Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 5 de maig de 2020, del Rectorat, per la qual es convoca un concurs públic per a cobrir places de personal docent contractat doctor o doctora interins a temps complet de caràcter temporal



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8807 de 08.05.2020
Número identificador:  2020/3255
Referència Base de Dades:  003492/2020
 



RESOLUCIÓ de 5 de maig de 2020, del Rectorat, per la qual es convoca un concurs públic per a cobrir places de personal docent contractat doctor o doctora interins a temps complet de caràcter temporal (convocatòria ordinària CDI, curs acadèmic 2020/2021). [2020/3255]

La Universitat Jaume I de Castelló convoca concurs públic per a cobrir les places de personal docent contractat a temps complet de caràcter temporal que es detallen en l'annex I, d'acord amb les següents bases:



1. Normes generals

Aquest concurs es regirà pel que disposa la Llei orgànica de modificació de la LOU 4/2007 (a partir d'ara LOMLOU), de 12 d'abril, (BOE 13.04.2007), i les disposicions del mateix rang o d'un rang inferior en tot el que no s'oposen al que es preveu en la llei anterior; pel Decret 174/2002, de 15 d'octubre, de Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari (DOGV 22.10.2002); els Estatuts d'aquesta Universitat, la Normativa dels concursos de selecció d'ajudant, professorat ajudant doctor i professorat associat de la Universitat Jaume I (aprovada en la sessió del Consell de Govern núm. 47 de 16 de maig de 2014 i modificada en la sessió del Consell de Govern núm. 4 de 24.04.2020); l'Acord de 3 de novembre de 2016, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I, pel qual s'aproven els criteris que regiran les convocatòries per a la selecció de places de professorat contractat doctor amb caràcter interí en aquesta Universitat, i el que es disposa en aquestes bases.





2. Requisits

2.1. De caràcter general

a) Tindre complits els 16 anys i no haver superat l'edat de jubilació establida.

b) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca el desenvolupament de les funcions corresponents a les places convocades.

c) No haver patit separació mitjançant expedient disciplinari del servei de l'administració de l'Estat o de l'administració autonòmica o local, ni inhabilitació per a l'exercici de funcions públiques.

d) Estar en possessió d'una titulació superior, o de la titulació específica que, si escau, s'indica en els requisits de les places. En cas d'haver realitzat els estudis fora de l'Estat espanyol la titulació acadèmica haurà d'estar homologada pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. Les persones amb títols de la Unió Europea hauran de presentar l'homologació o la credencial de reconeixement dirigida a l'exercici de l'ocupació de professor o professora d'universitat.



2.2. De caràcter específic

Per a accedir en places de professorat contractat doctor interí

a) Estar en possessió del títol de doctor o doctora. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres s'haurà d'adjuntar fotocòpia de la credencial que acredite l'homologació del títol.

b) Tindre l'avaluació positiva de la seua activitat universitària per a la figura de professorat contractat doctor per l'ANECA, l'AVAP o agències autonòmiques amb capacitat d'acreditació a la Comunitat Valenciana.



3. Presentació de sol·licituds

3.1. El termini de presentació sol·licituds serà de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el DOGV o a partir de l'endemà de la finalització de la suspensió temporal de terminis establida en la disposició addicional tercera del RD 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19. Si totes les sol·licituds presentades s'ajusten en tots els seus extrems a la convocatòria, la rectora de la Universitat Jaume I dictarà en el termini màxim de deu dies una resolució en la qual elevarà a definitiva la llista de persones aspirants admeses. En cas contrari, i en el mateix termini, la rectora dictarà una resolució en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, i s'indicarà, respecte a aquestes últimes, la causa d'exclusió, indicant a les persones interessades que, si no ho esmenen en el termini improrrogable de deu dies hàbils, perdran el seu dret.

Finalitzat aquest termini, i en un termini màxim de quinze dies, s'elevarà a definitiva la llista provisional amb les modificacions que procedisquen.

Les persones sol·licitants hauran de formalitzar la sol·licitud de participació segons el següent model d'instància/currículum https://documents.uji.es/alfresco/d/d/workspace/spacesstore/2c948135-4173-472c-9533-13d224d17a16/impres-pcdinteri.pdf?guest=true. En la sol·licitud hauran de fer constar el codi de la plaça a què opta, d'acord amb l'annex I d'aquesta convocatòria. Així mateix, hauran d'adjuntar a la sol·licitud els documents que acrediten els mèrits al·legats.

Les sol·licituds s'han de presentar de manera telemàtica a través del Registre Electrònic de la Universitat Jaume I (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion).

Excepcionalment, només quan no siga possible presentar la sol·licitud de manera telemàtica, podrà presentar-se de manera presencial en el Registre General de la Universitat Jaume I, o per qualsevol dels procediments establits en l'article 16.4 i 5 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas que s'opte per presentar la sol·licitud en les oficines de Correus, s'haurà de fer en sobre obert, perquè s'hi estampe el segell, i hi haurà d'aparèixer amb claredat el nom de l'oficina i la data abans de ser certificada. En cas contrari, es considerarà presentada en la data d'entrada en qualsevol dels llocs establits en el paràgraf anterior.



Les sol·licituds presentades a l'estranger podran cursar-se a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les enviaran a continuació a l'organisme competent. Per a ser admeses, les persones sol·licitants han de signar la declaració responsable que figura en la sol·licitud segons el model oficial, en el qual manifesten que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i hauran d'acreditar-los posteriorment, en el cas que siguen seleccionades.

3.2. Necessàriament caldrà adjuntar la següent documentació a la sol·licitud de participació:

Sol·licitud de plaça / Currriculum vitae, segons el model que figura en:

https://documents.uji.es/alfresco/d/d/workspace/spacesstore/2c948135-4173-472c-9533-13d224d17a16/impres-pcdinteri.pdf?guest=true

· Fotocòpia del document nacional d'identitat o, les persones estrangeres, el document en vigor que acredite la seua identitat i data de naixement.

· Justificació dels requisits exigits en la convocatòria.

· Justificació dels mèrits al·legats.

· Justificant d'ingrés o abonament de la quantitat de 27,07 euros.

· Forma de pagament per a les sol·licituds presentades de manera telemàtica:

Únicament es realitzarà el pagament electrònic si la sol·licitud es presenta telemàticament.

· Forma de pagament per a les sol·licituds presentades de manera presencial

El pagament de la taxa s'efectuarà ingressant en el compte corrent de la Universitat Jaume I (ES36 Banco Santander, entitat 0049, sucursal 4898, DC 95, núm. compte 2816129170) o pagant mitjançant targeta de crèdit/dèbit en el mateix Registre General de la Universitat Jaume I).

En el justificant, que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud, haurà de constar a més del nom i els cognoms, el número del document nacional d'identitat i el número de la plaça a què s'opta.

En cap cas el pagament de les taxes suposa la substitució del tràmit de presentació de sol·licituds davant l'administració pública dins del termini i en la forma escaient.

La falta d'abonament de les taxes establides durant el termini de presentació de sol·licituds es considera incompliment no corregible i causarà la no admissió en el concurs. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret de devolució de taxes.

Estan exemptes de pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 % i els membres de les famílies nombroses de categoria especial.

Les persones interessades hauran de presentar les certificacions corresponents que acrediten la discapacitat o la condició de membre de família nombrosa mitjançant un certificat de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgan competent.

Els membres de famílies nombroses de categoria general tindran una bonificació del 50 % de les taxes.

3.3. Les persones que opten a més d'una plaça hauran de presentar una sol·licitud per cadascuna, acompanyada en cada cas de la documentació complementària.

3.4. No obstant això, la Universitat podrà requerir en qualsevol moment els originals dels documents presentats.

Per a places de professorat contractat doctor interí cal presentar:

· Fotocòpia del títol de doctor o doctora. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres fotocòpia de la credencial que acredite l'homologació del títol.

· Fotocòpia de l'avaluació positiva de l'activitat universitària per a la figura de professorat contractat doctor per l'Agència Nacional de la Qualitat i Acreditació (ANECA), l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP) o agències autonòmiques amb capacitat d'acreditació a la Comunitat Valenciana.



4. Documents acreditatius de cadascun dels mèrits al·legats en el currículum

4.1. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



4.2. Els documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma diferent dels oficials de la Universitat Jaume I es presentaran acompanyats de la traducció jurada a qualsevol dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I.

4.3. Les persones que aspiren a les places perfilades amb docència en valencià hauran de justificar els coneixements del valencià mitjançant l'acreditació de coneixements de nivell C1 (suficiència) de valencià o equivalent, segons la Taula d'equivalències de certificats, diplomes, títols i cursos de coneixements de català de la Universitat Jaume I, aprovada en la sessió núm. 2, de 24 de febrer de 2020, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I, que es pot consultar en:



https://www.uji.es/serveis/slt/base/adf/arxiugral/arxiuacreditacio/ModelsdeprovesGuiesTaules/taulesequiv/ o en el Tauler d'anuncis Oficial.



5. Protecció de dades personals

5.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, informem que el responsable del tractament de les dades tractades amb l'objecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Jaume I de Castelló.



5.2. La base legal per al tractament de les dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball de la present convocatòria.

5.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

5.4. La Universitat Jaume I informa sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de l'esmentada Llei 15/1999. Aquests drets s'han d'exercir, per escrit, davant la Secretaria General de la Universitat. https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica

5.5. En cas de reclamació l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

5.6. Les dades es conservaran en virtut de la legislació aplicable al present tractament



6. Procediment i principis de selecció

6.1. El procés de selecció consta de dues fases:

a) Concurs de mèrits, en el qual es valoraran els mèrits acreditats per les persones sol·licitants. Es valorarà fins a un màxim de 100 punts. Per a superar aquesta fase del procés de selecció s'haurà d'obtindre un mínim de 40 punts.

b) Entrevista. A les persones candidates que superen la fase de concurs de mèrits, la comissió les citarà a una entrevista personal per a perfilar la selecció definitiva, que tractarà sobre els seus mèrits, historial acadèmic, investigador i professional, i sobre tots aquells aspectes que la comissió considere rellevants relacionats amb els perfils docents i investigadors de la plaça.

Aquesta entrevista es realitzarà en les instal·lacions de la Universitat Jaume I o a través dels mitjans de videoconferència oferits per la pròpia Universitat que permeten garantir la identitat i les intervencions dels participants que establisca la convocatòria i, en general, oferisquen idèntiques garanties que les proves realitzades de manera presencial.



Aquesta segona fase del procés de selecció es valorarà fins a un màxim de 40 punts. S'haurà d'obtindre un mínim de 20 punts per a superar-la.

6.2. La valoració de les persones sol·licitants serà realitzada per la comissió de selecció mitjançant l'aplicació del barem específic de la plaça a què s'opta i que consta en l'annex II d'aquesta convocatòria.

6.3. Els mèrits no especificats explícitament en el barem únicament es podran valorar en l'apartat «altres mèrits».



7. Comissions de selecció

7.1. Les comissions de selecció de professorat contractat estaran formades per personal funcionari dels cossos docents universitaris d'aquesta Universitat, sempre que siga possible, que tinguen el grau de doctor o doctora quan el concurs es referisca a places en les quals s'exigeix aquest grau acadèmic.

7.2. Si això no fora possible, també podran formar part de les comissions de contractació professorat contractat doctor.

7.3. Aquestes comissions, la composició de les quals es procurarà que siga equilibrada entre dones i homes, les presidirà el vicerector o vicerectora amb competències en matèria de professorat, i estaran integrades a títol individual i no representatiu, a més, per vocals, preferentment d'aquesta Universitat en la següent proporció:

a) Dos vocals designats pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça

b) Un o una vocal designat pel Rectorat entre un màxim de tres proposats pel departament entre professorat de la Universitat Jaume I de l'àrea de coneixement de la plaça o afins.

c) Un o una vocal designat pel Rectorat entre un màxim de tres proposats per l'òrgan de representació sindical competent entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça o afins.

7.4. Els membres d'aquestes comissions hauran de tindre competència tècnica suficient per a valorar els mèrits de les persones candidates.

7.5. Per a cada comissió hauran de nomenar-se els mateixos membres suplents com titulars.

7.6. En les comissions en què hi haja membres de diferents cossos docents i categories de professorat actuarà com a secretari o secretària aquell que pertanga al cos docent o categoria de professorat amb menor categoria i dins d'aquesta, el de menor antiguitat. En aquelles comissions en les quals tots els membres siguen del mateix cos, actuarà com a secretari o secretària el membre de menor antiguitat dins del cos.



7.7. El nomenament com a membre d'una comissió és irrenunciable, excepte quan hi haja una causa justificada que impedisca actuar com a membre d'aquella. En aquest cas, l'apreciació de la causa al·legada correspon al Rectorat, qui emetrà una resolució en el termini de cinc dies comptadors des de la recepció de la renúncia.

7.8. En els casos d'abstenció, de recusació o de causa justificada que impedisquen l'actuació dels membres de la comissió titular, aquests se substituiran pels suplents respectius. En el cas excepcional en què també el membre suplent complisca algun dels supòsits d'impediment esmentats anteriorment, la Universitat nomenarà un nou suplent.



7.9. S'entén que concorre una de les causes justificades de renúncia quan un professor o professora haja sigut nomenat per a dues o més comissions i acredite que coincideixen en el temps, totalment o parcialment, les actuacions corresponents al període comprés entre la constitució de les comissions i la qualificació de les persones concursants. En cas que el professorat afectat al·legue aquesta causa, aquest romandrà en la comissió que s'havia constituït en primer lloc i, si no fora possible utilitzar aquest criteri de prioritat, quedarà a la seua decisió lliure l'exercici de l'elecció i les renúncies pertinents.

7.10 En cas que concórreguen els motius d'abstenció a què es refereix l'apartat 2 de l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, les persones interessades hauran d'abstindre's d'actuar en la comissió i manifestar el motiu concurrent.

7.11 Quan es produïsca la recusació a què es refereix l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, la persona recusada haurà de manifestar l'endemà de la data de coneixement de la recusació si es dona o no en ella la causa al·legada. Si nega la causa de recusació, el Rectorat, després d'obtindre els informes i comprovacions que considere oportuns, emetrà una resolució en un termini de tres dies hàbils. Contra aquesta resolució no es podrà presentar cap reclamació, sense perjudici que aquesta s'al·legue en interposar recursos posteriors.

7.12 El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

7.13 Les comissions resoldran tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació de les normes, així com les que puguen produir-se en els casos no previstos.

7.14 El procediment d'actuació de les comissions s'ajustarà en tot moment al que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Normativa dels concursos de selecció d'ajudant, professorat ajudant doctor i professorat associat de la Universitat Jaume I.



8. Desenvolupament del procés selectiu

En el termini màxim de quinze dies des de la publicació de la llista definitiva de persones admeses es constituirà la comissió de selecció, que procedirà a valorar els mèrits de les persones sol·licitants. La constitució es pot fer per mitjans electrònics. A aquests efectes, la Universitat Jaume I habilitarà una sala de videoconferència privada per als membres de la comissió, per a la constitució de la comissió i per a la realització de les deliberacions. La comissió podrà sol·licitar l'aportació de documentació original per a comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum.

Valorats els mèrits, la comissió de selecció farà pública aquesta valoració desglossada en cada apartat general i en cada subapartat de cadascuna de les persones valorades, segons els barems aplicats, en el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I (TAO-UJI) https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/.

Les persones que superen la fase de concurs de mèrits seran convocades per a la realització de l'entrevista davant la comissió mitjançant anunci publicat en el TAO-UJI, amb una antelació d'almenys 48 hores a la data de realització. També es realitzarà una notificació individualitzada de la convocatòria mitjançant correu electrònic i/o SMS a les persones que hagen facilitat un número de telèfon mòbil. Aquesta entrevista es realitzarà en les instal·lacions de la Universitat Jaume I o a través dels mitjans de videoconferència oferits per la pròpia Universitat que permeten garantir la identitat i les intervencions dels participants que establisca la convocatòria i, en general, oferisquen idèntiques garanties que les proves realitzades de manera presencial.

La resolució de provisió de la plaça es farà pública en el TAO-UJI i en la pàgina https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji05702?p_tab=2 juntament amb la puntuació final de les candidatures per ordre de prelació, i estarà exposada fins que acabe el termini d'interposició de recurs. També es notificarà mitjançant correu electrònic i/o SMS a les persones que hagen facilitat un número de telèfon mòbil.





9. Proposta de contractació

9.1. La comissió de selecció emetrà l'acta de proposta de contractació dirigida al Rectorat o vicerectorat en qui haja delegat. En aquesta figurarà la puntuació final i desglossada en cada apartat general i en cada subapartat de cadascuna de les persones valorades, segons els barems aplicats. L'aplicació dels coeficients correctors previstos en els barems haurà d'estar explícitament motivada.

9.2. La resolució de provisió de la plaça es publicarà en el TAO-UJI i en la pàgina https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji05702?p_tab=2 amb la puntuació final de les persones valorades per ordre de prelació, i s'exposarà fins que acabe el termini d'interposició de recurs. També s'enviarà un SMS per a comunicar que s'ha publicat el resultat final a les persones que hagen facilitat un número de telèfon mòbil.



9.3. La publicació es realitzarà en el TAO-UJI i en la pàgina https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji05702?p_tab=2 en compliment del que es disposa en l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



9.4. Per a subscriure's a l'enviament de SMS s'haurà de facilitar un número de telèfon mòbil en la instància/sol·licitud presentada. Amb aquesta subscripció la persona interessada rebrà informació de qualsevol publicació i/o actualització referent al concurs en el qual participa.

9.5. Es podrà accedir a tota la informació de la convocatòria, bases, instàncies i barems en: https://e-ujier.uji.es/pls/www/!gri_www.euji05702?p_tab=2.



10. Documentació que s'ha d'aportar

10.1 Les persones proposades hauran d'aportar la següent documentació:

a) Dues fotografies.

b) Dues fotocòpies del DNI o NIF o, si escau, NIE.

c) Una fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social, MUFACE o altres.

d) Imprès de dades personals.*

e) Imprès de domiciliació de nòmina.*

f) Imprès de l'IRPF, retencions del treball personal. Comunicació de dades al pagador.*

10.2 El personal docent i investigador contractat laboral haurà de respectar el que preveu la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i les disposicions que la desenvolupen. Per aquest motiu hauran de presentar un imprès de declaració d'incompatibilitat* on també es declararà que es comunicarà l'inici de qualsevol altra activitat laboral al Servei de Recursos Humans amb la finalitat de regularitzar la nova situació.

La falsedat en la declaració jurada, no complir la tramitació de la corresponent compatibilitat o la denegació d'aquesta seran causes d'extinció del corresponent contracte.

(*Es facilitaran en el Servei de Recursos Humans.)



11. Barems

Els barems específics aplicables en aquesta convocatòria figuren en l'annex II.



12. Formalització dels contractes

12.1 Les persones seleccionades hauran de manifestar per escrit en el termini de tres dies comptadrs des de la publicació de la resolució de la comissió de selecció, l'acceptació del contracte que se'n puga derivar.



12.2 El termini per a la signatura del contracte no podrà ser superior a un mes des de la data de publicació de la resolució de provisió de la plaça, excepte que s'haja previst una data diferent en la convocatòria o en la mateixa resolució de provisió de la plaça. Qualsevol situació que ho impedisca s'haurà d'al·legar per escrit per la persona interessada. En cas contrari, i si finalitza el termini sense haver signat el contracte, la persona interessada perdrà el seu dret. En cap cas la persona interessada podrà iniciar les activitats docents sense haver signat el contracte.

12.3 Quan per causa no imputable a l'administració no es produïsca la signatura del contracte per la persona més valorada per la comissió de selecció en els termes establits, o aquella renuncia a la plaça o tria un altre nomenament incompatible, es contactarà amb la persona seleccionada següent per ordre de puntuació.

12.4 No obstant això, amb caràcter extraordinari i per motius justificats documentalment, el Rectorat, a petició de la persona interessada, podrà ampliar el termini de la signatura del contracte quan per motius acreditats siga impossible o dificultós per a la persona seleccionada la incorporació a la Universitat dins dels terminis establits.

12.5 La resolució dels concursos estarà sempre supeditada als possibles recursos administratius o contenciós administratius que puguen plantejar-se.





13. Funcions, duració, dedicació i retribucions dels contractes



13.1 Professorat contractat doctor interí

Les característiques dels contractes són les següents:

a) Tipus de contracte: contracte laboral d'interinitat.

b) Duració: la duració dels contractes serà fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça vacant per resolució del procés selectiu convocat a l'efecte, o si escau, s'acorde l'amortització de la plaça.



c) Activitats que s'han de desenvolupar: activitats docents i activitats d'investigació, així com activitats d'atenció a les necessitats de gestió i administració del departament.

d) Retribucions: les retribucions estan determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents de la Universitat.



14. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del pocediment administratiu Comú de les administracions públiques, i en els articles 8, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, es pot interposar un dels següents recursos:

a) Amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció de la notificació.

La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició establisca el contrari, no suspén l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 117 de la Llei 39/2015.



Si transcorre un mes des de l'endemà de la interposició del recurs de reposició sense que aquest haja sigut resolt i notificat, es podrà entendre que ha sigut desestimat i es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, en el termini de sis mesos comptadors des de l'endemà de la desestimació presumpta.

b) Recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la recepció de la notificació.

En cas d'optar pel recurs potestatiu de reposició no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que siga resolt expressament o se n'haja produït la desestimació per silenci administratiu.



Tot això sense perjudici de qualsevol un altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 5 de maig de 2020.– La rectora, p. d. (R 12 juny 2018, DOGV 14 juny), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Joaquín Gual Arnau.

Mapa web