vot de qualitat.

7.10 Correspon al secretari o secretària de la comissió les actuacions administratives i la gestió econòmica pròpies de la comissió, amb l'ajuda dels serveis administratius de la Universitat.



8. Acte de presentació

8.1. El president o presidenta de la comissió, una vegada realitzades les consultes oportunes amb la resta de membres, notificarà a totes les persones admeses al concurs, amb una antelació mínima de 10 dies naturals, la convocatòria per a l'acte de presentació, i assenyalarà el lloc, data i hora de la seua celebració, que pot tenir lloc immediatament després de la constitució de la comissió.

8.2. En l'acte de presentació, que és públic, han de lliurar la documentació següent:

a) Currículum, per quintuplicat, segons el model que estableix la convocatòria del concurs i un exemplar de les publicacions i documents acreditatius del que s'hi consigna.

b) Projecte docent i d'investigació, per quintuplicat, que el candidat o candidata pretén dur a terme en relació amb el perfil de la plaça. La part d'investigació només es pot exigir en els concursos de places de professorat contractat doctor.

8.3. En l'acte de presentació els candidats i candidates rebran totes les instruccions convenients sobre la realització de les proves. Així mateix, es determinarà, per mitjà de sorteig, l'ordre d'actuació i es fixarà el lloc, data i hora de començament de les proves.

En el mateix acte de presentació, el president o presidenta de la comissió farà públic el termini fixat perquè qualsevol participant puga examinar la documentació presentada per la resta de les persones aspirants abans de l'inici de les proves.

8.4. Les proves han de començar dins del termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de l'acte de presentació.



9. Desenvolupament de les proves

9.1. Els concursos d'accés constaran de dues proves que seran públiques i es realitzaran al lloc de la Universitat Jaume I que establisca el president o presidenta de la comissió.

9.2. Abans del començament de la primera prova, cada membre de la comissió ha d'entregar al secretari o secretària d'aquesta un informe raonat sobre els mèrits al·legats per cada concursant en el seu currículum i sobre l'adequació entre el seu projecte docent i, si escau, d'investigació, i les necessitats de la Universitat, posades de manifest en la convocatòria del concurs.

9.3. La primera prova d'aquests concursos consisteix en l'exposició oral per part de la persona aspirant, en el temps que considere oportú, dels mèrits al·legats i la defensa del projecte docent i, si escau, d'investigació, presentat. A continuació, la comissió debatrà amb el candidat o candidata, durant un temps màxim de dos hores, sobre els seus mèrits, el projecte docent i, si escau, d'investigació, presentat.

9.4. Finalitzada la primera prova, la comissió realitzarà l'avaluació de cada candidat o candidata, ajustada als criteris generals (annex IV) i específics de valoració prèviament establits per la comissió. Aquesta prova té caràcter eliminatori per a totes aquelles persones que no obtinguen, almenys, una puntuació numèrica igual o superior a 5 sobre 10, com a mínim, en tres membres de la comissió.

9.5. Per a la segona prova, les persones concursants han d'entregar a la comissió, després que s'haja realitzat la qualificació de la primera, un resum del tema triat o del treball original d'investigació que posteriorment exposaran oralment.

9.6. La segona prova d'aquests concursos consisteix en l'exposició oral per part de la persona aspirant, durant un temps màxim de dues hores, d'una lliçó del programa que ha presentat, o d'un treball original d'investigació realitzat per aquesta individualment o en equip. En aquest últim cas, ha d'haver participat com a director o directora de la investigació i aquest extrem ha de quedar certificat per la resta de membres de l'equip.

A continuació, la comissió debatrà amb la persona aspirant, durant un temps màxim de dos hores, sobre els continguts científics exposats, la metodologia que utilitzarà en la impartició a l'alumnat i tots aquells aspectes que considere rellevants en relació amb el tema; o sobre tots aquells aspectes que considere rellevants en relació amb el treball original d'investigació.

9.7. Finalitzada la segona prova, cada membre de la comissió avaluarà cada aspirant i li atorgarà una puntuació numèrica de 0 a 10. La puntuació final del concurs d'accés vindrà donada per la suma de les puntuacions obtingudes en les dos proves. En cas d'empat, prevaldrà qui haja obtingut major puntuació en la primera prova.





10. Proposta de les comissions

10.1 A la vista de la puntuació atorgada, la comissió durà a terme la proposta de provisió de les places en el termini màxim de 30 dies comptadors a partir de la data del començament de les proves.

10.2 En els concursos les comissions realitzaran les seues propostes d'acord amb els punts següents:

a) S'han de proveir les places convocades quan hi haja persones que concursen valorades favorablement, almenys, per tres dels seus membres.

b) Els membres de la comissió no poden abstenir-se en la votació.



c) No pot proposar-se un nombre superior de nomenaments al nombre de places convocades.

d) Quan s'hagen convocat diverses places, la comissió citarà les persones proposades per l'ordre de valoració que han obtingut, perquè trien vacant.

e) Tots els concursos es poden resoldre amb la no provisió de plaça o places.

10.3 Les persones que no hagen sigut proposades no poden al·legar cap dret sobre places vacants.

10.4 La proposta motivada de provisió de places es farà pública en el termini màxim de cinc dies comptadors des del següent a la finalització de les proves, en el lloc de celebració del concurs i en el tauler d'anuncis del departament on estiga adscrita la plaça.



11. Presentació de documentació

11.1 En els set dies hàbils següents al dia de finalització de l'actuació de la comissió, el secretari o secretària de la comissió entregarà en la Secretaria General de la Universitat l'expedient administratiu del concurs, que ha d'incorporar els documents següents:

a) L'acta de constitució de la comissió i de cada una de les sessions realitzades, en les quals han de constar les actuacions fonamentals realitzades.

b) El document en què consten els criteris utilitzats per a la valoració de les proves a què al·ludeix la base 7.6.

c) El document en què consten els informes a què al·ludeix la base 9.2.

d) El document en què conste la valoració raonada de la comissió, o de cada un dels seus membres, sobre cada una de les persones aspirants en cada prova, a què al·ludeix la base 9.6.

e) L'acta de la proposta de provisió de la plaça o places, amb la llista de les persones proposades per ordre de preferència.

f) Curriculum vitae, projecte docent i investigador, documents i treballs presentats per les persones concursants.

11.2 Les persones interessades poden sol·licitar en la Secretaria General de la Universitat un certificat de la valoració raonada que la comissió, o cada un dels seus membres, va emetre sobre els seus mèrits.

11.3 La proposta de provisió de places es recollirà en una resolució del rector o rectora o persona en qui delegue. Les contractacions proposades les efectuarà el Rectorat de la universitat, en el termini de 30 dies hàbils comptadors des de la recepció de l'expedient administratiu en la Secretaria General de la Universitat, i després que la persona proposada haja acreditat que compleix els requisits a què al·ludeix l'apartat 3 de l'article 14 de la Normativa del Consell de Govern, la qual cosa ha de fer en els quinze dies hàbils següents al dia de finalització de l'actuació de la comissió. En el cas que la persona proposada no presente oportunament la documentació requerida, el Consell de Govern de la Universitat pot declarar la plaça vacant o remetre l'expedient a la comissió perquè propose, si aquesta ho considera convenient, en el termini de 30 dies, la contractació del següent concursant en l'ordre de valoració formulat.

11.4 En la contractació s'ha d'especificar la denominació de la plaça segons el catàleg d'àrees de coneixement i el departament a què s'adscriu.



12. Duració, funcions i retribucions dels contractes

Els contractes laborals del professorat contractat doctor són de caràcter indefinit i tenen una dedicació a temps complet.

Les funcions del professorat contractat doctor, que inclouen la docència, la investigació i, si escau, la direcció de projectes d'investigació, són les establides per la Universitat en la corresponent relació de llocs de treball.

El sou, els triennis, les pagues extraordinàries i el complement de destí són els que corresponen als funcionaris i funcionàries inclosos en l'àmbit d'aplicació de la Llei 30/1984, de 2 d'agost, d'acord amb el grup A de classificació a què es refereix l'article 25 de la dita llei i:



– El nivell 27 de complement de destí per al professorat contractat doctor.

– El complement específic s'abona en 12 mensualitats i la seua quantia anual és de 1.777,44 euros.



13. Informació

13.1 Es pot accedir a tota la informació de la convocatòria, bases i instàncies, en en el tauler d'anuncis oficial (http://www.uji.es/seu/info-adm/tao/).

13.2 El còmput dels terminis establits en aquesta normativa es realitzarà excloent el mes d'agost, durant el qual no tindran lloc les actuacions de les comissions respectives.



14. Reclamacions

14.1 Contra les resolucions del rector o rectora, o persona en qui delegue, que posen fi al concurs, es pot interposar recurs d'alçada davant del Rectorat en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la proposta.

14.2 Una vegada admès a tràmit, el recurs serà valorat per la comissió de reclamacions de professorat contractat de la Universitat Jaume I formada pel vicerector o vicerectora que tinga atribuïdes les competències en matèria de professorat, que la presidirà, i quatre professors o professores funcionaris dels cossos docents universitaris doctors, o contractats doctors, nomenats pel rector o rectora a proposta del Consell de Govern, per un període de quatre anys, prorrogable per una única vegada. La comissió es renovarà a parts iguals, cada dos anys.



14.3 La comissió de recursos informarà sobre els aspectes de procediment del procés selectiu i comprovarà l'efectiu respecte per les comissions de selecció dels principis d'igualtat mèrit i capacitat, sense qüestionar l'àmbit de discrecionalitat tècnica de la comissió seleccionadora. La comissió de recursos efectuarà una proposta motivada i vinculant al Rectorat en funció de la qual es confirmarà la proposta de contractació, o s'estimarà totalment o parcialment el recurs amb retroacció d'actuacions, si escau, per a la formulació d'una nova proposta de provisió per part de la comissió de selecció.

14.4 Llevat que la resolució del Rectorat indique una altra cosa, la comissió de selecció no ha d'avaluar novament totes les persones concursants, sinó només a aquelles a què es refereix la resolució, i únicament en els apartats o els mèrits del currículum que la resolució esmene. No obstant això, si a conseqüència del recurs la nova puntuació afecta la posició o la puntuació de les persones concursants, entre altres raons, per superar la puntuació màxima prevista en algun apartat general del barem, es normalitzaran i modificaran les puntuacions obtingudes per aquelles en l'apartat corresponent i, consegüentment, en la puntuació final.

14.5 Les resolucions del Rectorat a què fan referència aquest article esgoten la via administrativa i es poden recórrer davant de de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa.

14.6 Quan les comissions de selecció efectuen una nova proposta motivada, com a conseqüència de l'estimació d'un recurs, l'han de notificar a totes les persones que han concursat. Contra aquesta proposta es pot interposar recurs d'alçada davant el Rectorat, per qualsevol motiu diferent dels que van servir de fonament al primer recurs.





Castelló de la Plana, 19 de febrer de 2019.– La rectora, p. d. (R 12.06.2018), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Joaquín Gual Arnau.





ANNEX I

Composició de las comissions



Codi: 17862

Categoria: Professorat contractat doctor. Convocatòria destinada a la provisió de places de professorat contractat doctor que hagen finalitzat el Programa Ramón y Cajal i haja obtingut el certificat I3

Departament: Ciències Agràries i del Medi Natural

Àrea de coneixement: Fisiologia Vegetal



Comissió titular

Presidenta: Rosa María Pérez Clemente, professora titular d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal I: Víctor Flors Herrero, professor titular d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal II: Miguel Cerezo García, professor titular d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal III: Begonya Vicedo Jover, professora titular d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal IV (secretària): María Carmen Pastor Verchili, professora titular d'universitat, Universitat Jaume I







Comissió suplent

President: Aurelio Gómez Cadenas, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal I: Pilar García Agustín, catedràtica d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal II; Vicente Arbona Mengual, professor contractat doctor, Universitat Jaume I

Vocal III: Mónica Asunción Hurtado Ruiz, professora titular d'universitat, Universitat Jaume I

Vocal IV: Eliseo Monfort Gimeno, catedràtic d'universitat, Universitat Jaume I





ANNEX II



Codi: 17862

Categoria: Professorat contractat doctor. Convocatòria destinada a la provisió de places de professorat contractat doctor que hagen finalitzat el Programa Ramón y Cajal i haja obtingut el certificat I3

Departament: Ciències Agràries i del Medi Natural

Àrea de coneixement: Fisiologia Vegetal

Activitat docent: «Bioquímica» en el Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi natural

Activitat investigadora: 3108.08 «Susceptibilitat i Resistència Vegetal», 3108.05 «Fongs» i 3108.03«Control Químic de Malalties».



Dedicació: Completa

Duració: Indefinida

ANNEX V

Criteris generals d'avaluació que han d'aplicar les comissions

que han de resoldre els concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor



En la valoració dels candidats i candidates en els concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor, la primera de les proves té un valor doble que la segona. Pel que fa a la primera prova, les comissions han d'establir uns criteris específics adequats al perfil de les places, que en qualsevol cas han d'estar d'acord amb els criteris generals següents.



Professorat contractat doctor



Criteris generals d'avaluació Percentatge

Formació acadèmica i professional 10

Experiència investigadora i projecte investigador 50

Experiència docent i projecte docent 30

Coneixement de la llengua pròpia 5

Coneixement de la llengua anglesa 5

Mapa web