Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 21 de març de 2018, del Rectorat, per la qual es publica la convocatòria per a solicitar l'assignació de la retribució addicional regulada en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8271 de 11.04.2018
Número identificador:  2018/2983
Referència Base de Dades:  003542/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: universitat, prima salarial, personal docent , Universitat de València



RESOLUCIÓ de 21 de març de 2018, del Rectorat, per la qual es publica la convocatòria per a solicitar l'assignació de la retribució addicional regulada en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià (complement autonòmic), anualitat 2018. [2018/2983]

Bases



1. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquesta convocatòria és l'avaluació dels mèrits docents, investigadors i de gestió del professorat funcionari de carrera dels diversos cossos docents a l'efecte de l'assignació, amb caràcter individual, de la retribució addicional regulada al capítol III del Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià.



2. Legislació aplicable

L'avaluació dels mèrits del professorat i l'assignació individual de la retribució addicional es regula pel que disposen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats (BOE 24.12.2001), el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre Règim i Retribucions del Personal Docent i Investigador Contractat Laboral de les Universitats Públiques Valencianes i sobre Retribucions Addicionals del Professorat Universitari (DOGV 22.10.2002), l'Acord de la Comissió Valenciana d'Acreditació i Avaluació de la Qualitat en el sistema Universitari Valencià, de 30 d'octubre de 2002 (DOGV 11.12.2002) i la Resolució de 21 de gener de 2011, del president de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva, per la qual s'estableix els criteris i el procediment per a la valoració dels mèrits individuals per a l'establiment de retribucions addicionals lligades a mèrits individuals docents, investigadors i de gestió del personal docent i investigador funcionari, regulat pel Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, així com per les bases d'aquesta convocatòria.



3. Participants

Pot sol·licitar l'avaluació dels seus mèrits i l'assignació de la retribució addicional el professorat que a 31 de desembre de 2017 siga funcionari/a de carrera dels següents cossos docents universitaris:

a) Catedràtic/a d'universitat

b) Titular d'universitat

c) Catedràtic/a d'escola universitària

d) Titular d'escola universitària

La valoració del mèrits, a l'efecte de l'assignació de la retribució addicional d'aquesta convocatòria, es referirà als consolidats fins al 31 de desembre de 2017.



4. Sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds (d'ambdós formularis) serà des del 12 d'abril fins al 11 de maig de 2018.

La sol·licitud disposa de dos formularis:

a) Formulari A: per a sol·licitar els components dels articles 21, 22, 23 i 25 del Decret 174/2002. Aquests components s'avaluen anualment.



b) Formulari B: per a sol·licitar el component de l'article 24 del Decret 174/2002 (per mobilitat docent i investigadora). L'avaluació d'aquest component té una durada de set anys.

S'haurà de tindre en compte el que segueix:

a) El professorat que presentà el formulari A per qualsevol exercici anterior, a partir de 2004, en el termini i la forma reglamentaris no cal que presente de nou la sol·licitud per al 2018, ja que la sol·licitud dels anys precedents incorporava la petició de continuar la percepció d'aquest complement, llevat de manifestació expressa en contrari de la persona interessada. No obstant això, caldrà revisar les dades de la proposta i en cas de estar desacord podrà formular al·legacions.

b) El professorat que no va presentar el formulari A per a cap dels exercicis del període 2004-2017, haurà de presentar-lo necessàriament per a la concessió en l'exercici 2018, si escau, dels components dels articles 21, 22, 23 i 25 del Decret 174/2002.

c) L'avaluació en aquesta convocatòria dels mèrits de mobilitat docent i investigadora (article 24 Decret 174/2002) requerirà en tot cas la presentació del formulari B.

Els formularis per a sol·licitar el complement es presentaran únicament* per via telemàtica mitjançant la seu electrònica de la Universitat de València https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menuSEU.jsp?idtramite=PDI_MER18

En la dita seu es facilitarà al professorat la informació rellevant, als efectes d'assignació del complement autonòmic, que consta a la base de dades de personal. Les persones interessades podran així mateix al·legar les correccions o addicions escaients dins del termini de presentació de sol·licituds. En cas que es formulen mèrits que no consten a la Universitat de València, caldrà que els acrediten.

Mes informació e instruccions:

http://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pdi/ca/servei-recursos-humans-pdi-1285902628698.html



Els serveis administratius del Servei de Recursos Humans – PDI comprovaran que les sol·licituds presentades compleixen el requisits establerts en la convocatòria. Així mateix, podran sol·licitar en qualsevol moment el procediment administratiu els documents originals corresponents als arxius electrònics incorporats a la sol·licitud amb el fi de comprovar la seua validesa i concordança.



(*) A l'empara d'allò previst en l'art. 14 de la Llei 39/2015, de 1 de octubre, del procediment administratiu comú, i en el Reglament de Registre Electrònic de la UV.



5. Professorat que s'incorpora a la Universitat en l'any 2018

No obstant el termini de presentació de sol·licituds que estableix la base quarta d'aquesta convocatòria, el professorat que es reincorpore a la Universitat de València, després d'haver gaudit d'una comissió de serveis o de la situació de serveis especials, o el professorat funcionari d'altres universitats que s'incorpore a la Universitat durant l'any 2018, disposarà del termini d'un mes des de la seua incorporació per a sol·licitar l'avaluació dels seus mèrits. Les quanties assignades seran proporcionals al temps en situació de servei actiu a la Universitat de València.





6. Valoració de les sol·licituds

D'acord amb les sol·licituds rebudes, el Consell de Govern elevarà una proposta d'assignació individualitzada de la retribució addicional a l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva. L'esmentada proposta anirà acompanyada de tota la informació, degudament certificada, aportada per la persona interessada per a la justificació dels mèrits avaluables. Una vegada avaluats positivament els mèrits, el Consell Social aprovarà l'assignació del complement per a cada sol·licitant.





7. Resolució

La resolució de la convocatòria es notificarà a les persones participants en la seu electrònica de la Universitat de València. Els efectes econòmics de l'assignació de la retribució addicional seran de l'1 de gener de 2018. A fi de percebre l'esmentada retribució el professorat haurà d'estar en situació administrativa de servei actiu, en cas de passar a una situació administrativa diferent es percebrà la part proporcional corresponent al servei actiu.

D'acord amb l'article 20.5 del Decret 174/2002, en tot cas, l'import de la suma dels diferents components de les retribucions addicionals reconeguts mai podrà ser superior al 40 % de les retribucions que corresponguin al professorat pels conceptes de sou i complement de destí de la categoria funcionarial corresponent, en còmput anual.





8. Dades de caràcter personal

Les dades personals que professorat sol·licitant subministre mitjançant els formularis de sol·licitud o d'al·legacions s'incorporaran al fitxer automatitzat de personal, sota la responsabilitat de la Secretaria General de la Universitat de València, per a les finalitats pròpies d'aquesta convocatòria i del fitxer de personal.

Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, en el qual es regulen les mesures de seguretat dels fitxers automatitzats que continguen dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat i la integritat de la informació. Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se davant el Servei de Recursos Humans (PDI) de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46071 València).





9. Recursos

Contra aquesta convocatòria, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades podran interposar el recurs potestatiu de reposició davant el Consell de Govern, en el termini d'un mes, o bé directament el recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos. Ambdós terminis es computaran des del dia següent al de la publicació de la convocatòria.

Contra la resolució del Consell Social d'assignació de les retribucions addicionals, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar el recurs potestatiu de reposició davant el Consell Social en el termini d'un mes, o bé directament el recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos. Ambdós terminis es computaran des del dia següent al de la notificació de la resolució.



València, 21 de març de 2018.– El rector: Esteban Morcillo Sánchez.

Mapa web