Ficha disposicion

Ficha disposicion





CORRECCIÓ d'errades de les ordres 60/19 i 61/19, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per les quals es convoquen proves selectives d'accés al subgrup C1, cos especialistes en educació especial C1-03, corresponents a les ofertes públiques d'ocupació de 2017 i 2018.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8764 de 17.03.2020
Número identificador:  2020/2280
Referència Base de Dades:  002591/2020
 



CORRECCIÓ d'errades de les ordres 60/19 i 61/19, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per les quals es convoquen proves selectives d'accés al subgrup C1, cos especialistes en educació especial C1-03, corresponents a les ofertes públiques d'ocupació de 2017 i 2018. [2020/2280]

Publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 20 de desembre de 2019 (número 8702), les ordres 60/19 i 61/19, per les quals es convoquen proves selectives d'accés al subgrup C1, cos especialistes en educació especial C1-03, convocatòries 57/18 i 58/18; corresponents a les ofertes públiques d'ocupació de 2017 i 2018, s'ha advertit l'existència d'errades materials, d'una banda, en determinar l'acreditació dels coneixements de valencià en el segon paràgraf de la lletra e de les bases 10.2, de les esmentades convocatòries, i en transcriure, en l'annex I d'aquestes convocatòries, el temari corresponent a la part especial de les proves selectives.

L'apartat 2 de l'article 109 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, permet rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instàncies dels interessats, les errades materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes, per la qual cosa es procedeix a l'esmena de les esmentades ordres en els següents termes:



Primera

En el segon paràgraf de la lletra e de les bases 10.2, de les esmentades convocatòries:

On diu:

«Segons el preceptuat en l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià en el corresponent Grau Mitjà o C1, mitjançant certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià...»;

Ha de dir:

«Segons el preceptuat en l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià en el corresponent Grau elemental o B1, mitjançant certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià...».



Segona

Substituir el contingut corresponent a la part especial de l'annex I de la convocatòria 57/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional i de la convocatòria 58/18, torn de promoció interna, modalitats B) promoció interna horitzontal i C) promoció interna mixta, pel següent:

«1. Objecte, definicions i principis. Autonomia de les persones amb discapacitat. Atenció integral. Dret a l'educació. Dret a la protecció social. Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social.

2. Objecte, àmbit i criteris d'interpretació. Drets de ciutadania. Dret a la salut. Dret a l'educació. Dret al desenvolupament mitjançant l'oci educatiu, l'activitat física i l'esport. Dret a la inclusió i a condicions de vida dignes. Llei 26/2018, de 21 de desembre, de la Generalitat de drets i garanties de la infància i l'adolescència.



3. El sistema educatiu. Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació. Organització i funcionament dels centres educatius. La intervenció de l'educador/a d'educació especial en els centres educatius.



4. De la integració escolar a la Inclusió educativa. L'educació inclusiva com a dret. Principis d'equitat i d'inclusió en el sistema educatiu valencià. Decret 104/2018, de 27 de juliol, del Consell. Ordre 20/2019, de 30 d'abril.

5. Detecció de barreres i identificació de necessitats educatives de l'alumnat. Resposta educativa per a la inclusió L'escolarització de l'alumnat amb necessitats educatives especials.

6. Productes de suport per a l'alumnat amb necessitats educatives especials.

7. Pla d'actuació personalitzat (PAP). Col·laboració de l'educador/a amb el professorat en el desplegament de les mesures educatives proposades per l'equip docent. Informes i memòria de les activitats realitzades.

8. Col·laboració i coordinació de l'educador/a d'educació especial amb el tutor/a, l'equip educatiu i amb les famílies de l'alumnat amb necessitats educatives especials.

9. Característiques i necessitats educatives de l'alumnat amb discapacitat motora. L'atenció de l'educador/a d'educació especial a aquest alumnat.

10. Característiques i necessitats educatives de l'alumnat amb discapacitat sensorial. L'atenció de l'educador/a d'educació especial a aquest alumnat.

11. Característiques i necessitats educatives de l'alumnat amb trastorns de l'espectre autista. L'atenció de l'educador/a d'educació especial a aquest alumnat.

12. Característiques i necessitats educatives de l'alumnat amb discapacitat intel·lectual. L'atenció de l'educador/a d'educació especial a aquest alumnat.

13. Característiques i necessitats educatives de l'alumnat amb trastorns greus de conducta. Intervenció de l'educador/a d'educació especial en l'aplicació de programes específics dirigits a aquest alumnat L'observació de conductes i els diferents instruments d'arreplegada de dades.

14. El desplegament de la comunicació. Habilitats de comunicació de l'alumnat amb necessitats educatives especials, Principals sistemes de la comunicació augmentativa i alternativa.

15. Intervenció de l'educador/a d'educació especial, en l'aplicació de programes específics d'autonomia personal. Programes relacionats amb els hàbits d'alimentació, amb el control d'esfínters i en programes d'higiene i neteja personal.

16. Desplegament de l'autonomia social. Habilitats bàsiques d'interacció social de l'alumnat amb necessitats educatives especials. Intervenció de l'educador/a d'educació especial en l'aplicació de programes específics d'autonomia social.

17. El paper de l'educador/a en els desplaçaments necessaris de l'alumnat amb necessitats educatives especials i en el seguiment de les tasques d'higiene i d'alimentació.

18. Transició a la vida adulta de l'alumnat amb necessitats educatives especials. Intervenció de l'educador/a d'educació especial en els programes de transició a la vida adulta d'aquest alumnat.

19. Tècniques de prevenció d'accidents i primers auxilis en l'alumnat amb necessitats educatives especials. Coneixement de les cures auxiliars. Mesures higièniques de caràcter general.

20. Riscos laborals. Mesures i activitats de prevenció. La seguretat i la salut dels educadors/es en els centres educatius.»



València, 4 de març de 2020.– La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao.

Mapa web