Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 21 de febrer de 2018, del director general de l'Institut Valencià de Finances, per la qual es convoca la provisió definitiva del lloc FC11, tècnic o tècnica de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració, mitjançant un procediment de promoció interna.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8262 de 27.03.2018
Número identificador:  2018/2018
Referència Base de Dades:  003089/2018
 



RESOLUCIÓ de 21 de febrer de 2018, del director general de l'Institut Valencià de Finances, per la qual es convoca la provisió definitiva del lloc FC11, tècnic o tècnica de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració, mitjançant un procediment de promoció interna. [2018/2018]

El lloc FC11, tècnic de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració, de la Subdirecció Financera i de Control, es troba ocupat amb caràcter provisional, com a conseqüència de la Resolució del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, de 13 de juliol de 2017, per la qual es va declarar la nul·litat de determinades resolucions de la direcció general de l'Institut Valencià de Finances, en allò que feia referència a l'adscripció definitiva als seus llocs de treball de determinats treballadors.

Vist el que disposa l'article 8 del II Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Generalitat, així com el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, i fent ús de la facultat d'autoorganització del treball que té l'IVF, l'aplicació pràctica de la qual correspon al seu director general, en virtut del que disposa l'art 10 del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià de Finances, aprovat pel Decret 92/2017, de 14 de juliol, del Consell, i les delegades per mitjà de l'Acord del Consell General de l'Institut Valencià de Finances, de data 30 de març de 2009, resolc:



Primer

Convocar la provisió del lloc FC11, tècnic de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració, de la Subdirecció Financera i de Control, per mitjà d'un procediment de promoció interna entre el personal laboral fix de l'IVF.



Segon

Aprovar les bases de la convocatòria que figuren com a annex a la present resolució.



Tercer

Publicar la present resolució en el DOGV i en la pàgina web de l'IVF, http://www.ivf.gva.es.



Contra aquesta resolució podrà interposar-se un recurs d'alçada davant del conseller d'Hisenda i Model Econòmic en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, de conformitat amb allò que disposa l'article 38 del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià de Finances aprovat per Decret 92/2017, de 14 de juliol, del Consell i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altre que estimen oportú.



València, 21 de febrer de 2018.– El director general: Manuel Illueca Muñoz.



Bases de la convocatòria de concurs oposició per a la provisió definitiva del lloc FC11, tècnic de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració, de la Subdirecció Financera i de Control de l'Institut Valencià de Finances



1. Objecte de la convocatòria

La present convocatòria té per objecte la selecció de personal, per mitjà del sistema de concurs oposició, per a cobrir un lloc de treball de tècnic de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració, pel torn de promoció interna.

2. Condiciones generals dels aspirants

Per a ser admés a aquests proves selectives, serà necessari complir amb els requisits següents:

a) Ser personal laboral fix de l'Institut Valencià de Finances (d'ara en avant, IVF) amb una antiguitat, almenys, de dos anys.

b) Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, d'acord amb el que disposa l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

c) Tindre complits setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.



d) Estar en possessió del cicle formatiu de grau superior de formació professional de la família d'Informàtica i Telecomuniacions.

e) Habilitació: no haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servei de l'Administració de l'Estat, o de l'Administració autonòmica o local, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

f) Capacitat: no patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al lloc convocat.

g) Les condicions per a ser admés a les proves, hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la seua provisió definitiva.

L'IVF podrà requerir els aspirants perquè acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar-hi, així com de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no són acreditats en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.





3. Identificació i funcions



Núm. lloc: FC11

Denominació: Tècnic de gestió de sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració



Grup professional: Grup B

Retribucions complementàries: 18E026

Dependència funcional: Subdirecció Financera i de Control

Funcions i tasques bàsiques: Activitats d'organització, tramitació i impuls i, en general, de col·laboració tècnica amb els nivells superiors i les pròpies de la professió relacionades amb les activitats de sistemes i tecnologies de la informació.





4. Presentació de sol·licituds i admissió

Les sol·licituds seran dirigides a la Subdirecció Financera i de Control de l'IVF, plaça de Nàpols i Sicília, 6 – 46003 València.

El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (d'ara en avant DOGV).



Els que desitgen formar part en aquests proves selectives hauran d'omplir la sol·licitud que figura com a model en l'annex I de les presents bases i que es troba disponible en la pàgina web de l'IVF, http://www.ivf.gva.es.

Els aspirants queden vinculats a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds, i podran únicament demanar la seua modificació per mitjà d'un escrit motivat, dins del termini establit en el paràgraf segon per a la presentació de sol·licituds.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'òrgan tècnic de selecció, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, publicarà la relació provisional d'admesos i exclosos a la realització de les proves, en la pàgina web de l'IVF.

Els aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'esmentada relació provisional, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena dins del termini i en la forma corresponent, els aspirants comprovaran no sols que no figuren arreplegats en la relació provisional d'exclosos sinó, a més, que els seus noms i dades consten correctament en les pertinents relacions d'aspirants admesos.

Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si és procedent, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista d'admesos i exclosos a la realització de les proves que es publicarà en la pàgina web de l'IVF. En aquesta resolució s'establirà, amb almenys 15 dies hàbils d'antelació, la data, el lloc de realització i l'hora de començament de les proves.



5. Proves selectives

La present convocatòria té per objecte la selecció de personal, per mitjà del sistema de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs de caràcter obligatori.

5.1. Fase oposició

Atenent les característiques dels llocs a cobrir, i amb l'aplicació prèvia del barem detallat en el punt 6, la fase d'oposició constarà d'un exercici obligatori i eliminatori, que hauran de realitzar les persones aspirants que accedisquen tant per la modalitat de promoció interna vertical, com per les de promoció interna horitzontal i mixta.

Consistirà a contestar per escrit un qüestionari tipus test, sobre les matèries arreplegades en el temari que figura com annex II.

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'òrgan tècnic de selecció.

Una vegada conclosa la prova, els exercicis seran introduïts en sobre tancat i quedaran sota la custòdia de l'òrgan rècnic de selecció.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 60 punts. Per a superar la fase d'oposició serà necessari obtindre un mínim de 30 punts.

5.2. Fase concurs

Només podran participar en la fase de concurs els aspirants que hagen superat la fase d'oposició.

Els aspirants tindran un termini de 20 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació en la web de l'IVF de la llista d'aspirants que han superat la fase d'oposició, per a presentar, obligatòriament, un currículum acompanyat de tots aquells documents acreditatius en la sol·licitud d'admissió, degudament compulsats. Si els mèrits que s'al·leguen ja consten en el registre de personal de l'IVF, únicament serà necessari citar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en la sol·licitud.



La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 40 punts, que es distribuiran d'acord amb el barem que figura en el punt 6.

Una vegada baremats els mèrits, es publicarà en la pàgina web de l'IVF, una llista provisional de les persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els distints apartats del barem, i se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.

5.3. Resultat del concurs oposició

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

Resoltes les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció publicarà, per mitjà d'anunci en la pàgina web de l'IVF, la relació definitiva del concurs oposició, així com la llista definitiva d'aspirants aprovats pel seu ordre de puntuació total.

Els casos d'empat es dirimiran de la manera següent: caldrà ajustar-se, en primer lloc, a la puntuació major obtinguda en la fase d'oposició, si persisteix l'empat, aquest es dirimirà per la puntuació major obtinguda en els distints apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en què figuren relacionats. Si persisteix l'empat, s'adjudicarà en primer lloc a favor de les persones amb diversitat funcional. Si l'empat es produeix entre les esmentades persones, es triarà qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat, i en segon lloc s'adjudicarà per sorteig.

Serà necessari aconseguir una puntuació mínima de 50 punts, perquè puga ser adjudicat el lloc.

6. Barem

S'aplicarà el barem detallat a continuació:

6.1. Experiència professional

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 20 punts. Es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet treballat en l'IVF. A aquest efecte també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.



Els treballs per a administracions públiques s'acreditaran sempre per mitjà de certificació oficial de l'òrgan competent.

6.2. Formació

Aquest concepte es valorarà fins a un màxim de 20 punts, d'acord amb els criteris següents:

6.2.1. Titulació acadèmica

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell a la de la plaça convocada o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts.

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 2,5 punts.

6.2.2. Cursos de formació i perfeccionament

Es valoraran les accions formatives fins a un màxim de 7 punts.

– Els cursos rebuts hauran d'haver sigut convocats, organitzats o homologats per les administracions públiques, universitats o fundacions universitàries, instituts o escoles oficials, col·legis professionals i centres o organismes públics de formació, així com per entitats de reconegut prestigi en la matèria impartida.

En cap cas, es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o els dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud, d'acord amb l'escala següent:

a) De 100 o més hores: 2,00 punts.

b) De 75 o més hores: 1,50 punts.

c) De 50 o més hores: 1 punt.

d) De 25 o més hores: 0,50 punts.

e) De 15 o més hores: 0,20 punts.

– Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'Institut Valencià d'Administració Pública, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, no seran susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició de cursos es valorarà d'acord amb l'escala següent:



a) 100 o més hores: 3 punts.

b) 50 o més hores: 2 punts.

c) 10 o més hores: 1 punt.

– Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a l'accés al grup a què estiga adscrit el lloc objecte de la convocatòria, i no hagen sigut valorats en l'apartat 6.2.1 d'aquest punt.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valoraran d'acord amb l'escala següent:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1 punt.

6.2.3. Coneixements de valencià

Es valoraran fins a un màxim de 7 punts, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, d'acord amb la puntuació següent:

Normativa vigent Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 7993, 6 de març), d'aplicació a partir del curs acadèmic 2017/2018) Punts per nivell

Oral A2 1

Elemental B1 2

– B2 2,5

Mitjà C1 4

Superior C2 6

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos) s'afegirà: Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos) s'afegirà: +1





– Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge en els mitjans de comunicació i correcció de textos) s'afegirà: 1 punt, amb un màxim de dos.

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.



6.2.4. Coneixement d'idiomes comunitaris:

Es valoraran fins a un màxim de 3 punts les llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats de l'Espai Europeu d'Educació Superior que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga de conformitat amb el que s'estableix en el quadre següent:

7. Desenvolupament de les proves selectives

Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant durant la realització de les proves, amb vista al seu adequat desenvolupament. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves, per part de la persona aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent, i l'aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'òrgan sobre l'incident.

Abans de l'inici de la prova, i sempre que s'estime convenient durant el seu desenvolupament, els membres de l'òrgan tècnic de selecció, els seus ajudants o assessors comprovaran la identitat de les persones aspirants per mitjà de la presentació del DNI, del passaport o del permís de conduir, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels documents esmentats.

Les persones aspirants perdran el seu dret si es personen en el lloc de realització de la prova quan ja s'hagen iniciat, o per la inassistència a aquests, encara que es dega a causes justificades.



8. Òrgan tècnic de selecció

L'òrgan tècnic de selecció estarà format per cinc membres, tots ells amb veu i vot, excepte el secretari que tindrà veu però no vot, designats per l'IVF entre el seu personal, o de l'Administració de la Generalitat, si es considerara necessari.

Se subjectarà a les regles de funcionament dels òrgans col·legiats previstes en els articles 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, en allò que siga aplicable.

Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal assessor, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan es donen en elles alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



9. Nomenament

Conclòs el procés de selecció, el director general de l'IVF, dictarà una resolució i nomenarà la persona aspirant que haja obtingut la millor puntuació resultant del concurs oposició, per a l'exercici de les funcions assignades al lloc convocat. La resolució es publicarà en el DOGV.



A fi d'assegurar la cobertura del lloc convocat, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament, l'òrgan tècnic de selecció atenent l'ordre de puntuació, podrà requerir l'aspirant següent per al seu possible nomenament com a personal de l'IVF.



ANNEX II

Temari



BIG DATA

Tema 1. Introducció a tecnologies Big Data

– Què és Big Data? Panorama actual

– Principals tecnologies Big Data

– Ecosistema Apache Hadoop

Tema 2. Apache Hadoop

– Emmagatzematge de dades en Hadoop: HDFS i MapReduce

– Gestió de recursos i tasques: Yarn

– Ferramentes Hadoop: Zookeeper, Cassandra, Hive, Pig, Mahout i Oozie

– Administració d'Hadoop: Hue

Tema 3. Cloudera

– Introducció a Cloudera

– Instal·lació, configuració i manteniment del clúster Cloudera

– Descripció de serveis en Cloudera

– Cloudera Mànager



IGUALTAT

Tema 4. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.



VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Tema 5. Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere.

Mapa web