Ficha disposicion

Ficha disposicion





Convocatòria d'un procés abreviat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball números 5221 i 5222, d'ajudant de manteniment, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8268 de 06.04.2018
Número identificador:  2018/3086
Referència Base de Dades:  003418/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Corts Valencianes
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, D/C2



Convocatòria d'un procés abreviat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball números 5221 i 5222, d'ajudant de manteniment, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment. [2018/3086]

MESA DE LES CORTS



Havent rebut la sol·licitud de la cap del Servei d'Assistència Tècnica i Manteniment de cobrir els llocs de treball vacants d'ajudant de manteniment números 5221 i 5222, el lletrat major, oït el Consell de personal, va elevar a la Mesa de les Corts la proposta d'iniciar el procediment per a cobrir aquests llocs de treball.

La Mesa de les Corts, en la reunió celebrada el dia 12 de desembre de 2017, va tenir coneixement de la proposta elevada pel lletrat major i, atès que en l'actualitat no hi ha llista d'aprovats sense plaça corresponent a l'última convocatòria de places d'oficis diversos, de conformitat amb el que estableix l'article 4 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts, va acordar aprovar que el lletrat major convocara un concurs intern entre el personal funcionari de les Corts que reunira els requisits exigits per a cobrir interinament els llocs de treball d'ajudant de manteniment números 5221 i 5222, vacants, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment.



La comissió de valoració del concurs intern de mèrits, convocatòria de 20 de desembre de 2017, atès que, de conformitat amb el que disposa la base tercera de la convocatòria del concurs, l'única persona aspirant no va aconseguir la puntuació mínima de 6 punts exigida en la valoració de mèrits, d'acord amb la base tercera de la convocatòria esmentada i amb l'article 4.5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts, va acordar declarar desert el concurs per a cobrir mitjançant nomenaments interins els llocs de treball números 5221 i 5222.



Atès que la cap del Servei d'Assistència Tècnica i Manteniment ha manifestat el manteniment de la necessitat de cobrir amb urgència els llocs de treball vacants d'ajudant de manteniment 5221 i 5222, de conformitat amb el que estableix l'article 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts, considerant l'informe favorable de fiscalització de la Intervenció de les Corts, en exercici de les competències que li atribueixen l'article 34.1, primer, del Reglament de les Corts, i els articles 86 i 87 de l'Estatut del personal de les Corts, la Mesa de les Corts acorda:



Primer

Aprovar la convocatòria d'un procés abreviat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball d'ajudant de manteniment números 5221 i 5222, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment (grup C2-CD: 13-CE: CV20) la cobertura dels quals resulta necessària i urgent per al funcionament de les Corts.



Segon

La realització d'una entrevista de caràcter obert entre els candidats i candidates en què es valorarà el seu currículum i l'experiència professional relacionada amb les funcions i tasques del lloc de treball objecte de la convocatòria i que respectarà els principis d'igualtat i publicitat davant d'una comissió de valoració composta per:

– Francisco J. Visiedo Mazón, lletrat major de les Corts.

– Juan Antonio Martínez Corral, lletrat de les Corts.

– Ana Valcárcel Gómez, directora de l'Àrea Administrativa Parlamentària.

– María de la Paz Garcés Carbonell, cap del Servei d'Assistència Tècnica i Manteniment.

– Un o una representant del Consell de Personal.

– Asunción Cabedo Llorens, cap de secció del Departament de Gestió de Personal, que actuarà com a secretària de la comissió.



3. Informar el Consell de Personal del present acord a l'efecte que designe un o una representant en la comissió de valoració.



4. Publicar la convocatòria annexa en el web de les Corts, en el Butlletí Oficial de les Corts i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 21 de març de 2018.– El president: Enric Morera i Català. El secretari primer: Emilio Argüeso Torres.





Convocatòria d'un procés abreviat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball números 5221 i 5222, d'ajudant de manteniment, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment



La Mesa de les Corts, en la reunió celebrada el dia 21 de març de 2018, considerant la proposta elevada pel lletrat major i el que disposen els articles 2 i 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts, de 2 de desembre de 2014, ha acordat la convocatòria d'un procés abreviat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball números 5221 i 5222, d'ajudant de manteniment, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment, la cobertura dels quals resulta necessària i urgent per al funcionament de les Corts.



Per això, en l'exercici de la competència atribuïda pels articles 86 i 87 de l'Estatut del personal de les Corts i els articles 4.2 i 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts, es convoca un procés abreviat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques que es regirà per les següents:



Bases



Primera

És objecte d'aquesta convocatòria la selecció de dos aspirants, entre funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques, que reunisquen els requisits exigits per als llocs de treball convocats, per a cobrir mitjançant nomenament interí o, si és el cas, comissió de serveis, els llocs de treball números 5221 i 5222, d'ajudant de manteniment, adscrits a l'Àrea d'Assistència Tècnica i Manteniment, pertanyents al grup C2, amb nivell 13 de complement de destinació i complement específic CV20. El cessament de cada un dels llocs de treball es produirà quan desapareguen les circumstàncies que motiven el seu nomenament, es proveïsca amb caràcter definitiu mitjançant el procediment corresponent per un funcionari o funcionària o s'amortitze el lloc de treball.

Les funcions d'aquest lloc de treball, segons figura en la relació de llocs de treball de les Corts, modificada per un acord de la Mesa de les Corts de data 22 de març de 2016, són les següents:



Funcions:

– Realitzar operacions de manteniment, substitució, reparació, de les instal·lacions i elements de fusteria, llanterneria i electricitat, així com de béns i objectes que formen part de les xarxes hidràuliques i d'electricitat que estan al servei de la institució.

– Execució directa de tasques no especialitzades de fusteria, llanterneria, electricitat, obra, bricolatge, manyaneria, electrònica, pintura i mecànica.

– Trasllat de mobiliari i efectes en els diversos edificis que conformen el complex de les Corts.

– Condicionament de les dependències de la cambra.

– Assistència al tècnic de manteniment en totes les seues funcions.

– Aquestes són les funcions, sense perjudici de les competències atribuïdes a aquest servei per l'Estatut del personal de les Corts Valencianes dins del cos de serveis auxiliars de les Corts (art. 12.e).



Segona. Requisits de les persones aspirants

Per a ser admès en el procés abreviat de caràcter públic serà necessari reunir els requisits següents:

a) Ser funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques del mateix grup de titulació.

b) Estar en possessió del títol de graduat en educació secundària obligatòria o equivalent.



Tercera. Procediment de selecció

Realització d'una entrevista de caràcter obert entre els candidats i candidates que estarà relacionada amb les funcions i tasques del lloc de treball objecte de la convocatòria i que respectarà els principis d'igualtat i publicitat.

La comissió de valoració convocarà els aspirants que reunisquen els requisits exigits en la convocatòria a la realització de l'entrevista per a determinar que reuneixen el nivell de coneixements suficients per a exercir el lloc de treball d'ajudant de manteniment, en relació directa amb les funcions assignades en la relació de llocs de treball de les Corts, enumerades en la base primera de la present convocatòria.



L'entrevista serà qualificada fins a un màxim de 10,00 punts i caldrà obtenir-hi una puntuació mínima de 5,00 punts. Els que no obtinguen la puntuació mínima esmentada quedaran exclosos del procés selectiu.



La convocatòria de l'entrevista serà comunicada amb un termini mínim de 48 hores.

Una vegada finalitzada aquesta i qualificada per la comissió de valoració, es formularà una proposta de nomenament per a exercir els llocs de treball oferits, que s'elevarà a la Mesa de les Corts a l'efecte d'adscriure'ls en comissió de serveis o nomenament interí, una vegada obtinguda l'autorització que corresponga de la seua administració d'origen.



Quarta. Sol·licituds

Els qui desitgen participar en el procediment de selecció hauran de presentar la sol·licitud (segons el model que figura com a annex) dirigida al lletrat major de les Corts en el registre de les Corts en el termini de 10 dies a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Corts, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el web de les Corts (www.cortsvalencianes.es).

La sol·licitud anirà acompanyada dels documents que acrediten fefaentment els requisits exigits:

• Documentació que caldrà adjuntar:

– Certificat de la condició de funcionari o funcionària

– Fotocòpia compulsada del DNI

– Fotocòpia compulsada del títol acadèmic

– Curriculum vitae

Les publicacions que hagen de realitzar-se al llarg d'aquest procediment es faran en el web de les Corts (www.cortsvalencianes.es).



Cinquena. Nomenament

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la comissió de valoració es reunirà per a iniciar immediatament el procediment de selecció.

Una vegada efectuada l'avaluació de les persones concursants, la comissió de valoració formularà la proposta de nomenament per a exercir els llocs de treball oferits a les dues persones que hagen obtingut la qualificació més alta; proposta que elevarà, a través del lletrat major, a la Mesa de les Corts a l'efecte de formalitzar la seua adscripció en el lloc en comissió de serveis o nomenament interí, una vegada obtinguda l'autorització que corresponga de la seua administració d'origen.



L'acord de resolució del procés abreviat de caràcter públic i adscripció assenyalarà la data en què les persones nomenades han de començar a exercir el lloc de treball.



Sisena. Comissió de valoració

La comissió de valoració estarà composta pels membres següents:



– Francisco J. Visiedo Mazón, lletrat major de les Corts.

– Juan Antonio Martínez Corral, lletrat de les Corts.

– Ana Valcárcel Gómez, directora de l'Àrea Administrativa Parlamentària.

– María de la Paz Garcés Carbonell, cap del Servei d'Assistència Tècnica i Manteniment.

– Dolores Simón Montesa, representant del Consell de Personal.

– Asunción Cabedo Llorens, cap de secció del Departament de Gestió de Personal, que actuarà com a secretària de la comissió.

Tots els membres de la comissió de valoració actuaran amb veu i vot.

Aquesta comissió se sotmetrà, en la seua composició i funcionament, al que s'ha disposat per a òrgans col·legiats en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i al que disposa la normativa que hi siga aplicable.



Setena. Recursos

Contra les actuacions de la comissió de valoració i contra aquesta resolució es podrà interposar un recurs davant de la Mesa de les Corts en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la seua publicació en el tauler d'anuncis o de la seua notificació, segons l'article 54 de l'Estatut del personal de les Corts.



Palau de les Corts



València, 21 de març de 2018

Mapa web