Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 6 de maig de 2022, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la selecció i nomenament del director o directora de l'Institut Politècnic Marítim Pesquer de la Mediterrània d'Alacant.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9341 de 17.05.2022
Número identificador:  2022/3969
Referència Base de Dades:  004100/2022
 



RESOLUCIÓ de 6 de maig de 2022, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la selecció i nomenament del director o directora de l'Institut Politècnic Marítim Pesquer de la Mediterrània d'Alacant. [2022/3969]

El Decret 48/2006, de 7 d'abril, del Consell de la Generalitat Valenciana, va modificar l'article 31 del Reglament aprovat pel Decret 100/1990, de 25 de juny, del Consell de la Generalitat Valenciana, referent al règim de selecció del director/a de l'Institut Politècnic Marítim Pesquer de la Mediterrània (d'ara endavant IPMPM).

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació (d'ara endavant LOE), modificada per la Llei orgànica 3/2020, de 29 de desembre, estableix en el seu títol V la participació, autonomia i govern dels centres docents. Dins d'aquesta estructura, el capítol IV d'aquest títol V regula el procediment de selecció i nomenament del director/a dels centres docents públics. Els articles 133 a 139 de l'esmentada llei orgànica estableixen les bases per a la convocatòria dels procediments de selecció i nomenament de directors o directores en els centres de titularitat pública.

L'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques determina, sobre el dret i l'obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, que en tot cas, els empleats de les administracions públiques, per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics en la forma en què es determine reglamentàriament per cada administració.

Sent l'Institut Politècnic Marítim Pesquer de la Mediterrània d'Alacant un centre de formació professional marítima pesquera, així com d'altres ensenyaments professionals nàutics pesquers, dependent de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, escau convocar concurs de mèrits per a la selecció i nomenament del director/a de l'Institut, segons el que estableix la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig.

Per tot això, i a proposta del director general d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, resolc convocar procediment selectiu per al nomenament de director/a de l'IPMPM conformement a les bases següents:





Primera. Objecte de la convocatòria

La present resolució té per objecte convocar concurs de mèrits per a la selecció i nomenament de director/a de l'Institut Politècnic Marítim Pesquer de la Mediterrània d'Alacant entre professors/es funcionaris de carrera d'aquest Institut.



Segona. Requisits de participació

Per a ser admeses en el concurs de mèrits, les persones aspirants hauran de reunir en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds, a més dels requisits generals establits per al personal funcionari, els requisits específics següents:

1. Tindre una antiguitat, almenys, de cinc anys com a personal funcionari de carrera en la funció pública docent.

2. Haver exercit funcions docents com a funcionari o funcionària de carrera, durant un període d'almenys cinc anys, en algun dels ensenyaments dels que ofereix l'IPMPM.

3. Presentar un projecte de direcció que incloga, entre altres, els objectius, les línies d'actuació i l'avaluació d'aquest, conforme a l'annex II d'aquesta convocatòria.



Tercera. Presentació telemàtica de sol·licituds, terminis i documentació

1. Els qui desitgen participar en el procés de selecció per a la direcció de l'IPMPM, hauran de fer-ho mitjançant una sol·licitud que s'ajustarà al model que figura com a annex I d'aquesta resolució.

2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3. Les persones aspirants a participar en aquest procediment hauran de presentar la seua sol·licitud a través del tràmit telemàtic següent:

Sol·licitud general d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica (tràmit a utilitzar exclusivament quan no n'existisca un d'específic en la seu electrònica de la Generalitat).

https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18490&version=amp

Les sol·licituds es dirigiran, juntament amb la resta de la documentació, a la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.

4. Els aspirants hauran d'acompanyar, si escau, juntament amb la sol·licitud, la documentació següent:

a) Documentació acreditativa dels mèrits acadèmics i professionals que siguen susceptibles de valoració, en la forma que s'estableix en l'annex III, o mitjançant certificació expedida pel Registre de Personal de la Generalitat Valenciana, si hi consten inscrits abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

b) Certificació que acredite el compliment dels requisits previstos en els apartats 1 i 2 de la base segona d'aquesta resolució.

c) Un exemplar del projecte de direcció per a l'IPMPM, recollit en l'apartat 3 de la base segona d'aquesta resolució.

5. Aquells mèrits al·legats i no justificats documentalment o aquells documents que manquen de les dades adés ressenyades, no seran tinguts en compte.

L'administració podrà requerir els interessats, en qualsevol moment, perquè justifiquen aquells mèrits sobre els quals es plantegen dubtes o reclamacions.



Quarta. Comissió de selecció

1. La Comissió de selecció es constituirà en el termini de quinze dies hàbils a partir de la publicació de la convocatòria. Per a això, el director/a del centre o, si fa el cas, el director/a en funcions, convocarà el claustre de professors i el Consell Escolar, dins del termini de cinc dies hàbils des de la publicació de la convocatòria, per a la designació dels respectius representants i suplents indicats en el següent apartat 5.



2. La constitució i el funcionament de la Comissió de selecció, així com el règim d'abstenció i recusació aplicable als seus membres, es regiran pel que s'estableix en els articles 15 al 18, i 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. En cas que es produïren empats en l'adopció d'acords, el/la president/a els dirimirà amb el seu vot de qualitat.

3. L'actuació de la Comissió de selecció finalitzarà amb la conclusió del procediment per al qual ha sigut constituïda.

4. La comissió, una vegada constituïda, tindrà la seua seu oficial en l'IPMPM, a Alacant.

5. La Comissió de selecció estarà composta pels membres següents:



a) Titulars:

En representació de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport:



– President/a: el director/a territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant.

– 1 vocal: un director/a en actiu en un centre docent que impartisca algun dels ensenyaments que s'imparteixen en l'IPMPM, amb un o més períodes d'exercici amb avaluació positiva del treball desenvolupat. El director/a serà designat per la Direcció Territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant.

En representació de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica:

– 1 vocal: el director/a territorial d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica d'Alacant.

En representació del centre docent:

– 3 vocals: tres representants del professorat triats pel claustre de professors en sessió extraordinària.

– 3 vocals: tres representants triats pel Consell Escolar entre el personal membre d'aquest que no siga del sector del professorat.



b) Suplents:

En representació de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport:



– President/a: el cap d'Inspecció de la Direcció Territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant.

– 1 vocal: un director/a en actiu en un centre docent que impartisca algun dels ensenyaments que s'imparteixen en l'IPMPM, amb un o més períodes d'exercici amb avaluació positiva del treball desenvolupat. El director/a serà designat per la Direcció Territorial d'Educació, Cultura i Esport d'Alacant.

En representació de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica:

– 1 vocal: el cap de Secció de Pesca Marítima de la Direcció Territorial d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica d'Alacant.

En representació del centre docent:

– 3 vocals: tres representants del professorat triats pel claustre de professors en sessió extraordinària.

– 3 vocals: tres representants triats pel Consell Escolar entre el personal membre d'aquest que no siga del sector del professorat.



6. Per a la constitució i funcionament de la Comissió de selecció serà imprescindible que siguen presents més de la meitat dels seus membres. Actuarà de secretari de la comissió un dels funcionaris integrants d'aquesta. Les decisions es prendran per majoria.

7. La falta d'elecció o designació de representants del claustre de professors o del Consell Escolar per a la Comissió de selecció no impedirà la constitució i funcionament d'aquesta.

8. La Comissió de selecció tindrà encomanades les funcions següents:

– Comprovar els requisits a què es refereix la base segona de la present resolució i sol·licitar, en cas necessari, aquella documentació que servisca per a verificar que el candidat o candidata compleix els requisits del lloc de director/a de l'IPMPM.

– Valorar el projecte de direcció presentat per cadascun dels candidats.

– Valorar els mèrits acadèmics i professionals aportats pels candidats.

– Elaborar les relacions provisional i definitiva dels candidats i publicar-les als llocs corresponents.

– Resoldre les reclamacions presentades i elevar al director/a general d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, la relació de participants seleccionats.



Cinquena. Desenvolupament del procediment

1. El procediment de selecció constarà de les fases A i B:

Fase A: valoració d'un projecte de direcció. Aquesta fase serà valorada de 0 a 25 punts, sent necessari obtindre 12,5 per a passar a la fase següent (fase B).

Fase B: valoració dels mèrits acadèmics i professionals, l'experiència i la valoració del treball previ desenvolupat com a càrrec directiu i de la labor docent realitzada com a professor/a, així com l'experiència en l'exercici de la direcció dels candidats, segons barem que consta com a annex III. Aquesta fase serà valorada de 0 a 25 punts.

2. Una vegada realitzada la valoració dels mèrits de les persones aspirants, la Comissió de selecció n'obtindrà la puntuació, que serà la suma de la valoració obtinguda en el projecte de direcció i en l'avaluació dels mèrits.

En cas de produir-se empats en la puntuació total dels aspirants, es resoldran atenent successivament els criteris següents:

– Major puntuació en la fase A.

– Major puntuació en els apartats del barem de mèrits per l'ordre en què apareixen en la convocatòria.

– Major puntuació en els subapartats del barem de mèrits, en l'ordre en què apareixen en la convocatòria.

3. Les puntuacions provisionals aconseguides pels aspirants seran publicades per la comissió al tauler d'anuncis de l'IPMPM.

4. En el termini de deu dies hàbils, comptats a partir de la citada publicació, les persones interessades podran presentar les al·legacions que estimen pertinents sobre la puntuació que se'ls haja assignat, mitjançant escrit dirigit a la Comissió de selecció.

5. Una vegada estudiades les al·legacions presentades dins del termini i en la forma escaient, la Comissió de selecció elevarà al director/a general d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per a la seua publicació, la relació definitiva de participants seleccionats per ordre de puntuació, i quedarà seleccionat el de major puntuació.



Sisena. Superació d'un programa de formació

El participant que haja sigut seleccionat en el procediment per tindre major puntuació haurà de superar, amb caràcter previ al seu nomenament, un programa de formació sobre competències per a l'acompliment de la funció directiva, d'acord amb el que s'estableix en el punt 6 de l'article 135 de la LOE. No obstant això, estarà exempt de la superació d'aquest programa si disposa de la certificació acreditativa d'haver superat el curs de formació o d'actualització de competències directives per al desenvolupament de la funció directiva, que estableix el Reial decret 894/2014.



Setena. Aprovació de l'expedient

Una vegada comprovat que la persona aspirant seleccionada reuneix els requisits de participació establits en la convocatòria, i que ha superat el programa de formació indicat en la base sisena d'aquesta resolució, el director/a general d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, efectuarà el nomenament definitiu, i el farà públic en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Huitena. Durada del mandat de l'aspirant seleccionat i renovació del càrrec

1. La durada del mandat del director/a seleccionat és de quatre anys, una vegada nomenat definitivament, de conformitat amb el que es preveu en l'article 136.1 de la LOE.

2. Al final dels quatre anys, el director/a que vulga continuar un altre mandat en l'exercici del càrrec podrà sol·licitar la renovació per un altre període d'igual durada.

3. El nomenament de director/a podrà renovar-se per part de la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, prèvia avaluació positiva del treball desenvolupat al final del període, oït el Consell Escolar.



Novena. Nomenament amb caràcter extraordinari

En absència de candidatures o quan la comissió corresponent no haja seleccionat cap persona aspirant, el director/a general d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, oït el Consell Escolar, nomenarà director/a per un període d'un any un funcionari o funcionària que impartisca docència en algun dels ensenyaments dels que ofereix l'IPMPM, que haurà de superar el programa de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva previst en el punt 6 de l'article 135 de la LOE.



El nomenament de director/a amb caràcter extraordinari es realitzarà preferentment entre el personal funcionari del mateix centre.





Deu. Delegació de facultats

Es faculta el director/a general d'Agricultura, Ramaderia i Pesca perquè emeta els actes, resolucions i instruccions que siguen precisos per a l'aplicació de la present resolució.



Onze. Recursos

D'acord amb el que s'estableix en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se amb caràcter potestatiu recurs de reposició davant la consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la publicació; o bé, segons el que es disposa en l'article 46.1 de la Llei de la jurisdicció contenciosa administrativa, interposar-se directament recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de València en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la publicació.





València, 6 de maig de 2022.– La consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica: Mireia Mollà Herrera.

ANNEX II

Projecte de direcció



Fase A: Esquema bàsic de desenvolupament del projecte de direcció.

Constarà, almenys, dels aspectes següents:

– Anàlisi de la situació del centre que el candidat pretén dirigir (s'assenyalaran aquells aspectes que, segons el parer de la persona aspirant, siguen positius i els principals problemes en l'organització i el funcionament del centre, així com propostes de millora).

– Objectius a curt i mitjà termini que es pretenguen aconseguir amb l'exercici de la funció directiva, en relació amb:

· La gestió de recursos humans, repartiment de les càrregues horàries de manera equilibrada, resolució de conflictes, estratègies de comunicació, treball en equip i capacitat d'arribar al consens.

· La convivència escolar, igualtat, prevenció i resolució de conflictes en el centre, creació i funcionament de comissions de mediació o convivència, i prevenció de la violència de gènere.

· Igualtat entre dones i homes, no discriminació i prevenció de la violència de gènere.

· La participació de la comunitat educativa en la vida del centre.

· Les mesures per a reduir el fracàs escolar i l'absentisme.

· Les mesures relacionades amb la inclusió educativa.

· Altres qüestions que considere la persona candidata.

– Línies d'actuació i/o plans concrets que permeten la consecució dels objectius.

– Recursos humans i materials amb els quals es pretén posar en marxa el projecte.

– Indicadors o paràmetres de gestió de la qualitat en el centre: modalitat, estratègia i calendari d'aplicació.

– Procediments d'avaluació de la gestió directiva i del mateix projecte (es valorarà la concreció en indicadors o paràmetres, estratègies i calendari d'aplicació).

– Referències bibliogràfiques, pàgines web o experiències prèvies inèdites.

– Qualsevol altre aspecte que l'aspirant considere rellevant.

– Amb caràcter optatiu, podrà figurar la composició de l'equip directiu de la candidatura, amb un breu currículum de cadascun dels membres de l'equip.

L'extensió d'aquest projecte serà d'entre 25 i 50 pàgines DIN A-4 a una cara i interlineat doble, utilitzant exclusivament la font de lletra «Arial», grandària de 12 punts, sense comprimir ni expandir, sent els marges superiors, inferior i laterals (esquerre i dret) de 2,5 cm. A l'efecte no comptaran la portada i contraportada, índex ni els possibles annexos al cos principal del document, que no podran ser objecte de valoració.

L'incompliment de qualsevol dels requisits del projecte recollits en aquest annex, no serà corregible per la persona candidata una vegada vençut el termini de presentació d'instàncies, encara que no comportarà l'exclusió del procés.





ANNEX III

Barem de mèrits



Fase B: barem de mèrits acadèmics i professionals per a la selecció de director/a de l'IPMPM.



1. Mèrits acadèmics i altres mèrits (màxim 10 punts).

1.1. Formació acadèmica.

1.1.1) Titulació acadèmica:

Per qualsevol títol acadèmic d'igual o superior nivell a l'exigit per a pertànyer al corresponent grup de titulació, a exclusió del qual siga necessari per a l'accés al lloc: 1,5 punts per títol, fins a un màxim de 3 punts. Només es puntuarà el títol o títols de major nivell, entenent-se compreses en el mateix aquelles altres titulacions necessàriament prèvies per a l'obtenció del nivell superior.

Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada d'aquests títols o del document justificatiu d'abonament dels drets d'expedició d'aquestes titulacions conforme a l'Ordre de 8 de juliol de 1988 (BOE 13 de juliol), o mitjançant certificació expedida pel Registre de Personal de la Generalitat, si hi consten inscrits abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.



1.1.2) Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament de durada igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats o impartits per la persona interessada, i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme oficial de formació d'empleats públics, fins a un màxim de 3 punts i conformement a l'escala següent:



Durada del curs Puntuació

De 100 o més hores 2,00

De 75 a menys de 100 hores 1,50

De 50 a menys de 75 hores 1,00

De 25 a menys de 50 hores 0,50

De 15 a menys de 25 hores 0,20





En el supòsit de cursos impartits, aquestes es valoraran per una sola vegada, no sent susceptibles de ser valorades successives edicions d'un mateix curs.



Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada del certificat expedit per l'òrgan competent, en el qual conste de manera expressa el nombre d'hores de durada del curs, o, si fa el cas, el nombre d'hores impartides pel sol·licitant; o mitjançant certificació expedida pel Registre de Personal de la Generalitat, si hi consten inscrits abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.



1.1.3) Coneixements de valencià: es valoraran fins a un màxim de 3 punts conformement a l'escala següent:



Nivells Puntuació

A1 0,5

A2 (oral) 0,75

B1 (elemental) 1

B2 1,5

C1 (mitjà) 2

C2 (superior) 3





La valoració dels coneixements de valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut, i sempre que no constituïsca un requisit del lloc, degudament establit en la classificació, i es valorarà exclusivament en aquest últim cas la possessió de major nivell que el requerit, a raó d'1 punt per cada nivell que excedisca de l'exigit en la classificació.



Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.



1.1.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: es valoraran fins a un màxim de 2 punts el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats en la taula següent.

La valoració s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cadascun dels idiomes comunitaris.

Les valoracions i les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels reials decrets 944/2003 i 1.629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig), i per la disposició final 1a del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula següent:









Durada del curs Puntuació

De 100 o més hores 2

De 75 a menys de 100 hores 1,5

De 50 a menys de 75 hores 1

De 25 a menys de 50 hores 0,75

De 15 a menys de 25 hores 0,5





En cap cas es puntuaran en els subapartats 1.1.2, 1.1.3, i 1.1.4, els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat i els dels diferents Instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.





Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada dels títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

1.2. Titulacions de màster en Gestió i Direcció de centres Educatius, expedides per universitats o institucions reconegudes pel Ministeri competent en matèria d'educació o per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana: 2 punts

Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada d'aquests títols o certificació de l'abonament dels drets d'expedició del títol o certificat supletori de la titulació, expedits d'acord amb el que es preveu, si escau, en l'Ordre de 8 de juliol de 1988 per a l'aplicació dels reials decrets 185/1985, de 23 de gener, i 1.496/1987, de 6 de novembre, en matèria d'expedició de títols universitaris oficials (BOE 13.07.1988); en l'Ordre ECI/2514/2007, de 13 d'agost, sobre expedició de títols universitaris oficials de màster i doctor (BOE 21.08.2007); o en el Reial decret 1.002/2010, de 5 d'agost, sobre expedició de títols universitaris oficials (BOE 06.08.2010).





1.3. Publicacions relacionades amb l'àrea d'especialitat de l'aspirant: fins a 2 punts.



1.4. Publicacions relacionades amb la gestió i direcció de centres o la gestió de la qualitat: fins a 3 punts.



Documentació acreditativa per als apartats 1.3 i 1.4:

Els exemplars corresponents o fotocòpies d'aquests amb la compulsa, com a mínim, de les pàgines acreditatives de l'autoria, el depòsit legal i l'ISBN, ISSN o ISMN, segons siga escaient. En les edicions –siga quin siga el suport sobre el qual estiguen realitzades– ha de constar ISBN i depòsit legal.



2. Mèrits professionals i valoració del treball desenvolupat (màxim 15 punts).

2.1. Serveis prestats en la funció pública docent i en l'exercici de càrrecs directius:

a) Per cada any complet com a director/a en centres docents públics: 2 punts.

b) Per cada any complet en altres càrrecs directius, vicedirector/a, secretari/ària, cap d'estudis: 1 punt.

c) Per cada any complet de serveis efectius prestats en la situació de servei actiu com a funcionari de carrera com a professor/a de l'IPMPM, que sobrepassen els cinc anys exigits com a requisit: 0,5 punts.









Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada dels documents administratius corresponents a cadascun dels subapartats, amb diligències de presa de possessió i cessament o continuïtat, si fa el cas.



2.2. Cursos específics:

Es valoraran els cursos de formació sobre el desenvolupament de la funció directiva impartits pel ministeri competent en matèria d'educació, o per les administracions educatives de les comunitats autònomes, fins a un màxim de 3 punts, conformement a l'escala següent:





Durada del curs Puntuació

De 100 o més hores 2

De 75 a menys de 100 hores 1,5

De 50 a menys de 75 hores 1

De 25 a menys de 50 hores 0,75

De 15 a menys de 25 hores 0,5





En cap cas, no es puntuaran en el present apartat els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Documentació acreditativa:

Fotocòpia compulsada de les certificacions corresponents a cadascun dels cursos, en els quals conste de manera expressa el nombre d'hores de durada del curs.

Notes: únicament seran baremats aquells mèrits el perfeccionament dels quals haja tingut lloc en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web