Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 d'abril de 2022, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca concurs públic per a la provisió interina de places de personal docent contractat doctor



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9332 de 05.05.2022
Número identificador:  2022/3778
Referència Base de Dades:  003705/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 29 d'abril de 2022, del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca concurs públic per a la provisió interina de places de personal docent contractat doctor (PCDI-PAD 01/2022) [2022/3778]

La Universitat Jaume I de Castelló convoca un concurs públic per a la provisió interina de les places de personal docent contractat que es detallen en l'annex i, d'acord amb les següents bases:



Primera. Normes generals

Aquest concurs es regeix pel que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats; els Estatuts de la Universitat Jaume I; l'Acord de 3 de novembre de 2016, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I, pel qual s'aproven els criteris que han de regir les convocatòries per a la selecció de places de professorat contractat doctor amb caràcter interí en aquesta universitat; i el Reglament dels concursos de selecció d'ajudant, professorat ajudant doctor i professorat associat de la Universitat Jaume I aprovat en la sessió del Consell de Govern núm. 4, de 24 d'abril de 2020, excepte en el que es regula específicament en l'Acord de 3 de novembre de 2016 i el que es disposa en aquestes bases.





Segona. Requisits

Les persones que desitgen participar en aquesta convocatòria han de complir els requisits següents:

2.1. Generals:

a) Haver complit 16 anys i no haver superat l'edat de jubilació forçosa.

b) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca l'exercici de les funcions corresponents a les places convocades.

c) No haver sigut separada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics, o per a l'accés al cos o escala funcionarial. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni estar sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, al seu Estat, l'accés a la funció pública.



d) Estar en possessió del títol de doctor o doctora. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'acreditar que s'està en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació.



e) Tenir l'avaluació positiva de la seua activitat universitària per a la figura de professorat contractat doctor per l'ANECA, l'AVAP o agències autonòmiques amb capacitat d'acreditació a la Comunitat Valenciana.



f) Haver abonat les taxes establides en aquesta convocatòria o acreditar l'exempció o bonificació del pagament.

2.2. Específics:

a) En la plaça 19884, estar en possessió del títol de professor/a superior en Música i grau en mestre/a, especialitat Educació Musical, i estar en possessió del certificat de coneixements de nivell C2 de català.



b) En la plaça 19885, estar en possessió del certificat de coneixements de nivell C2 de català i del certificat de coneixements de nivell C2 d'anglès.

c) En la plaça 19886, estar en possessió del títol de llicenciatura o grau en Traducció i Interpretació i estar en possessió del certificat de coneixements de nivell C2 de català.

d) En la plaça 19887, estar en possessió del títol de llicenciatura en Filosofia i Lletres (Geografia i Història), o grau en Geografia i Història, i estar en possessió del certificat de coneixements de nivell C2 de català i del certificat de coneixements de nivell B2 d'anglès.

e) En la plaça 19888, estar en possessió del títol de llicenciatura/grau en Matemàtiques i del certificat de coneixements de nivell C1 de català.

f) En la plaça 19889, estar en possessió del títol de llicenciatura/grau en Matemàtiques, del certificat de coneixements de nivell C1 de català i del certificat de coneixements de nivell B2 d'anglès.



Tercera. Presentació de sol·licituds

3.1. El termini de presentació sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds han de presentar-se per mitjans electrònics. El tractament de la informació tindrà en compte el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i altres disposicions que hi siguen aplicables. Per a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics és necessari posseir un certificat digital de signatura electrònica, el DNI electrònic o el sistema d'identificació Cl@ve.

Quan s'utilitze l'opció de «Registrar compte d'usuari» s'ha d'adjuntar una còpia del DNI. La sol·licitud s'ha de formalitzar en línia a través del Registre Electrònic de la Universitat Jaume I, mitjançant el Tauler d'Anuncis Oficial (TAO-UJI): https://bit.ly/3uwMeqO.

La persona aspirant ha de fer constar en la sol·licitud el codi de la plaça a què opta, que s'inclou en l'annex i d'aquesta convocatòria. La sol·licitud s'ha de formalitzar d'acord amb el model d'instància/currículum i s'hi ha d'adjuntar els documents que acrediten els mèrits al·legats.

3.2. La sol·licitud per a participar en el concurs ha d'estar degudament emplenada segons el model que publica la Universitat amb la convocatòria. S'han d'adjuntar a la sol·licitud els documents que acrediten que es compleixen els requisits establits per a participar en el concurs corresponent, tret que ja es troben en poder de la Universitat Jaume I, d'acord amb el que estableix l'article 53 de la Llei 39/2015. El compliment d'aquests requisits ha de referir-se sempre a una data igual o anterior a la data d'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs.

S'han d'adjuntar a la sol·licitud els documents següents:

– Sol·licitud de plaça / curriculum vitae amb el model que figura en la convocatòria.

– Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de les persones estrangeres, el document en vigor que acredite la identitat i la data de naixement.

– Justificació dels requisits exigits en la convocatòria.

– Justificació dels mèrits al·legats.

– Justificant d'abonament de la quantitat de 30 euros.

3.3. Per a justificar els requisits s'ha de presentar:

– Fotocòpia del títol de doctor o doctora. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres, fotocòpia de la credencial que acredite l'homologació del títol.

– Fotocòpia de l'avaluació positiva de l'activitat universitària per a la figura de professorat contractat doctor per l'Agència Nacional de la Qualitat i Acreditació (ANECA), l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), o agències autonòmiques amb capacitat d'acreditació a la Comunitat Valenciana.

– Fotocòpia del títol de professor/a superior en Música i grau en mestre/a, especialitat Educació Musical, i del certificat de coneixements de nivell C2 de català, en la plaça 19884.

– Fotocòpia del certificat de coneixements de nivell C2 de català i del certificat de coneixements de nivell C2 d'anglès, en la plaça 19885.



– Fotocòpia del títol de llicenciatura o grau en Traducció i Interpretació i del certificat de coneixements de nivell C2 de català, en la plaça 19886.

– Fotocòpia del títol de llicenciatura en Filosofia i Lletres (Geografia i Història) o grau en Geografia i Història, del certificat de coneixements de nivell C2 de català i del certificat de coneixements de nivell B2 d'anglès, en la plaça 19887.

– Fotocòpia del títol de llicenciatura/grau en Matemàtiques i del certificat de coneixements de nivell C1 de català, en la plaça 19888.

– Fotocòpia del títol de llicenciatura/grau en Matemàtiques, del certificat de coneixements de nivell C1 de català i del certificat de coneixements de nivell B2 d'anglès, en la plaça 19889.

Les persones que opten a més d'una plaça han de presentar una sol·licitud per a cadascuna, acompanyada en cada cas de la documentació complementària.

3.4. Forma de pagament

El pagament de la taxa s'efectua mitjançant targeta de crèdit o dèbit, a través de l'enllaç previst en la corresponent convocatòria publicada en el TAO-UJI. En el cas que es tinga dret, es pot optar per la bonificació de la taxa.

La sol·licitud s'ha d'acompanyar d'un certificat acreditatiu de la bonificació o exempció del pagament de la taxa.

L'abonament dels drets d'examen o, si escau, la justificació de la concurrència d'alguna de les causes d'exempció total o parcial d'aquests ha de fer-se dins de termini de presentació de sol·licituds. En cas contrari, s'exclourà la persona sol·licitant del procediment.

En cap cas el pagament de la taxa dels drets d'examen o la justificació de la concurrència d'alguna de les causes d'exempció total o parcial d'aquest suposa la substitució del tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud de participació en el procés selectiu.

No abonar les taxes establides durant el termini de presentació de sol·licituds és causa de no admissió al concurs. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret de devolució de taxes.

La devolució de les taxes per drets d'examen és procedent en els supòsits i a través dels procediments previstos en l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.



3.5. Bonificacions

Els membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 % de la quota íntegra, és a dir, l'import serà de 15 euros.

3.6. Exempcions

Estan exemptes del pagament de taxa:

a) Les persones que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial.

b) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

c) Les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

Les persones interessades han de presentar les certificacions corresponents que acrediten la condició de discapacitat o la condició de membre de família nombrosa mitjançant un certificat de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgan competent.





Quarta. Mèrits al·legats

4.1. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment no es tindran en compte en la resolució del concurs.

4.2. Els documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma diferent dels oficials de la Universitat Jaume I s'han de presentar acompanyats de la traducció jurada a qualsevol dels idiomes oficials de la Universitat Jaume I.

4.3. Les persones que aspiren a les places perfilades amb docència en català han de justificar els coneixements del català mitjançant l'acreditació d'aquests segons la Taula d'equivalències de certificats, diplomes, títols i cursos de coneixements de català de la Universitat Jaume I, aprovada en la sessió núm. 2, de 24 de febrer de 2020, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I, que es pot consultar en: https://bit.ly/3p9wyZP.



Cinquena. Protecció de dades personals

5.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa que el responsable del tractament de les dades relatives a aquesta convocatòria és la Universitat Jaume I de Castelló.

5.2. La base legal per al tractament de les dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.

5.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

5.4. La Universitat Jaume I informa sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de la Llei 15/1999. Aquests drets s'han d'exercir per escrit, davant de la Secretaria General: https://bit.ly/3fsgVJy.

5.5. En el cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

5.6. Les dades es conservaran en virtut de la legislació aplicable a aquest tractament



Sisena. Llistes provisionals i definitives de persones admeses i excloses

6.1. Llista provisional i definitiva de persones admeses

La resolució amb la relació provisional de persones admeses i excloses es publicarà en el TAO-UJI en el termini màxim de deu dies des de la finalització del termini de presentació d'instàncies, i es concediran deu dies per a presentar reclamacions. Aquest termini servirà per a corregir els defectes que hagen motivat l'exclusió i, alhora, per a completar la documentació en els casos en què l'acreditació d'algun requisit es considere insuficient.

El mateix termini servirà per a aportar la justificació dels mèrits al·legats en la instància-currículum que no hagen sigut acreditats dins del termini de presentació de sol·licituds. Els mèrits que no s'acrediten en aquest tràmit no es valoraran. Aquest termini no permet en cap cas al·legar i documentar mèrits que no hagen sigut esmentats en la instància-currículum.

Una vegada finalitzat aquest termini, i en un termini màxim de deu dies, la llista provisional amb les modificacions que pertoquen serà definitiva.

6.2. Proves selectives

El procés de selecció constarà de dues fases, una de concurs de mèrits i una altra d'entrevista, amb les valoracions previstes en l'Acord de 3 de novembre de 2016, del Consell de Govern de la Universitat Jaume I.

6.3. La comissió de selecció valorarà els mèrits de les persones sol·licitants mitjançant l'aplicació del barem específic de la plaça a què s'opta i que consta en l'annex ii d'aquesta convocatòria.

6.4. Els mèrits no especificats explícitament en el barem sols es poden valorar en l'apartat «altres mèrits».



Setena. Comissions de selecció

7.1. Les comissions de selecció de professorat contractat estaran formades per professorat doctor amb vinculació permanent a la universitat pública.

7.2. La composició de les comissions ha de tendir a la paritat entre homes i dones. Presidirà la comissió un membre del professorat de l'àrea de coneixement designat pel Rectorat, i en aquesta s'integraran també vocals, preferentment d'aquesta universitat, a títol individual i no representatiu, en la següent proporció:

a) Dos vocals designats o designades pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça i, si no n'hi ha, d'àrees afins.



b) Un vocal designat o designada pel Rectorat entre un mínim de cinc a proposta del departament.

c) Un vocal designat o designada pel Rectorat entre un mínim de cinc a proposta de l'òrgan de representació sindical competent.



7.3. Els membres d'aquestes comissions han de tenir competència tècnica suficient per a valorar els mèrits de les persones candidates.

7.4. Per a cada comissió s'han de nomenar tants membres suplents com titulars.

7.5. En les comissions en què hi haja membres de diferents cossos docents i categories de professorat actuarà com a secretari o secretària qui pertanga al cos docent o categoria de professorat amb menor categoria, dins d'aquest, qui tinga una antiguitat menor. En les comissions en què tots els membres siguen del mateix cos, actuarà com a secretari o secretària qui tinga una antiguitat menor en el cos.



7.6. El nomenament com a membre d'una comissió és irrenunciable, excepte quan hi haja una causa justificada que impedisca actuar com a membre d'aquesta. En aquest cas, l'apreciació de la causa al·legada correspon al Rectorat, que ha d'emetre una resolució en el termini de cinc dies comptadors des de la recepció de la renúncia.

7.7. En els casos d'abstenció, de recusació o de causa justificada que impedisquen l'actuació dels membres de la comissió titular, aquests se substituiran pels suplents respectius. En el cas excepcional en què també el membre suplent complisca algun dels supòsits d'impediment esmentats anteriorment, la Universitat nomenarà un nou suplent.



7.8. S'entén que concorre una de les causes justificades de renúncia quan un professor o professora haja sigut nomenat per a dues o més comissions i acredite que coincideixen en el temps, totalment o parcialment, les actuacions corresponents al període comprès entre la constitució de les comissions i la qualificació de les persones concursants. En el cas que el professorat afectat al·legue aquesta causa, romandrà en la comissió que s'havia constituït en primer lloc i, si no és possible utilitzar aquest criteri de prioritat, l'exercici de l'elecció i les renúncies pertinents seran per lliure decisió.

7.9. En el cas que concórrega cap dels motius d'abstenció indicats en l'apartat 2 de l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, les persones interessades s'han d'abstenir d'actuar en la comissió i manifestar el motiu d'abstenció.



7.10. Quan es produïsca la recusació a què es refereix l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, la persona recusada ha de manifestar l'endemà de la data de coneixement de la recusació si concorre o no en si mateixa la causa al·legada. Si nega la causa de recusació, el Rectorat, després d'obtenir els informes i fer les comprovacions que crega convenients, emetrà una resolució en el termini de tres dies hàbils. Contra aquesta resolució no es pot presentar cap reclamació, sense perjudici que aquesta s'al·legue en interposar recursos posteriors.

7.11. El president o presidenta pot sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se incursos en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

7.12. Les comissions resoldran tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació de les normes, i també els que puguen produir-se en els casos no previstos.

7.13. El procediment d'actuació de les comissions s'ha d'ajustar en tot moment al que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la normativa dels concursos de selecció de professorat ajudant, professorat ajudant doctor i professorat associat de la Universitat Jaume I.





Vuitena. Desenvolupament del procés selectiu

8.1. La comissió de selecció es constituirà en el termini màxim de quinze dies des de la publicació de la llista definitiva de persones admeses, i valorarà els mèrits de les persones candidates. La comissió pot constituir-se i deliberar per mitjans electrònics. A aquest efecte, la Universitat Jaume I habilitarà una sala de videoconferència privada per als membres de la comissió. La comissió pot sol·licitar l'aportació de documentació original per a comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum.

8.2. Una vegada valorats els mèrits, la comissió de selecció farà pública la valoració en el TAO-UJI, desglossada en cada apartat general i en cada subapartat per a cadascuna de les persones valorades, segons els barems aplicats.

8.3. Les persones que superen la fase de concurs de mèrits seran convocades per a l'entrevista davant de la comissió mitjançant anunci publicat en el TAO-UJI amb 48 hores d'antelació com a mínim. També es cursarà una notificació individualitzada de la convocatòria per correu electrònic o SMS a les persones que hagen facilitat un número de telèfon mòbil. Aquesta entrevista es produirà a les instal·lacions de la Universitat Jaume I o a través dels mitjans de videoconferència que ofereix la Universitat, que permetran garantir la identitat i les intervencions de les persones participants que establisca la convocatòria i, en general, oferiran les mateixes garanties que les proves presencials.



8.4. La resolució de provisió de la plaça es farà pública en el TAO-UJI, juntament amb la puntuació final de les candidatures per ordre de prelació. Aquesta resolució també es notificarà per mitjà de correu electrònic o SMS a les persones que hagen facilitat un número de telèfon mòbil.



Novena. Proposta de contractació

9.1. La comissió de selecció emetrà l'acta de proposta de contractació dirigida al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat. En aquesta figurarà la puntuació final i desglossada en cada apartat general i en cada subapartat per a cadascuna de les persones valorades, segons els barems aplicats. L'aplicació dels coeficients correctors previstos en els barems ha d'estar motivada explícitament.

9.2. La resolució de provisió de la plaça es publicarà en el TAO-UJI, amb la puntuació final de les persones valorades per ordre de prelació. També s'enviarà un SMS per a comunicar que s'ha publicat el resultat final a les persones que hagen facilitat un número de telèfon mòbil.



9.3. La publicació es realitzarà en el TAO-UJI en compliment del que es disposa en l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

9.4. Per a subscriure's a l'enviament d'SMS s'ha de facilitar un número de telèfon mòbil en la instància/sol·licitud presentada. Amb aquesta subscripció, la persona interessada pot rebre informació de qualsevol publicació o actualització relativa al concurs en què participa.



Desena. Documentació

10.1. Les persones proposades han d'aportar la següent documentació:

a) Una fotografia de carnet.

b) Dues fotocòpies del DNI o NIF o, si escau, NIE.

c) Una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social, MUFACE o altres.

d) Imprès de dades personals: https://bit.ly/3tJVPdq.

e) Imprès de domiciliació de nòmina: https://bit.ly/3tJmYgT.

f) Imprès de l'IRPF, retencions del treball personal, comunicació de dades al pagador: https://bit.ly/3fgDsaS.

10.2. El personal docent i investigador contractat laboral ha de respectar el que preveu la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i les disposicions que la despleguen. Per aquest motiu, ha de presentar un imprès de declaració d'incompatibilitat (https://bit.ly/2RSYdRR) en què també ha de declarar que es comunicarà l'inici de qualsevol altra activitat laboral al Servei de Recursos Humans per tal de regularitzar la nova situació.

La falsedat en la declaració jurada, no complir la tramitació de la corresponent compatibilitat o la denegació d'aquesta són causes d'extinció del corresponent contracte.



Onzena. Barems

Els barems específics aplicables en aquesta convocatòria figuren en l'annex ii.



Dotzena. Formalització dels contractes

12.1. Les persones seleccionades han de manifestar per escrit, en el termini de tres dies comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució en el TAO-UJI, l'acceptació del contracte que se'n puga derivar.

12.2. El termini per a la signatura del contracte no pot ser superior a un mes des de la data de publicació de la resolució de provisió de la plaça, excepte que s'haja previst una data diferent en la convocatòria o en la mateixa resolució de provisió de la plaça. Qualsevol situació que ho impedisca l'ha d'al·legar per escrit la persona interessada. En cas contrari, i si s'acaba el termini sense haver signat el contracte, la persona interessada perdrà el seu dret. En cap cas la persona interessada pot iniciar les activitats docents sense haver signat el contracte.



12.3. Quan per causa no imputable a l'Administració no es produïsca la signatura del contracte per la persona més valorada per la comissió de selecció en els termes establits, o aquesta renuncie a la plaça o tria un altre nomenament incompatible, es contactarà amb la persona seleccionada següent per ordre de puntuació.

12.4. No obstant això, amb caràcter extraordinari i per motius justificats documentalment, el Rectorat, a petició de la persona interessada, pot ampliar el termini de la signatura del contracte quan, per motius acreditats, la incorporació a la Universitat dins dels terminis establits siga impossible o dificultosa per a la persona seleccionada.

12.5. La resolució dels concursos estarà sempre supeditada als possibles recursos administratius o contenciosos administratius que puguen interposar-se.

12.6. Funcions, duració, dedicació i retribucions dels contractes



Les característiques dels contractes són les següents:

Tipus de contracte: contracte laboral d'interinitat.

Durada: fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça vacant per resolució del procés selectiu convocat amb aquesta finalitat, o si escau, s'acorde l'amortització de la plaça.

Activitats que s'han de desenvolupar: activitats docents i activitats d'investigació, així com activitats d'atenció a les necessitats de gestió i administració del departament.

Retribucions: les retribucions es determinen en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, les variacions que aproven els òrgans competents de la Universitat.





Tretzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació. També es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació.



Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 2 de maig de 2022.– La rectora, p. c. d. (R 12.06.2018; DOGV 14.06.2018), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: Joaquín Gual Arnau.

Mapa web