Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 12 de març de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8510 de 21.03.2019
Número identificador:  2019/2671
Referència Base de Dades:  002623/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, A/A1, B/A2



RESOLUCIÓ de 12 de març de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta universitat. [2019/2671]

Hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats dels serveis, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta universitat, per proveir els llocs de treball vacants que s'assenyalen a l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració general de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.

No obstant això, en aquesta provisió els llocs de treball tipus «T», estan oberts a més a escales d'administració especial. Afecta als llocs 1747 i 2306, que estan oberts a més a l'escala tècnica superior de gestió d'investigació; i al lloc 1896, a l'escala tècnica d'administració especial.



Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària, que presten serveis en aquesta universitat i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

1.3. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta universitat, al qui els siga d'aplicació el disposat a l'article 101, apart. 3r de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels estatuts d'aquesta universitat.

1.4. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, es podrà presentar també el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta universitat, que haja prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.





Segona. Vacants

Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud amb el model que figura a l'annex II i l'ordre de prioritats segon el model que figura en l'annex III, els quals es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça:

https//www.uv.es/pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa, mitjançant còpia acarada dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



3.3. Els cursos que han estat impartits i homologats pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris i funcionàries (formació contínua o continuada), caldrà assenyala-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que estiga a disposició d'aquesta universitat, ho haurà de sol·licitar expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba i ha d'estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

Les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es pot fer al Registre General de la Universitat (Avinguda de Blasco Ibáñez núm. 13 – 46010 de València), mitjançant qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La Comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'hi ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València de 29 d'octubre de 2013 (ACGUV 210/2013) pel qual s'aprova el II Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.





Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.



Huitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el tauler oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, en el seu cas, pels aspirants.

10.2. Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



10.3. Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al Delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

10.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat

http://links.uv.es/qBf2qd6>>



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des del dia següent a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 12 de març de 2019.– La rectora p. d. (DOGV 09.07.2018), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.

Tipus de lloc:

AG- Reservat a funcionaris i funcionàries d'administració general.



T. Provisió per a escales d'administració general i d'administració especial.



Requisit de formació específica:

2. Coneixement del valencià a nivell mitjà, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Política Lingüística).

5. Grau en dret o Llicenciatura en dret.

10. Coneixement del valencià a nivell mitjà.

23. Llicenciatura en economia, o cc actuarials o financeres, o en ADE.

34. Cicle superior o certificat de nivell avançat d'anglès, de l'escola oficial d'idiomes o equivalent.



Mèrits preferents:

1. Coneixements d'informàtica.

3. Experiència en gestió de personal.

5. Experiència en gestió econòmica.

6. Experiència en gestió d'estudiants.

7. Experiència en procediment administratiu.

8. Coneixement d'idiomes comunitaris: anglès.

9. Coneixement d'idiomes comunitaris: francès.

10. Coneixement d'idiomes comunitaris: alemany.

12. Coneixement d'idiomes comunitaris: italià.



Barem per a puntuar els mèrits:

El Barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, modificat per acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998.

Puntuació mínima per a l'adjudicació de les vacants:

La puntuació mínima que cal obtenir per a l'adjudicació serà, segons el que estableix la disposició quarta del barem:

· Per als llocs bàsics del subgrup A1: 5 punts.

· Per als llocs de caps de secció o d'administradors o administradores, del subgrup A1: 8 punts.

· Per als llocs amb càrrec del subgrup A2: 7 punts.







ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS



Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:



DNI:

Grup a què pertanyeu:

Data de naixement:



Adreça:

Localitat/Província:

Telèfon:









DADES PROFESSIONALS



Destinació: Tel. oficial:

Denominació del lloc de treball del qual és titular: Classificació:

Adreça electrònica:







DEMANE

L'admissió en el concurs de mèrits, per a cobrir llocs del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de tècnics de gestió i escala de gestió universitària d'aquesta universitat, que s'indiquen a l'annex I, adjuntant-hi l'annex III «ordre de prioritats».



(signatura)



València, de/d' de 2019



El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que es pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA





ANNEX III

Ordre de prioritats del concurs



Núm. d'ordre Núm. Lloc Denominació Destinació 1 Destinació 2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11







* * * * *





ANEXO II

Solicitud



DATOS PERSONALES



Primer apellido: Segundo apellido: Nombre:

DNI: Grupo al que pertenece: Fecha de nacimiento:

Dirección: Localidad/Provincia: Teléfono:





DATOS PROFESIONALES

Destino: Tel. oficial:

Denominación del puesto de trabajo del cual es titular: Clasificación:

Dirección electrónica:







SOLICITA

La admisión en el concurso de méritos, para cubrir puestos del grupo A (subgrupos A1 y A2), sector de administración general, de las siguientes escalas: escala de técnicos de gestión y escala de gestión universitaria de esta universidad, que se indican en el anexo I, acompañando el anexo III «orden de prioridades».



(firma)



València, de de 2019



El o la firmante declara que son ciertos los datos que figuran en este currículum, y asume en caso contrario las responsabilidades que pudiesen derivarse de las inexactitudes que aquí consten.





RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA





ANEXO III

Orden de prioridades del concurso



Número de orden Núm. puesto Denominación Destino 1 Destino 2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Mapa web